BUKIM BIEDNI BET TEISINGI. VISI nori AUTOMATO, ne ROBOTO (DSG ne automatas, o robotas). Visi review'eriai TIK GIRIA tuos gamintojus KURIE dar nenuejo robotozuotu deziu link. Aciu DIEVUI PSA koncernas pasimoke is savo ROBOTO ir numete tas dezes NAFIG.
Taip DSG graziai meto pavaras kai JAU PAJUDEJAI is VIETOS. BET IKI TOL, ar tai benzians ar dyzelis, NO F..N difference. Paaiskinsiu.
situacija 1
DSG norin pradeti vaziuoti po sustojimo ilgesnio nei 2 sek atleidus stabdi BEVEIK nejuda, ir tik padavus gaza soka i prieki. Sakysi NU IR KAS CIA TOKIO. OGI TOKIO PLIAT ir dar KAIP tokio kai as jau 3 kartus pasikoriau su priekiniu bamperiu ant BORDIURO. PYST i prieki kaip neprajodinetas arklys, TRAKSHT... Persiklausinejau VISU kas turi naujas VAG-inas, pas VISU TAS PATS, NUUUU SAKO, tai as LAAABAI LAAABAI is LETo ir OK buna. WATAFAK PLIAT.... kai prie prekybos centro kaledinis zavalas "as labai letai" parkuosiuos, UZPYPINS NEGYVAI. PAs HIDROTRANSFORMATORIU atleidus stabdi VISAD masina juda i prieki VISADA TOKIU PACIU GREICIU kuri TU ZINAI IR TU JAUTI, o robotas KAIP JAM ATRODO.
situacija 2
Privaziuojam prie ziedo, sustojam, START STOP uzgesina motora, pamatai SKYLE ir spaudi GAZA, tada VAGINU START STOP SISTEMA veikia ne nuo GENERATORIAUS (kaip pas PEUGEOT, net nejauti kaip uzkuria tik tci tcik ir viskas) o NUO STARTERTIO visu pirma SEKUNDE UZSIKURIMUI, tada robotas dar puse sekundes kol pradeda vaziuot IR.... ziurek SKYLES NEBERA. NUSIKEIKI ANT VAGINU kontoros, isjungi START STOP sukandes dantis, nes jau gaun PYP is uz galo stovincio BMW X5, kuris keikia "BOBA STOPUDOV uz tos skodos VAIRO"... O tu NE BOBA, o vairuoji masina kuri tave privercia mautis sijona. DSG SPORTAS plia... OK, START STOP ISJUNGTA, masina birbia, sulaukiam SKYLES OPA gaza iki DUGNO, tada DSG masto, O GAL TU NENORI KICK DOWN? TIRAI NORI ir tik uz 1.5 sek pradeda TAIP LUPT kad pasirodai kaip kox PAAUGLYS katik gaves masina ir vaidinti norintis pries kitus kad mano MASINA PRASUKA RATUS. Padangu GADINIMAS ir savo ivaizdio gadinimas, nes vaziuoji atrodo chuliganiskai.
situacija 3
vaziuoji ramiai uzmiestyje, fura priekyje, lyg kalniukas priekyje, lyg ne, na ka lenkiam, duodi gazo ir pamatai sviesas kuriu nesimato ir JEI PO gazo nuspaudimo praejo kokia sekunde ar 2, DSG nebesusigaudo kai tu atleidi gaza (be stabdzio) ir taip JOBNYJA kad atrodo jog smugiuotu deze, BAMMM, nes turejo permesti antra sankaba ne i 5 vaziavus 6-ta pavara davus gaza viena laike ijungta 5 o paskui atleidus i 7 iskart. vat ir neapskaiciuotas sukimo momentas. SLYKSTU. Ir sita zino VISI kurie vaziuoja su DSG. TIPO sako nu cia BUNA KARTAIS.
sitaucija 4
vaziuoji ilgai kamstyje, ir nei is sio nei si to pradeda vibruoti ZIAURIAI nuspaudus stabdi, atleidi vaziuoji OK nebelieka vibracijos, vel sutoji vel vibruoja. Uzgesini masina uzkuri - OK. Vel viskas grazu, oauksteliai ciulba.
sitaucija 5
DSG vaziuoja NEITIKETINAI mazom apsukom, mieste vaziuojant 50km/h ji jau naudoja 7 pavara ir jauti per KEBULA BRRRRRR nes varikliui sunku, turi imesti i M ir nustatyti 5-ta pavara, tada grazini i AUTO ir tada ji imeta i 6, jau nebe i 7. VAT taip vat ir gyvenam.
DSG.
BET GERIAU DurniuSugalvotaGearbox, nei VIRTI sriuba. NES kai jau meto pavaras nuo 1 iki 7 is eiles, tai yra PASAKA tas DSG, jog hidrotransformatorius nepakeis jo beprecedencio ir nejuntamo pavaru perjungimo. Bet kai automato labiausia noris miesto salygomis, DSG netinka VISISKAI.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 gruodžio 06 - 14:37