Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EGR Vožtuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 271

#21 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 19 - 18:27

Turiu tokia nuojauta kad gali nuluzt nes uzkepe tai juodai :blush:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#22 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2012 rugpjūčio 16 - 10:37

Sveiki Turiu bedu ir as su tuo nelemtu EGR.. Pas mane pezas 406 '99m 2HDi. Pradejo pradziai pulsuot apsukos, trauka irgi pulsuojanti. Parodziau meistriukui, sako gal siurblys, gal kuro padavimo matuokle.. Atjunge EGR, apsukos normalizavosi, pagerejo trauka. Kitaip tariant "uzglusino" jis ta EGR. Bet apsukos visvien kazkiek kaip ir "nori" pulsuot. Bet vaziuot maloniau, visai kitaip eina. Tai klausimas ar nieko masinai, kad taip ir vazinesiu be to EGR?? Ir dar ne i tema.. Buvo kalbeta, kad EGR turi itakos sildymui. Per gerus salcius sunkiai sildo pezas. Pakeiciau termostata, tai pagerejo, bet vos ne tas pats. as jau kalbu apie rimtesnius salcius ne -15. Ir gal kas zino kur nupirkti ta EGR pigiau? :hmm:
  • 0

#23 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 13:25

Turi itakos. Radiatorius stovi, bent jau pas 2.2hdi kuris sildo ausinimo skysti ismetamom dujom. Pas mane 80kw buvo tai irgi ziauriai ilgai sildavo...
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#24 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2013 balandžio 04 - 13:57

<.....>
Be to, vienoj sio forumo temoj tiek Proffanas, tiek berods Ramus teige, kad atjungus/uzglusinus EGR miesto sanaudos gali padideti. Deja, tiksliai nepaaiskino, kodel taip mano :)

Taigi buvau atsijungęs as ta EGR ,vazinėjau bet traukos pagerėjimo nepajutau (masina vitiek buka)
Taigi nuvariau masiną i autodiagnostiką ten rado klaida kad buvo atjungta oro srauto matuoklė kaskada (tikriausiai ankstesnis seimininkas buvo atjungęs ) nu dzin istrynė ta klaidą .

Dar kompas pamatė kad egr atjungtas , nu pajungė EGR vel i vieta (ikiso slangute vaakumo kuri buvo uzglusinta)
+praplovė oro srauto matuoklę ir paziurėjo kiek turbina pucia - slėgy sukelia :good:

Masina apie savaitę buvo :good: traukė kaip turi but ,bet... po savaitės vel taspats-atbuko tik kad pastebejau kuro sanaudos mieste isaugo gerokai (uzmiesty viskas gerai).

Manau gal tas EGR'as usikirto kaskokioje padėtyje ? gal pravalymas padėtų ? :dntknw:
nes daugiau variantu nebesumastau . :blush:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#25 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 balandžio 04 - 14:12

visiem, kurie mano kad egr sildo skysti...klystat, tas radiatorius skirtas ismetamuju duju ausinimui, kad i kolektoriu jos patektu kuo saltesnes..del egr atjungimo, ji galima atjungti senesniem modeliam, kurie pagal srauto matuokles parodymus nesupranta, kad jis atjungtas..naujesniem jei norit atjungti(pvz.: P407 1.6hdi), reikalingas egr emuliatorius...jei jau atjunginejat egr, tai tuo paciu butinai uzkiskit ir vamzdi nuo ismetimo i isiurbima..jei po egr pajungimo trauka buvo, paskui dingo, reiskia anas pastrigo atviras, ji reikia lupti lauk ir plauti, arba uzkisti jo skyle ir atjungti...nenaudodami egr labiau tersiat aplinka ir netenkat apie 0.3-0.5 proc. ekonomijos..nenaudodami jo, uzkise jo vamzdi nuo isiurbimo i ismetima pamirstat apie jo galimus gedimus, visam likusiam automobilio gyvavimo laikui...rinktis jum...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#26 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2013 balandžio 04 - 14:23

man tas mechanikas kuris dare diagnostika pasake kad norint jy atjunkt neuztenka vien tik atjungti vaakumo slangutės ir ja uzglusint, reik per kompo nustatymus kaskaip pakeist parametrus , ir tie nustatymai apie 500 lt kainuoja :dntknw: nezinau ar cia tiesa ar ne ? O tu siulai paimti ir uzdet zagluske tarp EGR ir kolektoriaus ? jai gerai suprantu .
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#27 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 balandžio 04 - 15:14

