Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P607 ausinimo sistema- nenusiorina


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 41

#21 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 spalio 28 - 11:45

Ne viskas buvo truputuka kitaip ..Vasara buvo uzviręs antifrizas matomai neatsidare termostatas dali antifrizo ispute lauk per bakeli ,vietoi antifryzo as ipyliau vandens apie 3 litrus bet matomai gal nenuorinau gerai arba nedapyliau reikiamo kiekio o gal buvo oro kamstis . Ir as visa vasarele pravazinejau taip nes bakelije lygis buvo geras (Beje niekada karsto nedarinedavau),temperatura niekada nevirsydavo daugiau nei 92 laipsnius .Dabar artejant ziemai maniau pasikeisti antifryza isleides pastebejau kad man jo truksta apie 3 litrus ,ir zarnikes kietokos pasirode bet manaiau kad sistema po slegiu taip ir turi buti . Na kai supyliau reikiama kieki antifryzo tada ir prasidejo mano mineti vargai .
Matomai galvai tiek betruko..................... :blush: pats kaltas :shy:

2.2 16V – 133 AG, dyzelis su turbokomr./”common rail”
Kėbulas, svoris: sedanas, 4 durų, 5 vietų, parengto automobilio svoris 1535 kg, maks. 2115 kg.

Variklis: (ECE), 4 eile išdėstyti cil. (85x96 mm), 2179 kub.cm; suspaud. laipsnis 18:1; 98 kW (133 AG) esant 4000 aps./min; 45 kW/l (61.1 AG/l); 317 Nm (32.3 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.

Variklio konstrukcija: pažymėjimas DW12 TED4; 4 lygiagretūs vožtuvai cilindrui, 2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas), lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4.8 l, degalų įpuršk. sistema Common Rail Bosch, 1 turbokompr. Garrett, maks. tiekiamo oro slėgis 1.1 bar, tarpinis aušintuvas. Baterija 400 A, generatorius 157 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris – 10.8 l.

Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.42; II. 1.78; III. 1.12; IV. 0.8; V. 0.61; atbulinė eiga 3.15; pagr. pavara 4.18.
4 laipsnių automat. pavarų dėžė ZF Tiptronic: I. 2.72; II. 1.48; III. 1; IV. 0.72; atbulinė eiga 2.57; pagr. pavara 3.51.

Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniais ir galiniais porėmiais; priekyje – “McPherson” tipo pakaba; gale – daugiasvirtė pakaba su skers., išilg. ir įstrižomis svirtimis, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.

Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami) su stiprintuvu, priekinių diskų skersmuo 28.3 cm, užpakalinių – 29 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/55 R 16, ratlankis 7 J.

Matmenys: bazė 280 cm, vėžė 154/153.5 cm, prošvaisa 11 cm, posūkio skersmuo 12 m, bagažinė 480 kub.dm, ilgis 487 cm, plotis 183.5 cm, aukštis 146 cm.

Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 205 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 47.7 km/h; 0-100 km/h 10.6 s; 1 km iš vietos 31.9 s; specifinis svoris 15.7 kg/kW (11.5 kg/AG); sąnaudos EU 5.5/6.7/8.9 l/100 km.
Automat. pavarų dėžė: Vmax 202 km/h; 0-100 km/h 12.1 s; 1 km iš vietos 33.3 s; sąnaudos EU 5.8/7.2/9.8 l/100 km.

