
Kyla tepalo lygis
#21
Parašyta 2012 sausio 25 - 13:30
#22
Parašyta 2012 sausio 25 - 19:18
Tie kurie mazai ismano,tie ir garsiai sneka.nu tikrai kazko cia prirase,,nesupratau ir as
#23
Parašyta 2012 sausio 25 - 20:53
tai prie ko ce kuras patenka i duslintuva o per ji i tepalaTie kurie mazai ismano,tie ir garsiai sneka.

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#24
Parašyta 2012 sausio 26 - 10:24
Tie kurie nori auksto pilotazo frazėm išsireikst lieka nesuprasti.....Tie kurie mazai ismano,tie ir garsiai sneka.

#25
Parašyta 2012 sausio 26 - 10:54
The direct injection diesel engine generation, called HDi (High pressure Direct Injection), has the main advantage of a 20% reduction in carbon dioxide (CO2) emissions by comparison with a conventional indirect injection diesel engine, but also a reduction in carbon monoxide (-40%), hydrocarbon (-50%) and particulate (-60%) emissions.tai prie ko ce kuras patenka i duslintuva o per ji i tepala
Fitted with a particulate filter (DPFS), the HDi DPFS engine is designed to eradicate emissions of polluting soot particulates (black smoke). How does it work?
Stage 1: filtration
This first stage involves restraining the soot particulates in a silicon carbide filter having a porous structure.
Stage 2: elimination of particulates
Next, the elimination of soot particulates takes place during the regeneration stage. This regular operation (after a few hundred kilometres) is automatic and imperceptible by the driver. It quite simply involves burning, at very high temperature, the soot particulates accumulated in the filter.
This sequential regeneration takes place through the combined action of:
- the Common Rail system which performs post-injection of fuel to promote an increase in the exhaust gas temperature so as to move closer to the temperature of combustion of the soot particulates, and
- additive which is added automatically in very small quantities to the diesel fuel tank and which has the effect of lowering to 450°C the temperature required for soot combustion. This additived DPFS technique, unique in the world, means that Peugeot vehicles eradicate particulates reliably over time.
The frequency of filter servicing has gone gradually from once every 80,000 km to once every 120,000 km and now exceeds 180,000 km due to successive optimisation of the filter and additive.
Siekiant padidinti temperatura atliekamas post-injection kuro ipurskimas.
#26
Parašyta 2012 sausio 26 - 12:06


#27
Parašyta 2012 sausio 26 - 13:06
shitas manau akivaizdhiau parodo kas toks per agregatas yra FAP(DPF) filtras ir kaip veikai jo regeneracija.
Ce kazhkur gal nedaskaitete ar ishverte ne taip uzhtat ir susimakalvote apie dyzelio ipurskima i duslintuva.
Taip ish tikro daro veikejai kad kai skyscio eolyse nebelieka o jis velnishkai brangus tada i ta bakeli pripila paprasto dyzelio


