Tai dabar paskutinis klausimas ponai i kuri atsakymo taip ir nesupratau/negavau (jei jum nesunku). Kokia prasme apgaudineti kompa ir nustatineti 250mg/coup ant laisvu, kai egr'as atjungtas? Ka tai pakeis? Nes teoriskai, kaip Laimonas minejo, jei tinkamo kiekio misinys neuspildys degimo kameros tai gausis nesamone. Kai egr'as on tai tas kiekis uzpildomas ismetimu.
EGR Vožtuvas
#241
Parašyta 2017 vasario 28 - 17:04
#242
Parašyta 2017 vasario 28 - 17:30
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#243
Parašyta 2017 vasario 28 - 20:25
Skaičiau, skaičiau, nieko nesupratau technikos ir elektronikos korifėjų pamoksluose, bet kilo kitokių klausimų:
1. Pasipylė portaluose gąsdinimai apie numatomą (kažkada) auto mokestį, akcentuojant dyzelius, katrie oioi kaip teršia...
Kaži, ar seimūnams diskutuojant apie tai nebus tie patys dyzeliai išdefiriencijuoti į senus, naujesnius, su EGR ir piratiškai iškastruotus? Kažkas sakė, kad kastraciją sunku susekti, bet norėdamas mušti - lazdą rasi. Aprūpins TA papildoma įranga ir ką? Pirksim šrotuose dar kažkiek gyvus DPF'us, vėl aktyvuosim EGR'us? Šitiems proto bokštams nieko nereikš "kastratus" pripažinti netinkamais ekologijai ir uždrausti tokių eksploataciją. Tas jau padaryta su benzininių katalizatoriais.
Jei Veryga pasijuto Viešpačiu, turinčiu teisę kišti savo pirštus į mūsų maistą dėl cukraus, druskos, riebalų, nurodinėt mums ką ir kaip valgyt, gal ateity net reglamentuos ir lytinių sueičių kiekį per dieną/savaitę/mėnesį, tai tikrai nenustebčiau dėl dyzelių engimo įstatymų. Kas ten žino, ar tarp valdančios daugumos nėra lobistų, stumiančių hibridų (mutantų teisingiau), ar aliektromobilių prekybą?
Va dabar ir krapštau pakaušį - skambinti p. veterinoriui Pauliui dėl EGR ir DPF kastracijos, ar ne?
2. Yra rimtų gamintojų (pvz Wynn's), siūlančių valiklių DPF'ams ir t.t. Filtras turi dirbti vidutiniškai apie 120 kkm. Vėliau jis ima užsikimšinėt, tuo sunkindamas degeneraciją ir smaugdamas tą patį EGR'ą. Jutūbėj paspoksojau kelis vaizdelius apie valymą priedais. Nufilmuota gražiai, pačiulbama irgi argumentuotai. Filmukai privatūs, ne reklaminiai. Va ir kirba senuose smegenuose visokie biesai...
Ar kas bandėt?..
#244
Parašyta 2017 vasario 28 - 23:01
Cia viskas del temperaturos. Bet kiek zmoniu tiek nuomoniu, vieniem tai nonsensas nevertas pastangu, kitiem issigelbejimas. Suprask, jei bus mazesnis sprogimas variklis maziau kais stovint ant laisvu. Kazkiek Teorijoje, praktikoje tik prastesnis darbas variklio, netolygumai. Todel as asmeniskai uz gamintojo EGR off mapus.
Supratimas, Laimonai. Aciu tau ir Tadui uz info, idomu apsisviesti, kad ir tokiom smulkmenom
Skaičiau, skaičiau, nieko nesupratau technikos ir elektronikos korifėjų pamoksluose, bet kilo kitokių klausimų:
1. Pasipylė portaluose gąsdinimai apie numatomą (kažkada) auto mokestį, akcentuojant dyzelius, katrie oioi kaip teršia...
Kaži, ar seimūnams diskutuojant apie tai nebus tie patys dyzeliai išdefiriencijuoti į senus, naujesnius, su EGR ir piratiškai iškastruotus? Kažkas sakė, kad kastraciją sunku susekti, bet norėdamas mušti - lazdą rasi. Aprūpins TA papildoma įranga ir ką? Pirksim šrotuose dar kažkiek gyvus DPF'us, vėl aktyvuosim EGR'us? Šitiems proto bokštams nieko nereikš "kastratus" pripažinti netinkamais ekologijai ir uždrausti tokių eksploataciją. Tas jau padaryta su benzininių katalizatoriais.
