Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 308


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 686

#421 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 12:26

Nesutinku.Tuoran 2.0Tdi+Šlapia DSG6 tiesiog IDEAL veikia,0 masinos rida 206000km,nupirktas mamai pries gera pusmeti.Jokio kito automato negali taip gerai diagnozuoti ir prognozuoti jo resursa pries pirkdamas kaip DSG.Tam tereikia 25e kainuojancio laido ir programos ir matai viska,ridas,ar buvo vaikyta masina,koks likutis sankabu ir t.t.Jei pajunti nors menkiausia truktelejima gali deze nesunkiai per 5-10min adaptuoti ir nereikia jokiu oficialu.
O pagrystai peikiamos DSG7 kurios diskai "nesimaudo tepale",bet ja diagnozuot pries perkant gali dar tiksliau nei DSG6

DSG6 sankabas(visa komplekta) gali pats pakeist jei aplamai kada mechaninei dezei keites esi sankaba,adaptuoji su kompu ir vel pirmyn.
Esme kad siuolaikini vw reik pirkt tik su kompu+Vcds rankoj tada papuls geras variantas ir priziurint auto sita programa irgi nepamainoma.

O aš nesutinku, nes man jo 100 metų nereikia, net ir su šniūrais už 25€ 😀 Kiekvienam savo. Na gerai, o kaip žinoti į kuriuos Peugeot/Citroen ėjo normalūs automatai, be visokių AL4/DP0. Pvz. žiūrint c5x7 su normaliu 2.0 103 kw benzu?

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 gruodžio 06 - 12:33

  • 0

#422 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 12:43

C5 X7 IKIRESTAILUS normalus automatas ejo pas dyzelius 2.0 2.7 3.0. Pas benzina normalus automatas tik nuo 2015 berods (cia galiu ir klysti, nes nemates 2.0 103kw su tikru automomatu, tik PORNOGRAFIJA ARNM). Visa kita robokopai.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#423 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 13:01

C5 X7 IKIRESTAILUS normalus automatas ejo pas dyzelius 2.0 2.7 3.0. Pas benzina normalus automatas tik nuo 2015 berods (cia galiu ir klysti, nes nemates 2.0 103kw su tikru automomatu, tik PORNOGRAFIJA ARNM). Visa kita robokopai.

Aš mažesnio benzino irgi su automatu nematęs, bet katalogai rodo ir žmonės sako, kad buvo toks variantas su AL4.

V6 benzinas (ES9 variklis) nuo 2004tų iki gamybos galo (taigi iki berods 2009-2010, kas patenka ir į šį kėbulą) irgi turėjo AisinWarner AM-6 automatą, bet ten labai reikia žiūrėti perkant, nes variklis labai geras, bet jau pradėjo ir jie tepalais laistytis, kartais atrodo nesustabdomai...

 

O aš nesutinku, nes man jo 100 metų nereikia, net ir su šniūrais už 25€ Kiekvienam savo. Na gerai, o kaip žinoti į kuriuos Peugeot/Citroen ėjo normalūs automatai, be visokių AL4/DP0. Pvz. žiūrint c5x7 su normaliu 2.0 103 kw benzu?

Ta AL4 nėra tokia tragedija, jei pirksite su ta intencija, kad gali tekti remontuoti. Nes dažniausiai tenka, visgi ne naują perkat. Normalūs nagingi meistrai jas sutaiso, dalių sako irgi dar yra. Esu matęs dar neremontuotų AL4 su tikrais 300kkm padoriai važiuojančių, tai nuvažiuoja ir jos nemažai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#424 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 13:14

aga, ant tiek geros DSG, kad Rusijoje visi VW eina su tradiciniu hidrauliniu automatu. Taip taip Rusija, ten jie dudndukai ir t.t, bet vistiek. Ant kiek  turi zmones laiko,kad perkant nauja auto dar reik pirktis diagnostine iranga,kad vakare diagnozuot greiciu deze ar ji atlakys rytojaus isvyka, nu tirkai ka bull shit.

