Po ilgų dvejonių ar parodyti šį p406 ar ne, vistik nutariau jį parodyti viešai.
Viskas prasidėjo dar su šiuo automobiliu gal 2008 metais, kai teisių aš net neturėjau, bet jomis jau po biški buvo pradėję kvepėt. Ir Tėvukas ieškojo automobilio sau kurio paieškose dalyvavau ir aš. Po ilgų ieškojimų, pasirodė šis peugeot. Į turgaus aikštelę važiavom jo žiuret net kelis kartus nors aš jam neabejingas buvau tik iš pamatytų nuotraukų. Ir pagaliau nutarta šį automobilį pirkti. Jį ilgą laiko vairavo tėvas, ir jo mintys vis sukosi pakeisti priekį nauju, kuris yra tikrai gražesnis. O tuo metu jau aš turėjau savo P206 1.9d prisipažinsiu kaip pirmasis automobilis, jis buvo labai puikus.... bet kai gaudavau pavairuoti šį 406 pajausdavau ką reiškia vidutinės klasės sedanas

Peugeot 406 ST
Varomas 2.0 turbo benzininiu varikliu, kurį gano 150 kumelių.
Salonas- šviesus veliūras, labai tvarkingas, tik reikia priklijuoti medžiagą prie durų apšyvkių.
Automobilis turi visus to meto navarotus lietaus davikli, keturi el. langai, galinio lango užuolaidėlę, klimato kontrolę ir t.t...
Jokių super modų automobilyje nėra. Viskas jame stock, ir visas detales stengiamasi keisti originaliomis.
Automobilis buvo eksplotuojamas kiekvieną dieną ir jokių didesnių gedimų jame nebuvo. Perkant automobilį jautėsi jog sankaba i pabaigą, bet su ja pavyko atvažinėti dar 3 metus kol galiausiai parėjo garsieji sankabos cilindriukai, ir negavau jų taip lengvai per kelias savaites paieškų, tad nuspresta užsakinėti nauja visa sankabos komplektą iš žibinto, ir sankabos cilindriukus iš tanagros. Po šių nemažų investicijų, automobilis vėl rieda puikiai. Tik ryškėja po truputį tepalų valgymas, bet tam esu pasiruošęs, manau jog bus daromas kapitalinis variklio remontas ir tikrinama turbina, visa tai netolimoje ateityje, o dabar fotoreportažas nuo pat automobilio pirkimo.
Tik po pirkimo automobilis, ir su naujais halogenais pirktais žibinte. (perkant automobilį buvo ten tiesiog skylės)

Iš galo.
http://img836.images...8/dsc00887m.jpg
Tėvukas nusipirko naujus ratus, ir taip pat jau su pakeistu priekiu.

http://img259.images...1/imgp0957q.jpg
Tačiau mano nuomone aš radau gražesnius ratus, per po ilgų kančių jie gauti, ir uždėti ant automobilio.
r17 225/45 jei neklystu ET15.
http://img402.images...1/dsc0022jd.jpg
Svajonių dropas... (gal kadanors...)
http://img155.images...3/dsc07936r.jpg
Ateities planuose susitvarkyti variklį, jei viskas gerai su juo pavyksta, galbūt ir Garret t25/28 bus...
O galiausiai ir automobilio perdažymas iki pilnos laimės. (nes kaip ir kiekvienas tokio amžiaus automobilis turi kosmetinių trūkumų.)
Labiausiai nervina tie, kurie parkingo aikštelėse nemoka gražiai durų atsidaryti...
P.s kaip jau kažkas minėjo dėl moldingų... Šoninius blizgančius modlingus turiu... galinį bamperi porestailo taip pat turiu... priglausčiau ir bagažinę už krikščionišką kaina...
Kadangi čia forumas, priimu visas nuomones. Tik prašau neteršti temos jokiais ginčais, kaip kad buvo Rocoo (riedlentės) temoje.
Ačiū.