Jei Veryga pasijuto Viešpačiu, turinčiu teisę kišti savo pirštus į mūsų maistą dėl cukraus, druskos, riebalų, nurodinėt mums ką ir kaip valgyt, gal ateity net reglamentuos ir lytinių sueičių kiekį per dieną/savaitę/mėnesį, tai tikrai nenustebčiau dėl dyzelių engimo įstatymų. Kas ten žino, ar tarp valdančios daugumos nėra lobistų, stumiančių hibridų (mutantų teisingiau), ar aliektromobilių prekybą?
Va dabar ir krapštau pakaušį - skambinti p. veterinoriui Pauliui dėl EGR ir DPF kastracijos, ar ne?
2. Yra rimtų gamintojų (pvz Wynn's), siūlančių valiklių DPF'ams ir t.t. Filtras turi dirbti vidutiniškai apie 120 kkm. Vėliau jis ima užsikimšinėt, tuo sunkindamas degeneraciją ir smaugdamas tą patį EGR'ą. Jutūbėj paspoksojau kelis vaizdelius apie valymą priedais. Nufilmuota gražiai, pačiulbama irgi argumentuotai. Filmukai privatūs, ne reklaminiai. Va ir kirba senuose smegenuose visokie biesai...
Ar kas bandėt?..
Pjauk nafik, kol tie bokstai dar prastums istatymus tai metu metai praeis, taip pat neaisku kas ir kaip ten bus reguliuojama. Niekas nelys is Tulvitos i kompo ecu map'us. Vizualiai irgi neatseksi. Kaip jau kazkas sake skaiciukai ismetimo TA gali buti mazi ir be DPF'o, turek tiesiog necipuota tvarkinga dyzeli. Taip pat neaisku, ar isvis ziures koks ten dyzelis ar visiems be razborkiu taikys mokesti. Del DPF'u forumo protai jau snekejo, Paulius berots rase...Varke tokia, kad baigiasi tu metalu/keramikos "galiojimas" ir valyk tu ten nevales, ji jau neatliks savo numatyto darbo. Isvales gal ir gausi pralaidu dpf'a bet tik iki kitos regeneracijos, o kai jau reikes regen - nieko gero nebus t.y. gali ir blogiau pasidaryti, nei kad tiesiog isdegines.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 vasario 28 - 23:02
#245
Parašyta 2017 kovo 01 - 18:55
"minduxas rašė:
Idomi istorija
O kur pirkai ekologijos lipduka Vokietijoje? Kainos priklauso nuo kubaturos?
nea, kaina visiem automobiliam vienoda - 5Eurai. O pirkau miestelio, kuriam gyvenau TUVe. Adresus gali pasižiūrėt jų interneto puslapy.
Kad ji gautum užsienyje (ne vokiškais numeriais) registruotam automobiliui vienintelis reikalavimas - pagaminimo metai. Jei išpjauti katalizatorius ir DPF jiem vienodai - niekas netikrina, svarbu pagamino metai
Benzininiam automobiliam pagamino metai turi būti >=1993m
Dyzeliniam - >=2006m
Bent aš nuvažiavau i TUVa, ir pasakiau kad noriu žalio lipduko. Atsišvietė mašinos dokus, paklausė kur lietuviškam tech. pase parašytas mašinos numeris , įvedė į duombazę ir užrašė mašinos numerius ant lipduko
Net parodė kaip nulupt apsauginę plėvelę )
AIšku senesni dyzeliai gali gauti geltoną ar raudonus lipdukus (jei dar juos dalina), bet iš jų jokios naudos. I visus miestus ileidžiama tik su žaliu.
daugiau info
http://www.tuev-sued...auto_fahrzeuge/... nd/england
p.s. ji galima užsisakyt ir būnant lietuvoj, tik kaina 15Euru. Manau neverta geriau stabtelt jau būnant vietoj kokiam kaime pakeliui kuris turi TUVa ir sugaišti 5min :)"
Citatos pabaiga.
#246
Parašyta 2017 kovo 01 - 19:50
Pjauk nafik, kol tie bokstai dar prastums istatymus tai metu metai praeis, taip pat neaisku kas ir kaip ten bus reguliuojama. Niekas nelys is Tulvitos i kompo ecu map'us. Vizualiai irgi neatseksi...
Gal metai, gal du, o gal ir skubos tvarka...
