Peršokti prie turinio


2.2 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 690

#341 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 14 - 09:10

Tai tas kur skirtas FAPui,jis ko gero pas mane nebereikalingas,nes mano :pug: fapas nebeveikia.As galvoju gal man sukeisti voztuvus vietom,reikia paziureti ar jie dirba vienodai,ta prasme vienas gal atidaro o kitas uzdaro ir pameginti,gal pades.O ar tu nebandei pakeisti kita voztuva?
  • 0

#342 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2011 gegužės 15 - 00:53

taip bandziau dukart esme jie visi 3 vienodi, bet fapo voztuvo neismesk jis turi buti kadangi vakumas visvien cirkuliuoja ir jei paliksi slangutes kaboti ismes klaida antipollution system defective
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#343 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 15 - 09:35

:good: Na as tik galvoju sukeisti juos vietom.Siandien reikes paeksperimentuoti.Tai tu uzglusinai abi slangutes,o voztuvo fyske liko prijungta?

Šį pranešimą redagavo Nerius607: 2011 gegužės 15 - 09:38

  • 0

#344 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2011 gegužės 15 - 10:49

:good: Na as tik galvoju sukeisti juos vietom.Siandien reikes paeksperimentuoti.Tai tu uzglusinai abi slangutes,o voztuvo fyske liko prijungta?

ne as uzglusinau tik isienamaja is voztuvelio paciam voztuvelyje, fyske liko prijungta.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#345 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:14

na pas mane EGR elektromagnetinis voztuvas pastoviai veike ta prasme EGR pastoviai atidaras buvo, tai atjungiau uzglusinau ir traukia gerai dabar  :good:

zadetoji schema
Posted Image

Elektromagnetiniai voztuvai:
Nr1 voztuvas turbinai
Nr2 EGR
Nr2 desiniausias Depolution systemai FAP skirtas

na kolega truputi pataisisiu 1 nr yra EGR voztuvas 2 nr yra turbinos ir toliau 2 nr ne FAPO o oro sklendes perdarimo voztuvas ir antros oro sklendes perdarimo voztuvas dar yra prie oro filtro prisuktas,ant brezinio apacioja yra nupiestas tas voztuvas tik nepazimetas numereliu,o del sukaitaliojimo voztuvu kad isitikinti kuris kaltas tai tiesa

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2011 gegužės 15 - 12:17

  • 0

#346 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:23

Tai tas kur skirtas FAPui,jis ko gero pas mane nebereikalingas,nes mano :pug: fapas nebeveikia.As galvoju gal man sukeisti voztuvus vietom,reikia paziureti ar jie dirba vienodai,ta prasme vienas gal atidaro o kitas uzdaro ir pameginti,gal pades.O ar tu nebandei pakeisti kita voztuva?

truputi isikisiu,,kaip suprasti FAP nebeveikia tai jis pasalintas,o netraukimo problema cia jau kolega aprase,bet galimas tavo atvejis ,kad ant pacios turbinos stovintis voztuvas gali buti pastriges,na o kad isitikinti ar EGR uzsidaro galima pavazineti ir patikrinti ar is EGR voztuvo iseinantis vamzdelis yra karstas ar drungnas,jai karstas tai neuzsidaro
  • 0

#347 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 15 - 13:38

Na taip,as ta ir noriu pameginti-sukeisti voztuvus vietom trumpam kad ysitikinti ar tikrai cia kas nors ne taip,tai dabar kury tiksliai man voztuva ziureti? :wacko:
  • 0

#348 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 15 - 19:10

Na taip,as ta ir noriu pameginti-sukeisti voztuvus vietom trumpam kad ysitikinti ar tikrai cia kas nors ne taip,tai dabar kury tiksliai man voztuva ziureti? :wacko:

is tu triju vidurinis priklauso EGR ,pirmas nuo dirzu puses priklauso turbinai,o nuo greiciu dezes puses priklauso oro sklendei,gali sukeisti vidurini su oro sklendes voztuvu arba pabandimui numauk nuo vidurinio vakumo slangele ir pabandik vaziuoti,jai vistiek tas pats tada gal ERG voztuvas pastrigo atidaritoja padetija,o kaip su FAP ar jo visai nebera,taip ir nesupratau
  • 0

