Apie Peugeot 308
#441
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:21
#442
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#443
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:38
As gi ne extrasensas.Tada belieka mygtuka maigyt.Mane tas start stopas biesina nerealiaiA Dolci tu nesupranti, kad kalbam apie naujas masinas o ne kalvaratus 10 metu? Pasijungsiu as su vcds ir mano garantija i SUBINE OZKAI....
Laimonai,tu ten tam ilgam poste prirasei turbut apie vadinama DSG7 su sausom sankabom,as asmeniskai irgi i ja neziureciau.DSG6 ,tokia nupirkom,jokiu ten prie bordiuru privaziavimu su pasisokinejimais nera,vaziuoja kaip hidroautomatas,pats ne karta vaziavau ,jokio sokimo i prieki
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2019 gruodžio 06 - 17:54
#444
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#445
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:53
Mano zmona turbut is proto iseitu jei reiktu I mechanke persest man tai kazkaip nera jokio skirtumo (gal del to kad darbines masinos mechanai, tai daugiau laiko su jais praleidziu), gal privalumas tik mieste yra automato man, o uzmiestyje mano visa darba autopilotas atlieka, tai be autopiloto niekaip as
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#446
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 19:29
Start stop 3008 su AT8 veikia pasakiskai, žaaaibiškai, man ši sistema patinka. megane veikia irgi super, pas golpa darbini sur deze traageeedija!!! Nusipirkit normalias auto ir nenervins ta sistema.
Buvo darbe jetta su dsg 6 begiu, skirtumo su dsg 7 nejauciau, tik ka atlaike ne 60000km o 150000km iki kol pabiro.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 gruodžio 06 - 20:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#447
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 20:51
Pastoviai tenka įsilieti į greitą juostą vilniuj iš oslo į vakarinį aplinkkelį. Dažnai važiuoju antra juosta, kur reik arba 70+ įlėkt, arba turi dvi sekundes įšokt iki kitos auto. Tai su mechanu viskas ok, jei nesumali sh.. taip sakant pats kaltas. Su robotu jau bijau taip išokinėt, nes anas kol sumasto kickint, praeina pusantros sekundės. O BET TAČIAU hidroautomatas su GT(!!) varikliu veikia lygiai taip pat blogai, tik kad neturi start-stop. Jokiais būdais negaliu pliuso rašyt hidrostatui už staigius veiksmus. Be abejo automatas geriau už robotą, ypač kamščiuose, bet minusų turi tokių pačių.
#448
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 20:58
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 gruodžio 06 - 21:03
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#450
Parašyta 2019 gruodžio 06 - 21:57
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#451
Parašyta 2019 gruodžio 07 - 08:12
Nesu važiaves su 508 GT, bet su 508 120kw staigiai isokt irgi sudetinga. Gelbsti tik sport mygtuko paspaudimas, bet ilgai jo nelaikydavau, nes uzknisdavo uzlaikymas zemuose begiuose. Dar kas kliuvo man ant 508, kad po aplenkimo gazas dugnas ilgai laiko pazeminta pavara. Aplenki ir ūūūū kaukia motoras, visad!!! Pats pakeldavau begius aukstyn lopetelem. Aisku 508 automatas vistiek geriau nei dauguma rankiniu, kuriu du begiai uzglusinti. Tarkim meganas, ple kokia tragedija pirmi du begiai, kol trecia pasieki visi jau per 5m i i prieki nuvaro.
Lyginant 508 automata dar dar galima sakyt nu ok dsg nu ok geresnis,isimtinai. Lyginant nauja at8 su nauja dsg, vieni vartai. Dsg gauna malku. Dsg megsta irgi uzlaikyt po gazas dugnas zemus begius,at8 ne, ivaziuot i i sankryzas net su start stop non problem!
Nelabai suprantu, kam tos lopeteles su at8 deze,per ta laika kai turiu 3008 jomis nei kart nesinaudojau! Su 508 pastoviai naudojausi.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 gruodžio 07 - 08:14
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#452
Parašyta 2019 gruodžio 07 - 08:34
Beje, sita mini laga pas senaji 508 galima be problemu panaikinti pakoreguojant variklio programa
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#453
Parašyta 2019 gruodžio 07 - 09:40
Taip Laimonai, lagas yra visur,net su mechanke;) kalba eina apie toki laga kuris netrukdo gyvent. Beje bandziau nauja 3008 su 1.6 benzu 180 arkliu, ar asilu;) na su dyzeliu tikrai maloniau vazineti, netgi vibracijos tos pacios. Kitas dalykas,gal del to,ka ten kitoks at8, begiai labiau jauciasi perjungiant.
