2.2 hdi bendros problemos
#501
Posted 2012 January 31 - 20:23
#502
Posted 2012 January 31 - 20:55
bet prie tokios kompresijos problemos tik su užvedimu? Otai užsikūrus tokios kompresijos pakanka ir variklis dirba be problemų? Aš ne tos srities specialistas, bet man kažkaip keistai tai atrodo. Na o kaina pasakė nuo 2500 iki 3000 Lt. Maža kompresija, jei teisingai mąstau, atsiranda dėl:nu tai jeigu tokia kompresija nustate tai aisku kad kad kapitalinis gresia. todel ir sunkiai kurdavosi saltas, nes nesudaro kompresijos cilindruose. o kaina tai ziurint ka keisi, ka tvarkysi plius svyruoja ir nuo meistro, ka jis pasakys keisti bet is esmes tai sumos prasideda nuo 3 nuliu zonos
1. intensyvaus darbo (išdyla cilindrai, stumoklių žiedai)
2. trūkusi galva
3. prakaltos tarpinės.
o tai kas tada yra kad visuose 4 cilindruose kompresija vienoda 16 ? Pofig tas remontas (pinigine prasme) jei to reikia, bet noriu suprasti, ar nesu durinamas, juk lengva pasakyti "na tą pakeitėm, tas tvarkoj, belieka tik kap. remontas" ir kas man belieka, nes meistras taip pasakė. Vat ir bandau aiškintis kokia tikimybė kap remonto tokioje situacijoje - kompresijos matavimo metu nebuvau, nežinau kokia ji turi būti ir ar gali būti taip kad kompresija visuose cilindruose vienodai maža ir tai atsiliepia tik užvedimui.
#503
Posted 2012 January 31 - 21:10
#504
Posted 2012 January 31 - 21:33
Edited by Arturas23, 2012 January 31 - 21:34.
#505
Posted 2012 January 31 - 21:54
na aisku patarciau ,kad isitikinti,,tai nuvaryti pas kita meistra,ir nesakyti kad jau ten tau ziurejo,,o siaip is patirties pasakysiu,kad buvo atvare pas mane kazkada Opel kadeta ,del nesivedimo saltai,bet ten jau ir silta lygtais nebesivede,tai pamatavau kompresija buvo 13 visuose na ten +- 1 atmosfera,tai uzsivesdavo tik pastumus,o varikliukas dirbdo graziai jokiu vibraciju,,na manau meistrai ziurejo tavajam varikliukui ar voztuvai sandarus ar nepradegebet prie tokios kompresijos problemos tik su užvedimu? Otai užsikūrus tokios kompresijos pakanka ir variklis dirba be problemų? Aš ne tos srities specialistas, bet man kažkaip keistai tai atrodo. Na o kaina pasakė nuo 2500 iki 3000 Lt. Maža kompresija, jei teisingai mąstau, atsiranda dėl:
1. intensyvaus darbo (išdyla cilindrai, stumoklių žiedai)
2. trūkusi galva
3. prakaltos tarpinės.
o tai kas tada yra kad visuose 4 cilindruose kompresija vienoda 16 ? Pofig tas remontas (pinigine prasme) jei to reikia, bet noriu suprasti, ar nesu durinamas, juk lengva pasakyti "na tą pakeitėm, tas tvarkoj, belieka tik kap. remontas" ir kas man belieka, nes meistras taip pasakė. Vat ir bandau aiškintis kokia tikimybė kap remonto tokioje situacijoje - kompresijos matavimo metu nebuvau, nežinau kokia ji turi būti ir ar gali būti taip kad kompresija visuose cilindruose vienodai maža ir tai atsiliepia tik užvedimui.
#506
Posted 2012 January 31 - 22:06
nepamiršk parašyt ar padėjo žvakiu keitimas,jaučiu pas manes irgi keitimas laukianu va pasigirsiu kad savajam 2,2hdi keiciau kaitinimo zvakes, tai patikekit darbo buvo sociai reikejo net pati varikli pasileisti kad eitu prieiti ir patikrinus nei viena zvake neveikia, tikiuosi ateinanti ryta masina kursis lengvai
#507
Posted 2012 January 31 - 22:32
o rašo :
Ten šiaip jau daug info apie variklį, greičio dėžę.
#508
Posted 2012 January 31 - 22:39
#509
Posted 2012 February 01 - 13:15
Nu va si ryta buvo -20C, tai zinok padejo zvakiu keitimas, starteri suko ilgokai, bet bent jau uzsivede ne taip kaip anksciaunepamiršk parašyt ar padėjo žvakiu keitimas,jaučiu pas manes irgi keitimas laukia
#510
Posted 2012 February 01 - 15:59
tu pats keitei žvakes?Nu va si ryta buvo -20C, tai zinok padejo zvakiu keitimas, starteri suko ilgokai, bet bent jau uzsivede ne taip kaip anksciau
#511
Posted 2012 February 01 - 19:22
Edited by varnas, 2012 February 01 - 19:33.
#512
Posted 2012 February 01 - 19:27
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#513
Posted 2012 February 01 - 19:37
Gal pakaitinimo rele ne visada suveikia? beje kiek mokejai uz pakeitima zvakiu??pats darbas kiek kastavo?Sveiki.Turiu problema-galvos skausma.Nebesikuria mano pugas Bedos prasidejo ana penktadieni.Ryte nebeuzsikuriau,numire akumuliatorius,nusipirkau nauja,bet nieko.Starteris suka kaip zveris,masina nei garso,kad gyva.Nutempiau i darba,galvojau gal kuras uzsalo,pastovejo patalpoje,sestad pakeiciau kuro filtra,uzsikure is karto.Sekmadienio ryte,akumas suka,Pezo nei krust.Pirmadieni nutempiau i servisa,patikrino pakaitinimo zvakes,is 4 veike tik 1.Pakeite visas,pirmadieni visa vakara pravazinejau,kuresi kuo geriausiai,antradienio rytas-starteris suka,masina nesikuria.Truputi griebe 2-3 sekundem,ir vel be gyvybes zenklu.Kas turite kokiu minciu?
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#514
Posted 2012 February 01 - 20:43
Edited by varnas, 2012 February 01 - 20:48.
#515
Posted 2012 February 01 - 20:47
#516
Posted 2012 February 01 - 20:56
#517
Posted 2012 February 01 - 21:54
#518
Posted 2012 February 01 - 21:58
#519
Posted 2012 February 01 - 22:28
koks stovi toki ir statyk,svarbu neviršyt išmatavimų 278x175x190beje gal kas zinot koks akumas priklauso 607 hdi 2.2 stovi 75ah
#520
Posted 2012 February 02 - 18:49
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users