Jump to content


Photo

2.2 HDI turbina


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#21 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • posts 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Posted 2013 August 08 - 21:13

8 detale ileidzia papildomai oro varikliui,tai yra prie tam tikru apsuku atsidaro

O ant 8 detales esanti traukike keiciasi atskirai ar cia yra bendra detale? pas mane nuluzes tas galiukas kuris turetu uzsimaut ant obuoliuko.Traukike vaiksto' bet naudos nera nes jinai nesujungta nei su niekuo.Ir kox tikslus detales pavadinimas?

Edited by ganksteris406, 2013 August 08 - 21:57.

  • 0
gangsteris607

#22 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • posts 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Posted 2013 August 09 - 21:07

Nera zinanciu apie sia detale?
  • 0
gangsteris607

#23 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • posts 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2013 August 09 - 22:30

Nera zinanciu apie sia detale?

pas ir mane buvo ta asele skilusi ,tai as su viela apsukau prikabindamas kojele su trauke,kiek ieskojau parduotuvese tai tas plasmasiukas perkasi su visu vostuveliu,seip gali srotuose paklausineti gal leis atskirai nusipirkti.
  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#24 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • posts 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Posted 2013 August 10 - 08:07

Nera zinanciu apie sia detale?

Pas mane taip pat buvo nulužęs tas "obuoliukas", tai taip pat teko su viela apsukti, kad atidarinėtų sklendę, kol "šrote" neužtikau viso SWIRL vožtuvo. Atskirai, vargu kas parduos atskirai, o šrote visas vožtuvas su kojele ne karvę kainuos (nuo 20 iki 50 Lt). Tuomet dar ant naujo plastmasinio antgalio užliejau epoksidinės dervos ir dabar jau maža tikimybė skilti (nes jei vožtuvas sveikas, keliant apsukas tempimas yra tikrai didelis).
  • 0

#25 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 05 - 23:12

Sveiki.
Kas man papasakos ar turbina kartais ne perputinėja?

Posted Image

Posted Image

Posted Image
  • 0

#26 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 06 - 18:16

Prie laisvu apsuku turi buti apie 1000 slegio ir 45-49% ocr reguliatoriaus. Jei ant laisvu rodo daugiau nei 1000 slegio, tai sakyciau labiau slegio dacikas grybauja. O siaip tai pagal tavo fotkes, tai perpucia. Kai viskas gerai reference ir measured turi susivienodinti kokios sekundes paklaidoj. Kadangi ocr paskutinej fotkej yra 5 o vis tiek perpucia, tai pirmoj vietoj ziureciau ar laiko vakuma turbinos membrana ir ar visa kita vakumo sistema sandari.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#27 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 07 - 16:15

Turint perputimo problema, beskit su pirštu kur kasti?

Posted Image
  • 0

#28 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • posts 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2013 December 09 - 14:27

Turint perputimo problema, beskit su pirštu kur kasti?

Posted Image

taip turejau perputimo problema,perzejau visus su vakumu susijusius vostuvelius ir kitus mehanizmus ir dasikasiau iki SWIRL vostuvelio,jo buvo kiaura membrana,padariau jai renovacija(nes negalejau laukti pakol detale pristatys) ir pamirsau sita problema
  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#29 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • posts 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Posted 2013 December 09 - 14:44

Renovacija??? Placiau kolega :-)
  • 0

#30 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 09 - 15:30

Taip taip, norėtumėm žimiai plačiau. 1: Jeigu ta membrana buna itrukusi, ar tas Swirl veikia? Nes pas mane jis vaikšto gaziuko padavus, girdėjau kad ten kiekvienas milimetras jo eigos yra svarbus. Šalia SW raidėmis pažimeto daikto (Swirl) yra elektrinis vožtuvas, jis Jpg ne pažimetas. 2: Norėčiau sužinoti kaip ji patikrinti, kokiu budu jis tikrinamas. Visas šlangas perlandžiojau, visos kaip ir užmautos ir itrukimu ligtais nesimato. 3: Kaip tikrinami vakuuminiai vožtuvai, kokia tikrinimo procedūra?
  • 0

#31 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • posts 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2013 December 09 - 22:40

tikrinau vakumo sandaruma su :
http://www.biltema.s...kmatare-151366/
o SWIRL renovacija padariau su gumos klijais,buvo sutrukusi membrana tai pertepiau gumos klijais plonu sluoksniu is abieju pusiu,ir veikia pakolkas jau puse metu.
kaip keiciau ji buciau rades nauja iskarto pirkti buciau dejas nauja o neuzsiiminejas tokias dalykais :unsure:
atsilus orams desiu nauja
  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#32 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 December 10 - 02:14

Taip taip, norėtumėm žimiai plačiau.
1: Jeigu ta membrana buna itrukusi, ar tas Swirl veikia? Nes pas mane jis vaikšto gaziuko padavus, girdėjau kad ten kiekvienas milimetras jo eigos yra svarbus.