#349 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 15 - 20:10

Ne,FAPo nebera,jy panaikino dar tas zmogelis is kurio pirkau sita :pug: Aciu uz info,siandien nespejau prieiti prie savo liuto,rytoj butinai pameginsiu atjungti vakuma,gal pasiteisins,ir jei taip tai reikes nupirkt nauja voztuva.
  • 0

#350 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 16 - 19:11

Na sukeiciau voztuvus-nepadejo,,matyt kazkas bus rimciau.Pas mano :pug: bus ko gero kazkas su degimu,nes kai gerai uzgazuoju,variklis truputy subarska,cia ko gero be diagnostikos neapseisiu,teks kentet kol namo grysiu.
  • 0

#351 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 17 - 17:44

na pas mane EGR elektromagnetinis voztuvas pastoviai veike ta prasme EGR pastoviai atidaras buvo, tai atjungiau uzglusinau ir traukia gerai dabar  :good:

zadetoji schema
Posted Image

Elektromagnetiniai voztuvai:
Nr1 voztuvas turbinai
Nr2 EGR
Nr2 desiniausias Depolution systemai FAP skirtas

na kolega truputi pataisisiu 1 nr yra EGR voztuvas 2 nr yra turbinos ir toliau 2 nr ne FAPO o oro sklendes perdarimo voztuvas ir antros oro sklendes perdarimo voztuvas dar yra prie oro filtro prisuktas,ant brezinio apacioja yra nupiestas tas voztuvas tik nepazimetas numereliu,o del sukaitaliojimo voztuvu kad isitikinti kuris kaltas tai tiesa

SOS :o prisidirbau dar daugiau reikalu.sumaisiau vakumo bakelio (nr.7) slangutes vietomis,tai dabar isvis vos betraukia variklis.Ar galejau ka nors ten sugadinti tame bakelyje,ar ka nors kitka?P.S.slangutes as atkeiciau y savo vietas,bet vistiek tas pats :wacko: :angry:
  • 0

#352 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2011 gegužės 17 - 18:55

kokia klaida kompas meta?
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#353 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 17 - 20:52

na pas mane EGR elektromagnetinis voztuvas pastoviai veike ta prasme EGR pastoviai atidaras buvo, tai atjungiau uzglusinau ir traukia gerai dabar  :good:

zadetoji schema
Posted Image

Elektromagnetiniai voztuvai:
Nr1 voztuvas turbinai
Nr2 EGR
Nr2 desiniausias Depolution systemai FAP skirtas

na kolega truputi pataisisiu 1 nr yra EGR voztuvas 2 nr yra turbinos ir toliau 2 nr ne FAPO o oro sklendes perdarimo voztuvas ir antros oro sklendes perdarimo voztuvas dar yra prie oro filtro prisuktas,ant brezinio apacioja yra nupiestas tas voztuvas tik nepazimetas numereliu,o del sukaitaliojimo voztuvu kad isitikinti kuris kaltas tai tiesa

SOS :o prisidirbau dar daugiau reikalu.sumaisiau vakumo bakelio (nr.7) slangutes vietomis,tai dabar isvis vos betraukia variklis.Ar galejau ka nors ten sugadinti tame bakelyje,ar ka nors kitka?P.S.slangutes as atkeiciau y savo vietas,bet vistiek tas pats :wacko: :angry:

na pagal ta brezinuka gali patikrinti kur kokia slangute maunasi,bent jau tos kurios ant tu voztuveliu maunasi,na ir sunku ka nors spresti nematant auto,belieka tik spelioti,as manyciau kad gali buti uzdaros oro sklendes,reiktu atsisukti ta detale kur brezinija po EGR voztuvo ,ji ant treju sesekampio varztu prisukta ,plasmasine,atsisukus pabandyk pavaziuoti,gal ten uzdara yra,o jai ne tai tada turbinos sone stovinti diafragma neatidaro turbinos geometrijos,,na visais atvejais geriausia diagnostika pasidaryti,,na o gal paprasciausia kokia vakumo slangute kiaura,,na sakau kad cia speliojimai tik
  • 0

