Peršokti prie turinio


2.2 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 690

#641 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 10 - 11:23

bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?

O balos po mašina nėra? Mano pasatui aušinimo skystis varvėjo tiesiai ant kelnių. Garo tikrai buvo.
  • 0

#642 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 10 - 11:33

Sveiki. turiu mistine problema su p607. jeigu trumpai priesistore tokia, uzlinko turbina, atrestuaravau idejo atgal isoperavo FAP, pravale interkuleri nes tapalo buvo nemazai gaves gendant turbinai. tai va isvaziuoju is serviso ziuriu kad baisiai dumina. sakau kame reikalas? sako ei cia kol tepalas isdegs tas kur buvo sistemoj biski padumis. okey, vazineju savaite, dvi...dumina ir net nenori nustot... atsidarau kapota, o antifrizo nerasta! ok, pripilu ir ziuriu kad nustoja dumint.... graziai dirba varikliukas ir jokio jokio dumelio. kita ryta uzkuriu masina pavaziuoju iki pirmo sviesaforo, paziuriu per veidrodeli, uz manes per dumus nieko nematyt... vel dumina kaip turi but, susinervuoju nulekiu iki darbo, islipu visas piktas paziuret dumu spalvos, kvapo, o dumu neber! zodziu kas cia per velneva, dumina kada nori... kai nenori nedumina... stebejau kada mazdaug pasirodo kada pranyksta ir pastebejau kad vaziuojant nemeta jokio dumo, dumai pasirodo tik sustojus sankryzoje dirbant ant laisvu apsuku. taciau kol prisiparkuoji kazkur islipi is masinos ir atsidarai kapota dumai pradingsta. antifryzas mazeja sparciai dumai balti turintys siektiek melynumo. salngos nekietos, antifryzas nelipa per virsu, tepalas svarus grazus jokiu grietiniu ir majonezu. turit kokiu minciu?

Aušinimo sistemos šlangos turi būti apykietės. Kitaip aušinimo sistema "gazuosis",susidarinės oro kamščiai. Ten garo nuleidimo vožtuvas apie 1,5 bar slėgį turi palaikyti. Jei šlangos mnkštos,vadinas burbuliukai rado išėjimą. Ieškok kur.
  • 0

#643 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 10 - 11:36

O balos po mašina nėra? Mano pasatui aušinimo skystis varvėjo tiesiai ant kelnių. Garo tikrai buvo.

sorry ten prisispamino nzn kodel :) O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...

ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada :) o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...

Šį pranešimą redagavo pikc: 2014 sausio 10 - 11:41

  • 0

#644 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 10 - 11:47

sorry ten prisispamino nzn kodel :) O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...

ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada :) o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...

O gal turi balą kokiame dangtyje,kad tereikia suteliuškuot geriau pastabdant ir rezultatas.Prisikaupia ramiai važiuojant,sankryžoje spaudi stabdi,o skystis tai be stabdžių,-toliau važiuoja.
  • 0

#645 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 10 - 11:53

sorry ten prisispamino nzn kodel :) O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...

ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada :) o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...

O gal turi balą kokiame dangtyje,kad tereikia suteliuškuot geriau pastabdant ir rezultatas.Prisikaupia ramiai važiuojant,sankryžoje spaudi stabdi,o skystis tai be stabdžių,-toliau važiuoja.

vienas is variantu. o i salona is kur pripucia? peciukas nedurniuoja sildo kaip reikiant.
  • 0

#646 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 10 - 12:13

sorry ten prisispamino nzn kodel :) O del balos tai tik siandien ryte apie tai pagalvojau, tai bandysiu nakciai palikt svarioj grazioj vietoj ir rytoj ryte paziuret ka rasiu po masina. Nesinori man tos galvos dar skubet lupt kai pozymiai tokie keisti dumina kada nori...i salona traukia is kazkur antifryza...

