Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EGR Vožtuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 271

#141 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 kovo 05 - 12:00

Tai as dar supaprastinsiu klausima: ar as pas saviski 2.7 HDI, del isprogramuotu EGR ir to pasekoje padidejusio oro srauto galiu tiketis bedu greitu laiku, ar tos bedos tik teorines ir kazkada tik tolimoje ateityje isitiks? ;)

P.S. Oro srautas padideja kaip suprantu tik ant laisvu, juk vaziuojant ir duodant gazo EGR ir kai veikiantys uzsidaro, ar klystu?


  • 0

#142 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 kovo 05 - 12:16

Viliau, pas tave nereikia atjungineti fiskiu (nebent kazkas jau trumpina konkreciai), uztenka tik isprogramuoti  :) As rasiau FinalFour, pas jo fiskes reikia atjungti nes ten 2.7HDi.

 

P.S. kur matai skirtumus musu kalboje? Ar as aklas :) Neturiu laiko ir nenoriu cia perdaug issiplesti, visada man gali pasiskambinti ir paaiskinsiu placiau :)

 

Ramusas sako jog reikia glušinti, pats irgi minėjai jog reikia glušinti, o Taurius sakė nereikia nieko glušinti, užsidaro EGR po išprogramavimo ir psio. Apie fyškes aš nekalbu.


  • 0

#143 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 kovo 05 - 12:33

Ramusas sako jog reikia glušinti, pats irgi minėjai jog reikia glušinti, o Taurius sakė nereikia nieko glušinti, užsidaro EGR po išprogramavimo ir psio. Apie fyškes aš nekalbu.

 

Glusinti reikia tik tada, kai jau tikrai palieka praviras (kai yra pastriges ir lengviau plokstele pastatyt nei iki jo dasibrauti), bet jei jis uzgesinus masina uzsidaro (matomi 0-5%), tai tikrai nieko glusinti nereikia, nes ji atjungus programiskai jis ir palieka ten kur buves :)


Tai as dar supaprastinsiu klausima: ar as pas saviski 2.7 HDI, del isprogramuotu EGR ir to pasekoje padidejusio oro srauto galiu tiketis bedu greitu laiku, ar tos bedos tik teorines ir kazkada tik tolimoje ateityje isitiks? ;)

P.S. Oro srautas padideja kaip suprantu tik ant laisvu, juk vaziuojant ir duodant gazo EGR ir kai veikiantys uzsidaro, ar klystu?

 

Nuo isprogramuotu EGR vienareiksmiskai tik GERIAU ir ka nori tas ta tegul sako :) Bedu buna tada kai jie paliekami ir kisa visa sitema brudu is ismetimo vamzdzio. Taip, oro srauta pastebesi siek tiek didesni ant laisvu ar neduodant gazo-riedint be apkrovos.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 kovo 05 - 12:37

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#144 Aborigen

Aborigen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 102
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407sw 2.0l HDI 100kW

Parašyta 2015 kovo 05 - 12:58

Tai pagal tuos postus suprantu, kad EGRą geriau isprogramuoti, kol jis dar veikia, o nelaukti kol prasidės kažkokios bėdos ir simptomai. Ar aš neteisus?


  • 0

#145 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 kovo 05 - 13:05

Tai pagal tuos postus suprantu, kad EGRą geriau isprogramuoti, kol jis dar veikia, o nelaukti kol prasidės kažkokios bėdos ir simptomai. Ar aš neteisus?

 

Jeigu žadi su mašina važinėti ilgai, tai kad išvengti prieš tai paminėtų problemų - pasiūlymas būtų šalint. Jeigu myli gamtą ir ekologiją, tada palieki viską taip kaip yra. Arba išvien jei trasomis važinėji ir po miesta nelabai, tada ši operacija nėra tokia būtina.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#146 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 kovo 05 - 18:10

Man ekologija nerupi .Tiesiog noriu prailgint variklio resursa. 2.0Hdi RHR, EGR uzglusines mechaniskai tai daba man pasakykit, kas tam varikliui atsitiks is jusu tu kalbu nieko nein suprast. Pakils degimo kameroje duju temperatura, isilydis turbinos sparnuote, pridegs purkstukai, kas dar ten atsitiks? Kaip ten su tuom oro sarautu padidejusiu uzglusinus? problema isspresta programiskai ar tik kalbu lygyje.  Ar tik vienas minusas kad EGR elektrine dalis potencikas susideves. Ramiai be pykcio prasom.  :unsure:


