pas visas masinas su turbina, visas be be isimties tas tepalas patenka per alsuoklius, tik vieni gamintojai jau pastato apie 1 litro talpos oil catch can'a(fiat JTD motoruose), o kiti mazdaug 100g talpos(psa,vw ir t.t)..taigi norint isvengti majonezo ziema ir tureti geresne karterio ventiliacija pastatai tepalo gaudykle ir bedos baigias..ir joks cia ne brokas, tiesiog visi taupo siais laikais, zino kad masina vaziuos be tepalo gaudykles...o tepalas per alsuokli(t.y. jo garai) keliauja i slanges iskart kai uzkuriamas naujas motoras pasiekia darbine temp..nenorit tepaluotu zarnu, dekit gaudykle, nenorit ieskot sikinej smegenu vazinekit ir galvos nesukit...
P407 2HDI tepalai iš turbinos žarnos
Sukūrė Winston, 2012 Lie 17 15:19
Temoje atsakymų: 22
#21
Parašyta 2012 liepos 25 - 07:32
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#22
Parašyta 2012 liepos 25 - 08:26
ir kurioj vietoj pas zyzeliu siulot ji montuot? ta prasme ant kuriu slangu ar ortakiu, alsuokliu?
Šį pranešimą redagavo xzibit: 2012 liepos 25 - 08:26
'89 205 CJ 1.4TU
#23
Parašyta 2012 liepos 25 - 08:48
kiekvienam modeliui individualiai reikia zet kur montuot..esme ta reik surast ant alsuoklio zarnos gamintojo ideta tepalo surinkeja, toks apvalus apie 100g talpos sudukas su dviem slangom, tai vietoje jo reikia statyti normalu tepalo rinktuva..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0