Jump to content


2.2 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
690 replies to this topic

#361 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • posts 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Posted 2011 May 21 - 22:38

Na kas bus veliau matysim,bet kol kas vaziuoju.Snekejau cia su vienu meistriuku is Citroeno,jis sake kad jie tas nesamones isvis meta lauk,uzglusina skyke,ir pasaka baigta.Jie tikrai su tuo jau susidure yra ne viena karta.Man sake kad del to galiu buti ramus. :ax:
  • 0

#362 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2011 May 22 - 10:05

Na kas bus veliau matysim,bet kol kas vaziuoju.Snekejau cia su vienu meistriuku is Citroeno,jis sake kad jie tas nesamones isvis meta lauk,uzglusina skyke,ir pasaka baigta.Jie tikrai su tuo jau susidure yra ne viena karta.Man sake kad del to galiu buti ramus. :ax:

Provincija yra provincija.... :lol:
"tas nesamones isvis meta lauk,uzglusina skyke,ir pasaka baigta"-bet kita pasaka atsiranda :clap:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#363 Nerius607

Nerius607
  • Senbuviai
  • posts 226
  • Vieta:Silute
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDI

Posted 2011 May 22 - 10:58

Kas yra? klijentu nebeturi?????????? :clap:
  • 0

#364 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • posts 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Posted 2011 May 23 - 09:30

Po pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas. Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti. Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti. Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip. Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena. Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?
  • 0

#365 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2011 May 23 - 20:25

Po pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas.

Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti.

Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti.

Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip.

Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena.

Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?

pastatiti ant metku tereikia alkunini velena ir paskirstimo veleneliu ratuka ant kurio dedasi dirzas,,o ant siurblio belen kaip pastatyti galima ,jai problema po dirzo keitimo reiskia jo kalte,netaip pastatitos metkes pries uzdedant dirza,per viena dantuka ir problema yra
  • 0

#366 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2011 May 24 - 17:06

Po pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas.

Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti.

Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti.

Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip.

Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena.

Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?

pastatiti ant metku tereikia alkunini velena ir paskirstimo veleneliu ratuka ant kurio dedasi dirzas,,o ant siurblio belen kaip pastatyti galima ,jai problema po dirzo keitimo reiskia jo kalte,netaip pastatitos metkes pries uzdedant dirza,per viena dantuka ir problema yra

Baigiam blevyzgas....kaip "mechanikas"turi zinoti kad ir permetus per danti atgal/pirmyn,masina paprastai neuzsikus(common railo),cia ne sena benzinine kur gali zaistis su fazemis paskirstymo,net nauji 3.0 psa benzinai turi paskirstymo veleneliu daviklius.... :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#367 Svečias_aricardas_*

Svečias_aricardas_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 24 - 18:26

O i Klaipeda atvaziuoti gali - pameginsiu padet
  • 0

#368 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2011 May 25 - 02:27

Po pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas.

Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti.

Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti.

Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip.

Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena.

Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?

pastatiti ant metku tereikia alkunini velena ir paskirstimo veleneliu ratuka ant kurio dedasi dirzas,,o ant siurblio belen kaip pastatyti galima ,jai problema po dirzo keitimo reiskia jo kalte,netaip pastatitos metkes pries uzdedant dirza,per viena dantuka ir problema yra

Baigiam blevyzgas....kaip "mechanikas"turi zinoti kad ir permetus per danti atgal/pirmyn,masina paprastai neuzsikus(common railo),cia ne sena benzinine kur gali zaistis su fazemis paskirstymo,net nauji 3.0 psa benzinai turi paskirstymo veleneliu daviklius.... :wh:

taip ta as zinau ,bet po dirzo keitimo atsirado problema
  • 0

#369 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • posts 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Posted 2011 May 25 - 07:34

O šiaip, tą problema iš tikrųjų atsirado iškart po pagrindinio diržo keitimo. Šiandien bandysim su Aytovygreda nuskaityti taip vadinamus Data stresam (nuskaityti veikiančio variklio parametrus) Nežinau kokie ten duomenys bus... Įdomu ar gali PeugeotPlanet2000 įrašyti logus ar panašiai, kad paskui galima būtų panagrinėti ar parodyti kitiems žmonėms.
  • 0

#370 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • posts 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Posted 2011 May 25 - 10:37

O šiaip, tą problema iš tikrųjų atsirado iškart po pagrindinio diržo keitimo.

Šiandien bandysim su Aytovygreda nuskaityti taip vadinamus Data stresam (nuskaityti veikiančio variklio parametrus) Nežinau kokie ten duomenys bus... Įdomu ar gali PeugeotPlanet2000 įrašyti logus ar panašiai, kad paskui galima būtų panagrinėti ar parodyti kitiems žmonėms.

tai printscreen'us pasidaryk ;)
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#371 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • posts 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Posted 2011 May 25 - 10:52

Pabandysim siandien. Nieko negarantuoju.... kazin kaip iseis susitarti su autovygreda
  • 0

#372 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • posts 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Posted 2011 May 26 - 07:18