manau apsvieciau pakankamai
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2012 sausio 26 - 13:07
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#28
Parašyta 2012 sausio 26 - 14:38
man cia nera ka ir ismanyti,nes man ta sistema kaip ant delno aiski,,va paciamtai reiktu dar daug pasiskaityti apie ta sistemos veikima,ir nevadinti kitu neismaneliaisTie kurie mazai ismano,tie ir garsiai sneka.
#29
Parašyta 2012 sausio 26 - 15:09
Bijau kad ne. Juolab kad FAP'as isoperuotas - neber jo. Nebent kompas pats nusprendzia kad pravaziavus kazkiek km riekia vykdyt regenarija nepriklausomai nuo FAP stovio.Turejau tokia problema su 2.7 hdi didejo tepalo lygis. atejus laikui deginti suodzius, forsunkes pila papildoma kuro doze i duslintuva, taip kuras patenka i tepala. o problema buvo per maza temperatura suodziam isdeginti, buvo 350 o minimum reikia 500 laipsniu. issprendziau taip,su diagnostikos kompu i autostrada, istryniau visas klaidas, pajungiau priverstini suodziu isdeginima, 5minutes vaziavimo 160 greiciu. dabar jau nuvaziavau 20000 km be problemu.
#30
Parašyta 2012 sausio 26 - 15:09
Jus tokie gudrus,o paaiskint is kur tepale kuras atsiranda negali! As savo automobiliui isleidau nemazai litu kol issprendziau problema.Audrisius. Jusu poste yra aprashytas FAP kietuju daleliu filtro veikimo minimalus principas, kai vyksta kietuju daleliu filtro FAP regeneracija, kurios metu papildomai ipurshkiamas EOLYSE skystis ish bakelio esancio netoli kuro bako, i kietuju daleliu filtra FAPa. Tada regeneracijos metu pakyla tame filtre esanti temperatura kuri sudegina visus brudus suodzhisu ir t.t. uzsilikusius tame filtre. Ta technologija ir yra naudojama HDI commonrail sistemoje. Tokia sistema naudojama ne tik PSA grupeje, bet ir TOYOTA automobiliuose mercedes, bei pas Bulkswagenus irgi jau pradejo ja naudoti.Sunkiojoje technikoje jau seniau tas buvo naudojama. va ir filmukas:
shitas manau akivaizdhiau parodo kas toks per agregatas yra FAP(DPF) filtras ir kaip veikai jo regeneracija.
Ce kazhkur gal nedaskaitete ar ishverte ne taip uzhtat ir susimakalvote apie dyzelio ipurskima i duslintuva.
Taip ish tikro daro veikejai kad kai skyscio eolyse nebelieka o jis velnishkai brangus tada i ta bakeli pripila paprasto dyzelioir taip ale apgauna kompiuteri ir regeneracija toliau vyksta. bent jau ju manymu
manau apsvieciau pakankamai
#31
Parašyta 2012 sausio 26 - 15:23
Eolis paduodamas i kuro baka o ne i fap filtra ir ne fapas save pradeda deginti, o kuro ipurskimo programa pradeda regeneracija.Audrisius. Jusu poste yra aprashytas FAP kietuju daleliu filtro veikimo minimalus principas, kai vyksta kietuju daleliu filtro FAP regeneracija, kurios metu papildomai ipurshkiamas EOLYSE skystis ish bakelio esancio netoli kuro bako, i kietuju daleliu filtra FAPa. Tada regeneracijos metu pakyla tame filtre esanti temperatura kuri sudegina visus brudus suodzhisu ir t.t. uzsilikusius tame filtre. Ta technologija ir yra naudojama HDI commonrail sistemoje. Tokia sistema naudojama ne tik PSA grupeje, bet ir TOYOTA automobiliuose mercedes, bei pas Bulkswagenus irgi jau pradejo ja naudoti.Sunkiojoje technikoje jau seniau tas buvo naudojama. va ir filmukas:
shitas manau akivaizdhiau parodo kas toks per agregatas yra FAP(DPF) filtras ir kaip veikai jo regeneracija.
Ce kazhkur gal nedaskaitete ar ishverte ne taip uzhtat ir susimakalvote apie dyzelio ipurskima i duslintuva.
Taip ish tikro daro veikejai kad kai skyscio eolyse nebelieka o jis velnishkai brangus tada i ta bakeli pripila paprasto dyzelioir taip ale apgauna kompiuteri ir regeneracija toliau vyksta. bent jau ju manymu
manau apsvieciau pakankamai
#32
Parašyta 2012 sausio 26 - 15:25

#33
Parašyta 2012 sausio 26 - 15:36
absurdas...Dizrida - visi purkstukai geri - neturim priekaistu - "vazinek i sveikata". Autura - visiems (!!!!!) purkstukam amen AtA - "neaisku kaip is viso vazineji".

