2.2 hdi bendros problemos
#341
Posted 2011 May 14 - 09:10
#342
Posted 2011 May 15 - 00:53
'89 205 CJ 1.4TU
#343
Posted 2011 May 15 - 09:35
Edited by Nerius607, 2011 May 15 - 09:38.
#344
Posted 2011 May 15 - 10:49
ne as uzglusinau tik isienamaja is voztuvelio paciam voztuvelyje, fyske liko prijungta.Na as tik galvoju sukeisti juos vietom.Siandien reikes paeksperimentuoti.Tai tu uzglusinai abi slangutes,o voztuvo fyske liko prijungta?
'89 205 CJ 1.4TU
#345
Posted 2011 May 15 - 12:14
na kolega truputi pataisisiu 1 nr yra EGR voztuvas 2 nr yra turbinos ir toliau 2 nr ne FAPO o oro sklendes perdarimo voztuvas ir antros oro sklendes perdarimo voztuvas dar yra prie oro filtro prisuktas,ant brezinio apacioja yra nupiestas tas voztuvas tik nepazimetas numereliu,o del sukaitaliojimo voztuvu kad isitikinti kuris kaltas tai tiesana pas mane EGR elektromagnetinis voztuvas pastoviai veike ta prasme EGR pastoviai atidaras buvo, tai atjungiau uzglusinau ir traukia gerai dabar
zadetoji schema
Elektromagnetiniai voztuvai:
Nr1 voztuvas turbinai
Nr2 EGR
Nr2 desiniausias Depolution systemai FAP skirtas
Edited by ARMONDS, 2011 May 15 - 12:17.
#346
Posted 2011 May 15 - 12:23
truputi isikisiu,,kaip suprasti FAP nebeveikia tai jis pasalintas,o netraukimo problema cia jau kolega aprase,bet galimas tavo atvejis ,kad ant pacios turbinos stovintis voztuvas gali buti pastriges,na o kad isitikinti ar EGR uzsidaro galima pavazineti ir patikrinti ar is EGR voztuvo iseinantis vamzdelis yra karstas ar drungnas,jai karstas tai neuzsidaroTai tas kur skirtas FAPui,jis ko gero pas mane nebereikalingas,nes mano fapas nebeveikia.As galvoju gal man sukeisti voztuvus vietom,reikia paziureti ar jie dirba vienodai,ta prasme vienas gal atidaro o kitas uzdaro ir pameginti,gal pades.O ar tu nebandei pakeisti kita voztuva?
#347
Posted 2011 May 15 - 13:38
#348
Posted 2011 May 15 - 19:10
is tu triju vidurinis priklauso EGR ,pirmas nuo dirzu puses priklauso turbinai,o nuo greiciu dezes puses priklauso oro sklendei,gali sukeisti vidurini su oro sklendes voztuvu arba pabandimui numauk nuo vidurinio vakumo slangele ir pabandik vaziuoti,jai vistiek tas pats tada gal ERG voztuvas pastrigo atidaritoja padetija,o kaip su FAP ar jo visai nebera,taip ir nesupratauNa taip,as ta ir noriu pameginti-sukeisti voztuvus vietom trumpam kad ysitikinti ar tikrai cia kas nors ne taip,tai dabar kury tiksliai man voztuva ziureti?