Na kaip ir galvojau, nieko gero is tos diagnostikos nebuvo. Po klaidu nuskaitymo - klaidos trumpalaikes/laikinos - turbinos perputimas, ekranas (man atrodo visu 607 problema), neuzsilenkantis vairuotojo veidrodelis ir dar kazkoks sudukas, kuris vaziuoti ne maiso.... pabandem nuskaityti parametrus ant veikiancio variklio... meistras nesugebejo paaiskinti nei purkstuku korekcijos duomenys, nei turbinos valdymo klapano parodymu... nieko... tupai paziurejom i ekrana ir numiro akkumas noteook`e. Ka spejau atsiminti - purkstuku korrekcija (skaiciai apytiksliai) - -0.6, 1.14, 0.2, 0.8 (print screen`us, logus nedarom arba nezinom kaip tai daroma), RCO (turbinos voztuvas) - ant laisvu 53% pagazavus vietoj iki 3000 aps/min - 40-42% ka tai reiskia aisku taipogi negavau atsakymo. Inetrnete radau kad tai turbinos cvaldymo voztuvo atsidarymo (ar kazkaip panasiai) duomenys. Kiek turetu buti nzn... Dar buvo oro kiekiai turbinos bet dabar jau neprisimnsiu parodymu.... Visgi reikes kazkaip organizuotis i PNVZ pas Spakena...
  • 0

#373 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • posts 1,465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Posted 2011 May 26 - 08:16

Kas zino kurioje vietoje tas Spakenas dirba?as tai kiekviena diena vaziuoju nuo molainiu puses,tai po desine kur azuolo sodai yr diagnostika ir pastoviai kruvos masinu.vis durnai pagalvoju,kad gal ten,nors nezinau.kas pasakys?:)
  • 0

#374 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • posts 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Posted 2011 May 26 - 08:22

Sitoj vietoj negaliu tau padeti. Kai buvau pas ji, mes vaziavom su draugu, jis buvo uz sturmana :) atkartoti dabar net nedrysiu, nes panevezio nezinau visiskai...
  • 0

#375 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • posts 1,797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Posted 2011 May 26 - 08:29

Kas zino kurioje vietoje tas Spakenas dirba?as tai kiekviena diena vaziuoju nuo molainiu puses,tai po desine kur azuolo sodai yr diagnostika ir pastoviai kruvos masinu.vis durnai pagalvoju,kad gal ten,nors nezinau.kas pasakys?:)

uz laidojimo biuro :wh: lyg cia

Edited by antanukas, 2011 May 26 - 08:33.

  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#376 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • posts 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Posted 2011 May 26 - 15:01

Antanukas puikiai nurode :beer:
  • 0

#377 Svečias_aricardas_*

Svečias_aricardas_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 27 - 08:10

Na kaip ir galvojau, nieko gero is tos diagnostikos nebuvo.

Po klaidu nuskaitymo - klaidos trumpalaikes/laikinos - turbinos perputimas, ekranas (man atrodo visu 607 problema), neuzsilenkantis vairuotojo veidrodelis ir dar kazkoks sudukas, kuris vaziuoti ne maiso....

pabandem nuskaityti parametrus ant veikiancio variklio... meistras nesugebejo paaiskinti nei purkstuku korekcijos duomenys, nei turbinos valdymo klapano parodymu... nieko... tupai paziurejom i ekrana ir numiro akkumas noteook`e.

Ka spejau atsiminti - purkstuku korrekcija (skaiciai apytiksliai) - -0.6, 1.14, 0.2, 0.8 (print screen`us, logus nedarom arba nezinom kaip tai daroma), RCO (turbinos voztuvas) - ant laisvu 53% pagazavus vietoj iki 3000 aps/min - 40-42% ka tai reiskia aisku taipogi negavau atsakymo. Inetrnete radau kad tai turbinos cvaldymo voztuvo atsidarymo (ar kazkaip panasiai) duomenys. Kiek turetu buti nzn...

Dar buvo oro kiekiai turbinos bet dabar jau neprisimnsiu parodymu....

Visgi reikes kazkaip organizuotis i PNVZ pas Spakena...

As tau rashiau atvaziuok padarysiu diagnostika kaip pridera - nes mestreliai GERI prisipirke skaneriu moka tik klaidas nuskaityti
  • 0

#378 Svečias_ldslds_*

Svečias_ldslds_*
  • Svečiai

Posted 2011 July 27 - 13:08

Sveiki, turim problema! Esam anglijoj ir turim peza 406 2.2 hdi 2001 metu! Dingo traukimas, perskaitem viska forumuose kas gali buti, pakeitem nauja turba, nepadejo, isvalem EGR ir oro srauto matuokle! Nuvezem dabar pas meistra angla kuris gal kazkiek nusimano labiau nei babajai, sake gali buti akseleratoriaus tie dacikai du paeje kas dar galetu buti! Ant laisvu apsukos pakyla 4.5 paspaudus, kol turbos nebuvo vos iki 2 uzkildavo! I kalna uzvaziuoti nebeveik nera sansu! Aciu labai
  • 0

#379 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2011 July 27 - 13:27

nusiperki ebay lexia 3 diagnostine iranga uz 100 svaru ir kaskart zinosi kas yra tavo auto, nes is tikro tai funkcija su burimu is kristoliniu rutuliu siuo metu neveikia pilnai. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#380 Svečias_ldslds_*

Svečias_ldslds_*
  • Svečiai

Posted 2011 July 27 - 13:29

Ryt nakti isvaziuoti i lietuva turim, kokia dar lexia! Padare diagnostika meta, kad tas pedalo dacikas!
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users