#354 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 17 - 21:50

dekuj tau bratka uz pagalba :beer: rytoj dar viska pereisiu,patikrinsiu paskirstymo dirza,gal netycia persoko :blink: nors nemanau,nes neseniai tikrinau ar nebuvo laisvas,bet vistiek,pereisiu visa kiek galesiu vakumine sistema,ir jei nieko,tada tiktai diagnostika kvepia.
  • 0

#355 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 18 - 23:37

:beer: :beer: :beer: Pagaliau radau liga-atjungiau ta detale,kuri yra po EGR voztuvu ir jo :good: dabar normaliai,na ta prasme,netraukia kaip anksciau kol nepasiekia 2500 apsuku,o paskui liuks,vienu zodziu gryzau prie to pacio,bet dabar nors vaziuoti eina.Snekejau siandien su vienu meistriuku is Citroen centro,jis sake kad ta detale galima ramiai ismesti,ja isemus uzglusinti skyle ir viskas.
  • 0

#356 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 19 - 19:09

:beer: :beer: :beer: Pagaliau radau liga-atjungiau ta detale,kuri yra po EGR voztuvu ir jo :good: dabar normaliai,na ta prasme,netraukia kaip anksciau kol nepasiekia 2500 apsuku,o paskui liuks,vienu zodziu gryzau prie to pacio,bet dabar nors vaziuoti eina.Snekejau siandien su vienu meistriuku is Citroen centro,jis sake kad ta detale galima ramiai ismesti,ja isemus uzglusinti skyle ir viskas.

ar kalbi apie ta detale kur ieina vakumo zarneles pazimetos 84 nr
  • 0

#357 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 19 - 21:48

Ne,as atjungiau nr.14,o ta detale kur jungiasi su nr.84 taip pat turiu ziureti,ji yra susijusi su turbina,o ta kur as atjungiau,ji veikia panasiai kaip filtras.

Šį pranešimą redagavo Nerius607: 2011 gegužės 19 - 21:51

  • 0

#358 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 19 - 22:39

Ne,as atjungiau nr.14,o ta detale kur jungiasi su nr.84 taip pat turiu ziureti,ji yra susijusi su turbina,o ta kur as atjungiau,ji veikia panasiai kaip filtras.

tai tu atjungei EGR voztuva ir viskas,ir nebecirkuliuoja ismetamos dujos ,reiskia gali buti kapec oro srauto matuoklei,cia tas pats kas tu uzglusinai EGR voztuva,,na ka gi jai klaidu nemeta tai ok,,man ja atjungus ismeta ,,,antipolition defektyve,,
  • 0

#359 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Parašyta 2011 gegužės 19 - 23:24

Siandien issiaiskinau dar kelis dalykus kur reikia ligu ieskoti,reikes dar isimti kuro filtra,istustinti visa filtro bakely ir ziureti ar nera jokiu metalo gabaliuku,jei ka nors ten rasiu,reiskia kuro siurblys byra,dar gali buti ta detale pastrigus nr.84 ji susijusi su turbina.Vienu zodziu dar turiu ka veikti,kai tik ka nors rasiu,butinai is karto pranesiu. :wacko:
  • 0

#360 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 21 - 22:10

Ne,as atjungiau nr.14,o ta detale kur jungiasi su nr.84 taip pat turiu ziureti,ji yra susijusi su turbina,o ta kur as atjungiau,ji veikia panasiai kaip filtras.

Padarei meskos paslauga,laikinai atidejai problemas,su laiku turesi kito "dziaugsmo" :wh: Ten ne filtras,tai recirkuliacinis duju voztuvas(EGR)jei pas senus wagus atjungimas padeda,tai pas common rail-a tokie dalykai nikatit.Tam kad pilnaverciai norint ji atjungti,reikia perkalibruoti ECU(modifikuoti programa),kad oro srautas rodytu kaip priklauso, taip kaip su veikianciu egr :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0