#349
Posted 2011 May 15 - 20:10
#350
Posted 2011 May 16 - 19:11
#351
Posted 2011 May 17 - 17:44
SOS prisidirbau dar daugiau reikalu.sumaisiau vakumo bakelio (nr.7) slangutes vietomis,tai dabar isvis vos betraukia variklis.Ar galejau ka nors ten sugadinti tame bakelyje,ar ka nors kitka?P.S.slangutes as atkeiciau y savo vietas,bet vistiek tas patsna kolega truputi pataisisiu 1 nr yra EGR voztuvas 2 nr yra turbinos ir toliau 2 nr ne FAPO o oro sklendes perdarimo voztuvas ir antros oro sklendes perdarimo voztuvas dar yra prie oro filtro prisuktas,ant brezinio apacioja yra nupiestas tas voztuvas tik nepazimetas numereliu,o del sukaitaliojimo voztuvu kad isitikinti kuris kaltas tai tiesana pas mane EGR elektromagnetinis voztuvas pastoviai veike ta prasme EGR pastoviai atidaras buvo, tai atjungiau uzglusinau ir traukia gerai dabar
zadetoji schema
Elektromagnetiniai voztuvai:
Nr1 voztuvas turbinai
Nr2 EGR
Nr2 desiniausias Depolution systemai FAP skirtas
#352
Posted 2011 May 17 - 18:55
'89 205 CJ 1.4TU
#353
Posted 2011 May 17 - 20:52
na pagal ta brezinuka gali patikrinti kur kokia slangute maunasi,bent jau tos kurios ant tu voztuveliu maunasi,na ir sunku ka nors spresti nematant auto,belieka tik spelioti,as manyciau kad gali buti uzdaros oro sklendes,reiktu atsisukti ta detale kur brezinija po EGR voztuvo ,ji ant treju sesekampio varztu prisukta ,plasmasine,atsisukus pabandyk pavaziuoti,gal ten uzdara yra,o jai ne tai tada turbinos sone stovinti diafragma neatidaro turbinos geometrijos,,na visais atvejais geriausia diagnostika pasidaryti,,na o gal paprasciausia kokia vakumo slangute kiaura,,na sakau kad cia speliojimai tikSOS prisidirbau dar daugiau reikalu.sumaisiau vakumo bakelio (nr.7) slangutes vietomis,tai dabar isvis vos betraukia variklis.Ar galejau ka nors ten sugadinti tame bakelyje,ar ka nors kitka?P.S.slangutes as atkeiciau y savo vietas,bet vistiek tas pats
na kolega truputi pataisisiu 1 nr yra EGR voztuvas 2 nr yra turbinos ir toliau 2 nr ne FAPO o oro sklendes perdarimo voztuvas ir antros oro sklendes perdarimo voztuvas dar yra prie oro filtro prisuktas,ant brezinio apacioja yra nupiestas tas voztuvas tik nepazimetas numereliu,o del sukaitaliojimo voztuvu kad isitikinti kuris kaltas tai tiesana pas mane EGR elektromagnetinis voztuvas pastoviai veike ta prasme EGR pastoviai atidaras buvo, tai atjungiau uzglusinau ir traukia gerai dabar
zadetoji schema
Elektromagnetiniai voztuvai:
Nr1 voztuvas turbinai
Nr2 EGR
Nr2 desiniausias Depolution systemai FAP skirtas
#354
Posted 2011 May 17 - 21:50
#355
Posted 2011 May 18 - 23:37
#356
Posted 2011 May 19 - 19:09
ar kalbi apie ta detale kur ieina vakumo zarneles pazimetos 84 nrPagaliau radau liga-atjungiau ta detale,kuri yra po EGR voztuvu ir jo dabar normaliai,na ta prasme,netraukia kaip anksciau kol nepasiekia 2500 apsuku,o paskui liuks,vienu zodziu gryzau prie to pacio,bet dabar nors vaziuoti eina.Snekejau siandien su vienu meistriuku is Citroen centro,jis sake kad ta detale galima ramiai ismesti,ja isemus uzglusinti skyle ir viskas.
#357
Posted 2011 May 19 - 21:48
Edited by Nerius607, 2011 May 19 - 21:51.
#358
Posted 2011 May 19 - 22:39
tai tu atjungei EGR voztuva ir viskas,ir nebecirkuliuoja ismetamos dujos ,reiskia gali buti kapec oro srauto matuoklei,cia tas pats kas tu uzglusinai EGR voztuva,,na ka gi jai klaidu nemeta tai ok,,man ja atjungus ismeta ,,,antipolition defektyve,,Ne,as atjungiau nr.14,o ta detale kur jungiasi su nr.84 taip pat turiu ziureti,ji yra susijusi su turbina,o ta kur as atjungiau,ji veikia panasiai kaip filtras.
#359
Posted 2011 May 19 - 23:24
#360
Posted 2011 May 21 - 22:10
Padarei meskos paslauga,laikinai atidejai problemas,su laiku turesi kito "dziaugsmo" Ten ne filtras,tai recirkuliacinis duju voztuvas(EGR)jei pas senus wagus atjungimas padeda,tai pas common rail-a tokie dalykai nikatit.Tam kad pilnaverciai norint ji atjungti,reikia perkalibruoti ECU(modifikuoti programa),kad oro srautas rodytu kaip priklauso, taip kaip su veikianciu egrNe,as atjungiau nr.14,o ta detale kur jungiasi su nr.84 taip pat turiu ziureti,ji yra susijusi su turbina,o ta kur as atjungiau,ji veikia panasiai kaip filtras.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users