EGR Vožtuvas
#181
Parašyta 2015 gegužės 09 - 21:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#183
Parašyta 2015 gegužės 09 - 22:51
Dėkui
#184
Parašyta 2015 gegužės 18 - 19:56
Sveiki.
Dėl kai kurių darbų prireikė nuimt nuo įsiurbimo kolektoriaus trišakį mazgą iš kurio sueina visi oro srautai tame tarpe ir egr vožtuvo. Vaizdelis išgazdino - ten sluoksnis suodžių. Ne taip kaip, kad kai kuriose nuotraukose viskas užake, bet sluoksnis yra. Bėja tas sluoksnis nėra labai sukietėjas ar šlapias kaip derva, perbraukus su pirštu valosi.
Su pačia mašina lyg ir viskas tvarkoje, tai vat idomu ar reiktų ko imtis ar nekreipt dėmesio. Priėjimas labai šūdinas, ten tokie pasiūlimai - nuimk praplauk nelabai tinka. Ten arba daryt arba ne. Kaži tie suodžiai kaupiasi net ir esant naujiems mazgams ar kada jau į pabaigą kas nors pareina. Jeigu ten kas į pabaigą eina gal vertėtų atjungt tą EGR (bėja atrodo paprastas vakuminis) ir tuom pačiu viską praplaut.
kaip peugeot 307 2 hdi nujimti egr voztuva priejimo nera
#185
Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:01
priejima reikia pasidaryt, nusirinkinet valytuvu plastmases ir t.t. bet klausimas kitas, kam tau ji nuimti? kaip nustatei kad sugedes? speji?
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#186
Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:02
Priėjimas visada yra, tik dažnai būna prastokas. Pas 307 buvo ne viena 2.0Hdi versija, ir EGR galėjo nemažai skirtis, bet bet kuriuo atveju, jis už variklio. Tikriausiai trukdo tai, kad pusė motoro yra po balkiuku. Tas balkiukas nesunkiai nusiima ir jau išloši truputį vietos. O toliau jau tamstos fantazijos reikalas - gal sutalpinsi rankas ir kojas ir taip, gal tilps tik rankos ir netilps įrankis arba netilps nei rankos - tuomet gali tekti nuo pagalvės/ių atsijungti motorą, tvarkingai pasirėmus, ir šiek tiek pasistumti jį priekin. Jei tokie aprašymai labai baisiai skamba, tuomet siūlau patikėt tą žmonėms, kuriem neskamba baisiai
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 18 - 20:04
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#187
Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:23
Priėjimas visada yra, tik dažnai būna prastokas. Pas 307 buvo ne viena 2.0Hdi versija, ir EGR galėjo nemažai skirtis, bet bet kuriuo atveju, jis už variklio. Tikriausiai trukdo tai, kad pusė motoro yra po balkiuku. Tas balkiukas nesunkiai nusiima ir jau išloši truputį vietos. O toliau jau tamstos fantazijos reikalas - gal sutalpinsi rankas ir kojas ir taip, gal tilps tik rankos ir netilps įrankis arba netilps nei rankos - tuomet gali tekti nuo pagalvės/ių atsijungti motorą, tvarkingai pasirėmus, ir šiek tiek pasistumti jį priekin. Jei tokie aprašymai labai baisiai skamba, tuomet siūlau patikėt tą žmonėms, kuriem neskamba baisiai
nujemus turbinos oro slanga kaip tada i manoma nujimti
ten egr ausinimas aina su vandeniu vandeni reikia isleist
#188
Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:29
Suprantu, kad ne visiems išsilavinimas mokykloje buvo siekiamybė, bet pasistenk rašyti pagal sugebėjimus naudodamas gramatiką, nes dabar net negalima suprasti, ko klausi. O su tavo teiginiu sutinku - tikrai turbinos oro šlangą įmanoma nuimti.
Ir nurodyk, koks variklis, nes pas 307, kaip jau sakiau, buvo net trijų modifikacijų, o dvi iš jų iš esmės skiriasi, net ir EGR valdymas kitokio tipo, 66 ir 80kw vakuuminis, o 100kw elektrinis.
Vandenį išleisti daugeliu atveju nebūtina, jei vožtuvą įmanoma jo buvimo vietoje padalinti perpus, t.y. atskirti šilumokaitį/aušintuvą nuo pačio vožtuvo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 18 - 20:31
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#189
Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:35
varyklis 80 kw
#190
Parašyta 2015 gegužės 19 - 05:33
Suprantu, kad ne visiems išsilavinimas mokykloje buvo siekiamybė, bet pasistenk rašyti pagal sugebėjimus naudodamas gramatiką, nes dabar net negalima suprasti, ko klausi. O su tavo teiginiu sutinku - tikrai turbinos oro šlangą įmanoma nuimti.
