Kaip pas mane 3 skirtingos padangos manau dėl tu stabdžių skirtumo per daug nejusiutiltas tikrai tinka tik bus vienas skirtumas. nuo 1.4 tiltas bus su bugniniais stabdziais o pas tave su diskiniais. tai jei esi super uber duper vairuotojas tai gali pajausti skirtuma tarp stabdziu veikimo. daugiau tai viskas ten tas pats. aj tiesa dar rankinio trosai skirtusi nuo diskiniu ant bugniniu pereinant.Na atsiranda visokiu bildesių ir dar priekį vairuotojo pusėj girgždėjimas ,nors ten gali būt ir iš variklio pagalvės kokios. žodžiu reiktu pas kažka apžiurėt nuvešt kas gerai mato problemas
P.S o gal žinai ar tinka galinis tiltas nuo 95/96 metų 306 1,4l ? Nes draugas su tokiu į avarija pateko,nieko neliko iš mašinos tik galo truputi tai galvoju išsilupt tiltą.
o del vaziuokles tai manau paklauses ir as tau nustatyciau kas bilda
Simas306 Peugeot 306 Gti6
#41
Parašyta 2011 lapkričio 06 - 23:15
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#42
Parašyta 2011 lapkričio 06 - 23:18
na as i savo EX XSI'na buvau imetes citroen xsaros galini tilta su bugniniais tai nepasakyciau kad kazkoks didelis skirtumas yra. bent jau manKaip pas mane 3 skirtingos padangos manau dėl tu stabdžių skirtumo per daug nejusiu
tiltas tikrai tinka tik bus vienas skirtumas. nuo 1.4 tiltas bus su bugniniais stabdziais o pas tave su diskiniais. tai jei esi super uber duper vairuotojas tai gali pajausti skirtuma tarp stabdziu veikimo. daugiau tai viskas ten tas pats. aj tiesa dar rankinio trosai skirtusi nuo diskiniu ant bugniniu pereinant.Na atsiranda visokiu bildesių ir dar priekį vairuotojo pusėj girgždėjimas ,nors ten gali būt ir iš variklio pagalvės kokios. žodžiu reiktu pas kažka apžiurėt nuvešt kas gerai mato problemas
P.S o gal žinai ar tinka galinis tiltas nuo 95/96 metų 306 1,4l ? Nes draugas su tokiu į avarija pateko,nieko neliko iš mašinos tik galo truputi tai galvoju išsilupt tiltą.
o del vaziuokles tai manau paklauses ir as tau nustatyciau kas bilda
#43
Parašyta 2011 lapkričio 06 - 23:35
Kaip tai tas pats..tiltas tikrai tinka tik bus vienas skirtumas. nuo 1.4 tiltas bus su bugniniais stabdziais o pas tave su diskiniais. tai jei esi super uber duper vairuotojas tai gali pajausti skirtuma tarp stabdziu veikimo. daugiau tai viskas ten tas pats. aj tiesa dar rankinio trosai skirtusi nuo diskiniu ant bugniniu pereinant.
Nelabai gali būti. Spėju tam 1.4 torsionai ir stabilizatorius silpnesni negu XSi varianto. Taip kad - paminkštėtų tau galas tokį susidėjus.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#44
Parašyta 2011 lapkričio 06 - 23:39
torcionai tai jauciu kad niekuo nesiskirs. nebent viduje skirtusi tas stabilizatorius ar kaip ta stanga pavadinti centrine del kietumo ar minkstumo negaliu nieko tiksliai pasakyti. savo pasiemiau xsi su mirusiu tiltu tai kai pasikeiciau man vaziavimas tik pagerejo, stabilumo ir sukibimo su keliu prasme. su normaliu xsi tiltu neteko vezintis.Kaip tai tas pats..
Nelabai gali būti. Spėju tam 1.4 torsionai ir stabilizatorius silpnesni negu XSi varianto. Taip kad - paminkštėtų tau galas tokį susidėjus.
