Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P605 2.5TD trūkus galva


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 46

#21 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 15 - 22:06

pasedejau,pamasciau,vistiek neikertu,kaip karstas antiftizas gali ausint ora..tarkim oras max gali but +40,antifrizas darbiniam +90 ok gryztamas antifriz+50,kazkaip matematika,ir fizika sako kitaip...arba tikrai man jau laikas i pensija... :)
  • 0

#22 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 birželio 16 - 08:44

pasedejau,pamasciau,vistiek neikertu,kaip karstas antiftizas gali ausint ora..tarkim oras max gali but +40,antifrizas darbiniam +90 ok gryztamas antifriz+50,kazkaip matematika,ir fizika sako kitaip...arba tikrai man jau laikas i pensija... :)

nezinau kaip pas 605, bet normaliose masinose tam visai atskira nuo variklio ausinimo sistema stovi.
googlas sako, jog tai nera efektyviau uz oras/oras, bet sutaupoma vietos po kapotu.
  • 0

#23 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 birželio 16 - 09:32

pasedejau,pamasciau,vistiek neikertu,kaip karstas antiftizas gali ausint ora..tarkim oras max gali but +40,antifrizas darbiniam +90 ok gryztamas antifriz+50,kazkaip matematika,ir fizika sako kitaip...arba tikrai man jau laikas i pensija... :)

Kodel sakai max +40? Turbina uzkaitina ora iki 300 laipsniu, todel antifrizas su tokiais laipsniais ausina. (Kodel antifrizas? Kiek girdejau del pastovesnes temperaturos) Jei ner turbinos ir ner interkulerio... bent kiek pats susidures. Be je, ne tik 605 2.5td taip, bet ir kitur taip, pvz vakarietiskuose traktoriuose....

Šį pranešimą redagavo marco: 2012 birželio 16 - 09:34

  • 0

#24 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 16 - 14:42

neturiu laiko ieskoti tu temperaturiniu davikliu pirkti.. taip randu laiko vos vakarais pazaist su masina... o beje, ir taip retai pas mane ta masina kaista, o ir kai uzkaista, tai paspausti ac mygtuka man rankos nenutruksta.. siais metais ji kazkaip labiau kaista, gal termostatas pastrigo, arba ausinimo sistema kemsas., oras nebecirkuliuoja. nes ausinimo skystis pas mane tvarkoje ir spaudimas nera didelis :hmm: ai., bet cia ir tai tik kai pilna masina., kai tuscia, 85 neuzkaista.. antifrizu ausinami interkuliariai - yra efektyvesni 20%- 30% uz oru ausinamus...
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#25 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 birželio 16 - 15:38

siemet pakeiciau tepalu rusi ir pradejau pilt daugiau jo, pilna norma, ko anksciau nedarydavau. Tai rezultate dar nebuvo uzkile iki 100, kas anksciau buvo kasdienybe vasara i miesta isvaziavus....
  • 0

#26 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 16 - 21:44

Kodel sakai max +40? Turbina uzkaitina ora iki 300 laipsniu, todel antifrizas su tokiais laipsniais ausina. (Kodel antifrizas? Kiek girdejau del pastovesnes temperaturos) Jei ner turbinos ir ner interkulerio... bent kiek pats susidures. Be je, ne tik 605 2.5td taip, bet ir kitur taip, pvz vakarietiskuose traktoriuose....

jai ner turbinos,tai nebus ir kulerio, bet su laipsniais perlenkiai.. turbina,taip buna net raudona, bet oras tikrai tiek neikaista, sudektu gumines zarnos... bet gal kuleris ausindamas ora ausina ir antifriza,su tuom sutikciau...
  • 0