Ir nurodyk, koks variklis, nes pas 307, kaip jau sakiau, buvo net trijų modifikacijų, o dvi iš jų iš esmės skiriasi, net ir EGR valdymas kitokio tipo, 66 ir 80kw vakuuminis, o 100kw elektrinis.
Vandenį išleisti daugeliu atveju nebūtina, jei vožtuvą įmanoma jo buvimo vietoje padalinti perpus, t.y. atskirti šilumokaitį/aušintuvą nuo pačio vožtuvo.
+100,nuo saves dadesiu,tu teisus galima pakeisti tik pati egr tai yra sprogusia gumine membrana su korpusu,nenuleidus a.skyscio,bet siuo atveju teks pirkti hamuteli prisukama,as tik zibinte radau,nors gal ir kitur gauti galima.
Kaip ten bebutu vakuminis yra pats patikimiausias nei elektrinis,o elektrinis naujas ~900lt kainavo naujas, ir genda ten potenciometras,isidevi,matomai visa tai sumaste kaip uzdirbti pinigu is daliu,o veikimo funkcija viena ir ta pati.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gegužės 19 - 05:35
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#191
Parašyta 2015 liepos 30 - 11:13
o sakykit noriu ir as paklausti, isigijau ta varga 607 su 2.2 hdi. Vargas tas, ryte uzvedus paduodi gaza ir nuimi, viskas spaudi pedala max 2000 apsisukimu traukos nerasta, uzgesini uzvedi spaudi gaza eina gerai, tik nuimi gaza max 2000 aps traukos nera, pravaziavai apie 20 km viskas pasitaiso eina visa diena gerai, ryte vel tas pats. Dar vienas momentas spaudziant gaza pro duju pakaitinimo ( ar ten vesinimo gal) bakelio sujungima varo juodi dumai. ir dar vienas momentas dingsta antifrizas, pro galva tikiu neina, laseti nelasa, kur nerandu. Padekit ?
#192
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 09:26
ruosiuos atjungti EGR ., ir programiskai ir mechaniskai.
klausimas kaip mechaniskai reikia tai padaryt ? kur ka glusint, koki vakuma ir panasiai.
galit aprasyt nuodugniai kas nors..
Siaip viskas tvarkoj, traukia kaip turi traukt., nedumija, bet mastau i ateiti., ir siaip gal kazko tikiuos ..
piezas 406 2.0hdi 80 kw..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#193
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 09:45
ruosiuos atjungti EGR ., ir programiskai ir mechaniskai.
klausimas kaip mechaniskai reikia tai padaryt ? kur ka glusint, koki vakuma ir panasiai.
galit aprasyt nuodugniai kas nors..
Siaip viskas tvarkoj, traukia kaip turi traukt., nedumija, bet mastau i ateiti., ir siaip gal kazko tikiuos ..
piezas 406 2.0hdi 80 kw..
Atidarai kapota, istrauki vakuumine slangute kuri eina i egr'o voztuva kuris yra uz variklio, kazkur per viduri berods I slangute isuki varzteli ar sratuka istatai, kad nenuleidinetu vakuumo. Job's done. Turiu abejoniu ar yra prasme atjungineti ji programiskai, bet jei kazkoki programavima/chipavima darysi, tai prie to pacio nebent.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 rugpjūčio 19 - 09:46
#194
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 09:53
Tikrai taip, tuo paciu darbu ;)Atidarai kapota, istrauki vakuumine slangute kuri eina i egr'o voztuva kuris yra uz variklio, kazkur per viduri berods I slangute isuki varzteli ar sratuka istatai, kad nenuleidinetu vakuumo. Job's done. Turiu abejoniu ar yra prasme atjungineti ji programiskai, bet jei kazkoki programavima/chipavima darysi, tai prie to pacio nebent.
O pati egr, isemus, uzglusint ta vieta kur jis stovejo?
Programiskai atjungus fyskes nuo vakumo voztuvelio atjungt nereikia?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#195
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 09:57
Tikrai taip, tuo paciu darbu ;)
O pati egr, isemus, uzglusint ta vieta kur jis stovejo?
Programiskai atjungus fyskes nuo vakumo voztuvelio atjungt nereikia?
