Siero206 vairuojamas p406
#1
Posted 2012 August 29 - 17:39
Po ilgų dvejonių ar parodyti šį p406 ar ne, vistik nutariau jį parodyti viešai.
Viskas prasidėjo dar su šiuo automobiliu gal 2008 metais, kai teisių aš net neturėjau, bet jomis jau po biški buvo pradėję kvepėt. Ir Tėvukas ieškojo automobilio sau kurio paieškose dalyvavau ir aš. Po ilgų ieškojimų, pasirodė šis peugeot. Į turgaus aikštelę važiavom jo žiuret net kelis kartus nors aš jam neabejingas buvau tik iš pamatytų nuotraukų. Ir pagaliau nutarta šį automobilį pirkti. Jį ilgą laiko vairavo tėvas, ir jo mintys vis sukosi pakeisti priekį nauju, kuris yra tikrai gražesnis. O tuo metu jau aš turėjau savo P206 1.9d prisipažinsiu kaip pirmasis automobilis, jis buvo labai puikus.... bet kai gaudavau pavairuoti šį 406 pajausdavau ką reiškia vidutinės klasės sedanas ))) Ir kuo toliau tuo labiau jis man pradėjo patikt, kol galiausiai persėdau prie jo vairo... kaip tik tuo metu kuro kainos pradėjo kilt, ir supratau kad toli niekur nenuvažiuosi būdamas studentas, tad teko į šį automobilį dėti dujas (visi tie kurie pasiruošę sakyti kad sugadinau automobilį šiuos žodžius pasilikt sau) automobilis važiuoja labai puikiai ir dujomis.
Peugeot 406 ST
Varomas 2.0 turbo benzininiu varikliu, kurį gano 150 kumelių.
Salonas- šviesus veliūras, labai tvarkingas, tik reikia priklijuoti medžiagą prie durų apšyvkių.
Automobilis turi visus to meto navarotus lietaus davikli, keturi el. langai, galinio lango užuolaidėlę, klimato kontrolę ir t.t...
Jokių super modų automobilyje nėra. Viskas jame stock, ir visas detales stengiamasi keisti originaliomis.
Automobilis buvo eksplotuojamas kiekvieną dieną ir jokių didesnių gedimų jame nebuvo. Perkant automobilį jautėsi jog sankaba i pabaigą, bet su ja pavyko atvažinėti dar 3 metus kol galiausiai parėjo garsieji sankabos cilindriukai, ir negavau jų taip lengvai per kelias savaites paieškų, tad nuspresta užsakinėti nauja visa sankabos komplektą iš žibinto, ir sankabos cilindriukus iš tanagros. Po šių nemažų investicijų, automobilis vėl rieda puikiai. Tik ryškėja po truputį tepalų valgymas, bet tam esu pasiruošęs, manau jog bus daromas kapitalinis variklio remontas ir tikrinama turbina, visa tai netolimoje ateityje, o dabar fotoreportažas nuo pat automobilio pirkimo.
Tik po pirkimo automobilis, ir su naujais halogenais pirktais žibinte. (perkant automobilį buvo ten tiesiog skylės)
Iš galo.
http://img836.images...8/dsc00887m.jpg
Tėvukas nusipirko naujus ratus, ir taip pat jau su pakeistu priekiu.
http://img259.images...1/imgp0957q.jpg
Tačiau mano nuomone aš radau gražesnius ratus, per po ilgų kančių jie gauti, ir uždėti ant automobilio.
r17 225/45 jei neklystu ET15.
http://img402.images...1/dsc0022jd.jpg
Svajonių dropas... (gal kadanors...)
http://img155.images...3/dsc07936r.jpg
Ateities planuose susitvarkyti variklį, jei viskas gerai su juo pavyksta, galbūt ir Garret t25/28 bus...
O galiausiai ir automobilio perdažymas iki pilnos laimės. (nes kaip ir kiekvienas tokio amžiaus automobilis turi kosmetinių trūkumų.)
Labiausiai nervina tie, kurie parkingo aikštelėse nemoka gražiai durų atsidaryti...
P.s kaip jau kažkas minėjo dėl moldingų... Šoninius blizgančius modlingus turiu... galinį bamperi porestailo taip pat turiu... priglausčiau ir bagažinę už krikščionišką kaina...
Kadangi čia forumas, priimu visas nuomones. Tik prašau neteršti temos jokiais ginčais, kaip kad buvo Rocoo (riedlentės) temoje.
Ačiū.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#2
Posted 2012 August 29 - 20:53
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#3
Posted 2012 August 29 - 22:02
#4
Posted 2012 August 29 - 22:08
Edited by Bivainis, 2012 August 29 - 22:16.
#5
Posted 2012 August 30 - 06:16
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#6
Posted 2012 August 30 - 07:21
negrazus. jei jau sugalvosi keisti, tai i porestailo mano manymuNa, tuomet reiktų galinio bamperio moldingo su blizguciu iki restailo nors as dar ilgai galvoju, ka daryt... ar važinėt taip kaip yra, ar keisti visa gala i porestailo ir važinėti... O gal tiesiog susidėti tokius žibintus? mygt
bimbauzio ikirestailas buvo su chromais
Edited by Eddy, 2012 August 30 - 07:22.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#7
Posted 2012 August 30 - 08:23
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#8
Posted 2012 August 30 - 08:37
#9
Posted 2012 August 30 - 08:56
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#10
Posted 2012 August 30 - 12:19
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#11
Posted 2012 August 30 - 20:53
Pritariu, neatnaujinto galas niekuo neprastesnis nei atnaujinto P406.Ikirestailai chromo juostele turejo tik geriausios komplektacijos ir dazniausiai tai 3.0l.