#27 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 birželio 16 - 22:03

ten tiem apie intercoolerius...yra nemazai automobiliu kuriuose iterkuleris ausinamas tik ausinimo skyscio, be jokio salycio su oru..pvz.: mercedes benz 4.0 v8 cdi iterkuleris, stovi prie pat motoro, net nepanasus i radiatoriu, greiciau i aliumine deze..ausinamas skysciu, turi savo ausinimo rata ir savo cirkuliacini siurbli...tokia sistema efektyvesne uz oru ausinamus iterkulerius esant maziem greiciam, pvz miesto rezimu..esant didesniem greiciam, uzmiescio salygomis rfektyvumas abieju sistemu panasus...beje vandeniu ausinamo intercoolerio ausinimo plotas paprastai didesnis... o temos autoriui tai sekmes remontuose...rekomenduoju viska daryt paciam, nes nieks geriau nei pats visko nepadarys..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#28 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 16 - 22:11

nu va.. sakau kad pasenau... :)
  • 0

#29 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 17 - 13:42

ten tiem apie intercoolerius...yra nemazai automobiliu kuriuose iterkuleris ausinamas tik ausinimo skyscio, be jokio salycio su oru..pvz.: mercedes benz 4.0 v8 cdi iterkuleris, stovi prie pat motoro, net nepanasus i radiatoriu, greiciau i aliumine deze..ausinamas skysciu, turi savo ausinimo rata ir savo cirkuliacini siurbli...tokia sistema efektyvesne uz oru ausinamus iterkulerius esant maziem greiciam, pvz miesto rezimu..esant didesniem greiciam, uzmiescio salygomis rfektyvumas abieju sistemu panasus...beje vandeniu ausinamo intercoolerio ausinimo plotas paprastai didesnis...
o temos autoriui tai sekmes remontuose...rekomenduoju viska daryt paciam, nes nieks geriau nei pats visko nepadarys..

pritariu.. geriau pasidaryt paciaM, negu po to taisyti meistru padarytas klaidas...
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#30 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 17 - 13:43

siemet pakeiciau tepalu rusi ir pradejau pilt daugiau jo, pilna norma, ko anksciau nedarydavau. Tai rezultate dar nebuvo uzkile iki 100, kas anksciau buvo kasdienybe vasara i miesta isvaziavus....

marko, galetum placiau, kokius tepalus naudoji siuo momentu? :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#31 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 birželio 17 - 16:16

jai ner turbinos,tai nebus ir kulerio, bet su laipsniais perlenkiai.. turbina,taip buna net raudona, bet oras tikrai tiek neikaista, sudektu gumines zarnos... bet gal kuleris ausindamas ora ausina ir antifriza,su tuom sutikciau...

Nieko as neperlenkiau (parasyta iki 300 laipsniu). Nu bet tau paciam geriau zinot....

Šį pranešimą redagavo marco: 2012 birželio 17 - 16:26

  • 0

#32 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 birželio 17 - 16:25

marko, galetum placiau, kokius tepalus naudoji siuo momentu? :hmm:

Anksciau pyliau Shell mineralini, bet siemet ipyliau Shell Rimulla R5 pusiau sintetini. Manau del to, kad didesni kieki pilu. Anksciau 5 l ipildavau (karteris nemazai ilenktas buvo kai pirkau, o matuokle suluzus, tai nematydavau kiek jo tiksliai yra). Dabar virs sesiu ipyliau. Lyg pilasi virs 7l :ph34r:
  • 0

#33 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 17 - 20:51

Anksciau pyliau Shell mineralini, bet siemet ipyliau Shell Rimulla R5 pusiau sintetini. Manau del to,  kad didesni kieki pilu. Anksciau 5 l ipildavau (karteris nemazai ilenktas buvo kai pirkau, o matuokle suluzus, tai nematydavau kiek jo tiksliai yra). Dabar virs sesiu ipyliau. Lyg pilasi virs 7l :ph34r:

pas mane karteris ir kazkiek ilenktas, bet matuokles plastmase virsutine suluzus.., tai ziema kai pyliau supyliau irgi apie 7 ltr... is furu remonto imones tepaliuka paemiau... reiks pasikeist neuzilgo velgi.. jauciu pirksiuos , irgi kokius is gerensiu pabandymui..

