Simas306 Peugeot 306 Gti6
#1
Posted 2011 October 02 - 14:39
Istorija
Mašina pirkau iš žmogaus Joniškyje kuris pats ją pirko iš klubiečio Pawlikaz ,tačiau sugedus ECU ir išsigandus remonto kainos nusprendė ją parduot ir tokiu budu ji atsirado mano rankose,ilgai netrukus ECU buvo sutvarkytas ir gan pigiai,taigi rizikuodamas pirkt nevažiuojančia mašina išlošiau ir gan gerai Vėliau sekė diržų ir tepalų keitimas.
Pliusai
Važiavimo malonumas ne eko režimu Dar neteko vairuot tokios mašinos kuri taip gerai stovėtu ant kelio,posukiuose vien malonumas,vairas per kuri puikiai jaučiasi kelias (atsisėdus prie miniveno atrodo,kad tas vairas ten tiesiog laisvai sukasi ) Galia taip pat kartais nustebina,ypač kaip ji ateina. Nemėgstu dyzelinės traukos,patinka kai reikia sumažint pavara. Patinka patogios pusiau odinės šildomos sėdynes ,patogi sėdėsena.
Minusai
Kuomet mašina vairuojama mieste ,Kauno keliais ,piko metu išryškėja visi tokios mašinos trūkumai. Vairas kuris sunkiai sukinėjasi (pirma kart atsisėdus atrodo,kad stiprintuvo ten apskritai nėra) kartu su mažu pasukamumu kas labai jaučiasi parkuojantis,kieta ir jautri sankaba važiuojant intensyviam eisme,kieta važiuoklė kuri atkrato nugara važiuojant Kauno keliais,13-14l kuro sanaudos (nors kaip sako vienam forume apie šita mašina "It is not mile per gallon, it is SMILE per gallon" ) ,na ir tai,kad duojos nesutvertos šitai mašinai,jaučiasi galios sumažėjimas ir prastesnė reakcija i gazą.
Problemos
Na problemų šita mašina turi,tačiau po truputi jos tvarkomi
1.Sugedės vienas iš dviejų ventiletoriu dėl ko tenka grustyse ar lėtam judėjime atjungt temperetūros davikli ,kad vienintelis veikiantis nenustotų suktis
2.Pasak buvusio šeimininko Pawlikaz nuo LPG yra pasėde vieno cilindro indėklai dėl ko vienam cilindre kiek mažiau kompresijos (galiai įtakos nėra,arba minimali)
3.Galinis tiltas pradeda skleist garsus
4.Vidaus ir išorės kosmetiniai trūkumai tokie kaip viduj dėl prastos šponkės atsilupsi vairuotojo durų apdaila,nėra galinio valytuvo,nesilaiko viena priešrūkinė lempa,dugne kabo šlanga ir keleta smulkių ibrėžimu bei galinio bamperio nusilupes lakas
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#2
Posted 2011 October 02 - 14:43
#3
Posted 2011 October 02 - 20:49
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#4
Posted 2011 October 03 - 01:33
#5
Posted 2011 October 03 - 15:50
Gerai,kad yra į ką kreiptis dar neskubu,nėra ten dar nieko per daug baisaus su tuo tiltu,o dujom garantija yra tai brc už dyka pažiurės,šiandien iš vis pamačiau,kad dar ir benzas leidžia šlangutė,žodžiu išlenda tas ar anas nuolatos, taip pat viskam pinigų pasitaupyt ir pasiskirstyt kur išleist reikia. Dujos blogis šitai mašina ir tiesiogine ir netiesiogine prasme ,bet su laiku jos bus išimtos turbūt tuo pat metu kada ir variklis tvarkomas nes nuo tu dujų jis ir genda. Tik kuro sanaudų pavydėt nereikia,nes dyzeliams aš jų tikrai pavydžiudel tilto tai kai bus noro duok zinot ir padesiu susitarti del remonto kaune. daro neblogai ir ganetinai nebrangiai, kosmetikos trukumus isorinius jei noro turesi irgi turiu kas padeti gali, netgi motoro meistra bei duju reguliuotoja viename irgi zinau puikiai, taigi jei ko reiktu ir neturetum sprendimo duok zinoti, pasistengsiu padeti.
