2.2 hdi bendros problemos
#361
Posted 2011 May 21 - 22:38
#362
Posted 2011 May 22 - 10:05
Provincija yra provincija....Na kas bus veliau matysim,bet kol kas vaziuoju.Snekejau cia su vienu meistriuku is Citroeno,jis sake kad jie tas nesamones isvis meta lauk,uzglusina skyke,ir pasaka baigta.Jie tikrai su tuo jau susidure yra ne viena karta.Man sake kad del to galiu buti ramus.
"tas nesamones isvis meta lauk,uzglusina skyke,ir pasaka baigta"-bet kita pasaka atsiranda
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#363
Posted 2011 May 22 - 10:58
#364
Posted 2011 May 23 - 09:30
#365
Posted 2011 May 23 - 20:25
pastatiti ant metku tereikia alkunini velena ir paskirstimo veleneliu ratuka ant kurio dedasi dirzas,,o ant siurblio belen kaip pastatyti galima ,jai problema po dirzo keitimo reiskia jo kalte,netaip pastatitos metkes pries uzdedant dirza,per viena dantuka ir problema yraPo pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas.
Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti.
Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti.
Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip.
Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena.
Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?
#366
Posted 2011 May 24 - 17:06
Baigiam blevyzgas....kaip "mechanikas"turi zinoti kad ir permetus per danti atgal/pirmyn,masina paprastai neuzsikus(common railo),cia ne sena benzinine kur gali zaistis su fazemis paskirstymo,net nauji 3.0 psa benzinai turi paskirstymo veleneliu daviklius....pastatiti ant metku tereikia alkunini velena ir paskirstimo veleneliu ratuka ant kurio dedasi dirzas,,o ant siurblio belen kaip pastatyti galima ,jai problema po dirzo keitimo reiskia jo kalte,netaip pastatitos metkes pries uzdedant dirza,per viena dantuka ir problema yraPo pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas.
Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti.
Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti.
Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip.
Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena.
Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#367 Svečias_aricardas_*
Posted 2011 May 24 - 18:26
#368
Posted 2011 May 25 - 02:27
taip ta as zinau ,bet po dirzo keitimo atsirado problemaBaigiam blevyzgas....kaip "mechanikas"turi zinoti kad ir permetus per danti atgal/pirmyn,masina paprastai neuzsikus(common railo),cia ne sena benzinine kur gali zaistis su fazemis paskirstymo,net nauji 3.0 psa benzinai turi paskirstymo veleneliu daviklius....
pastatiti ant metku tereikia alkunini velena ir paskirstimo veleneliu ratuka ant kurio dedasi dirzas,,o ant siurblio belen kaip pastatyti galima ,jai problema po dirzo keitimo reiskia jo kalte,netaip pastatitos metkes pries uzdedant dirza,per viena dantuka ir problema yraPo pagrindinio diržo keitimo atsirado toks efektas, kaip netolygus variklio darbas. Pasireiškia taip: išlieto įsibėgėjant 3-4-5 bėgiais variklis purtosi (toks jausmas kad kažkas arba su degalais, arba su įpurškimų) Pabandžiau pasiskaityti internete radau kelias priežastys to kodėl taip galėtu būti : mažas degalų kiekis (užsikišęs filtras arba siurblio problema), užvėlintas įpurškimas.
Dėl filtro – filtras keistas į originalą prieš 6-8 t.km, ne manau kad dėl to galėtu būti, Filtras kuro bake – net nežinau kur jis randasi, tad apie jo būklė nieko negaliu pasakyti.
Dėl kuro siurblio – irgi nieko jam nedariau, ir nežinau kaip patikrinti.
Dėl įpurškimo – vėl gi reikia daryti diagnostiką, bet mūsiškiai „Autovygredos“ specai patys sako kad pagrinde gali tik nuskaityti klaidas ir ištrinti jas, kažkur toliau lysti arba bijo arba nežino kaip.
Taip susiklostė reikalai, kad dabar išvažiuoti kažkur toliau neturiu galimybės , o mašina reikalinga kiekviena diena.
Gal kas buvo susidūręs su tokiais simptomais? Ką patartumėt daryti?
#369
Posted 2011 May 25 - 07:34
#370
Posted 2011 May 25 - 10:37
tai printscreen'us pasidaryk ;)O šiaip, tą problema iš tikrųjų atsirado iškart po pagrindinio diržo keitimo.
Šiandien bandysim su Aytovygreda nuskaityti taip vadinamus Data stresam (nuskaityti veikiančio variklio parametrus) Nežinau kokie ten duomenys bus... Įdomu ar gali PeugeotPlanet2000 įrašyti logus ar panašiai, kad paskui galima būtų panagrinėti ar parodyti kitiems žmonėms.
'89 205 CJ 1.4TU
#371
Posted 2011 May 25 - 10:52
#372
Posted 2011 May 26 - 07:18
#373
Posted 2011 May 26 - 08:16
#374
Posted 2011 May 26 - 08:22
#375
Posted 2011 May 26 - 08:29
uz laidojimo biuro lyg ciaKas zino kurioje vietoje tas Spakenas dirba?as tai kiekviena diena vaziuoju nuo molainiu puses,tai po desine kur azuolo sodai yr diagnostika ir pastoviai kruvos masinu.vis durnai pagalvoju,kad gal ten,nors nezinau.kas pasakys?
Edited by antanukas, 2011 May 26 - 08:33.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#376
Posted 2011 May 26 - 15:01
#377 Svečias_aricardas_*
Posted 2011 May 27 - 08:10
As tau rashiau atvaziuok padarysiu diagnostika kaip pridera - nes mestreliai GERI prisipirke skaneriu moka tik klaidas nuskaitytiNa kaip ir galvojau, nieko gero is tos diagnostikos nebuvo.
Po klaidu nuskaitymo - klaidos trumpalaikes/laikinos - turbinos perputimas, ekranas (man atrodo visu 607 problema), neuzsilenkantis vairuotojo veidrodelis ir dar kazkoks sudukas, kuris vaziuoti ne maiso....
pabandem nuskaityti parametrus ant veikiancio variklio... meistras nesugebejo paaiskinti nei purkstuku korekcijos duomenys, nei turbinos valdymo klapano parodymu... nieko... tupai paziurejom i ekrana ir numiro akkumas noteook`e.
Ka spejau atsiminti - purkstuku korrekcija (skaiciai apytiksliai) - -0.6, 1.14, 0.2, 0.8 (print screen`us, logus nedarom arba nezinom kaip tai daroma), RCO (turbinos voztuvas) - ant laisvu 53% pagazavus vietoj iki 3000 aps/min - 40-42% ka tai reiskia aisku taipogi negavau atsakymo. Inetrnete radau kad tai turbinos cvaldymo voztuvo atsidarymo (ar kazkaip panasiai) duomenys. Kiek turetu buti nzn...
Dar buvo oro kiekiai turbinos bet dabar jau neprisimnsiu parodymu....
Visgi reikes kazkaip organizuotis i PNVZ pas Spakena...
#378 Svečias_ldslds_*
Posted 2011 July 27 - 13:08
#379
Posted 2011 July 27 - 13:27
#380 Svečias_ldslds_*
Posted 2011 July 27 - 13:29
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users