Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EGR Vožtuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 271

#41 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:49

Sveiki, noreciau vel prikelti tema del probelmu su EGR. Pasidarius diagnostika ismeta klaida: Permanent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Arba kartais ismeta tokias klaidas: Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Consistency with air flow. ir Intermittent fault. EGR control electrovalve fault. Air flow higher than recommended. Siandien buvau nusiemes ir ta elektrini vakuumo motoriuka ir pati egr voztuva. Ir jokiu ten bedu nebuvo kiek maciau, voztuvas darinejasi puikiai, o eletrinis vakuumo motorelis per programa dirba irgi be priekaistu. Gal kas turi kokiu minciu kas galetu buti ir kur gali buti siu problemu saknys??? Dekoju uz informacija :) Beje pas mane liutukas 307 2004 metu 2.0HDi 66kw

o kokie simptomai jauciasi ant masinos kas trauka sumazejo ar kaip ?
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#42 ernius_linch

ernius_linch
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 gegužės 02 - 05:47

simptomu automobilis kaip ir nejaucia jokiu, trauka tokia pati, motoras neturi jokiu pulsavimu ar panasiai. Taciau ismeta anti pollution fault ir uzsidega engine check lempute. Todel ir keista kad niekas nepasikeicia o meto pastoviai kad yra beda.
  • 0

#43 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 gegužės 02 - 07:08

del ismetimo karscio, beveik visais atvejais esant labai liesam misiniui temperatura isaugs del sumazejusio degimo kameros ausinimo, bei stipriai padidejusio misinio sudegimo greicio..kuo daugiau deguonies, tuo greiciau dega misinys, del to per daug uzkelus turbo slegi ir nepakankamai pariebinus misini pradega stumokliai...pradega ir del stipriai per riebaus, bet cia jau kita istorija...

Tai butent, kad pradega nuo pakelto slegio, nes kuo labiau spaudi ora, tuo labiau jis kaista, o ne nuo per lieso misinio. Ant laisvu apsuku dyzeliai dirba super liesai ir niekas nepradega.
  • 0

#44 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2013 gegužės 03 - 15:34

Dovanokit, kolegos, bet labai noriu specų-dyzelistų paklausti: dėl ko gali oro slėgis "naglai" mauti oro šlangas? Ar negali tas egr'as būt užstrigęs max padėty? Kaip tai galima paburt be serviso, bo mašiniuks Norgėj. Ne pežas, bet principas tas pats... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#45 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 03 - 22:07

vigosai..ant laisvu kita sneka, nera apkrovos, nera sukiu...keli slegi, statai ic tam ,kad atausintum ora, pradega del per daug isaugusios temperaturos degimo kameroj, ne del perspausto oro, nesvarbu ar benzas ar dyzelis visvien kuo daugiau deguonies tuo geriau sudega ir greiciau...jei del per karsto oro pradeginetu stumokliai, tai kas turetu darytis su turbo zarnom...na gerai pastatysim metalinius vamzdzius, bet sujungimai bus visvien su gumom..kas bus su jom jei jau nuo perkaitusio oro sudegs stumokliai, tai kur detis guminiam sujungimam..?:) Jimmy, tavo atveju slanges meto arba del netinkamo slangu diametro, arba del blogu savarzu(chamutu), arba del to kad turbina perputineja, kelia per dideli slegi..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#46 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2013 gegužės 04 - 19:05

...

Jimmy, tavo atveju slanges meto arba del netinkamo slangu diametro, arba del blogu savarzu(chamutu), arba del to kad turbina perputineja, kelia per dideli slegi..

Gal gali pakomentuoti paskutinį variantą? Ir kaip suchimičint, kad neperpūtinėtų? Būt Lietuvoj - no problem, Ale ten bachurėlis ne techninio mastymo (sūnelis mano)...
  • 0
... labai piktas diedas...

#47 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gegužės 04 - 23:22

...

Jimmy, tavo atveju slanges meto arba del netinkamo slangu diametro, arba del blogu savarzu(chamutu), arba del to kad turbina perputineja, kelia per dideli slegi..