Bull shit.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#425 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 13:48

DSG "lengviau" didelius sukimo momentus laiko. Kai hidroautomatą grežiant nespėsi tepalų keist arba hidroblokų su visai frikcionais. Ir šiaip hidroautomatų nekažką ir yra, kad laikytų +450Nm.

Dežės geros, bet savo nišoj. Ir išvis perkant mašiną su bet kokiu automatu jei labai jau taip besidomint reiktų pasižiūrėt tikslų modelį ir kiek Nm laiko. Šiaip visai nemažai būna variantų kai variklis suporuotas su persilpna dėže (t.y. sukimo momentas ant ribos) ir jau būna tada problemų.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#426 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 14:13

Tai kad DSG nelaiko ilgai, kai triniesi po miesta istisai, jau nekalbant jei imsi dar priekabas tasyt...Pilnas internetas apie DSG bedas prirasytas :(


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#427 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 14:35

BUKIM BIEDNI BET TEISINGI. VISI nori AUTOMATO, ne ROBOTO (DSG ne automatas, o robotas). Visi review'eriai TIK GIRIA tuos gamintojus KURIE dar nenuejo robotozuotu deziu link. Aciu DIEVUI PSA koncernas pasimoke is savo ROBOTO ir numete tas dezes NAFIG.

 

Taip DSG graziai meto pavaras kai JAU PAJUDEJAI is VIETOS. BET IKI TOL, ar tai benzians ar dyzelis, NO F..N difference. Paaiskinsiu.

 

situacija 1

DSG norin pradeti vaziuoti po sustojimo ilgesnio nei 2 sek atleidus stabdi BEVEIK nejuda, ir tik padavus gaza soka i prieki. Sakysi NU IR KAS CIA TOKIO. OGI TOKIO PLIAT ir dar KAIP tokio kai as jau 3 kartus pasikoriau su priekiniu bamperiu ant BORDIURO. PYST i prieki kaip neprajodinetas arklys, TRAKSHT... Persiklausinejau VISU kas turi naujas VAG-inas, pas VISU TAS PATS, NUUUU SAKO, tai as LAAABAI LAAABAI is LETo ir OK buna. WATAFAK PLIAT.... kai prie prekybos centro kaledinis zavalas "as labai letai" parkuosiuos, UZPYPINS NEGYVAI. PAs HIDROTRANSFORMATORIU atleidus stabdi VISAD masina juda i prieki VISADA TOKIU PACIU GREICIU kuri TU ZINAI IR TU JAUTI, o robotas KAIP JAM ATRODO.

 

situacija 2

 

Privaziuojam prie ziedo, sustojam, START STOP uzgesina motora, pamatai SKYLE ir spaudi GAZA, tada VAGINU START STOP SISTEMA veikia ne nuo GENERATORIAUS (kaip pas PEUGEOT, net nejauti kaip uzkuria tik tci tcik ir viskas) o NUO STARTERTIO visu pirma SEKUNDE UZSIKURIMUI, tada robotas dar puse sekundes kol pradeda vaziuot IR.... ziurek SKYLES NEBERA. NUSIKEIKI ANT VAGINU kontoros, isjungi START STOP sukandes dantis, nes jau gaun PYP is uz galo stovincio BMW X5, kuris keikia "BOBA STOPUDOV uz tos skodos VAIRO"... O tu NE BOBA, o vairuoji masina kuri tave privercia mautis sijona. DSG SPORTAS plia... OK, START STOP ISJUNGTA, masina birbia, sulaukiam SKYLES OPA gaza iki DUGNO, tada DSG masto, O GAL TU NENORI KICK DOWN? TIRAI NORI ir tik uz 1.5 sek pradeda TAIP LUPT kad pasirodai kaip kox PAAUGLYS katik gaves masina ir vaidinti norintis pries kitus kad mano MASINA PRASUKA RATUS. Padangu GADINIMAS ir savo ivaizdio gadinimas, nes vaziuoji atrodo chuliganiskai.