Belieka pacituoti šiandienos lietrytį (copypastinu):
....Automobilių mokestis yra ne vienintelė Vyriausybės ruošiama naujovė. Taip pat ketinama įvesti griežtesnę kontrolę automobilių taršą mažinančių detalių būklei. Ne paslaptis, kad šiuo metu Lietuvos keliuose važinėja nemažai automobilių su išpjautais katalizatoriais, nebeveikiančiais kietųjų dalelių filtrais ir pan. Dėl to Vyriausybės darbų plane numatyta ir tokia užduotis: „Sukurti eksploatuojamų kelių transporto priemonių sudėtinių dalių kontrolės sistemą ir nustatyti atgrasančias sankcijas už pažeidimus, siekiant užtikrinti, kad transporto priemonės konstrukcija (teršalų išmetimo kontrolės sistema) atitiktų gamintojo įdiegtą kontrolės sistemą visą transporto priemonės eksploatavimo laikotarpį, ši teršalų kontrolės sistema nebūtų panaikinta/išimta ar suklastota.“....
Jei įstatymas bus suformuluotas panašiai, kaip atsitiko su benzinininių katalizatoriais, t.y. atitinkamų metų gamybos, bei naujai registruojamoms nuo konkrečios datos, tuomet - valio. Žopelis prasprūs, kaip ir anais laikais pežas iškastruotas. Bet iš kolchoznykų foksterjeriško užsidegimo gali laukti ir nemalonesnių siurprizų.
Tad jūs papilstykit kol kas apie EGR subtilybes, o aš kol kas pasidairysiu pro užuolaidų plyšelį....
#247
Parašyta 2017 kovo 01 - 21:03
#248
Parašyta 2017 kovo 01 - 22:51
Aš atsimenu, kaip prieš 10 metų buvo įvedę kasmetinę TA, o paskui po dviejų savaičių ar mėnesio atšaukė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#249
Parašyta 2017 kovo 02 - 07:58
Aš atsimenu, kaip prieš 10 metų buvo įvedę kasmetinę TA, o paskui po dviejų savaičių ar mėnesio atšaukė
Taip pat kaip privalomus 2kg gesintuvus... Nusipirkau ta, po menesio atsauke...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#250
Parašyta 2017 kovo 02 - 08:05
Taip pat kaip privalomus 2kg gesintuvus... Nusipirkau ta, po menesio atsauke...
Tai, kad niekas čia neatšaukta, realiai.
https://e-seimas.lrs...TAD/TAIS.325585
Ten kažkaip yra, kad TA reikalauja 2kg, o priešgaisrinė tarnyba - 1kg. Žinau kas ėjo TA prieš pusmetį ir prisikabino dėl 1kg gesintuvo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#251
Parašyta 2017 kovo 02 - 09:11
Del gesintuvo tai taip. 2kg arba 2x1kg, Jei turi tik 1kg, tai uzskaito kaip smulku trukuma. Ir gesintuvas su patikra arba manometru atrodo?
#252
Parašyta 2017 kovo 02 - 09:50
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#253
Parašyta 2017 kovo 02 - 10:50
Praeta sav 2 masinom variau ta, tiek tauragej tiek klp gesintuva tikrino, ta prasme galiojima o ne kg, nes buvo naudojamas tas pats 1kgTai, kad niekas čia neatšaukta, realiai.
https://e-seimas.lrs...TAD/TAIS.325585
Ten kažkaip yra, kad TA reikalauja 2kg, o priešgaisrinė tarnyba - 1kg. Žinau kas ėjo TA prieš pusmetį ir prisikabino dėl 1kg gesintuvo.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 kovo 02 - 10:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#254
Parašyta 2017 kovo 02 - 14:14
Gesintuva tikrina, bet pofig ar tu ji turi, ar ne. Jo nebuvimas zymimas kaip nedidelis trukumas.
#255
Parašyta 2017 kovo 02 - 16:45
Gal metai, gal du, o gal ir skubos tvarka...
Belieka pacituoti šiandienos lietrytį (copypastinu):
....Automobilių mokestis yra ne vienintelė Vyriausybės ruošiama naujovė. Taip pat ketinama įvesti griežtesnę kontrolę automobilių taršą mažinančių detalių būklei. Ne paslaptis, kad šiuo metu Lietuvos keliuose važinėja nemažai automobilių su išpjautais katalizatoriais, nebeveikiančiais kietųjų dalelių filtrais ir pan. Dėl to Vyriausybės darbų plane numatyta ir tokia užduotis: „Sukurti eksploatuojamų kelių transporto priemonių sudėtinių dalių kontrolės sistemą ir nustatyti atgrasančias sankcijas už pažeidimus, siekiant užtikrinti, kad transporto priemonės konstrukcija (teršalų išmetimo kontrolės sistema) atitiktų gamintojo įdiegtą kontrolės sistemą visą transporto priemonės eksploatavimo laikotarpį, ši teršalų kontrolės sistema nebūtų panaikinta/išimta ar suklastota.“....
