o kokie simptomai jauciasi ant masinos kas trauka sumazejo ar kaip ?Sveiki, noreciau vel prikelti tema del probelmu su EGR. Pasidarius diagnostika ismeta klaida: Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Arba kartais ismeta tokias klaidas: Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Consistency with air flow. ir Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Siandien buvau nusiemes ir ta elektrini vakuumo motoriuka ir pati egr voztuva. Ir jokiu ten bedu nebuvo kiek maciau, voztuvas darinejasi puikiai, o eletrinis vakuumo motorelis per programa dirba irgi be priekaistu. Gal kas turi kokiu minciu kas galetu buti ir kur gali buti siu problemu saknys??? Dekoju uz informacija Beje pas mane liutukas 307 2004 metu 2.0HDi 66kw
EGR Vožtuvas
#41
Posted 2013 May 01 - 21:49
#42
Posted 2013 May 02 - 05:47
#43
Posted 2013 May 02 - 07:08
Tai butent, kad pradega nuo pakelto slegio, nes kuo labiau spaudi ora, tuo labiau jis kaista, o ne nuo per lieso misinio. Ant laisvu apsuku dyzeliai dirba super liesai ir niekas nepradega.del ismetimo karscio, beveik visais atvejais esant labai liesam misiniui temperatura isaugs del sumazejusio degimo kameros ausinimo, bei stipriai padidejusio misinio sudegimo greicio..kuo daugiau deguonies, tuo greiciau dega misinys, del to per daug uzkelus turbo slegi ir nepakankamai pariebinus misini pradega stumokliai...pradega ir del stipriai per riebaus, bet cia jau kita istorija...
#44
Posted 2013 May 03 - 15:34
#45
Posted 2013 May 03 - 22:07
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#46
Posted 2013 May 04 - 19:05
Gal gali pakomentuoti paskutinį variantą? Ir kaip suchimičint, kad neperpūtinėtų? Būt Lietuvoj - no problem, Ale ten bachurėlis ne techninio mastymo (sūnelis mano)......
Jimmy, tavo atveju slanges meto arba del netinkamo slangu diametro, arba del blogu savarzu(chamutu), arba del to kad turbina perputineja, kelia per dideli slegi..
#47
Posted 2013 May 04 - 23:22
o gal toks varijantas tiktu?Gal gali pakomentuoti paskutinį variantą? Ir kaip suchimičint, kad neperpūtinėtų? Būt Lietuvoj - no problem, Ale ten bachurėlis ne techninio mastymo (sūnelis mano)......
Jimmy, tavo atveju slanges meto arba del netinkamo slangu diametro, arba del blogu savarzu(chamutu), arba del to kad turbina perputineja, kelia per dideli slegi..
http://www.turbosmar...roduct/in-cabin
tikrai nesunkiai pasistatytu,o kaip grys i LT kada susitvarkys.
p.s mano galva nedirba map sensorius,jis matuoja slegi ir perduoda info kompui ,o kompas valdo turbinos solenoida kuris nuleidzia virslegi.
#48
Posted 2013 May 05 - 09:46
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#49
Posted 2013 May 05 - 11:33
PM...jimmy, parasyk marke, modeli, ir varikli, nes nuo to priklausys tolesni patarimai ka daryti, nes jei turba su sklende tai viena, o jei kintamos geometrijos tai kita...jei nori gali brukstelt i pm, kad neterst temos be reikalo..
#50
Posted 2014 March 21 - 13:55
#51
Posted 2014 March 23 - 01:41
#52
Posted 2014 March 23 - 02:35
+1.Bl, aš tikrai jusu nebesuprantu, mašina (n) metu senumo, jus dar ta EGR saugot ar bandot išsaugoti, kiti jau po 3-4 matu išima ta "jovalą" it pamiršta apie jo bedas.
O čia dar žmones mat vargsta.
bet dariau pas Laimona diagnostika, tai kolkas mano egr normos ribose. bet tikrai nezadu nieko burti, jei kazkas atsitiks. operacija ar kastracija - kitu variantu nera.
