EGR Vožtuvas
#21
Parašyta 2012 liepos 19 - 18:27
#22
Parašyta 2012 rugpjūčio 16 - 10:37
#23
Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 13:25
#24
Parašyta 2013 balandžio 04 - 13:57
Taigi buvau atsijungęs as ta EGR ,vazinėjau bet traukos pagerėjimo nepajutau (masina vitiek buka)<.....>
Be to, vienoj sio forumo temoj tiek Proffanas, tiek berods Ramus teige, kad atjungus/uzglusinus EGR miesto sanaudos gali padideti. Deja, tiksliai nepaaiskino, kodel taip mano
Taigi nuvariau masiną i autodiagnostiką ten rado klaida kad buvo atjungta oro srauto matuoklė kaskada (tikriausiai ankstesnis seimininkas buvo atjungęs ) nu dzin istrynė ta klaidą .
Dar kompas pamatė kad egr atjungtas , nu pajungė EGR vel i vieta (ikiso slangute vaakumo kuri buvo uzglusinta)
+praplovė oro srauto matuoklę ir paziurėjo kiek turbina pucia - slėgy sukelia
Masina apie savaitę buvo traukė kaip turi but ,bet... po savaitės vel taspats-atbuko tik kad pastebejau kuro sanaudos mieste isaugo gerokai (uzmiesty viskas gerai).
Manau gal tas EGR'as usikirto kaskokioje padėtyje ? gal pravalymas padėtų ?
nes daugiau variantu nebesumastau .
#25
Parašyta 2013 balandžio 04 - 14:12
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#26
Parašyta 2013 balandžio 04 - 14:23
#27
Parašyta 2013 balandžio 04 - 15:14
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#28
Parašyta 2013 balandžio 04 - 15:39
#29
Parašyta 2013 balandžio 04 - 17:56
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#30
Parašyta 2013 balandžio 04 - 18:27
Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 balandžio 04 - 18:27
#31
Parašyta 2013 balandžio 05 - 08:35
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#32
Parašyta 2013 balandžio 29 - 23:06
Biski kosmosas su tokia kaina uz tokia kaina EGR atjunkciau ir variklio valdymo parametrus pakeisciau, ir tai pigiau gautum na as cia kalbu apie CRman tas mechanikas kuris dare diagnostika pasake kad norint jy atjunkt neuztenka vien tik atjungti vaakumo slangutės ir ja uzglusint, reik per kompo nustatymus kaskaip pakeist parametrus , ir tie nustatymai apie 500 lt kainuoja nezinau ar cia tiesa ar ne ?
O tu siulai paimti ir uzdet zagluske tarp EGR ir kolektoriaus ? jai gerai suprantu .
#33
Parašyta 2013 balandžio 30 - 09:25
#34
Parašyta 2013 balandžio 30 - 10:40
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#35
Parašyta 2013 balandžio 30 - 11:22
Tai pariebina mišinį, o riebesnis mišinys užtikrina mažesnę degimo temperatūrą, o mažesnė degimo temperatūra mažina Nox dalelių susidarymą. Kita medalio pusė yra tai, jog esant aukštesniai degimo temperatūrai variklis dirba efektyviau (ekonomiškiau).
Temperatura sumazeja ne del pasikeitusio misinio. Ismetimo dujos yra inertines dujos. Paduodant inertines dujas i degimo kamera suazeja degimo temperatura. Kadangi ismetimo dujos yra nemokamas inertiniu duju saltinis, tai jas ir naudoja. O toliau kaip ir sakei: mazesne temperatura - mazesniis Nox susidarymas.
Benzinui riebinant misini temperatura mazeja. Dyzeliui - atvirksciai.
#36
Parašyta 2013 balandžio 30 - 15:56
Hmm,Temperatura sumazeja ne del pasikeitusio misinio. Ismetimo dujos yra inertines dujos. Paduodant inertines dujas i degimo kamera suazeja degimo temperatura. Kadangi ismetimo dujos yra nemokamas inertiniu duju saltinis, tai jas ir naudoja. O toliau kaip ir sakei: mazesne temperatura - mazesniis Nox susidarymas.
Benzinui riebinant misini temperatura mazeja. Dyzeliui - atvirksciai.
Dėl inertinių dujų nesiginčysiu, tiek neišmanau.
Tačiau dėl mišinio tai keista. Teko testuoti žiede važiuojantį dyzeliuką, kuris turėjo išmetimo dujų temperatūros daviklį. Važiuojant liesu mišiniu programa ribodavo galingumą dėl pernelyg karštų išmetimo dujų, padidinus kuro kiekį pavyko sumažinti išmetimo dujų temperatūrą apie 80 laipsnių...
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#37
Parašyta 2013 gegužės 01 - 15:04
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#38
Parašyta 2013 gegužės 01 - 20:04
#39
Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:25
kaip ten bebutu,bet motoriuku ten tikrai nera ,,,yra tik elektro voztuveliaiSveiki, noreciau vel prikelti tema del probelmu su EGR. Pasidarius diagnostika ismeta klaida: Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Arba kartais ismeta tokias klaidas: Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Consistency with air flow. ir Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Siandien buvau nusiemes ir ta elektrini vakuumo motoriuka ir pati egr voztuva. Ir jokiu ten bedu nebuvo kiek maciau, voztuvas darinejasi puikiai, o eletrinis vakuumo motorelis per programa dirba irgi be priekaistu. Gal kas turi kokiu minciu kas galetu buti ir kur gali buti siu problemu saknys??? Dekoju uz informacija Beje pas mane liutukas 307 2004 metu 2.0HDi 66kw
#40
Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:29
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0