Jei įstatymas bus suformuluotas panašiai, kaip atsitiko su benzinininių katalizatoriais, t.y. atitinkamų metų gamybos, bei naujai registruojamoms nuo konkrečios datos, tuomet - valio. Žopelis prasprūs, kaip ir anais laikais pežas iškastruotas. Bet iš kolchoznykų foksterjeriško užsidegimo gali laukti ir nemalonesnių siurprizų.
Tad jūs papilstykit kol kas apie EGR subtilybes, o aš kol kas pasidairysiu pro užuolaidų plyšelį....
http://www.delfi.lt/...o.d?id=73920654
#256
Parašyta 2017 kovo 02 - 20:10
Skaitėm, girdėjom...
Valdančioji dauguma keičia nuomonę kelis kart dienoj ne prasčiau, nei ex premjeras Butkevičius. Finansų ministras kalba vieną, Skvernelis - kita, o Kasbauckis rankom skėsčioja. Šitas "atšaukimas" - laikinas. Mokestis bus, tik gal kitokia forma, nes dabar spaudon prasprūdęs sukėlė galingą audrą...
Įstatymai atgaline data nebus taikomi. Lygiai taip pat kaip su katalizatoriais....
Vis gi negalima atmesti varianto, kad numatomas taršos mokestis bus diferencijuotas pagal faktinį Euro 1-2-3-4-5 ir t.t. atitikimą, nežiūrint į pagaminimo metus, o pagal esamą auto kastracijos nuo gamyklinių eko sistemų lygį.
Anksčiau dujofikuotai mašinai tech. pase rašėsi tik benzinas, vėliau - benzinas/dujos ir vien tam, kad per TA išlupti dvigubai kapeikų. O visas papildomas procesas apsiribojo tik elektroninės "nosies" pakaišiojimu prie pagrindinių dujų mazgų sandūrų, kas užimdavo max minutę. Jiems finansinė nauda akivaizdi...
Kas paneigs, kad tų pačių metų analogiški auto negaus kitokių Euro atžymų, jei viename iš jų nebėra privalomų EGR/DPF(FAP) sistemų? Dalyvauti eisme gal ir neuždraus, bet kastratas mokės brangiau. Sprendžiant iš jau vykstančio alaus brangimo, kolchoznykams nėra nieko neįmanomo....
Grįžtu šiek tiek prie DPF (kietųjų dalelių filtro) valymo. Priedai į kurą - sutinku, tik profilaktinė priemonė. Tačiau radau ir tokį skelbimą: http://dpfservisas.l...DxiwaAqOd8P8HAQ... Hemorojus, žinoma. Išimk, pats atvežk, jie ten per parą išvalys, vėl įsidėk... Bet garantija - metams. Vadinasi, išvalyt įmanoma?
EGR su DPF'u visad spėsiu neutralizuot, dabar dar reik apsmegenuot kitus variantus. Pimpalą nupjaut galima geitai ir pigiai, prisiūt atgal - nepalyginamai brangiau...
#257
Parašyta 2017 kovo 02 - 20:24
Neblogos kainos
Pavyzdziui RHR fap filtras naujas kainuoja 245€ Prancuzijoje Gal kitur dar pigiau, tai plauti pas juos nemanau, kad verta
#258
Parašyta 2017 kovo 02 - 20:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#259
Parašyta 2017 kovo 02 - 20:46
Šiaip juokingai skamba kai žaliųjų lyderis vatiruoja kažką panašaus ir svaigsta apie ekologija..
O šiaip matau naują versliuką pas lenkus. Kataliazatorių, DPF imitacijos gamyba. Svarbu, kad barbenant pirštu atrodytų tikras, nes tokia praktika per TA. Rimtas biznius.
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 kovo 02 - 20:49
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#260
Parašyta 2017 kovo 02 - 21:27
nereikia nei lenku, mano pazistamas dusliku meistrelis is originalaus bako iskrapsto ka reikia, paskui i viduri ivirina skyleta vamzdi, ji apsuka garso izoliacija, kuri buna duzslikuose ir svariai graziai suvirina..neatskirsi tokios imitacijos nuo tikros, nei garso jokio, nei barbenimo metodas nepadeda..sitas jau praktikuojama ja n metu ir net du labai brngiom masinom..zmones suranta kad neturi jokios ekologijos tik tada kada masina sugenda, o meistrai nemokedami diagnozuot sako pjaunam katolika...o ispvojus...staigmena.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0