aš pas save taip ir sandėliuoju tarp sezonų, bet egzotika taip laiko tik parduotuvėj; sandėly ir spėju vežant furais/konteineriais ir dar kaip - krauna 100% ==padug. be ratlankiu sandeliuojamos: II
405 vairo mechanizmas
#21
Posted 2004 July 15 - 18:23
#22 Svečias_lelius_*
Posted 2004 July 16 - 10:21
Teko dirbti pas FAG guoliu gamykloj DE kadangi maciau pats ir issiaiskinau pas chebra kokiu principui ir kaip gaminami guoliai galiu pasakyt kad pvz. tiek SKF tiek FAG guoliai visi bus vienodos kokybes nesvarbu kur tu juos rasi del vienos paprastos priezasties stakles kurias paciam teko derint visos tiekiamos is Vokietijos suderintos pagal vokiskus reikalavimus padaliniai tarkim Kinijoj gauna aprasyma tik kaip jas ijungt ir ruosinius sudet.Paprastai, nei vienas auto gamintojas negamina paciam sau daliu. Tiek guolis pezo ipakavime, tiek guolis su uzrasu SKF, dazniausiai buna vienas ir tas pats daiktas pagamintas toje pacioje gamykloje....Taciau, paaiskintkit, kodel is gamyklos isejes automobilis su pvz Monroe ar Sachs amortizatoriais laiko way ilgiau nei kad to pacio vardo amortizatoriai parduodami Kemi ar kitame tautiskame prekybos tinkle? Varianta, kad perklijuojamos etiketes, as buciau linkes atmesti.
Buvo tam mieste ir Sachs gamykla pasiteiravau kaip su tais dalykais yra sake taip principe gera Sachs nupirkt didesne tikimybe tik DE arba kur Europoj yra specialios zymes pagal kurias galima atskirt ar orgas netgi kurioj galykloj gamintas bet kadangi visi labai gudri tas zymes padirba ir lieka tik vienas kriterijus pagal kuri gali atskirti pirkdamas kad ir Vokietijoj tai kaina.
#23 Svečias_Baubas_*
Posted 2004 July 16 - 12:11
Bet lieka tokios "smulkmenos" kaip naudojamas metalas, stakliu issidevejimas ir prieziura...gaminami guoliai galiu pasakyt kad pvz. tiek SKF tiek FAG guoliai visi bus vienodos kokybes nesvarbu kur tu juos rasi del vienos paprastos priezasties stakles kurias
#24
Posted 2004 July 16 - 12:15
tuo viskas ir pasakyta - kad ir kokios staklės geros ir gerai suderintos paleidimo metu, bet visoms joms reikalingas nuolatinis aptarnavimas su kontrole, o jei kitaicai žino tik kurį mygtuką paspaudus jos pasileidžia ir į kurią skylę ruošinius sukišt.... jau net nebešneku apie reikalavimus medžiagoms ir tt. Tiekėjai imedžiagoms irgi būna ne vienas ir jų medžiagų savybės skiriasi šiek tiek...stakles kurias paciam teko derint visos tiekiamos is Vokietijos suderintos pagal vokiskus reikalavimus padaliniai tarkim Kinijoj gauna aprasyma tik kaip jas ijungt ir ruosinius sudet.
#25
Posted 2004 July 22 - 10:46
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#26
Posted 2004 July 22 - 10:49
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#27
Posted 2004 July 22 - 11:11
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#28
Posted 2004 July 22 - 11:36
101 %, teka per sita stumokli, net ant pakelejo ranka pasukus ratus i viena ir kita puse, pradeda begti tepalas is riebokslio, kur islenda strypas is stumoklio. Detale tiksliai keiciama, ziurejau nauju katalogus - parsiduoda atskirai vair. kolonele ir atskirai sitas stumoklis.O ar tu tikrai i˛sitikine˛s, kad teka bu?tent 5 detale˙? Pas mane yra visa vairo kolona nuimta, jeigu ko reiktu˛ tikrai atskirom dalim parduocˇiau
Darka, perku Kiek?
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#29
Posted 2004 July 22 - 12:32
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#30
Posted 2004 July 22 - 12:39
Aciu, kai pasiziuresi duok zinia, tarsimes. ;)Asˇ dar uzˇmesiu aki˛ ar pas mane ji nebe˙go pradzˇiai.
O kaina˛ siu?lyk pats
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#31
Posted 2004 July 23 - 11:04
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#32
Posted 2004 July 23 - 11:08
Hmm vakar aš ir aptikau kad tas riebokšlis atia - iki kryžmės keitimo ten buvo sausa o gal čia tik sutapimas?Šiaip pas mane vairo kolonėlės riebokšlis leido gan
#33
Posted 2004 July 23 - 11:10
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34
Posted 2004 July 23 - 11:16
Citrinos irgi vartojo tokias pat kolonėles, BXai berods, ten tai tikrai bėda, kas man buvo keista ,nes kad 405 -iems būtų tipiškai - kaip tais dar neteko girdėt.Kiek man teko zonduot situaciją, tai čia 405 bėda
#35
Posted 2004 July 23 - 11:21
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#36
Posted 2004 July 23 - 11:22
Aha, tai schema tokia: keiciu stumokli, tepalas nebeteka, slegis pakyla ir praspjauna Darkos mineta rieboksli...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users