Tai nafig tas FAP jei be jo regeneracija gwriau vykstaButent, taurius teisingai sake, regeneracijos uzdaram (atjungtam) egr esant vyksta efektyviau, kuo daugiau deguonies, tuo degimas efektyvesnis. Cia paprastos krosnies principas jeigu taip galima issireikst.
Sakai EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, va cia idomiausia vieta: o kaip tada tas reikalas vyksta kai EGR isprogramuotas ir likes uzdarytoje padetyje (uzsiglusines), ir masinos kompas net nezino kad apskritai ta EGR turi?Vienu zodziu ukiskai paaiskinsiu.
DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.
Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.
Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.
FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja
Taurius sake kad regeneracija bus tik efektyvesne kai egr atjungtas. Bet tai kaip cia gausis, regeneracijos programa neras jokio egr is viso, ka ji sau galvos?
DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos
#201
Parašyta 2014 gegužės 18 - 18:16
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#202
Parašyta 2014 gegužės 18 - 18:18
As tiek nenuvaziuosiu su 508...Tai bando tos regeneracijos ir mieste vykt. Tik aisku ne taip sekmingai. Prie tokio miesto rezimo fapas nelaikys daugiau 200 000, kaip ir turbina ...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#203
Parašyta 2014 gegužės 18 - 18:23
Kam tos isankstines diagnostikos, ateis laikas gausi ispejima ant skydelio apie eolio trukuma. Nei su golpa per 267000km nei su 508 nepastebejau kada ta regeneracija,nors ir stebiu degalu sanaudas,esu megejas ekonominio vaziavimo.Galima su diagnostika. Aisku galima ir rankiniu budu, bet daug darbo.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#204
Parašyta 2014 gegužės 18 - 20:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#205
Parašyta 2014 gegužės 19 - 07:22
Ne už grynus pirkau, 100% lizingasFranci, kalba eina apie eilinius zmogelius, ne visi sugeba masinas uz 80 000 lituokliu pirkti ;) as tavo vietoje irgi kol nauja masina nekisciau nagu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#206
Parašyta 2014 gegužės 19 - 07:34
#207
Parašyta 2014 gegužės 19 - 08:15
Ana savaite apturėjau vieno žmogaus 607-ta 2008 metų 125kW 2,2HDi, tai pagal kompo rodmenis vidutines sanaudos 6,3ltr. Klausiau paskui to žmogaus ar čia tikrai taip gali būt, tai sako aš pats nustebęs, užmiestyje iki 100 važiuojant 5 litrai, mieste 8-9. Miestas uzmiestis 50/50. Nežinau kiek tiesos, bet jei tikėt kompo parodymais, tada sakyčiau idelios sanaudos, netgi per idealios... Nors realiai visi parametrai tiek kuro, tiek oro idealūs ir be jokių priekaištų. Taigi spręsk pats, miestas Klaipėda kur tas 607 važinėja. + dadėk svorį didesnį 607-to ir atminusuok/pridėk savo vairavimo stiliųgal yra vazinejanciu 407 2.2hdi 125kw mechanika, pas mane vidutines apie 7.5-8ltr, kazkaip labai toli nuo gamintojo deklaruojamu 6.2ltr vaziuojama kazkur 50/50 miestas(vilkaviskis)/trasa, vid greitis pagal kompa 50-60km/h.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#208
Parašyta 2014 gegužės 19 - 09:04
#209
Parašyta 2014 gegužės 19 - 11:48
#210
Parašyta 2014 gegužės 19 - 11:55
Supuvusio kiauso kvapas tai cia katalizatorius duoda apie save zinot.pagal kompa pas mane buna 8-9ltr, realiai ismatavus apie 7-8ltr. reikia pas koki meistriuka nuvaryt, nes egr klaida buvo uzsidegus, patrukciojimu pasitaiko ir is ismetimo kartais kvapas, kaip supuvusio kiausinio, jauciasi.
O del kompo ir realybes - as irgi pastebejau kad pas mane kompas rodo siek tiek daugiau nei realybeje ima, kai pamatuoji vidurki su metodu pinas bakas iki kakliuko/100 km ir vel pilnas iki kakliuko.
#211
Parašyta 2014 gegužės 19 - 12:06
Čia nepilno bako metodas, o tik į jį panašus. Iš 100 km. nieko nesužinosi. Ir pilti reikia ne iki kakliuko, o normaliai, nepersistengiant, kol pistoletas išmes kaip ir priklauso. Tada važiuoji apie 1000 km, o geriau dar daugiau, ir kaupi kuro čekius. Kuo daugiau km nuvažiuosi tuo tiksliau bus galima išmatuoti vidutines sąnaudas. Tada vėl važiuoji į kolonėlę, pili pilną baką ir sužinai kiek kuro sunaudojai.kai pamatuoji vidurki su metodu pinas bakas iki kakliuko/100 km ir vel pilnas iki kakliuko.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gegužės 19 - 12:06
#212
Parašyta 2014 gegužės 19 - 12:12
Tai jo, bet man reikia suzinoti ne vidutines, jos mane nelabai domina, kadangi as i trasa beveik niekada nevaziuoju. Man reikia to kas aktualiausia - grynas piktas Vilnius O kol nuvaziuosiu 1000 km. Vilniuje vien, tai ir vasaros vidurys ateisČia nepilno bako metodas, o tik į jį panašus. Iš 100 km. nieko nesužinosi. Ir pilti reikia ne iki kakliuko, o normaliai, nepersistengiant, kol pistoletas išmes kaip ir priklauso. Tada važiuoji apie 1000 km, o geriau dar daugiau, ir kaupi kuro čekius. Kuo daugiau km nuvažiuosi tuo tiksliau bus galima išmatuoti vidutines sąnaudas. Tada vėl važiuoji į kolonėlę, pili pilną baką ir sužinai kiek kuro sunaudojai.