  • 0

#147 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 kovo 05 - 22:02

Man ekologija nerupi .Tiesiog noriu prailgint variklio resursa. 2.0Hdi RHR, EGR uzglusines mechaniskai tai daba man pasakykit, kas tam varikliui atsitiks is jusu tu kalbu nieko nein suprast. Pakils degimo kameroje duju temperatura, isilydis turbinos sparnuote, pridegs purkstukai, kas dar ten atsitiks? Kaip ten su tuom oro sarautu padidejusiu uzglusinus? problema isspresta programiskai ar tik kalbu lygyje.  Ar tik vienas minusas kad EGR elektrine dalis potencikas susideves. Ramiai be pykcio prasom.  :unsure:

nu dartkit jus kaip ismanot,tikiu kad nemeta klaidu,bet mano ne vienmete patirtis ir pastebejimai buvo tokie ant senu 2.0 hdi varikliu 80kw ir 66kw,kai egr neveikiantis dumingumas ,zmogus nepraeina t.a.Atstacius egr dumingumas kaip ir tilpo i ribas tuvlitiniu,kitas pastebejimas,didelis :nagaras"smalkiu ant purkstuku ispurskikiu tuo paciu bloga korekcija ant xxx rpm,kas nekeisto,po atstatyto egr,po purkstuku valymo ultragarsu korekcija ilgam susitvarkydavo ir tilpdavo i savo normas.Bei ryskus prieaugis kuro sanaudu,kadangi variklis isyla leciau,egr kameroje jis priverstinai pasildomas ausinimo skystis kaip kokioje webastoje

dar karta pabresiu,tai ne vwag grupes varikliai kur turi funkcija adaptacijos ir uzglusinus,atjungus ta egr oro srauto reikalaujantis susiadaptuoja be invazijos programiskos,t.y kaip ir "veikianciu egr"oro  matuokle rodo normas


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 kovo 05 - 22:10

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#148 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 kovo 05 - 22:54

Na nezinau, statistikos naujasniem motoram nera, bet tas egr silumokaitis jis ten ne sildyt skirtas, o sumazint ismetimo duju temperatura paduodama i egr kitaip issilydis jo plasmases visos, elektrine dalis. O be apkrovos tai syla sunkiai, kol ne pradedi vaziuot, matoras. Ar galima valyt pjiezo purkstukus ultra garu? nesugadinsi pjezoelementa? Del programinio atjungimo gali garantuot, kad 100 procentu teisinga oro srauto ir purkstuku darbo korekcija.


  • 0

#149 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 kovo 06 - 04:48

Na nezinau, statistikos naujasniem motoram nera, bet tas egr silumokaitis jis ten ne sildyt skirtas, o sumazint ismetimo duju temperatura paduodama i egr kitaip issilydis jo plasmases visos, elektrine dalis. O be apkrovos tai syla sunkiai, kol ne pradedi vaziuot, matoras. Ar galima valyt pjiezo purkstukus ultra garu? nesugadinsi pjezoelementa? Del programinio atjungimo gali garantuot, kad 100 procentu teisinga oro srauto ir purkstuku darbo korekcija.

o kam tau elektrine dali cirkinti,tik pacius galiukus,tam pasidarai is plastiko rema.

Tos plasmases termo atsparios patikek,su priemaisom.garantiju neduoda niekas(tai ne gamyklinis ismislas "Atjung EGR" pas atstovus tokiu net prasimu ir klausimu neuzdavinek) ,ir negalvokit tarkim perkant el.iranki nesuras 10 priezasciu kad pats nesugadinai jo...


 kitaip issilydis jo plasmases visos, elektrine dalis.