#45
Parašyta 2011 lapkričio 06 - 23:57
Paprastam 1.4 yra ~19mm(18,7mm arba 19,3mm ) torsionai ir 18mm arba 19mm stabilizatorius.
Kažkokiam 1.4 Heavy duty (gal čia tie VAN'ai?) tiek torisonai, tiek stabilizatorius - 20mm.
(jei kas nors žinot kas čia per "heavy duty" versijos pežo gamoje - pasidalinkit info. jau seniai įdomu kas čia per vieni)
Na, o ant GTi6 20mm torsionai ir 24mm stabilnikas.
Šiaip logiška juk, kam leisti ale sport mašiną su tokia pat besivartančia važiuokle kaip kad 1.1 ar 1.4.
O dėl pagerėjimo tai tikiu, kai važinėji su išklerusiu tiltu, o poto susidedi normalų tai tikrai pagyvejimas jaučiamas!
Atsimenu kaip tarakono mašinos sukibimas pasijautė tiltą atrestauravus! DIDELIS skirtumas
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#46
Parašyta 2011 lapkričio 07 - 09:23
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#47
Parašyta 2011 lapkričio 07 - 10:18
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#48
Parašyta 2011 lapkričio 07 - 13:44
#49
Parašyta 2011 lapkričio 09 - 16:30
As ateities planuose galvoju isvis apie 30mm hibridini stabilizatoriuTavo vietoj aš irgi taip pat daryčiau (na arba restauruotis)
Dėl VTS tiesa - pas juos eina 21mm torsionai. Vienam forume skaičiau kad VTS S1 stabilizatorius 24mm, o jau S2 - 23mm (neva vairuotojam 24mm buvo peržiauru ).
Bet čia negaliu garantuoti už šitą info. reiktų labiau pasidomėti.
Šiaip tarp 306gti draiverių visai populiarus modas yra susidėti xsaros vts priekines spyruokles ir galinios torsionus. Upgreidas gaunasi, nes kietesnė važiuoklė
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#50
Parašyta 2011 lapkričio 09 - 16:34
i gala cia tu galvoji toki kisti?As ateities planuose galvoju isvis apie 30mm hibridini stabilizatoriuTavo vietoj aš irgi taip pat daryčiau (na arba restauruotis)
Dėl VTS tiesa - pas juos eina 21mm torsionai. Vienam forume skaičiau kad VTS S1 stabilizatorius 24mm, o jau S2 - 23mm (neva vairuotojam 24mm buvo peržiauru ).
Bet čia negaliu garantuoti už šitą info. reiktų labiau pasidomėti.
Šiaip tarp 306gti draiverių visai populiarus modas yra susidėti xsaros vts priekines spyruokles ir galinios torsionus. Upgreidas gaunasi, nes kietesnė važiuoklė
#51
Parašyta 2011 lapkričio 09 - 16:56
Šį pranešimą redagavo Tarakonaz: 2011 lapkričio 09 - 16:59
#52
Parašyta 2011 lapkričio 09 - 17:42
Kuo skiriasi hibridinis, nuo paprasto ?As ateities planuose galvoju isvis apie 30mm hibridini stabilizatoriu
Ir paantrinsiu pasisakiusiems - 30mm čia jau žiauru. Manau nebeliktų pas tave nepriklausomos pakabos su tokiu
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#53
Parašyta 2011 lapkričio 09 - 19:04
Nes fiziskai neina idet 30mm,todel ties viduriu buna 30,o i galus siaureja. Gaunasi kaip 27-28mm,kad neliktu tai tiesa,zmones raso ant kalniuko parkuojant vienas ratas pakiles buna ,bet valdymui visi tik pliusus pastebi. Aisku ,cia ateities planai ,o prie ju ir tai,kad masina liks savaitgalinis zaisliukas,bet cia dar bus matytKuo skiriasi hibridinis, nuo paprasto ?
