Sulankstyti ratlankiai
#1
Posted 2012 April 16 - 15:29
#2
Posted 2012 April 16 - 15:58
Edited by Jimmy, 2012 April 16 - 16:02.
#3
Posted 2012 April 16 - 16:47
kiek paprašė už tiesinimą?Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus?
#4
Posted 2012 April 16 - 22:13
Maniskius irgi prasuko su vasarinem padangom,kitaiski,visi linke daugiau maziau,vienas tik vizualiai matosi,padanga 65 auksio, iki 130 nesijaucia nieko,poto jau pradeda belst i vaira,bet kadangi senas mano dyzelis tai daugiau 130 nevirsiju,tiesint nera ka ten kinietiskuSkardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#5
Posted 2012 April 17 - 07:12
manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuveztBuvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.
Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...
P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#6
Posted 2012 April 17 - 07:28
#7
Posted 2012 April 17 - 07:39
foto please ratlankiumanuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuveztBuvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.
Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...
P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau
8-663-63443.
#8
Posted 2012 April 17 - 07:43
tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimaiSkardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...
#9
Posted 2012 April 17 - 07:53
metalas, taip.. o aliumas..? ar jis lyginamas kaitinant?tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimaiSkardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#10
Posted 2012 April 17 - 07:54
Klaipedoje lygina MELGA silutes plente, vieno vnt lyginimas nuo 80lt, nepigu...manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuveztBuvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.
Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...
P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Posted 2012 April 17 - 08:01
spalva - juodas matas. atrodo super., ant masinos 100 kart geriau ziurisi, namie prie buto kur stovi, kekvienas paeinantis uzmeta aki dabar i juosfoto please ratlankiu
manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuveztBuvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.
Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...
P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau
foto kada imesiu, kada padarysiu geros kokybes su normaliu fotiku. su telefu nenoriu fotkint, bo manau vaizdas ne toks bus..
o cia vaizdelis, kai dar fotografavo kai ratukai buvo neseniai nudazyti
ratai savaitgali kogero keliaus atgal, bo reikia nulakuot.. be lako tie dazai ziuriu greit nueis, ir baisiai greit susitepa..
Edited by Eddy, 2012 April 17 - 08:03.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#12
Posted 2012 April 17 - 08:05
tai jau tikrai nepigumasKlaipedoje lygina MELGA silutes plente, vieno vnt lyginimas nuo 80lt, nepigu...
manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuveztBuvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.
Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...
P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#13
Posted 2012 April 17 - 08:17
aha,lyg maciau,kad sildo juos,nezinia kaip kitur darometalas, taip.. o aliumas..? ar jis lyginamas kaitinant?
tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimaiSkardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...
8-663-63443.
#14
Posted 2012 April 17 - 08:20
8-663-63443.
#15
Posted 2012 April 17 - 08:42
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#16
Posted 2012 April 17 - 08:55
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#17
Posted 2012 April 17 - 10:04
sudas, as kazkaip tikejausi, kad islygint gales ir po dazymo.. na kagi., teks laukt sekancio sykio kol reiks dazyt ir pries dazant issilygint..Lyginant aliuminis kaitinamas. Nekaitinant gaunasi itrukimai, gali ir luzhti, ko pasekoje vyksta virinimas. Liejimas nuo virinimo skiriasi savo fizikinemis savybemis, ratas pazeidzhiamas plius po to vyksta korozija aliuminio virintoje vietoje. Reikalingas padengimas.
Lyginti reikia priesh dazhant.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#18
Posted 2012 April 17 - 10:58
#19
Posted 2012 April 17 - 17:39
Kad sudrožt išorinį ratlankio bortą, reikia gerokai vožtelt į aštrią duobę ar bordiūrą. Kaip supratau iš temos klausimo (be foto sunku spręst), kad tie ratlankiai tik "plaukioja". Dažniausiai tas atsitinka su vidine puse. O ten jau px - tegu kaitina, jei kitaip nemoka, feisas nepasigadins...tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimaiSkardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...
Be kita ko, prieš kokius 15 metų įlėkiau su savo VW į "pagerintą" duobę. Oras iš padangos išėjo staigiai. Vidinėj pusė aliumo - gan nemaža raukšlė. Blin, vieną plaktuką atrėmiau į bortą, kitu (didesniu) kaaad py.... (sorry) stuktelėjau, niekur netrūko, išsilygino puikiausiai. Oro priprunkščiau, prasukau į vietą pastatęs - jokio "kiaušiniavimo"...
Tiesa, gal daug kas stato į vieną eilę "lietnykus" ir vadinamuosius kaltinius (magnio lydinio)? Ten visai kita lyginimo specifika...
#20
Posted 2012 April 17 - 18:14
Kaltinių ratlankių iš peugeot klubo tikrai niekas nenaudoja. Kaina belekokia, o dauguma lygintojų neapsiima ir verkia, kad staklės lūžtaKad sudrožt išorinį ratlankio bortą, reikia gerokai vožtelt į aštrią duobę ar bordiūrą. Kaip supratau iš temos klausimo (be foto sunku spręst), kad tie ratlankiai tik "plaukioja". Dažniausiai tas atsitinka su vidine puse. O ten jau px - tegu kaitina, jei kitaip nemoka, feisas nepasigadins...
tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimaiSkardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...
Be kita ko, prieš kokius 15 metų įlėkiau su savo VW į "pagerintą" duobę. Oras iš padangos išėjo staigiai. Vidinėj pusė aliumo - gan nemaža raukšlė. Blin, vieną plaktuką atrėmiau į bortą, kitu (didesniu) kaaad py.... (sorry) stuktelėjau, niekur netrūko, išsilygino puikiausiai. Oro priprunkščiau, prasukau į vietą pastatęs - jokio "kiaušiniavimo"...
Tiesa, gal daug kas stato į vieną eilę "lietnykus" ir vadinamuosius kaltinius (magnio lydinio)? Ten visai kita lyginimo specifika...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users