Manau uzteks isvazineti viena baka kad patikrinti ta pilno bako metoda.
O siaip tai as ir nepilu iki kakliuko, gal ne taip isireiskiau - pilu taip - iki kol atmeta pistoleta, tada vel ispaudziu ir kai vel atmeta istraukiu.
#213
Parašyta 2014 gegužės 19 - 12:20
prasau patikslinti ,kuo tikslesnis matavimo budos iki pistoleto issovimo palyginus su tuom, jei varvinama iki pat virsaus? Mano nuomone tai yra 100% tikslus matavimas, nes bakas pilnas iki virsaus ir neitakoja skirtingos degalines.Čia nepilno bako metodas, o tik į jį panašus. Iš 100 km. nieko nesužinosi. Ir pilti reikia ne iki kakliuko, o normaliai, nepersistengiant, kol pistoletas išmes kaip ir priklauso. Tada važiuoji apie 1000 km, o geriau dar daugiau, ir kaupi kuro čekius. Kuo daugiau km nuvažiuosi tuo tiksliau bus galima išmatuoti vidutines sąnaudas. Tada vėl važiuoji į kolonėlę, pili pilną baką ir sužinai kiek kuro sunaudojai.
Po pistoleto issovimo as dar privarvinu min 5 litrus.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2014 gegužės 19 - 12:21
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#214
Parašyta 2014 gegužės 19 - 12:31
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gegužės 19 - 12:49
#215
Parašyta 2015 liepos 20 - 12:09
Sveik forumiečiai,
Noriu paklausti jūsų nuomonės ir patarimų prieš vežant mašiną pas meistrą. Šiuo metu mano epic Lucas liūtas sunaudoja 9.4-9.6l/10km mieste.
Tačiau mieste kamščiuose nebūnu, užsiraunu tik ant kelių šviesaforų ir pagr greitis 70-80km/h 5tu bėgiu, ždž vos ne kaip trasoj visad važiouju.
Trauka nesiskundžiu, nuo 2.5k-3k rpm meta gausiai juodo dūmo. Važiuoti ramiai stengiuos, keičiu bėgi 2-2.2krpm ir nemynkau pedalo be reikalo, stabdau varikliu visad.
Tubo gauge rodo jog turbina pusgyvė ir pučia 0.7bar. Visi filtrai, tepalas buvo keisti sausio mėnesį, kurą pilu visuomet iš Lukoil. Užkūrus šaltą ar atvėsusį variklį išmeta nemažai melsvo/balsvo dūmelio, poto dirba sklandžiai.
Gal kas turit minčių kokių, nespėju pilit kuro, į darbą reikia kas dien judėt .
#216
Parašyta 2015 liepos 20 - 14:45
Primenu tamstos pasisakymą:
http://peugeot-kluba...as-21td/page-15
Turiu Lucas 2.1TD jau pusantrų metų jokių vargų nematau nors gazo pedalą mėgstu labai, o ypač žiemą.. ;) Ir visiškai jokių problemų nebuvo dar nei su siurbliu, nei aplamai su varikliuku ;)
Tai kaip ten iš tikro?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 liepos 20 - 14:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#217
Parašyta 2015 liepos 20 - 14:52
Nesenai pasirodė bėdelės, o apart sąnaudų viskas normaliai ;) Kažką prikaišinėt čia nematau reikalo, nebent tikrai neturi ką veikti.. ;)
Šį pranešimą redagavo Scorpy: 2015 liepos 20 - 14:55
#218
Parašyta 2015 liepos 20 - 15:05
Turiu peugeot 407 2.0 HDi 100kw be FAP (ne kastruotas, toks isriedejo is gamyklos kebulo numeris ..RHRG..) vidutines ka raso ekranelyje 6.0 l/100km, vidutinis greitis tame paciame ekranelyje 43 km/h, pilno bako metodo dar nebandziau, pilu pilna visada kai nukrenta degalu rodykle iki 1/2. Kokios faktines sanaudos? Manau panasios Nera taip, kad vaziuoju tik mieste ar tik uz jo
#220
Parašyta 2015 rugpjūčio 14 - 17:54
Peugeot 407 2.0 hdi 100kw išbandyta daug kartų Vilnius - Klaipėda ir atgal ant 140 autopilotu važiuojant vidutiniškai 6,3-6,5 l/100km kompas rodo. Mieste apie 7,5 l/100km. Labai daug nuo greičio priklauso. Važiuojant 100 km/h autopilotu autostrada pavyko pasiekti 4,8 l/100km
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0