Šį pranešimą redagavo Bajoras: 2011 spalio 28 - 12:00

  • 0

#22 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 spalio 28 - 11:48

Na o jei kam idomu galesiu parasyti kiek kas man atsiejo lietuvisku ir kas kur buvo padaryta . Aciu visiems
  • 0

#23 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 spalio 28 - 14:52

Na o jei kam idomu galesiu parasyti kiek kas man atsiejo lietuvisku ir kas kur buvo padaryta .
Aciu visiems

butinai parasyk
  • 0

#24 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 spalio 28 - 17:13

kiek keites antifriza tokiu fintu nera buve :) tuo labiau kad ora jugi ir vandens pompa ishvarineja :) nu gal ce kazhkas sutapo :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#25 Svečias_Dainava1_*

Svečias_Dainava1_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 spalio 31 - 15:40

Kaune, Baltijos g. 59 2,2 HDi galvos remontas, pagrindinio paskirstymo dirzo, itempeju, vandens pompos, generatoriaus dirzo ir generatoriuas dirzo itempeju keitimas, pakaitinimo zvakiu keitimas ir filtru (kuro, variklio oro, salono oro) keitimas-3499,95 lt

Šį pranešimą redagavo Dainava1: 2011 spalio 31 - 15:41

  • 0

#26 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 spalio 31 - 16:54

kiek keites antifriza tokiu fintu nera buve :)
tuo labiau kad ora jugi ir vandens pompa ishvarineja :) nu gal ce kazhkas sutapo :)

na man yrgi nera taip buve,ir nieko ten as neorinau nei ka,,cia tikrai tik sutapimas
  • 0

#27 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 10 - 18:53

niu ka problemos tesiasi............meistriuks surinko motora bande kurti tas ne velnio nesikusia ale jokiu gyvybes zenklu nerodo kame saknys gali buti HELP....HELP......HELP
  • 0

#28 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 lapkričio 10 - 19:01

ant paskirtymo veleno davikliuka gal numuse ir negauna metkiu signalo ?
  • 0

#29 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 10 - 19:12

ga gali zinot ryt ziures jei ka kompa jungt diagnostika daryt
  • 0

#30 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 lapkričio 10 - 19:55

ga gali zinot ryt ziures jei ka kompa jungt diagnostika daryt

tai nelabai supranta tas meistriukas ,matyt apie HDI,,tai jau tikrai daviklis nemato sinhranizacijos
  • 0

#31 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 10 - 21:15

itariu kad nelabai tai ka jam patart nes as pats irgi siuo klausimu zalias

Šį pranešimą redagavo Bajoras: 2011 lapkričio 10 - 21:17

  • 0

#32 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 lapkričio 10 - 22:05

davikliukas bent supranti kurioj vietoj ? gal fiske nedamove ar kaip ? nes vistiek klibino ta vieta galva nuimant, o jei ten beda tai kurk nekures. BUvo cia vienam forume, kad tas davikliukas gryba pjove ir niekaip auto neuzkure, kol jo nepajudindavo mikrono dalimis vos ne.



paskaityk cia http://www.peugeot-k...l=hdi nesikuria

Šį pranešimą redagavo Gycius: 2011 lapkričio 10 - 22:09

  • 0

#33 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 11 - 07:39

cia jus turit omeny Holo davikli ar as klystu
http://manodalys.lt/...duct=1509160045
ar cia apie tai kalba eina
  • 0

#34 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 lapkričio 11 - 07:45

lyg kad kiek kitaip 2,2 hdi atrode, nu bet gal panasus nes cia 2,0 hdi yra grynai prie paskirtymo veleno, kur vidui grandine sukaa velenus, toj daly, tikrai dabar tiksliai nepasakysiu, nes piezo nebeturiu. Armonds gal imes nuoroda i detali.ru su schema ir viskas aisku bus.
  • 0

