P605 2.5TD trūkus galva
#21
Parašyta 2012 birželio 15 - 22:06
#22
Parašyta 2012 birželio 16 - 08:44
nezinau kaip pas 605, bet normaliose masinose tam visai atskira nuo variklio ausinimo sistema stovi.pasedejau,pamasciau,vistiek neikertu,kaip karstas antiftizas gali ausint ora..tarkim oras max gali but +40,antifrizas darbiniam +90 ok gryztamas antifriz+50,kazkaip matematika,ir fizika sako kitaip...arba tikrai man jau laikas i pensija...
googlas sako, jog tai nera efektyviau uz oras/oras, bet sutaupoma vietos po kapotu.
#23
Parašyta 2012 birželio 16 - 09:32
Kodel sakai max +40? Turbina uzkaitina ora iki 300 laipsniu, todel antifrizas su tokiais laipsniais ausina. (Kodel antifrizas? Kiek girdejau del pastovesnes temperaturos) Jei ner turbinos ir ner interkulerio... bent kiek pats susidures. Be je, ne tik 605 2.5td taip, bet ir kitur taip, pvz vakarietiskuose traktoriuose....pasedejau,pamasciau,vistiek neikertu,kaip karstas antiftizas gali ausint ora..tarkim oras max gali but +40,antifrizas darbiniam +90 ok gryztamas antifriz+50,kazkaip matematika,ir fizika sako kitaip...arba tikrai man jau laikas i pensija...
Šį pranešimą redagavo marco: 2012 birželio 16 - 09:34
#24
Parašyta 2012 birželio 16 - 14:42
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#25
Parašyta 2012 birželio 16 - 15:38
#26
Parašyta 2012 birželio 16 - 21:44
jai ner turbinos,tai nebus ir kulerio, bet su laipsniais perlenkiai.. turbina,taip buna net raudona, bet oras tikrai tiek neikaista, sudektu gumines zarnos... bet gal kuleris ausindamas ora ausina ir antifriza,su tuom sutikciau...Kodel sakai max +40? Turbina uzkaitina ora iki 300 laipsniu, todel antifrizas su tokiais laipsniais ausina. (Kodel antifrizas? Kiek girdejau del pastovesnes temperaturos) Jei ner turbinos ir ner interkulerio... bent kiek pats susidures. Be je, ne tik 605 2.5td taip, bet ir kitur taip, pvz vakarietiskuose traktoriuose....
#27
Parašyta 2012 birželio 16 - 22:03
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#28
Parašyta 2012 birželio 16 - 22:11
#29
Parašyta 2012 birželio 17 - 13:42
pritariu.. geriau pasidaryt paciaM, negu po to taisyti meistru padarytas klaidas...ten tiem apie intercoolerius...yra nemazai automobiliu kuriuose iterkuleris ausinamas tik ausinimo skyscio, be jokio salycio su oru..pvz.: mercedes benz 4.0 v8 cdi iterkuleris, stovi prie pat motoro, net nepanasus i radiatoriu, greiciau i aliumine deze..ausinamas skysciu, turi savo ausinimo rata ir savo cirkuliacini siurbli...tokia sistema efektyvesne uz oru ausinamus iterkulerius esant maziem greiciam, pvz miesto rezimu..esant didesniem greiciam, uzmiescio salygomis rfektyvumas abieju sistemu panasus...beje vandeniu ausinamo intercoolerio ausinimo plotas paprastai didesnis...
o temos autoriui tai sekmes remontuose...rekomenduoju viska daryt paciam, nes nieks geriau nei pats visko nepadarys..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#30
Parašyta 2012 birželio 17 - 13:43
marko, galetum placiau, kokius tepalus naudoji siuo momentu?siemet pakeiciau tepalu rusi ir pradejau pilt daugiau jo, pilna norma, ko anksciau nedarydavau. Tai rezultate dar nebuvo uzkile iki 100, kas anksciau buvo kasdienybe vasara i miesta isvaziavus....
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#31
Parašyta 2012 birželio 17 - 16:16
Nieko as neperlenkiau (parasyta iki 300 laipsniu). Nu bet tau paciam geriau zinot....jai ner turbinos,tai nebus ir kulerio, bet su laipsniais perlenkiai.. turbina,taip buna net raudona, bet oras tikrai tiek neikaista, sudektu gumines zarnos... bet gal kuleris ausindamas ora ausina ir antifriza,su tuom sutikciau...
Šį pranešimą redagavo marco: 2012 birželio 17 - 16:26
#32
Parašyta 2012 birželio 17 - 16:25
Anksciau pyliau Shell mineralini, bet siemet ipyliau Shell Rimulla R5 pusiau sintetini. Manau del to, kad didesni kieki pilu. Anksciau 5 l ipildavau (karteris nemazai ilenktas buvo kai pirkau, o matuokle suluzus, tai nematydavau kiek jo tiksliai yra). Dabar virs sesiu ipyliau. Lyg pilasi virs 7lmarko, galetum placiau, kokius tepalus naudoji siuo momentu?
#33
Parašyta 2012 birželio 17 - 20:51
pas mane karteris ir kazkiek ilenktas, bet matuokles plastmase virsutine suluzus.., tai ziema kai pyliau supyliau irgi apie 7 ltr... is furu remonto imones tepaliuka paemiau... reiks pasikeist neuzilgo velgi.. jauciu pirksiuos , irgi kokius is gerensiu pabandymui..Anksciau pyliau Shell mineralini, bet siemet ipyliau Shell Rimulla R5 pusiau sintetini. Manau del to, kad didesni kieki pilu. Anksciau 5 l ipildavau (karteris nemazai ilenktas buvo kai pirkau, o matuokle suluzus, tai nematydavau kiek jo tiksliai yra). Dabar virs sesiu ipyliau. Lyg pilasi virs 7l
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 birželio 17 - 20:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#34
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 04:31
#35
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 04:40
Ten lentelėj rašo (pdf'e apie cooling circuit), kad ventiliatoriai įsijungia prie 102*C. Tą ir praktiškai patyriau. Įsijungė jau po to, kai sistema pradėjo kunkuliuot, nes bakelio kamštis nuimtas. Kamštis laiko 1.5bar slėgį, tai prie tokio slėgio virimo temperatūra turėtų būt 112*C. Belieka tik tikėt PSA inžinieriais ir galvot, kad variklio kaitimas iki 102*C nėra blogai.
#36
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 09:55
#37
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 10:37
#38
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 11:04
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#39
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 12:19
O beja šiltas variklis užsukus kamštį irgi švirkščia per kamštį/pučia šlangas?
Taip ir švirkščia ir pučia, bet iš pradžių po nedaug nubėgdavo ir skydelyje rodydavo, kad jo trūksta, bet temp nekildavo daugiau normos ir šilta salone būdavo, o dabar atsukus kamštį su tokia jėga išpučia, nors ir šaltas variklis, kad aptaškytų gerokai jei neužsuktum staigiai ir visą turbūt jį išpūstų lauk. Gal geriau nevažinėsiu. Palauksiu kol galės pažiūrėti kas atsitiko.
#40
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 14:03
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0