Manyciau kad graziausiai butu palikt ikirestailo uzpakali tik pakeist moldingus su chromo juostele. Man ikirestailo uzpakalis gerokai grazesnis.
#12
Posted 2012 August 30 - 21:00
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#13
Posted 2012 August 30 - 21:36
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#14
Posted 2012 August 30 - 21:42
jei jau nori kazkiek priartinti gala iki porestalo tai klijhuok juostele ant galiniu lempu. senais laikais esu keliem klijaves. tai istoli net nesuprasi.Na, tuomet reiktų galinio bamperio moldingo su blizguciu iki restailo nors as dar ilgai galvoju, ka daryt... ar važinėt taip kaip yra, ar keisti visa gala i porestailo ir važinėti... O gal tiesiog susidėti tokius žibintus? mygt
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#15
Posted 2012 August 31 - 07:55
greiciausiai problemele su turbo. kaip linas sake, uzgesintai masinai duslintuve susikaupia kazkiek tepaliuko, kuris bekaistant masinai isdegaNa, supratau. Prie to pacio, kas galit paburt tiesiog is kavos tirsciu? Keistas dalykas kartais vyksta su masina. Trauka gera viskas gerai... bet butent kai ikaista prie ~70 laipsniu pradeda dumint kazkiek is duslintuvo ikaitus iki 80-90 viskas dingsta kaip ir nebuta, problema kaip ir nelabai didele kolkas, bet butu gerai ja jau dabar isprest. Kokios idejos kyla jum? Pagal mane, tai jei butu kazkas blogai su variklio galva ir varytu tepalus pro kazkur i duslintuva betkokiu atveju butu tepaluotos zvakes, bet jos kaip ir "naturaliai" atrodo. Gal turbina? O gal per voztuvu gumeles pvz per nakti prasisunkia kazkiek tepalo, ir butent prie tokios temperaturos jis pradeda degt?
voztuvu gumeles reiktu atmesti., nes tepaliukas degtu momentaliai patekes i cilindra, ir tai beperstojo
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#16
Posted 2012 August 31 - 08:20
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#17
Posted 2012 August 31 - 09:09
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#18
Posted 2012 August 31 - 09:16
esu girdejes, kad kiti, pritaiko., kad uzdet nauja turbina ant koliko jo nekeiciant., senaja turbinos ta dali kuri sukasi prie ismetimo koliko nusuka nuo senojo ir uzdeda ant naujojo.. kiek cia tiesos, nezinau ir ar tai imanomaNa, gerai, kad bent teisinga linkme mastau. Motoristai tikina, jog reiktų pradėti nuo variklio galvos ėmimo, tam, kad isitikinti jog tarkim viskas gerai, arba tam kad kažkas blogai. O tik po to žiurėti turbiną. Realiai yra čia konkrečiai nusimanančių apie turbinas? Mane domina būtent suderinamumas turbinos prie variklio. Dabar stovi turbina T25 ir jeigu sumastau užsisakinėti turbina T25/28 (kombinuotą) ar kaip ten ji vadinasi. Su kokiomis problemomis aš galiu susidurti ją montuojant?
Kiek žiurėjau karštoji dalis bent iš nuotraukų internete yra 1:1, bet šaltoji lyg ir skiriasi?
Dėl pasiūlymo dėl juostelės ant žibintų, tai man ne juostelėje skiriasi prieš restailas, ir po restailas kažkada buvo tokia mintis, bet dabar man ji visiškai nebeaktuali
cia pasiskaitinek apie t25 i t28
http://r8c.rover-klu...ndex.php?pid=11
Edited by Eddy, 2012 August 31 - 09:19.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#19
Posted 2012 August 31 - 09:54
Nujaučiu jog problemos bus joje (nors dar neaišku) paaiškes pasižiurėjus variklį. Planuoju važiuoti pas meistrus rugsėjo viduryje. Ir vistik jei problema bus turbinoje, nenoriu užsiimti restauravimu. Nes pats apie šiuos agregatus mažai dar tenusimanau o restauravimas atsieis ~300 LT,kam keist ta turbina nori?
O T25/28 galiu įsigyti už daug maž 520-550lt. Žinoma iš šios turbinos nauda bus didesne nes padidės galia, kas žino šiuos variklius nesijaučia tos tokios traukos turbinos kaip dyzeliuose (nes T25 veikia nuo žemų sūkių), tad su t25/28 variklis taps daug gyvesnis. Jei dabar yra 150 AG (per daugeli metų dar išsilakstė pora kumelių) tai su naujaja turbina planuojama būtų min~200ag -max250AG po remapo.
Dėkui už linką, persižiurėjau, tai reik išpradžių turėt ir t28 jei gamintis. Bet rūpimas klausimas po truputį aiškėja. Kad karštosios dalys tokios pašios. Lieka išsiaiškint dėl šaltųjų.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#20
Posted 2012 August 31 - 10:02
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users