O tu zinai kad pistoletas Glock 17,19 plastmasinis,tik vamzdis jo kieto plieno ir kelios dalys.Aurstrai sukure toki plastika kuris atstoja metala savo savybemis


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#150 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 kovo 06 - 06:59

Nu ir kiek motorų užlinko po egr išprogramavimo? Žinau, kad po visokiu galios "kelimų" garaže be stendo, meti lauk turbo ir klačių ir dar klausimas ar pakelė tau tuos kw ar numetė. Pvz man viskas prasidėjo gūdžiais 2013metų vasarą ir jau metus laiko važinėju su check engine. Buvau daug kur. Viskas prasidėjo pas tamstą ramus, sakė fapui kaput. Ok programinam lauk, operuojam (su išdaužymu, kurį reikės perdaryt, dėl TA. 40lt diagnozė + 160lt operacija + 50lt išdaužymas). Po savaitės checkas vėl, same shit. paskambinu tamstai ramus: nežinau gal tas gal anas, zodžiu nebevaževau, vėl reikės diagnostikos ir vėl pajunkt pc ir pasakyt - egr, kainavo 40lt. Gryžau i Klaipėda, padarėm diag for free (savi). Meta EGR EGR EGR. Ok. Gryžau i Vilnių, reikėjo TA eiti sekančia dieną, vakarop paskambinau egr voztuvai lt i Kauną, rekomendavo servisa Vilniuje, sakė, kad ten vyrai dirbai nerealiai, padarys diag su visais navarotais, viską paaiškins, sako paiims daugiau nei visur, bet bus kokybė ir aptarnavimas. Aš tą patį vakarą nuvažiuoju, nes ryte TA reikia eit. Žodžiu "servisas", direktorius tyliu.. už kompo pajungimą ir pasakymą egr paemė 100lt (nuo vilko ant meškos) na ir klaidas nuemė (nepamenu pavad. Bet verkių gatve, angaras) (kitą dieną sekmingai praeita TA, tik išvaževus iš tuvlitanijos, check engine :D ). Pabrėžiu visos diagnozės darytos stovint, tiek pas vienus tiek pas kitus, tiek pas trečius. Žodziu vienintelis Laimonas paėmė padorią kainą už normalią diag su test drive ir t.t. ir vienintelis dave vilčių jog, tai ne egr, nes yra oro nutekejimas (dėja pas Laimoną prisistačiau kai buvau prasitrynes klaidas, tai nieko konkretaus, bet bent jau matosi. kad žmogus žino ką sako, žodžiu diagnozė pas Laimoną buvo very good). Kadangi neprivažinėsiu į Klaipėda, paskambinau Tauriui, tai lygiai taip pat kaip Laimonas, nemykia, nezyzia, kad gal tas gal anas, o konkrečiai kalba. Žodžiu kaip pasibaigs šita istorija - informuosiu, jei kam įdomu.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 kovo 06 - 07:24

  • 0

#151 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 kovo 06 - 07:14

Nu ir kiek motoru uzlinko po egr isprogramavimo? Zinau kad po visokiu galios kelimu garaze be stendo, meti lauk turbo ir klaciu ir dar klausimas ar pakele tau tuos kw ar numete. Pvz man jau metus laiko klaida yra egr. Buvau daug kur. Viskas prasideju pas tamsta ramus, sake fapui kaput. Ok programinam lauk, operuojam. Po savaites checkas vel, same shit. paskambinu tamstai ramus, nezinau gal tas gal anas, zodziu nebevazevau. Nes pajunkt pc ir pasakyt egr kainuoja 40lt. Gryzau i klaipeda, padarem diagnoze for free. Meta egr. Ok. Gryzau i vilniu, reikejo ta eiti, vakarop paskambinau egr voztuvai lt i kauna, rekomendavo servisa vilniuj, uz kompo pajungima ir pasakyma egr paeme 100lt, nepamenu pavad. Bet verkiu gatve, angaras. Pabreziu visos diagnozes darytos stovint, tiek pas vienus tiek pas kitus. Zodziu vienintelis laimonas paeme padoria kaina uz normalia diagnose su test drive ir t.t. ir vienintelis dave vilciu jog tai ne egr nes yra oro nutekejimas. Kad ir dabar patryniau klaidas tai savaite niekas nedege, tai jeigu rimtai egr a neturetu iskart uzsisegt? Na abydna kad pas Laimona prisistaciau su pratrintom klaidom. Tai si kart bandysiu pas tauriu pasidaryt diagnoze ir priimti sprendimus del egr vietoje.

