dega stop zenklas
#21
Parašyta 2012 sausio 16 - 13:33
#22
Parašyta 2012 sausio 16 - 16:10
#23
Parašyta 2012 sausio 16 - 18:07
Ventiliatorius sukasi tik uzkaitus motorui arba/ir ijungtai kondiskei...sukimosi greiciai yra du,pagal temperatura,o jos pasakyt tiksliai dabar negaliu,bet tikrai abu greiciai yra virs 90... pradziai pasitikrink saugiklius,jei geri tuomet belieka daviklis, nes daugiau pas tave ten nieko nera...nu dar maziau tiketinas atvejis kad gali but pats motoras ventilioko nusproges...motora gali patikrint nuemes fyske nuo rudos spalvos daviklio,ventiliokas tada turi suktis max greiciu...dabar zekit saika. Taigi ventiliatorius turi suktis jau tada kai tik uzkuri varikli ane? Ir tuo labiau kai jis ~70-80 laipsniu susiles? Ir ar tas ventiliatorius sukasi, galima labai lengvai pamatuti tiesiog pasilenkus pro bufery, taip? Nes jis pas mane nesisuka
Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2012 sausio 16 - 18:09
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#24
Parašyta 2012 sausio 16 - 18:10
Cia tau ant 2.1td motoro taip darosi?na va,dazna stop lemputes degimo priezastis-variklio temperatura normali,oras saltas lauke,bet dirba ventiliatoriai ir dega stop lempute.gali keist ventiliatorius net susiriesdamas viena po kito,bet kazin ar pades .reiketu pradet nuo temperaturinio daviklio,kuris ijungia tuos ventiliatorius be priezasties.tp fiske gali but kalta to daviklio.nenustebsiu jei tas gedimas atsiranda tik dregniems,vesiems orams esant.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#25
Parašyta 2012 sausio 16 - 19:29
#26
Parašyta 2012 sausio 16 - 19:38
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#27
Parašyta 2012 sausio 16 - 19:57
kuri davikli keitei? gal zinai kur jis randasi ant 1.9td? Pabandysiu sita reikala irgidaresi klokius 3-4metus,dazniausiai pavasari,rudeni ir ziema ne per salcius.nekreipdavau demesio.kai igriso keiciau davikli.pirkau tanagroj nauja,papuole visiskas brokas.atgal neprieme,mat elektros preke ,tai vel sukau sena,ne viena kart nuemiau ta fiske, matyt to ir uzteko.jau 2 metai viskas ok.taip,tai istorija su 2.1td.
#28
Parašyta 2012 sausio 16 - 20:21
#29
Parašyta 2012 sausio 16 - 20:30
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#30
Parašyta 2012 sausio 16 - 23:43
#31
Parašyta 2012 sausio 17 - 11:31
beveik visų firmų temperatūrinių jutiklių duomenys tokie: +20 laipsnių 2500-3500 omų; +90 laipsnių 200-300 omų. Matuok ir skaičiuokiso tai kaip suprasiu ar tas daviklis geras? Tik susildes iki darbines temp?
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#32
Parašyta 2012 sausio 27 - 12:59
Melagis. Kai trūksta stabdžio skysčio dega brake ir šauktukas (rankinis). Vėliau ir stopas užsidega.Ne
O kai trūksta stabdžių skysčio nedega stop?o pas 1.9td stop dega kai:
Truksta ausinimo skyscio
Variklis pasiekia per auksta temperatura.
Nera tepalo slegio...
Taigi prdziai reiktu tikrinti temperaturos davikli, bei ausinim skyscio lygio davikli, plius ar uzkaitus motorui isijungia ventiliatoriai..
Buvo pas mane. Prisipyliau iki normos stabdžių skystį ir viskas tvarkoje.
#33
Parašyta 2014 vasario 19 - 13:42
#34
Parašyta 2014 vasario 19 - 13:47
#35
Parašyta 2014 vasario 19 - 14:03
Tepalo, stabdžių skysčio, antifrizo kiekis tinkamas?aj dar pamiršau paminėti , jog taip būna kai vedu šaltą varikli, o po to kai būna šiltas stop ženklas neužsidega
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#36
Parašyta 2014 vasario 24 - 23:34
Taip tikrinau visus , visų užtenka, tik dabar atkreipiau dėmesį , kad kartu su stop ženklu užsidega ir Esp ženkliukas, bet jie už 4 ar 5 sec užgęsta ir nuvažiavus kelis kilometrus užgesinus vėl kuriant variklį, nebe užsidegaTepalo, stabdžių skysčio, antifrizo kiekis tinkamas?
#37
Parašyta 2014 vasario 25 - 08:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#38
Parašyta 2014 vasario 25 - 15:24
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0