 

 

situacija 3

 

vaziuoji ramiai uzmiestyje, fura priekyje, lyg kalniukas priekyje, lyg ne, na ka lenkiam, duodi gazo ir pamatai sviesas kuriu nesimato ir JEI PO gazo nuspaudimo praejo kokia sekunde ar 2, DSG nebesusigaudo kai tu atleidi gaza (be stabdzio) ir taip JOBNYJA kad atrodo jog smugiuotu deze, BAMMM, nes turejo permesti antra sankaba ne i 5 vaziavus 6-ta pavara davus gaza viena laike ijungta 5 o paskui atleidus i 7 iskart. vat ir neapskaiciuotas sukimo momentas. SLYKSTU. Ir sita zino VISI kurie vaziuoja su DSG. TIPO sako nu cia BUNA KARTAIS.

 

sitaucija 4

 

vaziuoji ilgai kamstyje, ir nei is sio nei si to pradeda vibruoti ZIAURIAI nuspaudus stabdi, atleidi vaziuoji OK nebelieka vibracijos, vel sutoji vel vibruoja. Uzgesini masina uzkuri - OK. Vel viskas grazu, oauksteliai ciulba.

 

sitaucija 5

 

DSG vaziuoja NEITIKETINAI mazom apsukom, mieste vaziuojant 50km/h ji jau naudoja 7 pavara ir jauti per KEBULA BRRRRRR nes varikliui sunku, turi imesti i M ir nustatyti 5-ta pavara, tada grazini i AUTO ir tada ji imeta i 6, jau nebe i 7. VAT taip vat ir gyvenam.

 

DSG.

 

 

BET GERIAU DurniuSugalvotaGearbox, nei VIRTI sriuba. NES kai jau meto pavaras nuo 1 iki 7 is eiles, tai yra PASAKA tas DSG, jog hidrotransformatorius nepakeis jo beprecedencio ir nejuntamo pavaru perjungimo. Bet kai automato labiausia noris miesto salygomis, DSG netinka VISISKAI.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 gruodžio 06 - 14:37

  • 2

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#428 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 14:38

Aš mažesnio benzino irgi su automatu nematęs, bet katalogai rodo ir žmonės sako, kad buvo toks variantas su AL4.
V6 benzinas (ES9 variklis) nuo 2004tų iki gamybos galo (taigi iki berods 2009-2010, kas patenka ir į šį kėbulą) irgi turėjo AisinWarner AM-6 automatą, bet ten labai reikia žiūrėti perkant, nes variklis labai geras, bet jau pradėjo ir jie tepalais laistytis, kartais atrodo nesustabdomai...

Ta AL4 nėra tokia tragedija, jei pirksite su ta intencija, kad gali tekti remontuoti. Nes dažniausiai tenka, visgi ne naują perkat. Normalūs nagingi meistrai jas sutaiso, dalių sako irgi dar yra. Esu matęs dar neremontuotų AL4 su tikrais 300kkm padoriai važiuojančių, tai nuvažiuoja ir jos nemažai.


Na yra toks variantas, tik kaina užlaužta:

https://m.autoplius....[30]=30#photo_1

Čia kaip vieno benzo nuvažiavau Kaune pažiūrėti, sakau ko taip kaina nuo 3,7 iki 3 nukrito, tai pardavėjas tiesiai šviesiai: bais dabar reik pinigų, o šiaip kai benzų nėra, tai ir prašai tiek kiek nori. Čia irgi panašia matyt logika vadovaujasi, maždaug kam reik benzo gero, tas pirks.
  • 0

#429 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 14:49

Įdomu, pirmos kartos P308 restailui ir antros kartos C4 kuriems dyzeliams buvo tikri automatai ir kokie jie buvo?


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 gruodžio 06 - 14:51

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#430 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 14:51

Įdomu, pirmos kartos P308 restailui kokiems dyzeliams buvo tikri automatai ir kokie jie buvo?

 

2.0HDi man rodos visiems tikri automatas pas porestailus,  1.6HDi robokopai.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#431 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 14:54

2.0HDi man rodos visiems tikri automatas pas porestailus,  1.6HDi robokopai.