Šalia SW raidėmis pažimeto daikto (Swirl) yra elektrinis vožtuvas, jis Jpg ne pažimetas.
2: Norėčiau sužinoti kaip ji patikrinti, kokiu budu jis tikrinamas.
Visas šlangas perlandžiojau, visos kaip ir užmautos ir itrukimu ligtais nesimato.
3: Kaip tikrinami vakuuminiai vožtuvai, kokia tikrinimo procedūra?

Nelabai tiesa del tu milimetru. Swirlas nera reguliuojamas kaip kad kokia turba, impulsais. Siuo atveju arba jis itrauktas ir 16 voztuvu atidaryta, arba atleistas ir tada lieka 12 voztuvu.
Nuemi slangele nuo swirlo, duodi gazo iki ~2.3, paziurai ar traukia. Jei traukia - voztuvas veikia, jei netraukia, pagal slangele ieskai voztuvo isejimo, susirandi isejima (reguliavima), kiek prisimenu ant swirlo voztuvo viso pajungimai: iejimas, valdymas, oro paemimas (kad atleist swirl'a kai reikia). Tas oro paemimas buna prijungtas prie trumpos slangeles su filtriuku arba tiesiog su niekuo nesujungtas. Tau reik "iejimo", is ten kur paduodamas vakuumas. Nuemi ta slangele, ziuri ar variklis uzvestas, paziuri (kad ir su pirstu) ar siurbia vakuuma, jei siurbia patikrini ar slangele einanti nuo voztuvo iki swirl'o kaip nors neuzglusinta, jei ne, ziuri ar eina maitinimas is fiskesi voztuva. Kiek prisimenu voztuvas veikia taip, kad kai ant jo paduodama itampa jis yra atidaritoj padety (t.y. traukia ora, o ne swirl'a). Zodziu, taip bezaidziant galima viska pertikrint. Jei nera maitinimo - ziuri laidus, jei yra - keiti voztuva.

Edited by PhanT, 2013 December 10 - 02:35.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#33 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 10 - 12:00

Dėkui už išsamu atsakymą. Bandysim tikrinti, nors jau linkstu kad yra negerai su pačios turbinos membrana, nes pagal diagnostikos skrinus matosi kad el.turbos vožtuvas, t.y.jame esanti membrana nebelaiko vakuumo, bet dar turiu grašį vilties kad bus kažkur prieinamoj vietoj beda, nes prie turbos tai tikrai be šiltu oru neprieisiu. Ir dar: o tai padavus ant vakuuminio vožtuvo 12v jis turi kleksėti dažnai, ar tik viena karta sudirbti? tikrinant ji be vakuumo.
  • 0

#34 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 December 10 - 13:51

Dėkui už išsamu atsakymą.
Bandysim tikrinti, nors jau linkstu kad yra negerai su pačios turbinos membrana, nes pagal diagnostikos skrinus matosi kad el.turbos vožtuvas, t.y.jame esanti membrana nebelaiko vakuumo, bet dar turiu grašį vilties kad bus kažkur prieinamoj vietoj beda, nes prie turbos tai tikrai be šiltu oru neprieisiu.

Ir dar: o tai padavus ant vakuuminio vožtuvo 12v jis turi kleksėti dažnai, ar tik viena karta sudirbti? tikrinant ji be vakuumo.

Turbos solenoidas atidarius kapota yra pats kairiausias (is tu triju kabanciu eileje). Turbos wastegate'as laaaabai paprastas, ta membrana irgi - retas gedimas. Nuemi nuo to solenoido valdyma (ta kur eina i turba) ir patrauki pora kartu i save, prispaudi liezuviu, atleidi - isgirsi klakt, jei taip tai 95%, kad gali ieskot bedu kitur.

Del SWIRL'o, jau parasiau, na dar karta. Jo padetys yra tik uzdaryta/atidaryta. Nera tarpiniu padeciu. Solenoidas arba pilnai atidarytas (traukia ora, atleidzia svirtele - turi 12v, tai taip yra ant zemu apsuku) arba solenoidas pilnai uzdarytas, traukia membrana (prie dideliu apsuku nuo 2.2k, turi 16v). Viskas. Gali kazkas strigti, nevaiksioti, nedatraukti, neatsistoti i vieta. Visa tai rodo, kad problemos su vakuumu. Vel gi 90% atveju cia buna pacio swirl'o membranos problemos, ji nuleidzia ta vakuuma.