Tamsta,taip ir nesupratau ka tu tuo norejai pasakyti,gerai uzsidege chekas,tai ko nesikreipei?jei buvai pas mane malonek man i pm imesti savo valst.numeri,ir paziuresiu,o egr jei jei pageidauji isjungsiu,kaip pageidausi for free,ir kai lakstysi nuo meistru pas meistrus,galu nesurasi,ir nesupratau kur butent tas oro nutekejimas,vakumo,slegio,kurioje vietoje?jei oro tai belieka isivaizduoti tokia skyle turi buti kad...

Neuzsiiminek intrigom kaip turgaus bo..,o konstruktyviai spesk problema,padesiu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#152 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 kovo 06 - 07:36

Kreipiausi ta pačia dieną, bet neturėjai laiko ar kaip ten buvo, o sekantį kartą ragelio nekėliai, tai bandžiau kitur. Intrigom?

 

intrigà [pranc. intrigue < lot. intrico — painioju]:
1. klastingas veiksmas, piktas kėslas, pinklės;

 

Rašau kaip buvo, o ne intreguoju.

 

Ačiū už pasiūlymą, viešai - atsisakau, jokių priekaištų pačio darbo neturiu, tuo metu tikrai pigiai gavosi išprogramavimai ir t.t. ir tas kas mechaniškai šalino fapą, greitai atliko darbą, tik man dėl siūlės TA prisikabino, tai teks apversti tą daiktą, kad siūlės nesimatytų, o ir išprogramavimas tvarkingas, Laimonas patvirtino.


  • 0

#153 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 kovo 06 - 13:36

pradejo ir pas mane slubuti ERG,klaidos kodas:

P0402 Exhaust Gas Recirculation flow Excessive Detected 
EDC16C3 - EGR circuit. Air flow measured lower than reference value.
taip iseina kad jau beveik uzsikies,turbut belika tik isprogramuoti ?
motoras 2.2hdi 98kw

  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#154 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2015 kovo 06 - 16:11

galbūt - šitos klaidos rodo, jog kompiuteriui nepavyksta egr'o pagalba sumažinti oro srautą iki numatyto. Priežastys gali būti įvairios: vakuumo nuotekis, blogas egr valdantis elektrovožtuvas, blogas pats egr vožtuvas, kita. Sprendimai taip pat įvairūs - galima jį išprogramuoti arba galima surasti problemą ir sutvarkyti. Jeigu nuspręsi išprogramuoti - tuomet reikia papildomai įsitikinti, ar vakuuminė sistema yra sandaris, nes nuo bendro vakuumo yra maitinami keli elektrovožtuvai, kurie nustos tinkamai veikti. Neveikiant vakuminiams elektrovožtuvams bus problemų su turbinos slėgio valdymu.

 

Arthurwest - atjungus EGR'ą tikrai niekas neišsilydys - naujesniuose RHR varikliuose, su Delphi įpurškimu, EGR'as laisva eiga išvis neveikia ilgiau kaip porą minučių, po to yra išjungiamas. Taip pat viršijus berods 50km/h greitį jis irgi išjungiamas. Jeigu turbina neperkais važiuojant 100km/h iki Palangos, tai malantis per miestą taip pat nesubyrės. EGR'as taip pat išjungiamas vykstant regeneracijai, viršijus maždaug 2700-3000rpm arba paspaudus gazą daugiau nei maždaug 40-50%. Tai yra varikliui vystant bet kokią rimtesnę apkrovą EGR'as ir taip neveikia... Kompiuteris atjungus EGR'ą naudoja kitokios funkcijos oro srauto žemėlapius - tokius pat, kokius naudoja pats atjungdamas EGR'ą, todėl dėl to pergyventi taip pat nereikia.

 

S. Vilius - EGR vožtuvas neesant spyruoklės pagalba yra grąžinamas į uždarytą padėtį. Išprogramavus jį, jis yra nebevaldomas ir turėtų likti uždarytoje padėtyje. Specifiniais atvejais, kuomet EGR yra labai apaugęs suodžiais jis gali fiziškai strigti ir pasilikti praviroje padėtyje, bet tais atvejais variklis dažniausiai beveik nebesugeba pats dirbti. Įvertinti ar EGR'as yra pastrigęs praviroje padėtyje po jo atjungimo galima pagal oro srauto parametrus - jeigu jis pastrigęs, tuomet būtina jį mechaniškai užaklinti. Praktikoje pas PSA automobilius su mechaniškai pastrigusiais EGR'ais esu susidūręs tik pas 2.7HDi variklius ir pas keletą 1.6HDi, bet tai buvo susiję ne su vožtuvo strigimu, o meistrų mėginimų jį tvarkyti/ardyti ir po to nesugebėjimu surinkti atgal.