O koks ten 2HDi automatas, ar patvarus, turint galvoje, kad rida būtų apie 200000 ?


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 gruodžio 06 - 14:54

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#432 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 15:11

jei nuo 2013 metu gamybos tada tikrai viskas su juo OK.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#433 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 15:21

jei nuo 2013 metu gamybos tada tikrai viskas su juo OK.

Ne, domina tik pirmos kartos P308 restailas 2011-2013. :)


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 gruodžio 06 - 15:21

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#434 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 15:31

Labai gerai Laimonai parasei apie DSG. Visiskai sutinku.


Beje kas del aukstu pavaru miesto salygomis, situacijoje 5, kai variklis toks jausmas uzges, tuo metu ismetimai buna afygienai dideli, cia kalba eina apie mazalitrazius turbininius motorus.

Beje jei jau su nauja skoda taip ne kaip tau su DSG, jei jinai dagyvens 100000km nepabirusi, ta nemaloni jos elgsena tik dides.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 gruodžio 06 - 15:32

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#435 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 16:31

Taigi nenorejau skelbti viesai (nes jau vos ne susiedes su SKODA esU, saraskinu kontora... skoda tai ne jie, mes ne skoda, mes HOKLA...) , bet jau CHANA visai auksto kuro sistemai. Pilna drozliu pas ta VAGína. Prasidejo garsai prie 3000km, uz 3 savaiciu, vis didejo klaksejimas... prie 8000km nepasikenciau nuvariau i servisa, uz 3 savaiciu prieme, jau buvo 12000km, siunciau kruva video skodai, tada gamintojas pripazino, veziau dar karta testam, 3 dienom. TAIP PILNA DROZLIU, keiciam auksto slegio siurbli, purkstukus, vapzdelius visus ir pan. gruodzio 12 diena 15000km jau bus virsyta ir ta pacia diena keis. MASINAI 4 menesiai nepilnai. ALELIUJA.

 


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 gruodžio 06 - 16:33

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#436 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 16:37

BUKIM BIEDNI BET TEISINGI. VISI nori AUTOMATO, ne ROBOTO (DSG ne automatas, o robotas). Visi review'eriai TIK GIRIA tuos gamintojus KURIE dar nenuejo robotozuotu deziu link. Aciu DIEVUI PSA koncernas pasimoke is savo ROBOTO ir numete tas dezes NAFIG.

 

Publikacijos žurnale vertas postas! Ir tie kas nėra važiavę su normaliu automatu, o tik su dsg nesupras apie ką čia kalbam. Nors yra dar vienas žmonių tipas po...i, jiems bile važiuoja mašina ir prie jos prisitaiko ir nemato tų skirtumų. Aš duodu 100proc, kad jeigu dsg turėtojui taip pasakytum didžioji dalis sakys, nebesvaik nauja mašina normaliai važiuoja, nemoki važiuot. Tarp kitko taip ir buvo jau :D Man iš superb`o peršokus į savo mazdą ar 407 - atgaiva.

 

Tie kas sakot, kad smagu maigyt sankabą ir virt sriubą, jūs galit mus apgaut, bet ne save. Yra tik 2 atvejai, kad mechanas nėra pain in ass, lentynių trasoj ir autostradoj, visais kitais atvėjais pain in ass. Nebent jūs mieste lakstot, nardot ir maigot tą sankabą su užsidegimu akyse, bet dažniausiai per šituos moralinius altruistus per žalią šviesą pravažiuoja 3 mašinos vietoje 10, nes neganą to, kad bėgio nebūna įsikalę, bet dar ir telefone susmeigę akis, pamato, kad žalia puola įmušinėt pavarą, bet per skubėjimą gaunasi kaka, žiedai ir juose avarijų/avarinių situacijų sukėlinėjimas yra kitos istorijos, žodžiu čia galima pasakot ir pasakot. Ir YRA dauuug moterų, vyrų, kurie prie to žiedo stovi ir trypčioja ir laukia vis didesnio tarpo, kad būtų drąsiau su mechanu įvažiuot ir jie nėra NEMOKŠOS ar blogesni už kitus, tiesiog, su automatu tie patys žmonės drąsiau važiuotų. Gyvenime savo moteriai nepirkčiau mechano daugiau. Never ever :) 