ne nesakau kad ten jos minkstos. pasilus masinai jos sukieteja bet taip dar pirstais pasispaudineja, kaip sakai ir bus apie 1.5 bar. man keista kad nera jokiu tarpines ar ten galvos pramusimo pozymiu nei tepale nei antifryze nei variklio darbe, tik tiek kad dumais verciasi kada isinori, nepriklausomai silta salta vieninteliu atveju nedumina tai vaziuojant uztenka ir riedet stabdy atleidus nei dumelio nebus bet tik paspausk stabdi kad sustomum ir prasideda ir tai nevisada :) o antifryzas dingsta neblogais tempais 3d = 1 litras...

O gal turi balą kokiame dangtyje,kad tereikia suteliuškuot geriau pastabdant ir rezultatas.Prisikaupia ramiai važiuojant,sankryžoje spaudi stabdi,o skystis tai be stabdžių,-toliau važiuoja.

vienas is variantu. o i salona is kur pripucia? peciukas nedurniuoja sildo kaip reikiant.

Pritraukia per oro paėmimo ventiliatorių. Čia taip. Jei ir šildo,visai nereiškia,kad sistema sandari. Daugiau,gal,kad neužsikišusi. Pečiukas pajungtas žarnelėmis. Gali būti ir pats pečiukas. Irgi ne naujiena. Garas iš niekur neatsiranda. Teks pačiam rebusą spręsti,bet tame yra ir gera žinia,-variklio greičiausiai nereiks draskyti. Sėkmės. Ir pasidalink patirtimi,kai pajusi pasitenkinimą savo darbo rezultatais. Gal dar kažkam pravers.
  • 0

#647 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 13 - 12:32

Gal kam buvo, kad po turbinos resauracijos pradetu duminti? pasnekejau su vienu meistriuko, jo pirmas klausimas buvo ar nekeiciau turbinos, o keiciau ja pries pora savaiciu ir butent nuo tos dienos kai pakeiciau pradejo duminti baltai. sake meistrelis kad cia kas antram pezui restaruavusiam turbina turbo servise taip buna. ar tikrai?
  • 0

#648 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 sausio 13 - 16:08

KADA dumina baltai? Nes pas mane po turbo restauracijos dumina saltai pastovejusi daugiau nei 8 valandas. Bet aisku pas mane ne tik dumais viskas prasideda ir baigiasi. :D Dar ir pasipurto bedumindama.
  • 0

#649 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 14 - 13:45

KADA dumina baltai? Nes pas mane po turbo restauracijos dumina saltai pastovejusi daugiau nei 8 valandas. Bet aisku pas mane ne tik dumais viskas prasideda ir baigiasi. :D Dar ir pasipurto bedumindama.

pas mane nenuspejamai :) gali salta dumint gali karsta, vat pas meistrus nuvariau sakau paziurekit kas darosi, pasiziurejo o nei dumelio :)
  • 0

#650 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 15 - 16:44

vienas cia bendrauju, bet vistiek... radau kad prie kuro filtro viena is slanguciu lasina salerka bet taip kas 30s po lasiuka, kiek bandziau atsekti tai yra gryztamo kuro slangele. ar gali buti kad gaudo ora per gryztama slangele ir del to dumina? kazkaip logikos mazai, suprasciau jeigu gaudytu per padavimo tai galbut, bet kai per gryztama nzn. todel klausiu jusu ;)
  • 0

#651 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 15 - 17:03

Kad kai siurblys bake kelia slėgį ir kuras paduodamas slėgiu, o ne vakuumu, nelabai ten to oro gali ir patekt, būtent tik lauk kuras išlaša...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#652 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2014 vasario 25 - 00:21

