Hm, nu pakamantinesiu, duonos vistiek neatimsiu is jusu meistreliu jurgeliu Tai ant laisvu laikomas egr'as kazkiek priatidarytas virs %50 kiek prisimenu, gerokai. Tada rodo oro srautas apie 200-250, paemimas uzpildytas is dalies nedegiu mysiniu, uzglusinant egr'a visas oras is lauko ir rodo 500, kas mano supratimu butu logiska...No? Kodel gi dvigubai nesigauna? O kas gi tada skaiciuojama, kai egr'as veikiantis? Kas tie 250? Ir kokia dali is to tada sudaro ismetimas? Nisubrazoju Tai padarant 250 srauta kai egr off, gautusi kad apip#$i kompa...? Ka tai keicia?
Pas mane tavo aprasyta istorija budavo, kai emuliatorius buvo idetas, o apatini "karsta" padavima buvau nusprendes uzglusyti
Srautas gal ir gaunasi 400-500 bendras, nors matuoklė rodo 200-250, bet juk didelės dalies deguonies tame orų mišinyje jau trūksta, tad tokiam reikalui užpylus dozę, kaip su uždarytu EGRu ir matuoklės tikrais 500, turėtų būti kažkiek riebokas mišinys. Nedaug, bet riebokas. Todėl turėtų pilti truputį mažiau kuro. O tokią pamažintą dozę tiesiog padidinus dvigubai, bet padavus ant laisvų vien gryną orą, turėtų būti liesoka.
Čia teorija, Kaip praktikoje daroma, kaip sakiau jau, aš nežinau. Reiktų programuotojų/čipuotojų komentaro
Deguonies kiekis ore labai svarbus veiksnys kuro dozavime. Juk praktiškai visi dyzeliai po 2000tųjų ir net kai kurie benzinai turi savo kompuose atmosferinio slėgio daviklį. Pagal tai nustatoma altitudė, o pagal ją - apytikslis deguonies kiekis ore. Senas dyzelis kalnuose visada mažiau traukia ir daugiau dūmina, nes kuro dozė nesikeičia, o deguonies mažiau - riebu. Karbiuratorinis benzinas nedūmina, bet pradeda daug silpniau traukti ir smirdėti benzinu iš kamino. Purškalai seni neturėdavo, naujuose kai kuriuose berods jau yra, bet ten jeigu ir nėra, tai gali pasireguliuoti be problemų pagal lambda zondą
Taip pat ir EGRo ore, kaip ir kalniniam, yra šiek tiek mažiau deguonies.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 28 - 12:15