  • 0

#437 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 16:51

Ple gaidi tau Laimonai gera imone itaise:))) sekanti vel Kia gal bus;)


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#438 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:03

Škoda simply clever. Šlapiais klynais stovi prie VAG grupes salonų eilės vargšelių... tikisi nusipirkti gera masina... deja fokiska kokibe(ne y) senai jau prastesne uz china. Gaila. Nes kaip is to akademiko video, jiem nusispjaut, viskaa violetine spalva.

Ple gaidi tau Laimonai gera imone itaise:))) sekanti vel Kia gal bus;)


Tai Pezhas 308sw dyzelis automatas Allure netilpo i 20k tuo metu, o Gaideli (skoda) padare uz 19990€. Max buvo 20k skirta

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 gruodžio 06 - 17:01

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#439 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:08

O aš nesutinku, nes man jo 100 metų nereikia, net ir su šniūrais už 25€ 😀 Kiekvienam savo. Na gerai, o kaip žinoti į kuriuos Peugeot/Citroen ėjo normalūs automatai, be visokių AL4/DP0. Pvz. žiūrint c5x7 su normaliu 2.0 103 kw benzu?

Kitokio atsakymo PEUGEOT forume ir nesitikejau😀ok,kiekvienas turi savo nuomone,pagrysta kazkuo.O pasitikrint koks automatas stovi tarkim as darau taip,eini i Ravenol tepalu parinkimo puslapi,suvedi norima marke,varikli ir paziuri kokie tepalai eina i galimas tam varikliui pavaru dezes.Tik deziu kodai nevisad iskart suprantami,reik pagooglint😀

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2019 gruodžio 06 - 17:14

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#440 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 gruodžio 06 - 17:18

Publikacijos žurnale vertas postas! Ir tie kas nėra važiavę su normaliu automatu, o tik su dsg nesupras apie ką čia kalbam. Nors yra dar vienas žmonių tipas po...i, jiems bile važiuoja mašina ir prie jos prisitaiko ir nemato tų skirtumų. Aš duodu 100proc, kad jeigu dsg turėtojui taip pasakytum didžioji dalis sakys, nebesvaik nauja mašina normaliai važiuoja, nemoki važiuot. Tarp kitko taip ir buvo jau :D Man iš superb`o peršokus į savo mazdą ar 407 - atgaiva.

Tie kas sakot, kad smagu maigyt sankabą ir virt sriubą, jūs galit mus apgaut, bet ne save. Yra tik 2 atvejai, kad mechanas nėra pain in ass, lentynių trasoj ir autostradoj, visais kitais atvėjais pain in ass. Nebent jūs mieste lakstot, nardot ir maigot tą sankabą su užsidegimu akyse, bet dažniausiai per šituos moralinius altruistus per žalią šviesą pravažiuoja 3 mašinos vietoje 10, nes neganą to, kad bėgio nebūna įsikalę, bet dar ir telefone susmeigę akis, pamato, kad žalia puola įmušinėt pavarą, bet per skubėjimą gaunasi kaka, žiedai ir juose avarijų/avarinių situacijų sukėlinėjimas yra kitos istorijos, žodžiu čia galima pasakot ir pasakot. Ir YRA dauuug moterų, vyrų, kurie prie to žiedo stovi ir trypčioja ir laukia vis didesnio tarpo, kad būtų drąsiau su mechanu įvažiuot ir jie nėra NEMOKŠOS ar blogesni už kitus, tiesiog, su automatu tie patys žmonės drąsiau važiuotų. Gyvenime savo moteriai nepirkčiau mechano daugiau. Never ever :)


O ar ne pliusas kai reikia pusnyje pabuksuoti ir neduok dieve ant šniūro reiktų patempti? 🙂 na taip, tas būna retai.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0