Amortizatoriai: Originalus ar kokie kiti?
#1 Svečias_hipopo_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 16:44
#2 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 16:57
#3
Parašyta 2004 birželio 04 - 16:57
Satistiskai (bent jau tarp klubieciu taip buvo issiaiskinta) jog bent jau pakabos orginalios detales laiko ~3 kartus ilgiau nei kreivos, kai tuo tarpu kainu skirtumas paprastai sudaro nuo 0.1 iki 3 kartu. Cia jei kalbant abstrakciai. Jei kalbet bendrai, tai reikia dometis kiek kokia detale kur kainuoja, paziureti kiek kainuoja darbas ir bandyti daryti isvadas ;)Ir bendrai. Gal kas parasys, kokias detales verta imti originalias (peugeot), o kokias neapsimoka?
Cia kokybes atzvilgiu.
#4 Svečias_laris_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:01
#5
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:02
Nezinau kaip ten su GTi, bet maniskis 405'as 1.4 draginis monstras, kai '00 ieskojo sau priek. amortizatoriu, issirinko orginalius uz 300Lt/vnt (su gumom, atboinikais, atraminiais guoliais, t.y. viskuo kas priklausoma keisti pagal gamyklos nurodymus). Pasirinkimui gulejo Monroe tepaliniai uz 260Lt (plius apsaugine guma), Sachs uz 240Lt (plius aps. guma) bei ~500Lt Koni.... ir veikia priklausomai nuo gaunamu smugiu. bet brangūz.
#6 Svečias_hipopo_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:18
sorry,kokia masina, koks modelis, kelinti metai?
lengviausia i parasa isidet visus duomenis. zmonems lengviau atsakineti.
406 sedanas, benzinas, 98 metu
tas kur niekaip neprisiverciu pasiziureti - ar yra pas mane turbina ar ne ;-))))
#7
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:32
mda, ishsamusorry,kokia masina, koks modelis, kelinti metai?
lengviausia i parasa isidet visus duomenis. zmonems lengviau atsakineti.
406 sedanas, benzinas, 98 metu
tas kur niekaip neprisiverciu pasiziureti - ar yra pas mane turbina ar ne ;-))))
Volvo 940 turboplyta MY1997
#8 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:41
RGX ce valstybinis numeris?
#9 Svečias_hipopo_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:43
cia motoro kodas is VIN'o406 RGX, 1998 cc, 1998 m...
RGX ce valstybinis numeris?
#10 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 17:52
#11 Svečias_hipopo_*
Parašyta 2004 birželio 04 - 18:18
ne nu jus jau sakykite tiesiai, o tai mdaa, mdaaMdaa...
Sakai benzinas...
as kaip programeris, tai tarp eiluciu nemoku skaityti ;)
#12
Parašyta 2004 birželio 04 - 18:33
Volvo 940 turboplyta MY1997
#13 Svečias_BONIS_*
Parašyta 2004 birželio 06 - 23:54
Atsiprašau už priekabumą, bet tai galėtų būti NUORODOSE Manau tai daug kam praverstų.Orientacijai:
www.amortizator.ru
#14
Parašyta 2004 liepos 14 - 02:04
Daba turėsi:su kokybe pas visus buna bajeriu, bet apie originalus negeru ziniu neturiu.
kadangi tepalas išbėgo "pabėgioti" ir, matyt, nesiruošia sūka grįšt, tai manau, kad jau PYYYZZZZDAAAĄĄ mano originaliam priekiniam dešinės pusės amortikui po 62K km. Kiek man aišku - tepalinis ammo be tepalo neveix, ane
Būtų smagu, jeigu naujų/apynaujų pug'ų turėtojai ir daugiau išmanantys prakomentuotumėt ižsameu, vatafak?
p.s. Mielas mūsų Mamutuk, gal gali pagelbėt lamai Snatch ir atrast kur acidal'as forume paskelbė 306 amortikų kainas, I please you... Tikrai acimenu, kad buvo apie tai kalba.
Beje, padėka Kursiui uz atlikusias originalias stabdžių kaladėles. Teorija, kad priekinės vidinės dėvisi 2gubai greičiau už išorines pas mane pasitvirtino. Ir dar, priekinės vidinės identiškos išorinėms.
#15 Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2004 liepos 14 - 02:55
nebutinai visada originalios geriausios. Pvz.: pirkau ford atstovybiai salnika pasiule du vienas originalus80lt, kitas turkiskas 30lt. ir kai paklausiau dar pasake kad daugiau devetai masinai turkiskas geriau.kokia masina, koks modelis, kelinti metai?
lengviausia i parasa isidet visus duomenis. zmonems lengviau atsakineti.
mano nuomone tvirta: jei gali ipirkti originalias detales, imk jas. permokesi uz originaluma, bet kokybe visvien bus geriausia.
205gti kainos palyginimui:
original peugeot: 256Lt priekiniai, 193 galiniai.
tuo tarpu patvirtintai geros kokybes Bilstein original amortikai kainuoja 195Lt priekiniai, 179Lt galiniai.
jei imtum tik kokybe, tai pastaruju uztektu likusiam auto gyvenimui su kaupu. originalumas zinoma prarandamas.
cia jau tau rinktis.
#16
Parašyta 2004 liepos 14 - 13:02
#17
Parašyta 2004 liepos 14 - 13:21
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Parašyta 2004 liepos 14 - 13:55
Mano patirtis su monroe dvejopa. Kai i sena bluebirda pats įsidėjau tepalinius, po poros savaičių prie minus 20, jie parėjo, bet neapleidžia mintis kad galbūt nelabai teisingai sureguliavau/'priveržiau/etc. Bet sierroje buvo gamykliškai sufigarinti visi 4 sensatrack'ai - per trejetą eksploatacijos metų labai įvairiais LT keliais nei vienas net abejonės neiškėlė, kad gali būt kas nors ne taip.Nežinau kaip tie reflex, bet pora pažystamu keitėsi irgi į monroe, tai atsiliepimai trumpi ir aiškųs: šūdas už dideles babkes, o dar jeigu tai susiję su kemi tai tuo labiau. Man jau vien tik firmos pavadinimas Marilyn Monro nerimtai skamba
Beje, kur ieškot sachs geriausiomis kainomis? Turiu įtarimą kad tai būtų kainos/kokybės/poreikiųtenkinimo geriausias miksas. Ar nuojauta mane abgauna? Vieno kaina 199lt.
#19 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 liepos 14 - 14:56
#20
Parašyta 2004 liepos 14 - 15:02
:mad: Apie tepalą įsiurbimo kolektoriuje aš jau net nepradėsiuNu bet tau sekasi...
p.s. originalaus kaina 275 Lt.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0