#35 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 11 - 17:54

Niu ka kolegos liuc gyvs :beer: burkoun kap balondis :clap: pasalinta nesikurimo problema ,pasiroda nebuvo priverstas kuro padavimo vamzdelis i forsunkes nesudare reikiamo slegio ir ko gero forsunkes nesudirbdavo. Na kaip ir zadejau papasakosiou kas buvo daryta ir kiek tai kainavo . Veiksmas Vyko Mazeikuose dalys- galvutes tarpine ,kolektoriaus tarpine, voztuvu gumikes 16 vnt,saibikes varines po forsunkemis,4-rios pakaitinimo zvakes,antifryzas,tepalas ir tepalo filtras sukainavo 500 lietuvishku. Galva nuemus veze slifuot i Siaulius nes uzlauze pakaitinimo zvakes. Uz uzlaustu zvakiu issukima, galvos persvietima,ir nuslifavima sumoketa 200 lietuvisku (beje veze ir parsiveze pats meistriukas) . Na ir uz visa atlikta darba galvos nuemima voztuvu prislifavima ir visa kita darba sumoketa 260 lietuvisku (manau kad tai ne labai daug) Aciu Kestui is Mazeikiu is tikro galiu rekomenduot jei kam reiks kontaktu rasykit Pralekiau jau 200 km slangikes minkstos kompresijos slanguose ner ,niekas nevarva niekas nebega ,,,,,,,,,,As laimings.

Šį pranešimą redagavo Bajoras: 2011 lapkričio 11 - 18:17

  • 0

#36 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2011 lapkričio 12 - 09:50

Niu ka kolegos liuc gyvs :beer: burkoun kap balondis :clap: pasalinta nesikurimo problema ,pasiroda nebuvo priverstas kuro padavimo vamzdelis i forsunkes nesudare reikiamo slegio ir ko gero forsunkes nesudirbdavo.
Na kaip ir zadejau papasakosiou kas buvo daryta ir kiek tai kainavo .
Veiksmas Vyko Mazeikuose dalys- galvutes tarpine ,kolektoriaus tarpine, voztuvu gumikes 16 vnt,saibikes varines po forsunkemis,4-rios pakaitinimo zvakes,antifryzas,tepalas ir tepalo filtras sukainavo 500 lietuvishku.
Galva nuemus veze slifuot i Siaulius nes uzlauze pakaitinimo zvakes. Uz uzlaustu zvakiu issukima, galvos persvietima,ir nuslifavima sumoketa 200 lietuvisku (beje veze ir parsiveze pats meistriukas) . Na ir uz visa atlikta darba galvos nuemima voztuvu prislifavima ir visa kita darba sumoketa 260 lietuvisku (manau kad tai ne labai daug)
Aciu Kestui is Mazeikiu is tikro galiu rekomenduot jei kam reiks kontaktu rasykit
Pralekiau jau 200 km slangikes minkstos kompresijos slanguose ner ,niekas nevarva niekas nebega ,,,,,,,,,,As laimings.

:clap: :clap: smagu kad liutas vel gyvas o darbu ir detaliu kainos ispudingai zemos
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#37 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 14 - 19:38

Blin kosmosas ne masina pas mane :wacko: Po remto plalekiau 200km uzsidege cakas variklio gedimas ir uzrasas engine antipuliution system detective ..................masina lavonas bandziau uzgesint ir uzvest niekas nesikeicia pajungus kompa rodo klaida

http://i43.tinypic.com/21aw948.jpg
fap filtras isoperuotas visi filtrai pakeisti kuras tik is koloneles ......burtai ir mistika

Šį pranešimą redagavo Bajoras: 2011 lapkričio 14 - 19:46

  • 0

#38 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2011 lapkričio 15 - 01:16

fap filtras isoperuotas kaip ? tiesiog ispjautas?
  • 0

#39 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2011 lapkričio 15 - 06:53

isimtas mechaniskai ir isprogramuotas panevezyje pas Sauliu
  • 0

#40 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2011 lapkričio 15 - 08:45

Blin kosmosas ne masina pas mane :wacko: Po remto plalekiau 200km uzsidege cakas variklio gedimas ir uzrasas engine antipuliution system detective ..................masina lavonas bandziau uzgesint ir uzvest niekas nesikeicia pajungus kompa rodo klaida

http://i43.tinypic.com/21aw948.jpg
fap filtras isoperuotas visi filtrai pakeisti kuras tik is koloneles ......burtai ir mistika

O as manau tu pasiziurek fiskes prie kuro siurblio... Bus meistrelis nedakishes, bevazioujant atsipurte ir prasidejo nesamones... hope so...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0