kuriu metu pas tave modelis? nes senesniem galima tiesiog atjungt ir uzglusint, velesniem modeliam jau reikia tiurlint nustatymus...bet siaip 500Lt didoka kaina uz nustatymu keitima..as uz egr sutvarkyma kaip priklauso, bet jei ner galimybiu/noro galima ji pabandyt uzglusyt, tada gali net neatjunginet slangutes nuo jo..taip zagluskr tarp egr ir kolektoriaus...retai, kai neturiu po ranka diagnostinio kompo taip patikrinu ar veikia egr ar ne...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#28 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2013 balandžio 04 - 15:39

pas mane 2001-09 metu :pug:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#29 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 balandžio 04 - 17:56

itariu, kad uzkises egr ne ka tepralosi, sitas modelis dar ner labai gudras.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#30 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2013 balandžio 04 - 18:27

tai senajam 2.1 td galima drasiai det tarpine tarp kolektoriaus ir gofros vamzdzio?, :) juo labiau, kad kai kurie senesni 2. 1 td varikliai gamykliskai is vis jokio egr neturi.

Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 balandžio 04 - 18:27

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#31 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 balandžio 05 - 08:35

seniesiem TD motoram be jokiu klausimu, uskisi egr ir viskas, nes pas tuos senus jis nei veikia, nei taisyt apsimoka..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#32 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2013 balandžio 29 - 23:06

man tas mechanikas kuris dare diagnostika pasake kad norint jy atjunkt neuztenka vien tik atjungti vaakumo slangutės ir ja uzglusint, reik per kompo nustatymus kaskaip pakeist parametrus , ir tie nustatymai apie 500 lt kainuoja :dntknw: nezinau ar cia tiesa ar ne ?

O tu siulai paimti ir uzdet zagluske tarp EGR ir kolektoriaus ? jai gerai suprantu .

Biski kosmosas su tokia kaina :) uz tokia kaina EGR atjunkciau ir variklio valdymo parametrus pakeisciau, ir tai pigiau gautum :) na as cia kalbu apie CR :P
  • 0

#33 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2013 balandžio 30 - 09:25

Masina sutvarkyta, su trauka viskas :good: ,tereikejo nukalt 2 varstelius kurie laio EGR'a nuimt ji ir nuvest kad praplautu ultragarso vonelėje (20lt) to ir pakako kad gryztu trauka :ax:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#34 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2013 balandžio 30 - 10:40

1.6l hdi 66kw ir 80kw pyksta, nes fiksuoja vožtuvo strigimą. 2.0l hdi 66kw ir 80kw dažniausiai nepyksta dėl pakitusio oro srauto. 2.0l hdi 100kw nepyksta dėl pakitusio oro srauto, bet elektriškai vožtuvas turi būti veikiantis (šitiem pasireiškia trukčiojimu, bet kompiuteris dažnai nemeta klaidos dėl pačio egr veikimo). 2.2l hdi 98/94kw dažniau pyksta dėl pakitusio oro srauto. 2.2l hdi 125kw irgi meta klaidas. 2.7l hdi 150kw irgi meta klaidas, nes dažniausiai būna elektrinė egr dalis sugedusi. Visiems, kurie skundžiasi tiek dėl pakitusio oro srauto, tiek dėl sugedusios elektrinės dalies galima suprogramuoti, kad jis nekreiptų dėmesio į egr'ą. Kaina priklauso nuo kiekvieno kompiuterio sudėtingumo. Tarkim seni 2.2 hdi yra daromi paprastai, sprendimas žinomas daugeliui čipuotojų, galima daryti per obd jungtį. 2.7 hdi yra daromi sudėtingiau, sprendimas daugeliui čipuotojų nežinomas, reikia ardyti kompiuterį, norint nuskaityti jo duomenis. Savaime suprantama, jog pagal darbo sudėtingumą kaina gali svyruoti nuo 100lt iki 500lt. Dėl pačio egr'o naudingumo... Jis iš tiesų skirtas ekologijai, o ne ekonomijai. O ta ekologija, kuomet įsiurbimo kolektoriaus tūris dėl suodžių sumažėjęs dvigubai irgi labai labai abejotina. Senesni vakuuminiai egr'ai turi mažiau bėdų, naujesni modeliai naudoja elektrinius ir jie kur kas problematiškesni... Taip pat ir kompiuteris atidžiau juos stebi, nes yra padėties davikliai. O pats egr'as skirtas sumažinti šviežio oro srauto įsiurbimą į variklį, vietoje jo pateikiant išmetimo dujas. Tai pariebina mišinį, o riebesnis mišinys užtikrina mažesnę degimo temperatūrą, o mažesnė degimo temperatūra mažina Nox dalelių susidarymą. Kita medalio pusė yra tai, jog esant aukštesniai degimo temperatūrai variklis dirba efektyviau (ekonomiškiau).
  • 1