Del fiskes pasakys kas programuos. Berods reiks istraukt. Slangutes tokiu atveju neliesk, tegul taip ir lieka pajungta (negadink bendro vaizdo). O tai planuoji visiskai ji isimt? Neprisimenu ar jis vandeniu ten ausinamas, ar ne. Jei ausinamas, tai reikes antifreez'o slangutes jungti ir uzglusint vieta kur ismetimas eina i kolektoriu, zodziu daug ....sliavos. Tau to reikia? Issiprogramuok ir palik viska kaip yra.
#196
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 10:04
Del fiskes pasakys kas programuos. Berods reiks istraukt. Slangutes tokiu atveju neliesk, tegul taip ir lieka pajungta (negadink bendro vaizdo). O tai planuoji visiskai ji isimt? Neprisimenu ar jis vandeniu ten ausinamas, ar ne. Jei ausinamas, tai reikes antifreez'o slangutes jungti ir uzglusint vieta kur ismetimas eina i kolektoriu, zodziu daug ....sliavos. Tau to reikia? Issiprogramuok ir palik viska kaip yra.
jop, yra ausinimas. kada tai bus proga pazaist.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#197
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 13:43
jop, yra ausinimas. kada tai bus proga pazaist.
na isprogramuojama 3 budais,1 pilnai atjungia,kur atjungi fiske ir islupi,2 kai jis buna uzdarytoje bukleje,o kad klaidu nemetytu tiesiog pajungtas,bet nefunkcionuoja.3 budas likviduoji klaida p0406,p0405 berods ir atjungi banaliai
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#198
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 18:00
na isprogramuojama 3 budais,1 pilnai atjungia,kur atjungi fiske ir islupi,2 kai jis buna uzdarytoje bukleje,o kad klaidu nemetytu tiesiog pajungtas,bet nefunkcionuoja.3 budas likviduoji klaida p0406,p0405 berods ir atjungi banaliai
jau isprogramuotas ir atjungtas, po isprogramavimo paprasciausiai atjungiau fyske, egr uzdaroje pozicijoje pasiliko, tai taip ir paliksiu.
tuo paciu damesta arkliu. pasilikau originalu failiuka, jei bus koks ismetimas blogai per TA , grazinsiu kaip buvo.
buvo ismete juodu dumu, bet paskiau kaip ir pasinaikino.
smagratis suprogresavo stipriau. pries tai tik duslu garsa skleide., po pasiskraidymo padidejo vibracija , ciut paspaudus gazo, dingsta.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#199
Parašyta 2015 rugpjūčio 19 - 21:44
jau isprogramuotas ir atjungtas, po isprogramavimo paprasciausiai atjungiau fyske, egr uzdaroje pozicijoje pasiliko, tai taip ir paliksiu.
tuo paciu damesta arkliu. pasilikau originalu failiuka, jei bus koks ismetimas blogai per TA , grazinsiu kaip buvo.
buvo ismete juodu dumu, bet paskiau kaip ir pasinaikino.
smagratis suprogresavo stipriau. pries tai tik duslu garsa skleide., po pasiskraidymo padidejo vibracija , ciut paspaudus gazo, dingsta.
Taip jau yra, kuo daugiau pridedi KW tuo daugiau "kaseku" lenda. Su ta leisgyve gal net originale sankaba gal dar vaziuotum ir vaziuotum, o dadedi nm prie zemu ir iskart apsiverkia. Teks valeo vienmasi deti, bent jau pas mane ant 2.2 tai geras apkrovas kolkas atlaiko, nei slidymu nei ko...Tai vat del resurso neaisku dar
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 rugpjūčio 19 - 21:45
#200
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 06:33
jau isprogramuotas ir atjungtas, po isprogramavimo paprasciausiai atjungiau fyske, egr uzdaroje pozicijoje pasiliko, tai taip ir paliksiu.
tuo paciu damesta arkliu. pasilikau originalu failiuka, jei bus koks ismetimas blogai per TA , grazinsiu kaip buvo.
buvo ismete juodu dumu, bet paskiau kaip ir pasinaikino.
smagratis suprogresavo stipriau. pries tai tik duslu garsa skleide., po pasiskraidymo padidejo vibracija , ciut paspaudus gazo, dingsta.
jei kalba apie 2,0hdi 80kw,tai vien fiskes atjungti nepakanka,reikia ir vakumus likviduoti,kodel?,todel kad bereikalingas nutekejimas vakumo,visa tai tau turejo atlikti kas apsieme daryti,bet nedadare,ar tai proto pritruko,ar rankas teptis tingejo
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0