Siero206 vairuojamas p406
#41
Parašyta 2012 rugsėjo 12 - 13:59
#42
Parašyta 2012 rugsėjo 12 - 14:57
Cia kaip kam, man asmeniskai priesrestailo galas nekaip atrodo, toks vaizdas, kad butu gaves y subine geraiAš manau toks Pežas ir turėjo išeiti iš gamyklos. Porestailo priekis ir iki restailo galas. SPaudžiu ranką, nerealiai atrodo.
#43
Parašyta 2012 rugsėjo 12 - 16:01
Yeap, o man ikirestailo galas tiesiog leeeeedas. Be jokių pribumbasų. Žibintai neperskelti tikrai geriau atrodo. BEt porestailo priekis piktesnis. ;) Dėl skonio nesiginčijama, bet asmeniškai man šitas Pežas leeedas. :]Cia kaip kam, man asmeniskai priesrestailo galas nekaip atrodo, toks vaizdas, kad butu gaves y subine gerai
#44
Parašyta 2012 rugsėjo 17 - 22:03
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#45
Parašyta 2012 rugsėjo 30 - 18:14
Projektas su lesiais baigtas, taciau nezinau kaip ilgai su jais vazinesiu rezultatu kas liecia svietima esu patenkintas (vazineju zibintus atsireguliaves ir siek tiek labiau nusileides), tik nepatenkintas gal estetine isvaizda, ir nezinau net ka pakeisti, kad atrodytu graziai, o gal tiesiog nepriprates). Automobilis bus tvarkomas iki galo, uzsakytas is zibinto (ir jau gautas) variklio rem. komplektas pagrindinis dirzas, vadens pompa, tarpine ir t.t...
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#46
Parašyta 2012 rugsėjo 30 - 19:06
LedasTaigi reik atnaujint tema,
Projektas su lesiais baigtas, taciau nezinau kaip ilgai su jais vazinesiu rezultatu kas liecia svietima esu patenkintas (vazineju zibintus atsireguliaves ir siek tiek labiau nusileides), tik nepatenkintas gal estetine isvaizda, ir nezinau net ka pakeisti, kad atrodytu graziai, o gal tiesiog nepriprates). Automobilis bus tvarkomas iki galo, uzsakytas is zibinto (ir jau gautas) variklio rem. komplektas pagrindinis dirzas, vadens pompa, tarpine ir t.t...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#47
Parašyta 2012 spalio 08 - 15:09
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#48
Parašyta 2012 spalio 08 - 15:51
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2012 spalio 08 - 15:52
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#49
Parašyta 2012 spalio 08 - 16:05
Šį pranešimą redagavo sieras206: 2012 spalio 08 - 16:35
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#50
Parašyta 2012 spalio 09 - 08:28
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#51
Parašyta 2012 spalio 09 - 09:32
#52
Parašyta 2012 spalio 09 - 09:51
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#53
Parašyta 2012 spalio 09 - 10:11
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#54
Parašyta 2012 spalio 09 - 10:21
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#55
Parašyta 2012 spalio 09 - 11:11
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 09 - 11:16
#56
Parašyta 2012 spalio 15 - 09:56
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#57
Parašyta 2012 spalio 15 - 12:11
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#58
Parašyta 2012 spalio 15 - 13:28
Taip, šitai suprantu. Bet turbina svari, neapsitepalavus, žiurėjo ašelę niekas neklibejo. Šiandien tėvas važiavo iš paskos, tai viskas vyksta taip:Neisvengiamai turbina siek tiek tepalo sudegina, bet netiek kad matytusi dumas, ar dinginetu litrais.
Variklis pasiekia 70-75 laipsnių temperatūrą. Pradeda eiti dūmai, kurie ilgai nesisklaido (baltos spalvos). Pragazuojant, dūmai nedingsta. Bet pvz pavažiavus agresyviau 200 metrų automobilis nemeta jokio dūmelio, gali gazuot kaip nori, viskas švaru, gražu.
Nežinau ką galvoti... Svarbiausia kad variklis visas po remonto. Galva šlifuota, žiedai keisti, vožtuvai pritrinti, tarpinės keistos, na visi pagrindiniai mazgai tvarkyti. Radau temą apie 806 2.0 turbo, jam ale pakeitus turbiną, dingo dūminimas, bet pas jį dūmino visą laiką. WTF? Mistika...
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#59
Parašyta 2012 spalio 15 - 15:40
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#60
Parašyta 2012 spalio 19 - 10:43
Taigi reikia imtis darbų. Pasiskambinus i porą turbo servisų orentacinė kaina turbo restauracijos ~530lt.
Manau jog ši suma yra gerokai užlaušta. Ir ieškau remonto komplekto turbinai. Pagal viską čia stovi Garret t25 turbina pas mane? Bent google taip sako...
Ir įdomu, kas nusimano, ar užtenka tokio remonto komplekto? (planuoju užsisakinėt iš ebay ir pats namų salygom persirinkt, youtube pilna vaizdo megžiagos kaip tą atlikt)
Mygt
Žiūrint į ateitį... Ką turėčiau žinoti perkant boost gauge (barometrą turbinai)? Jie tarpusavyje kažkuo skiriasi?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0