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#35 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 balandžio 30 - 11:22

Tai pariebina mišinį, o riebesnis mišinys užtikrina mažesnę degimo temperatūrą, o mažesnė degimo temperatūra mažina Nox dalelių susidarymą. Kita medalio pusė yra tai, jog esant aukštesniai degimo temperatūrai variklis dirba efektyviau (ekonomiškiau).


Temperatura sumazeja ne del pasikeitusio misinio. Ismetimo dujos yra inertines dujos. Paduodant inertines dujas i degimo kamera suazeja degimo temperatura. Kadangi ismetimo dujos yra nemokamas inertiniu duju saltinis, tai jas ir naudoja. O toliau kaip ir sakei: mazesne temperatura - mazesniis Nox susidarymas.

Benzinui riebinant misini temperatura mazeja. Dyzeliui - atvirksciai.
  • 0

#36 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2013 balandžio 30 - 15:56

Temperatura sumazeja ne del pasikeitusio misinio. Ismetimo dujos yra inertines dujos. Paduodant inertines dujas i degimo kamera suazeja degimo temperatura. Kadangi ismetimo dujos yra nemokamas inertiniu duju saltinis, tai jas ir naudoja. O toliau kaip ir sakei: mazesne temperatura - mazesniis Nox susidarymas.

Benzinui riebinant misini temperatura mazeja. Dyzeliui - atvirksciai.

Hmm,

Dėl inertinių dujų nesiginčysiu, tiek neišmanau.
Tačiau dėl mišinio tai keista. Teko testuoti žiede važiuojantį dyzeliuką, kuris turėjo išmetimo dujų temperatūros daviklį. Važiuojant liesu mišiniu programa ribodavo galingumą dėl pernelyg karštų išmetimo dujų, padidinus kuro kiekį pavyko sumažinti išmetimo dujų temperatūrą apie 80 laipsnių...
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#37 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 01 - 15:04

del ismetimo karscio, beveik visais atvejais esant labai liesam misiniui temperatura isaugs del sumazejusio degimo kameros ausinimo, bei stipriai padidejusio misinio sudegimo greicio..kuo daugiau deguonies, tuo greiciau dega misinys, del to per daug uzkelus turbo slegi ir nepakankamai pariebinus misini pradega stumokliai...pradega ir del stipriai per riebaus, bet cia jau kita istorija...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#38 ernius_linch

ernius_linch
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 gegužės 01 - 20:04

Sveiki, noreciau vel prikelti tema del probelmu su EGR. Pasidarius diagnostika ismeta klaida: Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Arba kartais ismeta tokias klaidas: Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Consistency with air flow. ir Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Siandien buvau nusiemes ir ta elektrini vakuumo motoriuka ir pati egr voztuva. Ir jokiu ten bedu nebuvo kiek maciau, voztuvas darinejasi puikiai, o eletrinis vakuumo motorelis per programa dirba irgi be priekaistu. Gal kas turi kokiu minciu kas galetu buti ir kur gali buti siu problemu saknys??? Dekoju uz informacija :) Beje pas mane liutukas 307 2004 metu 2.0HDi 66kw
  • 0

#39 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:25

Sveiki, noreciau vel prikelti tema del probelmu su EGR. Pasidarius diagnostika ismeta klaida: Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Arba kartais ismeta tokias klaidas: Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Consistency with air flow. ir Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Siandien buvau nusiemes ir ta elektrini vakuumo motoriuka ir pati egr voztuva. Ir jokiu ten bedu nebuvo kiek maciau, voztuvas darinejasi puikiai, o eletrinis vakuumo motorelis per programa dirba irgi be priekaistu. Gal kas turi kokiu minciu kas galetu buti ir kur gali buti siu problemu saknys??? Dekoju uz informacija :) Beje pas mane liutukas 307 2004 metu 2.0HDi 66kw

kaip ten bebutu,bet motoriuku ten tikrai nera ,,,yra tik elektro voztuveliai
  • 0

#40 ernius_linch

ernius_linch
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:29

aciu uz pataisyma. Kad ten elektrinis voztuvas. Bet tai problemos isspresti tikrai nepadejo...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0