P806 ir stag4- nesikuria
#1 Svečias_batrakas_*
Parašyta 2012 sausio 29 - 20:13
#2
Parašyta 2012 sausio 29 - 23:52
Ant benzo turejo uzsikurti, jai ne tai jau cia ne duju yrangos gedimaspeugeot 806 2,0l 8v ryte bandymas uzkurti nepavyko valdymo pultelis nedega iranga STAG-4 is vakaro vaziavo kuo puikiausiai. Kokiu minčiu turit?
#3
Parašyta 2012 sausio 30 - 07:34
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#4
Parašyta 2012 sausio 30 - 08:21
Koks valdymo pultelis nedega? Konkretizuok. Suka normaliai starteris? Man kazko tai cia i duju iranga nepanasu, juk ant benzino tai turi veiktipeugeot 806 2,0l 8v ryte bandymas uzkurti nepavyko valdymo pultelis nedega iranga STAG-4 is vakaro vaziavo kuo puikiausiai. Kokiu minčiu turit?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2012 sausio 31 - 22:47
#6
Parašyta 2012 vasario 01 - 03:10
#7
Parašyta 2012 vasario 01 - 08:26
Respect ciburaska uz toki issamu aprasymajai yra stago kompe nustatyta avariniai uzvedimai tai eina,nuspaudus ir laikant mygtuka suki starteri,cia jai nudvesia kuro siurblys masinai,bet ta nustatyma padaro kas ideda dujas, na o jai tau nebedega duju valdymo skydelis,gali buti laidai kazko nedasijungia,bet visada galima atjungt benzino purkstukus nuo duju jai pas tave stovi bosh kistukai,pas manaji 607 yra,tai atjungus purkstukus,tiesiog uzmauni benzo purkstuko kistuka kur jo tikroji vieta ,ant benzo purkstuko,kadangi stag turi bosh antgalius nereikia karpyt benzino purkstuku tiesiog yra numaunamas benzo purkstukas ir ikisamas i stago bosh antgali,o kitas stag antgalis maunasi ant tavo benzo purkstuko...., ,kuriuos turi dauguma automobiliu iskyrus japoniskus kai kuriuos,ir bandai vesti,masina, lieka tik ant benzo,ir atjunk nuo bako multivoztuvo laideli kad nepaleistu duju, sekmes..
Kitas klausimas(dujos pas manes BRC), dujos isijungia tik po kokio 20km, nors reduktorius jau ir po 5 minuciu karstas, temperatura ~90 laipsniu masinos, o dujos neisijungia. Variau pas tuos kur dejo, visu pirma pakeite temperaturinius daviklius, tiek reduktoriuje tiek prie purkstuku kur dedas, nes masinoje rode 90C, ju kompas rodo pagal ju daviklius 70C, pakeitus visvien tas pats. Perrinko reduktoriu, pakeite visus filtrus, visvien tas pats. Dujos persijungia be jokiu trukciojimu ir iskart is raudonos i ZALIA - aisku tik kai pravaziuooji tuos 20km.
Dar vienas niuansas.- Jeigu masina yra isilusi, ja pastatai, palauki kokias 3 valandas, motoras atvesta(dalinai, nes dabar lauke -16), pakurus aisku temp. rodykle nepakyla net, bet dujos isijungia per kokias 6 sekundes... Visas tas neisijungimas pasireiskia tik rytais, kai masina pastovi per nakti saltyje...
Termostatas dirba kaip laikrodis, skyscio netruksta, kaip ir minejau reduktorius karstas jau po keliu minuciu... Sitas visas reikalas pradejo reikstis kai temperatura nukrito zemiau -10C.
Gal cia kox kondensatas bake uzsala? bet tada turetu pypseti ir degti geltona lempute...
Jungtukas pas manes toks. Duju laikau pastoviai pilna baka.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2012 vasario 02 - 02:45
#9
Parašyta 2012 vasario 02 - 08:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Parašyta 2012 vasario 02 - 09:15
#11
Parašyta 2012 vasario 02 - 09:26
KLAIPEDA, buvo vienu metu ir -8 vakarVakar -10??? Kokiam cia mieste? Pas mani Vilniuje visa diena auksciausia temperatura -15.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2012 kovo 04 - 21:31
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0