As ateities planuose galvoju isvis apie 30mm hibridini stabilizatoriu
Ir paantrinsiu pasisakiusiems - 30mm čia jau žiauru. Manau nebeliktų pas tave nepriklausomos pakabos su tokiu
P.S siandien pagaliau nebeliko 2poru vienodu ir 2skirtingu padangu ir pagaliau visi 4 turi orginalius ratlankius,nes nuo pirkimo iki dabar vazinejau su skardine zapaske gale. Ziemai pasiruosta teliko sipus issilupinet is nauju priekiniu padangu
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#54
Parašyta 2011 lapkričio 09 - 19:06
Pas mane ir taip to konforto nera nenumirsiu ir nuo dar baisesnioIšprotėjai?
Pas mane 19mm torsionai ir 24mm stabilizatorius ir patikėk, koks kietumas gale... Šokinėjant su koja atsistojus ant tempimo kilpos amortizuoja tik padangos - pakaba visiškai nejuda. Ir važiuojant taip pat. Nebent ant labai didelių perkrovų biškį pradeda judėt... Nu aišku, pas mane lengvesnis automobilis, ypatingai galas, nu bet vis vien. Užtektų tau Xsaros VTS torsionų ir tilto... Laikysies ant kelio kaip reikiant.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#55
Parašyta 2012 liepos 24 - 13:26
Per beveik metus laiko spėjau apturėti pora smulkių avarijų dėl kurių turiu apdaužyta (tačiau tvarkomą po truputi) priekinį bamperį ir šiek tiek nubrozdintą šoninį moldingą.
Varikliui buvo pakeisti diržai,tepalai, sutvarkytas variklis ( buvo sulinkę pora isiurbimo vožtuvų dėl ko variklis kaleno, purtėsi ) , nesenai pakeista viršutinė variklio pagalvė (visiškai sulūžus ir dėl jos buvo jaučiamas didelis diskonfortas mėtant pavaras ir spaudžiant gazą )
Važiuoklė nesenai buvo pilnai sutvarkyta ( vienas šarnyras, vienas rato guolis, visi priekio sailenblokai, vairo traukės, tilto laikikliai ir pagalvės)
Šiandien sėkmingai praeita technikinė apžiūra.
Dabar liko tik susitvarkyt kėbulo defektus, sutvarkytus ir vėl sugedusius ventiliatorius (menkas malonumas tokiu oru važinėt su max šildymu nenorint pramušt tarpinės ) ir po truputi ruoštis keist diskus ir kaladėles nes per metus jaučiamai sumažėjo stabdymo efektyvumas ir labai greitai užkaista važinėjant smarkiai
Nepaisant visokių lendančių bėdų mašina nenusibosta ir suteikia tiek pat džiaugsmo kaip ir pirmą kart ja pravažiavus
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#56 Svečias_peugeot306112kw_*
Parašyta 2012 rugpjūčio 25 - 09:59
#57
Parašyta 2012 rugpjūčio 26 - 19:26
Foto neturiu , bet toks kaip ir visų gti6 tik tiek ,kad purkštukai dujų ant koliko isiurbimo pastatytiparodyk varikliuka:)
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#58
Parašyta 2012 rugpjūčio 27 - 07:22
gražiai gražus , atrodo tvarkingas ,o beje aš itin mažai visą vasarą praleidau Kaune , kada bus meetas Kaune Peugeot ?
dokumentuose 120,nete 124kw jei atlėktum į kauno meetus laisvai ;)
#59
Parašyta 2012 rugpjūčio 27 - 11:32
Ketvirtadienį jei kas susirinks , tačiau aš niekaip negalėsiu atvyktgražiai gražus , atrodo tvarkingas ,o beje aš itin mažai visą vasarą praleidau Kaune , kada bus meetas Kaune Peugeot ?
dokumentuose 120,nete 124kw jei atlėktum į kauno meetus laisvai ;)
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0