Peršokti prie turinio


2.2 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 690

#681 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2015 kovo 18 - 18:05

Na gal del programavimu i garažus nesikreipkit, kaip priprogramuos tai maža nepasirodys.

Yra iš forumo patikimi žmones per 3 dydžiuosius LT miestus išsideste, manau jei žinotumem iš kokiu miestu esat, tai ir mums ir jums butu lengviau.

 

O del meistriškumo tai kai savo kailiu viska išragauji, tai nesinori ir kad kiti ant to greblio liptu :)


  • 0

#682 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2016 liepos 17 - 16:43

Klausiu tik del smalsumo :) Kuo skiriasi 2.2hdi varikliai 100kw ir 125kw, bet to kad biturbo? Purkstukai, siurblys, kas dar? Konstrukcija skiriasi ju?


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#683 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 liepos 17 - 18:45

lapeno, 2.2hdi niekad nebuvo 100kw versijos, buvo 94/98kw versija(tas pats motoras tik programa skirtinga) ir 120/125kw versijos..

Siaip tarp 94/98kw ir 120/125kw skiriasi is esmes viskas, didzioji dalis konstrukcijos, turbinos, purkstukai, siurbliai, elektronika, galvos, blokai..nu zodz nors ir 120/125kw variklis yra senojo evoliucija, bet labiau galima butu teigti kad tai visiskai skirtingi motrai..


  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#684 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2016 liepos 17 - 18:51

lapeno, 2.2hdi niekad nebuvo 100kw versijos, buvo 94/98kw versija(tas pats motoras tik programa skirtinga) ir 120/125kw versijos..

Siaip tarp 94/98kw ir 120/125kw skiriasi is esmes viskas, didzioji dalis konstrukcijos, turbinos, purkstukai, siurbliai, elektronika, galvos, blokai..nu zodz nors ir 120/125kw variklis yra senojo evoliucija, bet labiau galima butu teigti kad tai visiskai skirtingi motrai..

Paziuri skelbimus tai raso juose po 100kw. Ir buvau atrodo isitikines kad infotec raso, bet pagooglinus taip tu teisus del 94/98kw.

Dekui uz atsakyma :) Gaila, kad nera pardavimuose daug su situo varikliu masinu pasirinkimo.


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#685 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 liepos 17 - 18:57

siaip, mano nuomone, 2.2hdi 125kw yra pati geriausia smagumo/ekonomijos/patikimumo santyki turintis psa variklis kada nors isleistas, gaila kad labai trumpai juos tegamino, zaliuju reikalavimai uzkirto kelia linksmiausiem varikliam..liko gamoj tik 1.6 ir 2.0..tai jei 2.0 dar kazkokio linksmumo ir turi 308 kebule, tai 508 jau to smagumo nera, aisku vaziuoja normaliai, bet ner to draivo...o 508 su 1.6hdi, tai isvis porno..1.6 liuks mazuose kebuluose, o dideliam tai gaunas toks nei sis nei tas.. :)


Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2016 liepos 17 - 18:58

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#686 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 liepos 17 - 19:50

Pauliau, 120kW 2,0HDi tikrai smagiai vaziuoja :) tikrai nekazka nusileidzia tam 125kW biturbo. + tai visai kitas motoras nei 103kw (100kw realiai tas pats pas 407), ir isvis pas 120kW varikli viskas teisingai savo vietoje, PRIEKYJE tiek EGR, tiek pakaitinimo zvakes, tai mano manymu 100x geresnis motoras nei 103/100kw 2,0HDi senukas...


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#687 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 liepos 18 - 13:13

jap turiu sutikti su Laimonu, tikrai teisingai patobulejo 2.0hdi is 100/103 versijos i 120kw versija..taciau rinkciaus as visvien 2.2 125kw, vien del bosch ipurskimo sistemos..nor pries delphi nieko neturiu ir ji netgi tylesne nei bosch, taciau man asmeniskai labiau patinka bosch programiniai sprendimai..sau rinkciaus bosch grynai tik del to..na o ten apie privalumus/trukumus tai realiai kalbeti galima butu labai ilgai, bet diskusija tokia jau reikia testi susedus prie kavos/arbatos/alaus.:D