Sveiki.Anksciau kitoje temoje buvau minejes,jog yra prasisunkimu per kuro siurbli,bet nesimate per kuria butent vieta,o vakar pramuse konkreciai ir vieta aiski.Bega per dangtelio sujungima su siurbliu,kuris prisuktas su zvaigzdutem.Idomu ar daug atsakomybes norint pakeist ta tarpine,ir kur ieskoti tokiu daliu.Gal kas zinote kur rasti 2,2hdi auksto spaudimo siurblio schema?
  • 0
gangsteris607

#653 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 25 - 10:27

Rasi google, pilna schemu..jei dangtelis tas kur isorei tai pakeisti nesunku, tarpines pardavineja "autura" nzn ar Klp yra filialas..dangteli nuemus niekas neissaudo ir neislaksto, nuemei, uzdejai ir leki..tiek tos bedos is tokio gedimo..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#654 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2014 vasario 25 - 17:37

Labai aciu man padrasinimo ir tereikejo,bet schemu nelabai radau,kad ir kiek vakar ieskojau.Bet manau issiversiu ir be schemos.
  • 0
gangsteris607

#655 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 vasario 25 - 19:50

suk varztus ir maziau baimes blogiausiu atveju tie siurbliai nieko nekainuoja
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#656 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2014 balandžio 06 - 19:41

Mėginau turbūt kokią valandą realiai info ieškot. Bet nieko apčiuopiamo ir neradau. Kuo skiriasi 2,2HDI motorai su 5 ir 6 bėgiais? kW kiekis tas pats. Bet kažkodėl nesitikiu, kad purkštukai tiek 2001 tiek 2004 pežų būtų tokie pat, kai dėžės skirtingos. ?:) Gal galit kas nors išsamiau aprašyt būtent šito motoro modifikacijas. ? :) :ax: :pug:

Šį pranešimą redagavo Tonisas: 2014 balandžio 06 - 20:15

  • 0

#657 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2014 balandžio 06 - 23:56

5-begiu ir 6-begiu IKI-Facelift ir Po-Facelift (2005) lygiai tas pats 2.2 HDi variklis 98KW/133HP, prie ko cia purkstukai ir deze?? Purkstukai tie patys, gali tik kodai skirtis skirtinguose metuose, tai idejus reikes adaptuot. Va jau 2006m. buvo isleistas 2.2 HDi Bi-Turbo 125KW..Purkstukai, turbinos, siurblys viskas jau skiriasi ir tik 6-begiu mechanas. Beje pirmas pasaulyje Bi-Turbo 4 cylindru dyzelis. Pagal atsiliepimus traukia labai gerai, cipuojasi iki 150KW - jau i zieda isipaisyt iseina; Ekonomija OK. Abi 2.2 HDi versijos geros, nera kazkokiu tai dideliu problemu. Dirzus, tepalus, filtrus keiti kartais kokio purkstuku valiklio ipili ir vel dugnais gali vaziuot. Taip pat galit cipuot drasiai, galios rezervas pakankamas, jei lygiai toks pat variklis eina ant naujausiu pezu/citroenu is salono su 150KW gamykliskai :good:
  • 0

#658 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2014 balandžio 07 - 07:03

Tai realiai, jei motorai tokie patys, tai tarkim nebūtų, jokių problemų į senesnį įmaut 6-pavarų dėžę? :) :blink:
  • 0

#659 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 balandžio 07 - 09:02

Tai realiai, jei motorai tokie patys, tai tarkim nebūtų, jokių problemų į senesnį įmaut 6-pavarų dėžę? :) :blink:

Reikia kreipt dėmesį ne į pavarų skaičių, o į dėžės tipą. Jeigu tipai sutampa, tai nors ir 26 pavarų gali įdėt. Kitas klausimas į kokį modelį nori įdėt ir nuo kokio modelio ir kam tau 6 pavaros. Kad pasimatuot ar kažkokios naudos relaios išlaužt?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#660 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2014 balandžio 07 - 09:11

Šiaip smalsauju, nes kažkaip akis krypsta į 607 su 2.2 motoru:) kadangi labiau domina atnaujintas modelis tai ir domiuosi
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0