Gal gali pakomentuoti paskutinį variantą? Ir kaip suchimičint, kad neperpūtinėtų? Būt Lietuvoj - no problem, Ale ten bachurėlis ne techninio mastymo (sūnelis mano)...

o gal toks varijantas tiktu?
http://www.turbosmar...roduct/in-cabin
tikrai nesunkiai pasistatytu,o kaip grys i LT kada susitvarkys.
p.s mano galva nedirba map sensorius,jis matuoja slegi ir perduoda info kompui ,o kompas valdo turbinos solenoida kuris nuleidzia virslegi.
  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#48 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 05 - 09:46

jimmy, parasyk marke, modeli, ir varikli, nes nuo to priklausys tolesni patarimai ka daryti, nes jei turba su sklende tai viena, o jei kintamos geometrijos tai kita...jei nori gali brukstelt i pm, kad neterst temos be reikalo..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#49 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2013 gegužės 05 - 11:33

jimmy, parasyk marke, modeli, ir varikli, nes nuo to priklausys tolesni patarimai ka daryti, nes jei turba su sklende tai viena, o jei kintamos geometrijos tai kita...jei nori gali brukstelt i pm, kad neterst temos be reikalo..

PM... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#50 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2014 kovo 21 - 13:55

Manajam 2.1 TD dariausi diagnostiką ne per seniausiai, tai išmetė, kad su EGR bėdelės, sakė išsiimk ir prasivalyk, gal vožtuvas negali užsidaryt normaliai ir pnš. Tai kai rasiu galimybę tą ir padarysiu, reikalas tas, kad mašiniukas traukia kaip reikiant, dirba gražiai, tech be problemos praėjo, norėjau rast info ar atjunkt jį, t.y. užglūšint, ar išvalyt ir palikt kaip turi būt, bet nieko nebesuprantu, kiek vienas vis kitą sakot ;) Tai čiuju išvalysiu, žiesiu ar kas pasikeis nors nėra kam realiai ir paliksiu ramybėj.. ;)
  • 0
Nuotrauka

#51 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 kovo 23 - 01:41

Bl, aš tikrai jusu nebesuprantu, mašina (n) metu senumo, jus dar ta EGR saugot ar bandot išsaugoti, kiti jau po 3-4 matu išima ta "jovalą" it pamiršta apie jo bedas. O čia dar žmones mat vargsta.
  • 0

#52 mindzis

mindzis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 79kw

Parašyta 2014 kovo 23 - 02:35

Bl, aš tikrai jusu nebesuprantu, mašina (n) metu senumo, jus dar ta EGR saugot ar bandot išsaugoti, kiti jau po 3-4 matu išima ta "jovalą" it pamiršta apie jo bedas.
O čia dar žmones mat vargsta.

+1.


bet dariau pas Laimona diagnostika, tai kolkas mano egr normos ribose. bet tikrai nezadu nieko burti, jei kazkas atsitiks. operacija ar kastracija - kitu variantu nera.
  • 0
Virinu saslykines: paprastas ir kalviskas, su orkaite ar rukykla. Taip pat dedu mechanizmus, saslykai patys iskepa, nereikia vartyti. Ivairus kalviski ar paprasti metalo darbai. 8 602 52 669 visa Lietuva (jei rimtas darbas).

#53 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2014 kovo 23 - 15:43

Ponai, kaip užglūšinti tinkamai, atjungti, kad problemų nebutų tą EGR briedą tada. 2.1 TD variklis. Kažkur mačiau, kad užtenka kažkurią šlangutę atjungti. Kurę ? Ką kur užkimšti aplamai. Įdėsiu foto, man numeriuką vamzdžio arba šlangutės pasakykit ;)


Posted Image
  • 0
Nuotrauka

#54 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 kovo 23 - 15:57

šlangutę Nr.7 prie EGR (Nr.1)
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#55 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2014 kovo 23 - 16:34

bet va yra neaiskumas, kada ji uzglusint kai variklis isjungtas, o gal tada EGR bus ijungtas, ir vazinesi visada su tuo EGR, viena pastebejau, egr visada buna ijungtas dirbant varikliui ant laisvu, kol dar neikaites iki darbines temp. sprendziu pagal dumus isdusliarkos.