#34
Parašyta 2012 sausio 26 - 16:16
#35
Parašyta 2012 sausio 26 - 16:22
tai kam tada parasei kad kuras paduodamas i duslintuva,juk kuro kiekis truputi didesnis paduodamas i purkstukus,be to kaip supratau kad pas ta zmogu jau ir Fap isoperuotas ir programiskai atjungtas,tokiu atveju jokios jam regeneracijos jau nebevykstaEolis paduodamas i kuro baka o ne i fap filtra ir ne fapas save pradeda deginti, o kuro ipurskimo programa pradeda regeneracija.Audrisius. Jusu poste yra aprashytas FAP kietuju daleliu filtro veikimo minimalus principas, kai vyksta kietuju daleliu filtro FAP regeneracija, kurios metu papildomai ipurshkiamas EOLYSE skystis ish bakelio esancio netoli kuro bako, i kietuju daleliu filtra FAPa. Tada regeneracijos metu pakyla tame filtre esanti temperatura kuri sudegina visus brudus suodzhisu ir t.t. uzsilikusius tame filtre. Ta technologija ir yra naudojama HDI commonrail sistemoje. Tokia sistema naudojama ne tik PSA grupeje, bet ir TOYOTA automobiliuose mercedes, bei pas Bulkswagenus irgi jau pradejo ja naudoti.Sunkiojoje technikoje jau seniau tas buvo naudojama. va ir filmukas:
shitas manau akivaizdhiau parodo kas toks per agregatas yra FAP(DPF) filtras ir kaip veikai jo regeneracija.
Ce kazhkur gal nedaskaitete ar ishverte ne taip uzhtat ir susimakalvote apie dyzelio ipurskima i duslintuva.
Taip ish tikro daro veikejai kad kai skyscio eolyse nebelieka o jis velnishkai brangus tada i ta bakeli pripila paprasto dyzelioir taip ale apgauna kompiuteri ir regeneracija toliau vyksta. bent jau ju manymu
manau apsvieciau pakankamai
#36
Parašyta 2012 sausio 26 - 16:23
Jeigu purkstukai piltu,butu juodi dumai, riebus misinys.Purkstukai isimti ir "patikrinti". Nenoriu garsiai keiktis, bet .... Patikrinti 2 firmose - Dizrida ir Autura. Dizrida - visi purkstukai geri - neturim priekaistu - "vazinek i sveikata". Autura - visiems (!!!!!) purkstukam amen AtA - "neaisku kaip is viso vazineji". Kadangi dizrida kiek suabejojau (prisiklausiau nekokiu sneku) tai galvojau kad butu ramu pasitikrinsiu kitur. Tai ramybes neliko visai. Blogi tai blogi, bet kad visi !!!!!
Jop....... Parekomenduokit koki gera meistra Kaune ar jo rajone kuris zinotu ka daro. Plyzzzz
#37
Parašyta 2012 sausio 26 - 16:34
Ne. Juoda dumeli ismeta tik gerai "uzmynus". Na bet cia jau visiems dizeliams taip. Juoda duma mete kol buvo interkulerio radiatorius kiauras. Pakeitus ji juodas dumas dingo. Bet cia juo pries koki pusmeti. Tada situ bedu nebuvo.Jeigu purkstukai piltu,butu juodi dumai, riebus misinys.
#38
Parašyta 2012 sausio 26 - 16:40
Na kaip nekeista variklis dirba graziai, tolygiai. Ir trauka lyg ir neblogiau, tik davus apkrovima masina pradeda purtytis i sonus. Nedaug bet jauciasi. Atleidus "gaza" purtymas dingsta. Kuro sanaudos mieste pagal kompo parodymus 9.2, kas labai panasiai ir atitinka. Labai skrupulingai neskaiciavau bet +-0.3 l paklaida.kuras i varyklio karteri patekti gali tik per mizancius purkstukus,ir ne per niekur daugiau,o jai purkstukai taip miza tai nezinau kaip ten tas varyklis turetu dirbti,
#39
Parašyta 2012 sausio 26 - 17:53
Dauguma taip mano. Aplankiau nemazai tokiu ale peugeot centru.nevien psa turi tokias problemas,pasiskaitykit bmw,mercedes kitus forumus.kuras i varyklio karteri patekti gali tik per mizancius purkstukus,ir ne per niekur daugiau,o jai purkstukai taip miza tai nezinau kaip ten tas varyklis turetu dirbti,
#40
Parašyta 2012 sausio 26 - 17:55
Purtimas nuo vidines granatos.Na kaip nekeista variklis dirba graziai, tolygiai. Ir trauka lyg ir neblogiau, tik davus apkrovima masina pradeda purtytis i sonus. Nedaug bet jauciasi. Atleidus "gaza" purtymas dingsta. Kuro sanaudos mieste pagal kompo parodymus 9.2, kas labai panasiai ir atitinka. Labai skrupulingai neskaiciavau bet +-0.3 l paklaida.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0