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 birželio 17 - 20:51

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#34 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 04:31

taigi, šioks toks "status update'as". nusibaigė manojo 2.5 sankaba, taigi tuo pačiu atėjo metas rimtesniems darbams variklio skyriuje. Su kompresija aušinimo sistemoj nuo pavasario nuvažiavau virš 12.000 km be jokių didesnių bėdų. Trauka nesumažėjo, tik šąlant orams darosi sunkiau užkurti. Variklis šaltas ~15s stipriai purtos, meta baltą dūmą, po to normalizuojasi. "Liga" sakysim neprogresuoja, na bet nusprendžiau, kad "pagydyt" vistik reikia. Primečiau, kad keist sankabos diską tokiai mašinai, kur tarp lanžeronų variklis su dėže vos telpa bus sudėtinga, taigi atėjo metas ir variklio remontui. Keletas dienų "dulkinant" ragelį ir skambinantis per šrotus ir skelbimus... ir galiausiai prieita prie sprendimo pirkti visą kitą variklį. O variklį, taip gavos, kad nusipirkau su visa kita tokia pat mašina :) spalva ir ta tokia pat (tiks kėbulo dalys...) yay :) Pardavė, kaip su siurblio/kompiuterio defektu - nesikuria. Palaužytas priekinis buferis, skilęs priekinis stiklas, galinė važiuoklė barška na ir panašūs trūkumai. Stovėjus ant lauko virš 2 metų. Nupirkau ganėtinai pigiai, turint galvoj dabartinį 2.5 deficitą ir kainas. Bet vėlgi, ir šituo atvėju pirkau katę maiše, nes variklio nėjo užvest. Tik patikino pardavėjas, kad variklis OK. Su nuotykiais parsitempiau tą aparatą į Kauną... ir kitą dieną po valandėlės, praleistos garaže, supratau, kad nesikuria ji dėl prancūzų sumontuotos neoriginalios signalizacijos, blokuojančios spynelę. Pajungiau tiesiai - brūkšt ir variklis dirba :) Tiesa, kuro siurblys, kaip kad ir sakė pardavėjas, durniuoja (nors čia, palyginus su trūkusia galva, yra "šūdniekis", vairo stiprintuvas irgi keistai nustoja veikt, dar tokių visokių smulkmenų yra. Metai irgi naujojo pirkinio prastesni, komplektacija taip pat. Taigi, nusprendžiau lupt lauk variklį, sukeist kuro siurblius, pakeist diržus, sankabą, dar keletą mazgų ir dėt į savo mylimą 605 pežą. O tai, kas liko iš donoro (realiai viskas, išskyrus variklį su dėže) padėt nesupjaustytą į saugią vietelę, "jei ateity ko prireiktų". Progress so far: Šiandien po keturių vakarų, praleistų garaže, pagaliau iškeltas variklis iš "donoro". Rytoj prasidės diržų, tarpinių, sankabos detalių paieška ir pirkimas; kolektorių ir kitų variklio mazgų patikrinimas ir valymas... Dar neaišku dėl sankabos man iki galo. Kaip suprantu, tinka Boxer'io sankabos diskas? O išminamas guolis ne? Gal kas galit patarti, kur geros kainos pirkti visus tokius dalykus? :) Beja, gal dar galit patart kokį tepalą į greičių dėžę supilt? norėsiu supilti naują, bet nenoriu, kad žiemą pasidarytų medinis. Esu keitęs senąjam renukui greičių dėžei tepalus, tai kaip parinko pagal katalogą, tai žiemą neidavo šaltai bėgių įjungt... Kaip ir kažkada temos pradžioj buvau žadėjęs, jei nepatyngėsiu manau trumpai aprašysiu ardymo bei variklių keitimo procedūrą su fotoreportažais :) Ardant donorą nedokumentavau nieko - tiesiog buvo gera praktika, prieš imant motorą lauk iš savojo. Bus labai įdomu nusukt senąjam varikliui galvą ir pažiūrėt, kur visgi ten šuo buvo pakastas dėl tos kompresijos aušinimo sistemoj... bus pratęsta... :)
  • 0

#35 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 04:40

beja, ten dar kažkas buvo minėjęs, kad kaitimo problemą sprendžia A/C mygtuku. Pagooglinęs radau šiek tiek info, apie šito DK5ATE variklio aušinimo sistemą: http://www.peugeot-6...ine/dk5/dk5ate/
Ten lentelėj rašo (pdf'e apie cooling circuit), kad ventiliatoriai įsijungia prie 102*C. Tą ir praktiškai patyriau. Įsijungė jau po to, kai sistema pradėjo kunkuliuot, nes bakelio kamštis nuimtas. Kamštis laiko 1.5bar slėgį, tai prie tokio slėgio virimo temperatūra turėtų būt 112*C. Belieka tik tikėt PSA inžinieriais ir galvot, kad variklio kaitimas iki 102*C nėra blogai.
  • 0

