Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Sulankstyti ratlankiai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 40

#1 LiSt

LiSt
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 2004 automatic

Parašyta 2012 balandžio 16 - 15:29

Buvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno. Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi... P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau
  • 0

#2 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2012 balandžio 16 - 15:58

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima. Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks... Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2012 balandžio 16 - 16:02

  • 0
... labai piktas diedas...

#3 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2012 balandžio 16 - 16:47

Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus?

kiek paprašė už tiesinimą?
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#4 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2012 balandžio 16 - 22:13

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

Maniskius irgi prasuko su vasarinem padangom,kitaiski,visi linke daugiau maziau,vienas tik vizualiai matosi,padanga 65 auksio, iki 130 nesijaucia nieko,poto jau pradeda belst i vaira,bet kadangi senas mano dyzelis tai daugiau 130 nevirsiju,tiesint nera ka ten kinietisku :doh:
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#5 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 17 - 07:12

Buvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.

Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...

P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau

manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio :hmm: .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuvezt :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#6 Shader

Shader
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 12
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW, 2004m 2.0 HDI 100kw

Parašyta 2012 balandžio 17 - 07:28

Su tokiais keliais kaip LT padėk dieve. Gali kiekvienais metais lyginti jei "pasivažinėjai" Lyginau saviškius Kaune Breslaujos gatvėje už vieną 50Lt.
  • 0

#7 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2012 balandžio 17 - 07:39

Buvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.

Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...

P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau

manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio :hmm: .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuvezt :hmm:

foto please ratlankiu :good:
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#8 spekulentas

spekulentas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Automobilis:keli << ir s2k

Parašyta 2012 balandžio 17 - 07:43

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimai
  • 0
Parduodami PSA dalimis:
ardomi automobiliai
Kaunas 8677 544 penki 0

#9 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 17 - 07:53

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimai

metalas, taip.. o aliumas..? ar jis lyginamas kaitinant? :hmm: :blush:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#10 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 balandžio 17 - 07:54

Buvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.

Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...

P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau

manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio :hmm: .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuvezt :hmm:

Klaipedoje lygina MELGA silutes plente, vieno vnt lyginimas nuo 80lt, nepigu...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#11 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 17 - 08:01

Buvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.

Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...

P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau

manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio :hmm: .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuvezt :hmm:

foto please ratlankiu :good:

spalva - juodas matas. atrodo super., ant masinos 100 kart geriau ziurisi, namie prie buto kur stovi, kekvienas paeinantis uzmeta aki dabar i juos :)~
foto kada imesiu, kada padarysiu geros kokybes su normaliu fotiku. su telefu nenoriu fotkint, bo manau vaizdas ne toks bus.. :hmm:
o cia vaizdelis, kai dar fotografavo kai ratukai buvo neseniai nudazyti
Posted Image
ratai savaitgali kogero keliaus atgal, bo reikia nulakuot.. be lako tie dazai ziuriu greit nueis, ir baisiai greit susitepa..

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 balandžio 17 - 08:03

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#12 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 17 - 08:05

Buvau katik balansuot ratu ir pasake, kad visi ratlankiai palankstyti. Ratlankiai buvo istiesinti Sausio menesi... Del vieno ratlankio ilenkimo suprantu - buvo ivaziuota i duobe, o del kitu nesuprantu. Vazinejama labai atsargiai, vengiama duobiu, masina P607 2004 metu, ratlankiai lieti R16 be centrines skyles, kaip suprantu, originalus, nes yra liutas ant kiekvieno.

Klausimas - ar apsimoka juos vel tiesinti, ar pirkti naujus? Gal po tiesinimu ju konstrukcija silpneja ir del to vis labiau lankstosi? Masina buvo pirkta su siais ratlankiais sausio menesi...

P.S. sukuriau nauja tema, nes butent tokio klausimo neradau

manuosius astuoniolikinius vakar perdaze ir atsiemiau. nuvaziavau montuot padangu iskarto. kadangi nujauciau kad pora ratu nera idealus., tai montuotojams is kart pasakiau, kad pirmiausia prasukit ratus ant balansavimo stakliu vienus. 2 ratai buvo - geri. 1 pusetinai - milimetrinis nuokrypis.. 4 ratas- sukasis ir kraiposi kaip velykinis kiausinis, net issigandau. o praeita vasara tas ratas kaip tik ant priekio buvo ir nesijausdavo beveik jokio drebulio :hmm: .. tai dabar tuos 2 prastus ant galo., kitus gerus ratus ant priekio.. proga klaipedoj reiks susirast kas lyginia ratus ir nuvezt :hmm:

Klaipedoje lygina MELGA silutes plente, vieno vnt lyginimas nuo 80lt, nepigu...

tai jau tikrai nepigumas :doh:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#13 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2012 balandžio 17 - 08:17

