O balos po mašina nėra? Mano pasatui aušinimo skystis varvėjo tiesiai ant kelnių. Garo tikrai buvo.bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?
2.2 hdi bendros problemos
#641
Parašyta 2014 sausio 10 - 11:23
#642
Parašyta 2014 sausio 10 - 11:33
Aušinimo sistemos šlangos turi būti apykietės. Kitaip aušinimo sistema "gazuosis",susidarinės oro kamščiai. Ten garo nuleidimo vožtuvas apie 1,5 bar slėgį turi palaikyti. Jei šlangos mnkštos,vadinas burbuliukai rado išėjimą. Ieškok kur.Sveiki. turiu mistine problema su p607. jeigu trumpai priesistore tokia, uzlinko turbina, atrestuaravau idejo atgal isoperavo FAP, pravale interkuleri nes tapalo buvo nemazai gaves gendant turbinai. tai va isvaziuoju is serviso ziuriu kad baisiai dumina. sakau kame reikalas? sako ei cia kol tepalas isdegs tas kur buvo sistemoj biski padumis. okey, vazineju savaite, dvi...dumina ir net nenori nustot... atsidarau kapota, o antifrizo nerasta! ok, pripilu ir ziuriu kad nustoja dumint.... graziai dirba varikliukas ir jokio jokio dumelio. kita ryta uzkuriu masina pavaziuoju iki pirmo sviesaforo, paziuriu per veidrodeli, uz manes per dumus nieko nematyt... vel dumina kaip turi but, susinervuoju nulekiu iki darbo, islipu visas piktas paziuret dumu spalvos, kvapo, o dumu neber! zodziu kas cia per velneva, dumina kada nori... kai nenori nedumina... stebejau kada mazdaug pasirodo kada pranyksta ir pastebejau kad vaziuojant nemeta jokio dumo, dumai pasirodo tik sustojus sankryzoje dirbant ant laisvu apsuku. taciau kol prisiparkuoji kazkur islipi is masinos ir atsidarai kapota dumai pradingsta. antifryzas mazeja sparciai dumai balti turintys siektiek melynumo. salngos nekietos, antifryzas nelipa per virsu, tepalas svarus grazus jokiu grietiniu ir majonezu. turit kokiu minciu?
#643
Parašyta 2014 sausio 10 - 11:36
sorry ten prisispamino nzn kodel O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...O balos po mašina nėra? Mano pasatui aušinimo skystis varvėjo tiesiai ant kelnių. Garo tikrai buvo.
ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...
Šį pranešimą redagavo pikc: 2014 sausio 10 - 11:41
#644
Parašyta 2014 sausio 10 - 11:47
O gal turi balą kokiame dangtyje,kad tereikia suteliuškuot geriau pastabdant ir rezultatas.Prisikaupia ramiai važiuojant,sankryžoje spaudi stabdi,o skystis tai be stabdžių,-toliau važiuoja.sorry ten prisispamino nzn kodel O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...
ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...
#645
Parašyta 2014 sausio 10 - 11:53
vienas is variantu. o i salona is kur pripucia? peciukas nedurniuoja sildo kaip reikiant.O gal turi balą kokiame dangtyje,kad tereikia suteliuškuot geriau pastabdant ir rezultatas.Prisikaupia ramiai važiuojant,sankryžoje spaudi stabdi,o skystis tai be stabdžių,-toliau važiuoja.sorry ten prisispamino nzn kodel O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...
ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...
#646
Parašyta 2014 sausio 10 - 12:13
Pritraukia per oro paėmimo ventiliatorių. Čia taip. Jei ir šildo,visai nereiškia,kad sistema sandari. Daugiau,gal,kad neužsikišusi. Pečiukas pajungtas žarnelėmis. Gali būti ir pats pečiukas. Irgi ne naujiena. Garas iš niekur neatsiranda. Teks pačiam rebusą spręsti,bet tame yra ir gera žinia,-variklio greičiausiai nereiks draskyti. Sėkmės. Ir pasidalink patirtimi,kai pajusi pasitenkinimą savo darbo rezultatais. Gal dar kažkam pravers.vienas is variantu. o i salona is kur pripucia? peciukas nedurniuoja sildo kaip reikiant.
O gal turi balą kokiame dangtyje,kad tereikia suteliuškuot geriau pastabdant ir rezultatas.Prisikaupia ramiai važiuojant,sankryžoje spaudi stabdi,o skystis tai be stabdžių,-toliau važiuoja.sorry ten prisispamino nzn kodel O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...
ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...
#647
Parašyta 2014 sausio 13 - 12:32
#648
Parašyta 2014 sausio 13 - 16:08
#649
Parašyta 2014 sausio 14 - 13:45
pas mane nenuspejamai gali salta dumint gali karsta, vat pas meistrus nuvariau sakau paziurekit kas darosi, pasiziurejo o nei dumelioKADA dumina baltai? Nes pas mane po turbo restauracijos dumina saltai pastovejusi daugiau nei 8 valandas. Bet aisku pas mane ne tik dumais viskas prasideda ir baigiasi. Dar ir pasipurto bedumindama.
#650
Parašyta 2014 sausio 15 - 16:44
#651
Parašyta 2014 sausio 15 - 17:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#652
Parašyta 2014 vasario 25 - 00:21
#653
Parašyta 2014 vasario 25 - 10:27
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#654
Parašyta 2014 vasario 25 - 17:37
#655
Parašyta 2014 vasario 25 - 19:50
#656
Parašyta 2014 balandžio 06 - 19:41
Šį pranešimą redagavo Tonisas: 2014 balandžio 06 - 20:15
#657
Parašyta 2014 balandžio 06 - 23:56
#658
Parašyta 2014 balandžio 07 - 07:03
#659
Parašyta 2014 balandžio 07 - 09:02
Reikia kreipt dėmesį ne į pavarų skaičių, o į dėžės tipą. Jeigu tipai sutampa, tai nors ir 26 pavarų gali įdėt. Kitas klausimas į kokį modelį nori įdėt ir nuo kokio modelio ir kam tau 6 pavaros. Kad pasimatuot ar kažkokios naudos relaios išlaužt?Tai realiai, jei motorai tokie patys, tai tarkim nebūtų, jokių problemų į senesnį įmaut 6-pavarų dėžę?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#660
Parašyta 2014 balandžio 07 - 09:11
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0