 

FinalFour - gali tikėtis nebent mažesnio DPF kimšimosi ir taip, davus gazo (pakankamai) EGR vožtuvai yra išjungiami.


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#155 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 kovo 06 - 20:04

Tai jo, as jau metus vazineju su Tauriaus isprogramuotais EGR ir absoliuciai jokiu neigiamu pasekmiu nejauciu, auto dirba kaip laikrodis. Kol kas tik ranka nekyla FAP isprogramuot, nes pastarasis kol kas puikiai veikia (arba man taip atrodo :) ). 


  • 0

#156 Aborigen

Aborigen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 102
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407sw 2.0l HDI 100kW

Parašyta 2015 kovo 07 - 15:24

Seip tema apie EGR.
Ramus geras specialistas pagal mane, gal biski piktesnis ir uzdaresnis, bet savo reikala zino. Isprogrmavo man FAPa ir bedu nuo praeitos vasaros neturiu. Tada EGRo isprogramuot nerekomendavo. Buvau ir pas Tauriu. Irgi specas, nuskaite live parametrus, prasivaziavo, viskas su masina buvo ok. Aisku is bendravimo geriau uzsirekomendavo. Bet bendravimas dar ne viskas. Beje irgi nerekomendavo liesti EGRo. Dabar Laimonas patare isprogramuot veikianti EGRa. Laimono nemaciau ir nepazistu. Taigi pasidare idomu. Noreciau suzinoti realius minusus ir privalumus, o cia susipjove musu forumo meistreliai ir vel nieko neaisku, kuris teisus. Kazkaip galvojau, kad specialistu nuomone turi buti vienoda.
  • 0

#157 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 kovo 07 - 16:42

As tai tokia nuomone susidariau tiek is musu forumu specialistu patarimu, tiek kiek kitur domejausi - jegu sios ekologines sistemos (egr ir fap) veikia idealiai, ypac jei auto rida nedidele - nereikia ten be reikalo lysti ir operuoti. Taciau - tik atsiradus pirmiems pozymiams negero ju veikimo, strigimams, kimsimamsi ir pan. - be jokios absoliuciai sazines grauzaties ir idiotisku minciu apie ekologija jas kastruot ir isprogramuot lauk. Nes kiek istoriju - tai visi bandymai gydyti egr, valyti, plauti FAP, priverstinai regeneruoti - viskas baigiasi visada faill, ir anksciau ar veliau viska isprendzia tik kastracija. As niekad nesuprasiu zmoniu, kurie leidzia pinigus bandydami atgaivinti numirusius FAP, padvesusius EGR, su tokias vazineja, zudo varikli, turbinas, purktukus ir pan. KAM? Juk tai tik EKO sistemos. Gamtai. Jeigu uzdirbate tiek kiek europieciai - vaziuojate i pezo cenra, mokate sunkiai protu suvokiamas sumas ir sau isiteigiate, kad toliau saugote gamta. Arba vaziuojate pas Ramus arba Tauriu ir sitas bedas pamirstate visiems laikams uz n kartu pigiau.

As suprantu moketi pinigus, tegul ir didelius uz remonta tokiu sistemu, kurios auto yra gyvybiskai butinos, uz kokybiskesnes detales, auto grazinima, galu gale geriau kokybiska audio apratura isidekite, uzuot svaiste pinigus sistemu gaivinimui, kurias auto gamintojai buvo priversti deti i auto ipareigoti ES ekologiniu direktyvu...