#36 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:406

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 09:55

Jei niekas nesupyks noriu paklausti. Kaip Peugeot 406 99m 2l HDi 80kw galvos laiko ? Nes dabar šaltas variklis (pastovėjus parą ar daugiau) ir prasukus kamštį išsiplėtimo bakelį švirkščia antifrizą labai stipriai, nereikia pilnai atsukti užtenka tik prasukti. Ankščiau buvo tik, kad biški pūtė per išsiplėtimo bakelio kamštį. Taigi norėjau paklausti. Kiek galima su tokiu gedimu važinėti, nes draugas kuris žada apsiimti sutvarkyti, galės tik po poros savaičių. Ar gali būti, kad važiuojant nuraus šlangas ir bus po visko? Taip pat jums toks gedimas labiau į tarpinę trūkusią panašu, ar galvą ? Ačiū už nuomones, nes važiuoti reikia, o mašina tik pusiau gyva.
  • 0

#37 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 10:37

tai aš su tokiu gedimu daugiau nei 12.000km pramyniau. jau svarsčiau prikonstruot "išsiplėtimo bakelį" pačiam išsiplėtimo bakeliui, kad antifrizas nebėgtų ant žemės, o į kokią tai talpą. Bet nuėjau teisingesniu keliu. Pas mane irgi kamštelis uždėtas, bet neužsuktas. Išmetamųjų dujų santykis pro duslintuvą ir pro išsiplėtimo bakelį vėstant orams pradėjo darytis vis lygesnis :D tai nutariau, kad taip ilgai nevažiuos :D o ir užkurti per šalčius negalėsiu kai tas motoras dar labiau vaikščiot pradės ir plyšiai pasidarys dideli. Burtininku manau sunku būti ir nustatyti, ar galva trūkus, ar tarpinė prapūsta, ar galų gale ta galva tiesiog susikreivinus yra ganėtinai sunku. Imt žemėn, o tada jau žiūrėt, kame replės. Na o statistikos apie savo konkretų variklį irgi gali pasirankioti :) O beja šiltas variklis užsukus kamštį irgi švirkščia per kamštį/pučia šlangas?
  • 0

#38 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 11:04

jei ausinimo skystis nesimaiso su tepalais, tai dar kuri laika vaziuot gali,bet rizikuoji neapsizejes perkaitint varikli ir padaryt dar daugiau zalos..jei ausinimo skystis maisosi su tepalais, geriau nevazineti, nes ausinimo skyscio buvimas tepale reiskia stipriai suprastejusi variklio tepima, del ko variklio judancios dalys dyla gerokai stipriau nei iprasta, todel gali sugadinti varikli taip, kad nebevertes taisyti, reiks kito..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#39 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:406

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 12:19

Dėkui jums už patarimus. Antifrizo tepale nėra. Tepalo lygis toks koks visada buvo.

O beja šiltas variklis užsukus kamštį irgi švirkščia per kamštį/pučia šlangas?


Taip ir švirkščia ir pučia, bet iš pradžių po nedaug nubėgdavo ir skydelyje rodydavo, kad jo trūksta, bet temp nekildavo daugiau normos ir šilta salone būdavo, o dabar atsukus kamštį su tokia jėga išpučia, nors ir šaltas variklis, kad aptaškytų gerokai jei neužsuktum staigiai ir visą turbūt jį išpūstų lauk. Gal geriau nevažinėsiu. Palauksiu kol galės pažiūrėti kas atsitiko.
  • 0

#40 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 14:03

tikrai pritariu. kuomet sistemoj ten viskas burbuliuoja - bala žino, ar visi paviršiai aušinasi tinkamai. Gali kuri nors vieta nesiaušint, ypač ten, kur praleidžia kompresiją. Po to su perkaitintu metalu problemos. Na aš su savo praeksperimentavau pusę metų, bet pas mane tik truputį tą kompresiją praleidžia. O be to dabar su ta mintim ir visą variklį keisiu. Pas tave kaip nupasakojai tai eina kaip reikiant. Geriau manau nevažinėk, jei gali.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0