kas del masinos tai juodai pavydziu, bet turiu 205 zyzeli ir ka tu man! siaip gera butu masina jei nebutu duju;)
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#6
Posted 2011 October 03 - 16:13
Dar vienas egspertas kad dujos blogis, pravaziuota su varikliu gal 170000 km nu ir nieko tos dujos ten nesugadino, ir vaziuoja puikiausiai, aisku turi buti tvarkinga ir gera yranga.Gerai,kad yra į ką kreiptis dar neskubu,nėra ten dar nieko per daug baisaus su tuo tiltu,o dujom garantija yra tai brc už dyka pažiurės,šiandien iš vis pamačiau,kad dar ir benzas leidžia šlangutė,žodžiu išlenda tas ar anas nuolatos, taip pat viskam pinigų pasitaupyt ir pasiskirstyt kur išleist reikia. Dujos blogis šitai mašina ir tiesiogine ir netiesiogine prasme ,bet su laiku jos bus išimtos turbūt tuo pat metu kada ir variklis tvarkomas nes nuo tu dujų jis ir genda. Tik kuro sanaudų pavydėt nereikia,nes dyzeliams aš jų tikrai pavydžiudel tilto tai kai bus noro duok zinot ir padesiu susitarti del remonto kaune. daro neblogai ir ganetinai nebrangiai, kosmetikos trukumus isorinius jei noro turesi irgi turiu kas padeti gali, netgi motoro meistra bei duju reguliuotoja viename irgi zinau puikiai, taigi jei ko reiktu ir neturetum sprendimo duok zinoti, pasistengsiu padeti.
kas del masinos tai juodai pavydziu, bet turiu 205 zyzeli ir ka tu man! siaip gera butu masina jei nebutu duju;)
#7
Posted 2011 October 03 - 17:47
kas gali buti geriau uz ketvirtos kartos dujas? pats ziuriu egzpertas baisinis. visu pirma cia yra GTI6, nedera tos dujos nei prie pavadinimo nei prie masinos nei prie variklio. ir dejau as ant tu visu ekonomiju bei duju teisingumo. tokia masina turi kvepuoti tik grynu benzinu.Dar vienas egspertas kad dujos blogis, pravaziuota su varikliu gal 170000 km nu ir nieko tos dujos ten nesugadino, ir vaziuoja puikiausiai, aisku turi buti tvarkinga ir gera yranga.
Gerai,kad yra į ką kreiptis dar neskubu,nėra ten dar nieko per daug baisaus su tuo tiltu,o dujom garantija yra tai brc už dyka pažiurės,šiandien iš vis pamačiau,kad dar ir benzas leidžia šlangutė,žodžiu išlenda tas ar anas nuolatos, taip pat viskam pinigų pasitaupyt ir pasiskirstyt kur išleist reikia. Dujos blogis šitai mašina ir tiesiogine ir netiesiogine prasme ,bet su laiku jos bus išimtos turbūt tuo pat metu kada ir variklis tvarkomas nes nuo tu dujų jis ir genda. Tik kuro sanaudų pavydėt nereikia,nes dyzeliams aš jų tikrai pavydžiudel tilto tai kai bus noro duok zinot ir padesiu susitarti del remonto kaune. daro neblogai ir ganetinai nebrangiai, kosmetikos trukumus isorinius jei noro turesi irgi turiu kas padeti gali, netgi motoro meistra bei duju reguliuotoja viename irgi zinau puikiai, taigi jei ko reiktu ir neturetum sprendimo duok zinoti, pasistengsiu padeti.
kas del masinos tai juodai pavydziu, bet turiu 205 zyzeli ir ka tu man! siaip gera butu masina jei nebutu duju;)
#8 Svečias_Arnutis_*
Posted 2011 October 03 - 17:53
#9
Posted 2011 October 03 - 18:13
#10
Posted 2011 October 03 - 18:22
Na tu ziuriu irgi geras profesorius koks skirtumas ar GTI-6 ar GTI-76, variklis dvilitrinis toks pats eina y dauguma pezu, o su 4 kartos dujine yranga trauks ne ka prasciau negu benzu, aisku jaigu pinigai spaudzia kisene tai prasau vazinekit kad ir reaktyviniu kuru.kas gali buti geriau uz ketvirtos kartos dujas? pats ziuriu egzpertas baisinis. visu pirma cia yra GTI6, nedera tos dujos nei prie pavadinimo nei prie masinos nei prie variklio. ir dejau as ant tu visu ekonomiju bei duju teisingumo. tokia masina turi kvepuoti tik grynu benzinu.