Edited by PhanT, 2013 December 10 - 13:54.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#35 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 18 - 10:19

Jei tau vaziuojant jau iki 2k rpm pamatuotas turbos slegis yra didesnis pastoviai uz teorini/reference, swirlas ne prie ko. Jis suveikia tik nuo 2.2k rpm. Bus arba turbinos reguliavimo mentes uzdarytoje padetyje pastoviai uzstrigusios (galima patikrinti po masina palindus ir su burna patrauku ora per ta slangele kur ant turbos uzmauta - asele turi vaikscioti laisvai apie 1cm.) Jei vaiksto tai bus arba solenoidas parejes arba kazkur sistemoj bet kur leidzia vakuma pro sali ir jo neuztenka atitraukti ta turbos reguliavima. Ar stabdzio pedalas nera labai kietas/ bukas?
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#36 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 December 18 - 11:00

Jei tau vaziuojant jau iki 2k rpm pamatuotas turbos slegis yra didesnis pastoviai uz teorini/reference, swirlas ne prie ko. Jis suveikia tik nuo 2.2k rpm. Bus arba turbinos reguliavimo mentes uzdarytoje padetyje pastoviai uzstrigusios (galima patikrinti po masina palindus ir su burna patrauku ora per ta slangele kur ant turbos uzmauta - asele turi vaikscioti laisvai apie 1cm.) Jei vaiksto tai bus arba solenoidas parejes arba kazkur sistemoj bet kur leidzia vakuma pro sali ir jo neuztenka atitraukti ta turbos reguliavima. Ar stabdzio pedalas nera labai kietas/ bukas?

Mentes ? Ar gi ne su wastegate'u vazinejam ?
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#37 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 18 - 11:28

Ar stabdzio pedalas nera labai kietas/ bukas?

Stabdžio pedalas: užvestai ar nuo ryto atejus?
Nuo ryto atejus pedalas biški kietokas, nežinau koks turi buti tas kietumas, o jeigu kietas tai kas tada?
O turbina yra tokia, ir kur ta ašele ant jos?

Posted Image


Dar toks dalykas atsirado, pratikrinus visus solenoidus, paduodant ant ju 12v, visi klaksejo, tai padirbus mašinai ir užgesinus girdisi zvimbimas, kuris su laiku mažeja, ir po kiek laiko liaunasi.
Toks jausmas kad tas solenoidas kuris prisuktas prie oro filtro dežes nuleidžia vakuumą, užgesinus auto.
Tad klausimėlis: ar taip turi buti?

Prieš tai kai turėjau 406-a irgi zvimbdavo užgesinus, kažkuris iš meistreliu patikino kad čia normalu, tad dabar nežinau ar čia taip turi buti, nes ankščiau ligtais to zvimbimo nebuvo, o gal ir neatkreipdavau demesio.

Edited by Creator, 2013 December 18 - 11:30.

  • 0

#38 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 18 - 13:05

Mentes ? Ar gi ne su wastegate'u vazinejam ?

2.2 hdi yra VNT turba. Variable nozzle turbo. VW yra VGT - variable geometry, biski kitokia mechanine implementacija. Wastegate yra klapanas pries turbina, kuris tiesiog bypassina dujas. 2.0hdi yra su wastegate. 2.2 yra VNT. Ant turbos yra vakumime kapsule isilgai turbinos asies, ji tampo tokia asele, ja pamatysi tarp tos kapsules ir turbos sraiges.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#39 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 18 - 13:14

Stabdžio pedalas: užvestai ar nuo ryto atejus?
Nuo ryto atejus pedalas biški kietokas, nežinau koks turi buti tas kietumas, o jeigu kietas tai kas tada?
O turbina yra tokia, ir kur ta ašele ant jos?

Posted Image


Dar toks dalykas atsirado, pratikrinus visus solenoidus, paduodant ant ju 12v, visi klaksejo, tai padirbus mašinai ir užgesinus girdisi zvimbimas, kuris su laiku mažeja, ir po kiek laiko liaunasi.
Toks jausmas kad tas solenoidas kuris prisuktas prie oro filtro dežes nuleidžia vakuumą, užgesinus auto.
Tad klausimėlis: ar taip turi buti?

Prieš tai kai turėjau 406-a irgi zvimbdavo užgesinus, kažkuris iš meistreliu patikino kad čia normalu, tad dabar nežinau ar čia taip turi buti, nes ankščiau ligtais to zvimbimo nebuvo, o gal ir neatkreipdavau demesio.

Nezinau kas zvimbia. Gal zvimbia kuro siurblys bake, kad kuri laika dar kura recirkuliuotu zemo slegio grandinej. Gryztantis kuras yra ausinamas po masina esancioj resotkej po keleivio sedyne prieky. Gal del to. Pas mane irgi kartais jungus girdisi kai dar kokias 10s kazkas zvimbia gale ir skystis kazkoks sliurpcioja.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#40 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 21 - 17:13

Šiandien pasitikrinau ar tas turbinos elektromagnetinis vožtuvas klaksi, pasirodo klaksi. Pirmadieni bandysiu tikrinti su monometru.Klakset tai klaksi, bet ar jis laiko vakuuma. Tik va nežinau koks vakuumo sistemoje turi buti slegis, gal kas žinot? Visi solenoidai veikiantis( padavus 12v,klaksi) visos šlangutes pertikrintos, kelias net pakeičiau, kurios kele itarima. Turbina vistiek nori ir perpučia. Ka dar reiktu tikrinti, gal ko dar nežinau?

Edited by Creator, 2013 December 21 - 17:15.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users