  • 0

#158 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 kovo 07 - 22:15

Seip tema apie EGR.
Ramus geras specialistas pagal mane, gal biski piktesnis ir uzdaresnis, bet savo reikala zino. Isprogrmavo man FAPa ir bedu nuo praeitos vasaros neturiu. Tada EGRo isprogramuot nerekomendavo. Buvau ir pas Tauriu. Irgi specas, nuskaite live parametrus, prasivaziavo, viskas su masina buvo ok. Aisku is bendravimo geriau uzsirekomendavo. Bet bendravimas dar ne viskas. Beje irgi nerekomendavo liesti EGRo. Dabar Laimonas patare isprogramuot veikianti EGRa. Laimono nemaciau ir nepazistu. Taigi pasidare idomu. Noreciau suzinoti realius minusus ir privalumus, o cia susipjove musu forumo meistreliai ir vel nieko neaisku, kuris teisus. Kazkaip galvojau, kad specialistu nuomone turi buti vienoda.

jei chekas uzsidegs zinog kad vienas is galimu gedimu bus egr,jis ne pigus ir keiciant tarkim ji reikia prijaukinti "learning",arba isprogramuoti,bet mano asmenine nuomone isprogramuoti taip kaip priklauso bent jau,kad ne vien klaidu nemetytu ir butu uzdarytas bet ir oro srautas adekvatus butu ant xxx rpm


As tai tokia nuomone susidariau tiek is musu forumu specialistu patarimu, tiek kiek kitur domejausi - jegu sios ekologines sistemos (egr ir fap) veikia idealiai, ypac jei auto rida nedidele - nereikia ten be reikalo lysti ir operuoti. Taciau - tik atsiradus pirmiems pozymiams negero ju veikimo, strigimams, kimsimamsi ir pan. - be jokios absoliuciai sazines grauzaties ir idiotisku minciu apie ekologija jas kastruot ir isprogramuot lauk. Nes kiek istoriju - tai visi bandymai gydyti egr, valyti, plauti FAP, priverstinai regeneruoti - viskas baigiasi visada faill, ir anksciau ar veliau viska isprendzia tik kastracija. As niekad nesuprasiu zmoniu, kurie leidzia pinigus bandydami atgaivinti numirusius FAP, padvesusius EGR, su tokias vazineja, zudo varikli, turbinas, purktukus ir pan. KAM? Juk tai tik EKO sistemos. Gamtai. Jeigu uzdirbate tiek kiek europieciai - vaziuojate i pezo cenra, mokate sunkiai protu suvokiamas sumas ir sau isiteigiate, kad toliau saugote gamta. Arba vaziuojate pas Ramus arba Tauriu ir sitas bedas pamirstate visiems laikams uz n kartu pigiau.

As suprantu moketi pinigus, tegul ir didelius uz remonta tokiu sistemu, kurios auto yra gyvybiskai butinos, uz kokybiskesnes detales, auto grazinima, galu gale geriau kokybiska audio apratura isidekite, uzuot svaiste pinigus sistemu gaivinimui, kurias auto gamintojai buvo priversti deti i auto ipareigoti ES ekologiniu direktyvu...

Laimonas vaizdiskai parode egr veikimo principa 138 postas,jei atidziai isigilinsi suprasi kokia funkcija atlieka,viena ka suklydo ar tai Laimonas ar kit...co2 ne co2 daugiau benzinams aktualu,dyzeliams nox dujos.Vat kuo tu teisus tas fap,jau ne vienas ant sito greblio atsistojo,perkaitusiu purkstuku ir turbinu,bet,galvokim logiskai,as pats Prancuzijoje buvau(salia Belgija) zinok ten remontas brangau *10 kartu lyginat LT,ir pas mus atkeliauja masinos ne mergaites nekaltos,pats ieskojau,zinau...Masina padoria surasti problema,arba "kate maise",daug pabegeliu is Kaukazo ir Azijos t.y Sirija arabu salys...kuriems 30euru/diena uzdirbti nedirbant pinigas


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 kovo 07 - 22:20

  • 1

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#159 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 kovo 08 - 09:11

placiau paziurekit knalaa ZagiroСекреты ПЕРЕКУПА


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 kovo 08 - 09:42

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#160 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 kovo 08 - 14:18

galbūt - šitos klaidos rodo...

pamatavau vakuma,ant pilnai susilusio variklio tai gavau tokius parodymus:

1.dirba variklis laisvom apsukom,matuota tarp elektrovožtuvo ir erg.turiu keli veikencius elektrovožtuvelius tai parodymai vienodi buvo pajungus

2.pajungimas kaip 1nr,gazuojant kyla vakumas iki 2nr bruksnio,laikant pakeltas apsukas  vietoja, po truputi prarandamas vakumas

3.praleidus elektrovožtuva ir sujungus vakuma tiesiogiai su erg

vakumas_zpszydkytvh.png

ar tai geri parodymai vakumo?


  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0