Šį pranešimą redagavo brizas: 2014 kovo 23 - 16:38

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#56 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 kovo 23 - 18:03

Aiškinu. Šitam paveiksliuke parodytas EGR (Nr.1) yra valdomas vakumu. EGR atidaromas kada solenoidas (Nr.5) gauna komandą iš EVB (variklio kompas). Taigi vakumas traukia (atidarinėja) EGR vožtuvą. Vožtuvas atsidaro ir išmetamosios dujos iš išmetimo kolektoriaus patenka į įsiurbimo kolektorių. Kad neveiktų EGR vožtuvas gali tiesiog nuimti šlangutę Nr7 nuo vožtuvo. Gali uždėti aklę ant vamzdžio Nr.2. Paprasčiau - nuimti šlangutę. KAd nieko blogo neatsitiktų solenoidui, nuėmus šlangutę į ją įkišk varžtą arba guoliuką. Kada tai daryti, užvestam, užgesintam varikliui - nėra skirtumo.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#57 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2014 kovo 23 - 22:39

Aiškinu. Šitam paveiksliuke parodytas EGR (Nr.1) yra valdomas vakumu. EGR atidaromas kada solenoidas (Nr.5) gauna komandą iš EVB (variklio kompas). Taigi vakumas traukia (atidarinėja) EGR vožtuvą. Vožtuvas atsidaro ir išmetamosios dujos iš išmetimo kolektoriaus patenka į įsiurbimo kolektorių.
Kad neveiktų EGR vožtuvas gali tiesiog nuimti šlangutę Nr7 nuo vožtuvo. Gali uždėti aklę ant vamzdžio Nr.2. Paprasčiau - nuimti šlangutę. KAd nieko blogo neatsitiktų solenoidui, nuėmus šlangutę į ją įkišk varžtą arba guoliuką. Kada tai daryti, užvestam, užgesintam varikliui - nėra skirtumo.

Dėkingas labai :clap:
  • 0
Nuotrauka

#58 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 balandžio 01 - 14:55


Temperatura sumazeja ne del pasikeitusio misinio. Ismetimo dujos yra inertines dujos. Paduodant inertines dujas i degimo kamera suazeja degimo temperatura. Kadangi ismetimo dujos yra nemokamas inertiniu duju saltinis, tai jas ir naudoja. O toliau kaip ir sakei: mazesne temperatura - mazesniis Nox susidarymas.

Benzinui riebinant misini temperatura mazeja. Dyzeliui - atvirksciai.

Hmm,

Dėl inertinių dujų nesiginčysiu, tiek neišmanau.
Tačiau dėl mišinio tai keista. Teko testuoti žiede važiuojantį dyzeliuką, kuris turėjo išmetimo dujų temperatūros daviklį. Važiuojant liesu mišiniu programa ribodavo galingumą dėl pernelyg karštų išmetimo dujų, padidinus kuro kiekį pavyko sumažinti išmetimo dujų temperatūrą apie 80 laipsnių...

Principe abu jūs teisūs, tik reiktų apibendrint. Vigosas teisus dėl inertinių dujų, tauriau tu teisus dėl to, kad riebesnis mišinys mažina temperatūrą. To ir siekiama. Inertinės dujos "išstumia" dalį deguonies, ko pasekoje pariebėja mišinys ir krenta darbinė temperatūra cilindre. Kam to reikia? Dalinai atsakėt, kad dėl NOx mažinimo. Bendra šios ekologijos esmė būtų tokia, jeigu degimo kameroje darbinė temperatūra išlaikoma iki maždaug 2000 laipsnių, tada susidaro mažiau Nox, bet didėja suodžių išmetimas. Temperatūrai perlipus 2000 vyksta atvirkščias procesas. Kadangi ekologiniai reikalavimai yra mažinti visą taršą, tai dyzeliniams yra pigiau ir paprasčiau mažint darbinę temperatūrą ir statyt suodžių gaudykles (FAP taip vadinamus). Štai ir visa esmė.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#59 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 balandžio 11 - 17:57

2.7 HDI, stringa EGR parode diagnose. Kokie logiskiausi variantai - uzglusint sita reikala, ar bandyt tvarkyt? Pliusai/minusai sio reikalo, ir kas profesionaliai Vilniuje viska atliktu?
  • 0

#60 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 balandžio 11 - 18:19

2.7 HDI, stringa EGR parode diagnose. Kokie logiskiausi variantai - uzglusint sita reikala, ar bandyt tvarkyt? Pliusai/minusai sio reikalo, ir kas profesionaliai Vilniuje viska atliktu?

Vilniuje Taurius si reikala sutvarkytu (isprogramuotu) o usglusint pats turesi. Pazek youtubej po EGR kaip isiurbimo kolikas atrodo, ir nuspresi , tvarkyti ar glusinti.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0