Dar vienas egspertas kad dujos blogis, pravaziuota su varikliu gal 170000 km nu ir nieko tos dujos ten nesugadino, ir vaziuoja puikiausiai, aisku turi buti tvarkinga ir gera yranga.
Gerai,kad yra į ką kreiptis dar neskubu,nėra ten dar nieko per daug baisaus su tuo tiltu,o dujom garantija yra tai brc už dyka pažiurės,šiandien iš vis pamačiau,kad dar ir benzas leidžia šlangutė,žodžiu išlenda tas ar anas nuolatos, taip pat viskam pinigų pasitaupyt ir pasiskirstyt kur išleist reikia. Dujos blogis šitai mašina ir tiesiogine ir netiesiogine prasme ,bet su laiku jos bus išimtos turbūt tuo pat metu kada ir variklis tvarkomas nes nuo tu dujų jis ir genda. Tik kuro sanaudų pavydėt nereikia,nes dyzeliams aš jų tikrai pavydžiudel tilto tai kai bus noro duok zinot ir padesiu susitarti del remonto kaune. daro neblogai ir ganetinai nebrangiai, kosmetikos trukumus isorinius jei noro turesi irgi turiu kas padeti gali, netgi motoro meistra bei duju reguliuotoja viename irgi zinau puikiai, taigi jei ko reiktu ir neturetum sprendimo duok zinoti, pasistengsiu padeti.
kas del masinos tai juodai pavydziu, bet turiu 205 zyzeli ir ka tu man! siaip gera butu masina jei nebutu duju;)
#11
Posted 2011 October 03 - 18:30
#12
Posted 2011 October 03 - 19:09
Klausyk žmogau vairavai mano peža,kad galėtum aiškint kaip dujos traukia ir reguoja taip pat kaip benzas? Vežei pas mechanikus ,kad galėtum sakyt kaip dujos nesupjovė variklio?Na tu ziuriu irgi geras profesorius koks skirtumas ar GTI-6 ar GTI-76, variklis dvilitrinis toks pats eina y dauguma pezu, o su 4 kartos dujine yranga trauks ne ka prasciau negu benzu, aisku jaigu pinigai spaudzia kisene tai prasau vazinekit kad ir reaktyviniu kuru.
kas gali buti geriau uz ketvirtos kartos dujas? pats ziuriu egzpertas baisinis. visu pirma cia yra GTI6, nedera tos dujos nei prie pavadinimo nei prie masinos nei prie variklio. ir dejau as ant tu visu ekonomiju bei duju teisingumo. tokia masina turi kvepuoti tik grynu benzinu.
Dar vienas egspertas kad dujos blogis, pravaziuota su varikliu gal 170000 km nu ir nieko tos dujos ten nesugadino, ir vaziuoja puikiausiai, aisku turi buti tvarkinga ir gera yranga.
Gerai,kad yra į ką kreiptis dar neskubu,nėra ten dar nieko per daug baisaus su tuo tiltu,o dujom garantija yra tai brc už dyka pažiurės,šiandien iš vis pamačiau,kad dar ir benzas leidžia šlangutė,žodžiu išlenda tas ar anas nuolatos, taip pat viskam pinigų pasitaupyt ir pasiskirstyt kur išleist reikia. Dujos blogis šitai mašina ir tiesiogine ir netiesiogine prasme ,bet su laiku jos bus išimtos turbūt tuo pat metu kada ir variklis tvarkomas nes nuo tu dujų jis ir genda. Tik kuro sanaudų pavydėt nereikia,nes dyzeliams aš jų tikrai pavydžiudel tilto tai kai bus noro duok zinot ir padesiu susitarti del remonto kaune. daro neblogai ir ganetinai nebrangiai, kosmetikos trukumus isorinius jei noro turesi irgi turiu kas padeti gali, netgi motoro meistra bei duju reguliuotoja viename irgi zinau puikiai, taigi jei ko reiktu ir neturetum sprendimo duok zinoti, pasistengsiu padeti.
kas del masinos tai juodai pavydziu, bet turiu 205 zyzeli ir ka tu man! siaip gera butu masina jei nebutu duju;)
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#13
Posted 2011 October 03 - 19:45
#14
Posted 2011 October 03 - 19:54
306 GTI-6 Lietuvoje daugiau negu kokių golfų.Mes tikime, kad vairavai ir greitesniusVairavau ir ne tokius pezus, tavo pezas tikrai ne kazkoks jau cia super duper, eilinis 306 2.0 litru su 6 pavarom, ir kuo greiciau lupk ta dujine yranga lauk, nes tikrai sues varikly, vaziuok benzu ir tik 98 SEKMES!