Vat tas AT8 tikrai dirba 1:1 kaip senasis AT6.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 gruodžio 07 - 09:03
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#454
Parašyta 2019 gruodžio 07 - 11:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#455
Parašyta 2019 gruodžio 09 - 00:59
Beje, francis sake kad at8 super greit, super kul jungia. O vat auto nl biciukas taip nemano: https://youtu.be/oggZPZq6NcU?t=14m46s ir tas jo fidbekas visumoje, kad deze kartais nezino kur detis, tai vat man taip irgi buna su at6. vaziuoji 4, spusteli, permeta i 3, 2sek, atgal i 4...Ir A A. Nezino kur detis, kol ties visi junginejimai vyksta, tau tas isibegejimas jau nereikalingas. Trasoje dabar daugiau vazinejau, reik masina lenkti iskart deze eina i M ir pazaidziu lopetelem 4/5 begi, aplenki, atgal i D, rami galva
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 gruodžio 09 - 01:02
#456
Parašyta 2019 gruodžio 09 - 07:21
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#457
Parašyta 2019 gruodžio 09 - 09:19
Beje, francis sake kad at8 super greit, super kul jungia. O vat auto nl biciukas taip nemano: https://youtu.be/oggZPZq6NcU?t=14m46s ir tas jo fidbekas visumoje, kad deze kartais nezino kur detis, tai vat man taip irgi buna su at6. vaziuoji 4, spusteli, permeta i 3, 2sek, atgal i 4...Ir A A. Nezino kur detis, kol ties visi junginejimai vyksta, tau tas isibegejimas jau nereikalingas. Trasoje dabar daugiau vazinejau, reik masina lenkti iskart deze eina i M ir pazaidziu lopetelem 4/5 begi, aplenki, atgal i D, rami galva
Sitas yra VAGinu MYLETOJAS, jau senai sitas motiejus aprasytas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#458
Parašyta 2019 gruodžio 09 - 10:04
Beje, francis sake kad at8 super greit, super kul jungia. O vat auto nl biciukas taip nemano: https://youtu.be/oggZPZq6NcU?t=14m46s ir tas jo fidbekas visumoje, kad deze kartais nezino kur detis, tai vat man taip irgi buna su at6. vaziuoji 4, spusteli, permeta i 3, 2sek, atgal i 4...Ir A A. Nezino kur detis, kol ties visi junginejimai vyksta, tau tas isibegejimas jau nereikalingas. Trasoje dabar daugiau vazinejau, reik masina lenkti iskart deze eina i M ir pazaidziu lopetelem 4/5 begi, aplenki, atgal i D, rami galva
Dar del to kaip Laimonas sako waginu myletojo, visi automatai eina is proto,jei vairuotojas ima elgtis neprognozuijamai.
Nuo 31.30 ziuret.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#459
Parašyta 2019 gruodžio 09 - 14:27
Ok, aiskumas
Paskaicius cia jumis blin tokie lenktininkai visi, toks jausmas kad visos masinos lenkiamos paskutine sekunde ir kai pamatai kad is priekio masina parvaziuoja pries nosi.
Ka reiskia paskutine sekunde lenkiamos? Lenkiamos, kai yra tarpas tarp priesais atvaziuojanciu masinus ir kuo anksciau pradeda masina vaziuoti, tuo nervukai paties o ypac keleiviu sveikesni.
#460
Parašyta 2019 gruodžio 09 - 17:36
Ok, aiskumas
Ka reiskia paskutine sekunde lenkiamos? Lenkiamos, kai yra tarpas tarp priesais atvaziuojanciu masinus ir kuo anksciau pradeda masina vaziuoti, tuo nervukai paties o ypac keleiviu sveikesni.
As irgi Dzonyb pritarciau Kazkaip is tolo seki ir matai, kada bus tarpas, todel is anksto gazas ir begis -1 dar net neprasilenkus su atvaziuojancia masina. Tokiu principu lenkiant jus neturesit problemu, kad ir koki auto bevairuojat. Na nebent netraukia virs 100 Cia jei laukti kada prasilenki ir tik tada duoti gazo, tai itempto eismo rajoniniuose keliuose puse aplenkimui tinkamu tarpu bus issvaistyta. Miegoti gali ne tik automatines dezes - miega labai daznai patys vairuotojai
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0