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#688 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 liepos 20 - 09:11

jap turiu sutikti su Laimonu, tikrai teisingai patobulejo 2.0hdi is 100/103 versijos i 120kw versija..taciau rinkciaus as visvien 2.2 125kw, vien del bosch ipurskimo sistemos..nor pries delphi nieko neturiu ir ji netgi tylesne nei bosch, taciau man asmeniskai labiau patinka bosch programiniai sprendimai..sau rinkciaus bosch grynai tik del to..na o ten apie privalumus/trukumus tai realiai kalbeti galima butu labai ilgai, bet diskusija tokia jau reikia testi susedus prie kavos/arbatos/alaus. :D

Siaip, prisiziurineju 407'ta ir labiausiai erzinantis faktas, kad porestailu su 2.2 jau nebera. Tikrai nesuprantu tu ekologiniu ciudu ir kodel PSA nesugebejo 2.2 pritaikyti prie euro 5. Juk twin turbas, pjezo purkstukai, berods 3 cr karta. Ar kazin tiesiog pamaste, kad neapsimoka viso to laikyti del +5kw palyginus su dvilitriniu varikliu....Antras dalykas, berods c5 ir 508 jau turi 150kw versija 2.2hdi, bet kaip suprantu ji jau isleista buvo kai 407'tu gamyba ejo i gala ar dar net nebuvo prasidejusi. :( Labai gaila.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#689 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2016 liepos 20 - 16:49

Siaip, prisiziurineju 407'ta ir labiausiai erzinantis faktas, kad porestailu su 2.2 jau nebera. Tikrai nesuprantu tu ekologiniu ciudu ir kodel PSA nesugebejo 2.2 pritaikyti prie euro 5. Juk twin turbas, pjezo purkstukai, berods 3 cr karta. Ar kazin tiesiog pamaste, kad neapsimoka viso to laikyti del +5kw palyginus su dvilitriniu varikliu....Antras dalykas, berods c5 ir 508 jau turi 150kw versija 2.2hdi, bet kaip suprantu ji jau isleista buvo kai 407'tu gamyba ejo i gala ar dar net nebuvo prasidejusi. :( Labai gaila.

 

Ar tik cia ne del draudimu? Draudimai berods skaiciuojami nuo kubaturos, o ne nuo galios... Ar ne? Kadangi didesne kubatura = didesni draudimo mokesciai = didesnes islaidos...


  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#690 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 liepos 20 - 16:58

Pauliau, kas uzlinksta siemens purkstukuose, pjezo kristalas suskyla tiksliau jo korpusas,multiplikatorius ar adata. Ar viduriai 2.0 hdi 100kw ir 2.7 hdi kartais nevienodi. Kiek suprantu 2.7 hdi adata pastringa dazniausiai, mirkimas acetone ar 646 pataiso kazkiek situacija.
  • 0

#691 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 liepos 21 - 09:50

arthurwest, pamirkyk dazniau, bet kokius purkstukus acetone - busi daznas srotu klientas.:D jokie agresyvus skysciai nenaudojami purkstuku plovimui..plius mirkymas dar niekad niekam nepadejo, jei aisku isardyta antgali mirkai kokiam zibale, gal ir galima butu pasiekti kazka, bet ir tai retais atvejais..adatos dyla, ir to joks mirkymas nekmpensuos..del purkstuku visduriu, tai tikrai ne vienodi, vien tik purkstuko ilgiai skirias, tai kaip gali buti vienodi..kad panasus - taip, konstrukcija panasi, taciau tikrai ne vienodi..o kas dazniausiai sugenda tai sunku pasakyt, nes visu gedimu procentas panasus..siaip piezo elemento gedimas yra pats reciausias, dazniausiai susidevi multiplikatorius ir purkstukas ima per daug slegio mesti i griztama, kartais buna ir adatos strigimai, tada kyla zemiausio ispurskimo slegio riba ir atsiranda variklio barskejimas startuojant, netolygus darbas, nu zodziu lieso misinio/ankstyvo degimo pozymiai..

kas del siemens remonto, tai nerekomduoju nei bandyti ju ardyti, nei remontuoti, nes neturint specialaus stendo, ju sukalibruoti kad dirbtu visais reikiamais rezimais po ardymo praktiskai neimanoma..taigi turesi galiausiai arba variklio barskejima, arba trukciojima zemais sukiais, arba dumu kalnus..nu zodz siaip man yra kelis kartus pasiseke surinkti is keliu viena, taciau sitais dalykais neuzsiemu, del laiko stokos ir neaiskaus galutinio rezultatato..gero rezultato tikimybe 50/50, man tai per didele loterija..:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0