Sveikinų savininką įsigijus teisingą automobilį, beliko susitvarkyti tik smulkmenas
#15
Posted 2011 October 03 - 20:43
Klausyk tau tai ziuriu jau visai smegenys susisuko prisiklausius pasaku apie teisingas masinas, teisinga kura ir t.t.dujos tikrai nepadeda varikliui, o kad nekenke tai sita teorija girdejau jau daug kartu, ir vistiek ja netikiu. kenke tos dujos ir kenkia tikrai labiau nei benzinas.
Jeigu nesupranti kas per kuro rusis yr dujos tai bent nekomentuok. Pradekim nuo to kad dujos degdamos neisskiria dervu...
Kazkada sis aparatas labai smagiai oponentus dedavo i pavesi draguose. Ir neretai draguodavo butent dujom.
Edited by Linas, 2011 October 03 - 20:44.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#16
Posted 2011 October 03 - 20:55
O cia sauniai pasakytaKlausyk tau tai ziuriu jau visai smegenys susisuko prisiklausius pasaku apie teisingas masinas, teisinga kura ir t.t.
Jeigu nesupranti kas per kuro rusis yr dujos tai bent nekomentuok. Pradekim nuo to kad dujos degdamos neisskiria dervu...
Kazkada sis aparatas labai smagiai oponentus dedavo i pavesi draguose. Ir neretai draguodavo butent dujom.
#17
Posted 2011 October 03 - 21:16
Per 1-1,5s lėčiau iki 100,per 2s lėčiau 100-130 3 pavara. Testuota. Tikiu,kad draguose ir su dujom ji gerai važiavo,nepasidaro trauka kaip 1,4,toli gražuKlausyk tau tai ziuriu jau visai smegenys susisuko prisiklausius pasaku apie teisingas masinas, teisinga kura ir t.t.
Jeigu nesupranti kas per kuro rusis yr dujos tai bent nekomentuok. Pradekim nuo to kad dujos degdamos neisskiria dervu...
Kazkada sis aparatas labai smagiai oponentus dedavo i pavesi draguose. Ir neretai draguodavo butent dujom.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#18
Posted 2011 October 04 - 02:24
idomu kas per testas? kiek sykiu daret pravaziavimus su benzinu ir dujom?Per 1-1,5s lėčiau iki 100,per 2s lėčiau 100-130 3 pavara. Testuota. Tikiu,kad draguose ir su dujom ji gerai važiavo,nepasidaro trauka kaip 1,4,toli gražuKlausyk tau tai ziuriu jau visai smegenys susisuko prisiklausius pasaku apie teisingas masinas, teisinga kura ir t.t.
Jeigu nesupranti kas per kuro rusis yr dujos tai bent nekomentuok. Pradekim nuo to kad dujos degdamos neisskiria dervu...
Kazkada sis aparatas labai smagiai oponentus dedavo i pavesi draguose. Ir neretai draguodavo butent dujom.
#19
Posted 2011 October 04 - 08:28
Po viena kart (nesiruošiu 10kart drožt padangas ir važiuokle vardan 0,2s paklaidos) filmuojant spidometra ir vėliau per programa kuri išskaido filmuką į kadrusidomu kas per testas? kiek sykiu daret pravaziavimus su benzinu ir dujom?
Per 1-1,5s lėčiau iki 100,per 2s lėčiau 100-130 3 pavara. Testuota. Tikiu,kad draguose ir su dujom ji gerai važiavo,nepasidaro trauka kaip 1,4,toli gražuKlausyk tau tai ziuriu jau visai smegenys susisuko prisiklausius pasaku apie teisingas masinas, teisinga kura ir t.t.
Jeigu nesupranti kas per kuro rusis yr dujos tai bent nekomentuok. Pradekim nuo to kad dujos degdamos neisskiria dervu...
Kazkada sis aparatas labai smagiai oponentus dedavo i pavesi draguose. Ir neretai draguodavo butent dujom.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#20
Posted 2011 October 04 - 09:09
Edited by sukle, 2011 October 04 - 09:10.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users