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimai

metalas, taip.. o aliumas..? ar jis lyginamas kaitinant? :hmm: :blush:

aha,lyg maciau,kad sildo juos,nezinia kaip kitur daro :hmm:
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#14 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2012 balandžio 17 - 08:20

http://www.youtube.c...feature=related
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#15 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 17 - 08:42

jeigu sitaip tai apsieisiu, visi dazai nueis saibom..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#16 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 balandžio 17 - 08:55

Lyginant aliuminis kaitinamas. Nekaitinant gaunasi itrukimai, gali ir luzhti, ko pasekoje vyksta virinimas. Liejimas nuo virinimo skiriasi savo fizikinemis savybemis, ratas pazeidzhiamas plius po to vyksta korozija aliuminio virintoje vietoje. Reikalingas padengimas. Lyginti reikia priesh dazhant.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#17 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 17 - 10:04

Lyginant aliuminis kaitinamas. Nekaitinant gaunasi itrukimai, gali ir luzhti, ko pasekoje vyksta virinimas. Liejimas nuo virinimo skiriasi savo fizikinemis savybemis, ratas pazeidzhiamas plius po to vyksta korozija aliuminio virintoje vietoje. Reikalingas padengimas.
Lyginti reikia priesh dazhant.

sudas, as kazkaip tikejausi, kad islygint gales ir po dazymo.. na kagi., teks laukt sekancio sykio kol reiks dazyt ir pries dazant issilygint..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#18 LiSt

LiSt
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 2004 automatic

Parašyta 2012 balandžio 17 - 10:58

Aha, jau aiskiau :), aciu uz patarimus. Gal galit rekomenduot kur lygint ratlankius? Klausimas ateiciai - gal zinot kaip yra su padangu oro slegio davikliais, nusipirkus naujus ratlankius? Jie permontuojami ant nauju ratlankiu nuo senu? Tada juos reik programiskai "pririst" prie masinos kompo? Aciu uz pagalba :)
  • 0

#19 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2012 balandžio 17 - 17:39

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimai

Kad sudrožt išorinį ratlankio bortą, reikia gerokai vožtelt į aštrią duobę ar bordiūrą. Kaip supratau iš temos klausimo (be foto sunku spręst), kad tie ratlankiai tik "plaukioja". Dažniausiai tas atsitinka su vidine puse. O ten jau px - tegu kaitina, jei kitaip nemoka, feisas nepasigadins...
Be kita ko, prieš kokius 15 metų įlėkiau su savo VW į "pagerintą" duobę. Oras iš padangos išėjo staigiai. Vidinėj pusė aliumo - gan nemaža raukšlė. Blin, vieną plaktuką atrėmiau į bortą, kitu (didesniu) kaaad py.... (sorry) stuktelėjau, niekur netrūko, išsilygino puikiausiai. Oro priprunkščiau, prasukau į vietą pastatęs - jokio "kiaušiniavimo"...
Tiesa, gal daug kas stato į vieną eilę "lietnykus" ir vadinamuosius kaltinius (magnio lydinio)? Ten visai kita lyginimo specifika...
  • 0
... labai piktas diedas...

#20 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2012 balandžio 17 - 18:14

Skardinius - išmest, vat lietnykus galima ir lygint. Nieks ten nesusilpnėja. Mačiau, kaip iš visai sumaitotų daro gerus, net perplėštus suvirina. Na, čia daugiau perekupai tuo užsiima.
Jei pas kolegą tik truputį "kiaušiniuoja" - drąsiai pas lygintojus. Gal net ir dažyt nereiks...
Gal anksčiau nedalygino, liko mikroplaukiojimas, o montuotojai norėjo pasigirti, kad labai pastabūs. Maniškiai irgi vos vos kreivi, bet važiuojant nesijaučia, tai ir nesiparinu...

tu visiskai neteisus, po kiekvieno lyginimo ratlankiai silpneja del termisko apdirbimo (lyginant jie kaista/kaitinami) + lieka mikroitrukimai

Kad sudrožt išorinį ratlankio bortą, reikia gerokai vožtelt į aštrią duobę ar bordiūrą. Kaip supratau iš temos klausimo (be foto sunku spręst), kad tie ratlankiai tik "plaukioja". Dažniausiai tas atsitinka su vidine puse. O ten jau px - tegu kaitina, jei kitaip nemoka, feisas nepasigadins...
Be kita ko, prieš kokius 15 metų įlėkiau su savo VW į "pagerintą" duobę. Oras iš padangos išėjo staigiai. Vidinėj pusė aliumo - gan nemaža raukšlė. Blin, vieną plaktuką atrėmiau į bortą, kitu (didesniu) kaaad py.... (sorry) stuktelėjau, niekur netrūko, išsilygino puikiausiai. Oro priprunkščiau, prasukau į vietą pastatęs - jokio "kiaušiniavimo"...
Tiesa, gal daug kas stato į vieną eilę "lietnykus" ir vadinamuosius kaltinius (magnio lydinio)? Ten visai kita lyginimo specifika...

Kaltinių ratlankių iš peugeot klubo tikrai niekas nenaudoja. Kaina belekokia, o dauguma lygintojų neapsiima ir verkia, kad staklės lūžta ;]
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0