#53
Posted 2014 March 23 - 15:43
#54
Posted 2014 March 23 - 15:57
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#55
Posted 2014 March 23 - 16:34
Edited by brizas, 2014 March 23 - 16:38.
#56
Posted 2014 March 23 - 18:03
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#57
Posted 2014 March 23 - 22:39
Dėkingas labaiAiškinu. Šitam paveiksliuke parodytas EGR (Nr.1) yra valdomas vakumu. EGR atidaromas kada solenoidas (Nr.5) gauna komandą iš EVB (variklio kompas). Taigi vakumas traukia (atidarinėja) EGR vožtuvą. Vožtuvas atsidaro ir išmetamosios dujos iš išmetimo kolektoriaus patenka į įsiurbimo kolektorių.
Kad neveiktų EGR vožtuvas gali tiesiog nuimti šlangutę Nr7 nuo vožtuvo. Gali uždėti aklę ant vamzdžio Nr.2. Paprasčiau - nuimti šlangutę. KAd nieko blogo neatsitiktų solenoidui, nuėmus šlangutę į ją įkišk varžtą arba guoliuką. Kada tai daryti, užvestam, užgesintam varikliui - nėra skirtumo.
#58
Posted 2014 April 01 - 14:55
Principe abu jūs teisūs, tik reiktų apibendrint. Vigosas teisus dėl inertinių dujų, tauriau tu teisus dėl to, kad riebesnis mišinys mažina temperatūrą. To ir siekiama. Inertinės dujos "išstumia" dalį deguonies, ko pasekoje pariebėja mišinys ir krenta darbinė temperatūra cilindre. Kam to reikia? Dalinai atsakėt, kad dėl NOx mažinimo. Bendra šios ekologijos esmė būtų tokia, jeigu degimo kameroje darbinė temperatūra išlaikoma iki maždaug 2000 laipsnių, tada susidaro mažiau Nox, bet didėja suodžių išmetimas. Temperatūrai perlipus 2000 vyksta atvirkščias procesas. Kadangi ekologiniai reikalavimai yra mažinti visą taršą, tai dyzeliniams yra pigiau ir paprasčiau mažint darbinę temperatūrą ir statyt suodžių gaudykles (FAP taip vadinamus). Štai ir visa esmė.Hmm,
Temperatura sumazeja ne del pasikeitusio misinio. Ismetimo dujos yra inertines dujos. Paduodant inertines dujas i degimo kamera suazeja degimo temperatura. Kadangi ismetimo dujos yra nemokamas inertiniu duju saltinis, tai jas ir naudoja. O toliau kaip ir sakei: mazesne temperatura - mazesniis Nox susidarymas.
Benzinui riebinant misini temperatura mazeja. Dyzeliui - atvirksciai.
Dėl inertinių dujų nesiginčysiu, tiek neišmanau.
Tačiau dėl mišinio tai keista. Teko testuoti žiede važiuojantį dyzeliuką, kuris turėjo išmetimo dujų temperatūros daviklį. Važiuojant liesu mišiniu programa ribodavo galingumą dėl pernelyg karštų išmetimo dujų, padidinus kuro kiekį pavyko sumažinti išmetimo dujų temperatūrą apie 80 laipsnių...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#59
Posted 2014 April 11 - 17:57
#60
Posted 2014 April 11 - 18:19
Vilniuje Taurius si reikala sutvarkytu (isprogramuotu) o usglusint pats turesi. Pazek youtubej po EGR kaip isiurbimo kolikas atrodo, ir nuspresi , tvarkyti ar glusinti.2.7 HDI, stringa EGR parode diagnose. Kokie logiskiausi variantai - uzglusint sita reikala, ar bandyt tvarkyt? Pliusai/minusai sio reikalo, ir kas profesionaliai Vilniuje viska atliktu?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users