alkuninio veleno skyvas
#1
Parašyta 2012 rugsėjo 22 - 19:51
#2
Parašyta 2012 rugsėjo 22 - 21:19
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Parašyta 2012 rugsėjo 22 - 22:28
#4
Parašyta 2012 rugsėjo 22 - 22:44
skyva tvarkyk .gi šeštadienio vakaras ,automatas jėga,ner pas tave smagračiopas mane juk automatas ar gali but smagratis?juk nera kiek zinau plaukiojancio ar klystu???
#5
Parašyta 2012 rugsėjo 22 - 23:18
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#6
Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 08:58
#7
Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 09:32
nuemes dirza,kartu ir generatoriaus sankabele patikrink ar nepastrigus,man taip buvo ant P307,pakeiciau ta skyva alkuninio pavazinejau,aisku barskejimas dingo, bet vibracija pajudant is vietos ant mazu apsuku buvo didele,galvojau kad skyvas lievas naujas,nors brangu pirkau,bet teko dar ir generatoriu kita is sroto det,nes nauja Valeo sankabele 60euru +pakeitimas,o srote Bosch generatorius 30euru...Dekui uz info kokonui ,nera kada reikia savo puga kuo greiciau apsitvarkyt kelione i skandin avus laukia dar karta dekui
#8
Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 12:46
#9
Parašyta 2012 rugsėjo 25 - 17:32
#10
Parašyta 2012 rugsėjo 25 - 20:05
#11
Parašyta 2014 balandžio 21 - 15:31
#12
Parašyta 2014 balandžio 21 - 15:42
1. buna ir kalenimas1. Ar škyvui atgyvenus savo dienas atsiranda kalenimas?
2. Ar galima uždėtą škyvą aplink savo ašį pasukinėt? Nes man kažkaip keista kad rankomis įmanoma tai padaryt ir nenaudojant daug jėgos.
3. Kokio velnio tas diržas trinasi į škyvą? Ar tai nėra sugedusio ir balanso netekusio škyvo darbeliai?
2. pasukinėt negalima,ant veleno stovi ivorė.greiiausiai sutruko skyvo guma ir tu ji judini padalinta(nebesujungta) i dvi dalis
3. o kur jam trintis jei subirėjo
#13
Parašyta 2014 balandžio 21 - 15:46
Trinasi pagrindinis paskirstymo diržas į škyvą ten kur yra metalinė dalis nes ten tiesiog blizga ir yra dirželio dantukai tiesiog išpjovę savo formas ir diržas paskustas...1. buna ir kalenimas
1. Ar škyvui atgyvenus savo dienas atsiranda kalenimas?
2. Ar galima uždėtą škyvą aplink savo ašį pasukinėt? Nes man kažkaip keista kad rankomis įmanoma tai padaryt ir nenaudojant daug jėgos.
3. Kokio velnio tas diržas trinasi į škyvą? Ar tai nėra sugedusio ir balanso netekusio škyvo darbeliai?
2. pasukinėt negalima,ant veleno stovi ivorė.greiiausiai sutruko skyvo guma ir tu ji judini padalinta(nebesujungta) i dvi dalis
3. o kur jam trintis jei subirėjo
#14
Parašyta 2014 balandžio 27 - 08:13
Bent jau pas 2,1 varikli visada dirzas trinasi i skiva.Uzvedus be skivo meta dirzaTrinasi pagrindinis paskirstymo diržas į škyvą ten kur yra metalinė dalis nes ten tiesiog blizga ir yra dirželio dantukai tiesiog išpjovę savo formas ir diržas paskustas...
1. buna ir kalenimas
1. Ar škyvui atgyvenus savo dienas atsiranda kalenimas?
2. Ar galima uždėtą škyvą aplink savo ašį pasukinėt? Nes man kažkaip keista kad rankomis įmanoma tai padaryt ir nenaudojant daug jėgos.
3. Kokio velnio tas diržas trinasi į škyvą? Ar tai nėra sugedusio ir balanso netekusio škyvo darbeliai?
2. pasukinėt negalima,ant veleno stovi ivorė.greiiausiai sutruko skyvo guma ir tu ji judini padalinta(nebesujungta) i dvi dalis
3. o kur jam trintis jei subirėjo
#15
Parašyta 2014 balandžio 27 - 09:31
#16
Parašyta 2014 balandžio 27 - 09:56
Visiems PSA varikliams, kur škyvas dedasi ant šponkės ir prisisuka centrinio varžtu - jis atlieka diržo prilaikymo ir centravimo funkciją. Vienoj pusėj škyvo sienelė, kitoj pusėj dantytas škyvukas irgi turi tą sienelę. Ir ne tik tą funkciją, bet ir laiko vietoje dantytąjį pagrindinio diržo škyvuką, kad jis nenusimautų. Ir dar taip pat laiko ir tepalo siurblį varančios grandinės žvaigždutę, kuri sujudėjus dantytam škyvukui juda irgi lengvai, o sujudėjus gali sumanyt paskersuot seną grandinę.Trinasi pagrindinis paskirstymo diržas į škyvą ten kur yra metalinė dalis nes ten tiesiog blizga ir yra dirželio dantukai tiesiog išpjovę savo formas ir diržas paskustas...
1. buna ir kalenimas
1. Ar škyvui atgyvenus savo dienas atsiranda kalenimas?
2. Ar galima uždėtą škyvą aplink savo ašį pasukinėt? Nes man kažkaip keista kad rankomis įmanoma tai padaryt ir nenaudojant daug jėgos.
3. Kokio velnio tas diržas trinasi į škyvą? Ar tai nėra sugedusio ir balanso netekusio škyvo darbeliai?
2. pasukinėt negalima,ant veleno stovi ivorė.greiiausiai sutruko skyvo guma ir tu ji judini padalinta(nebesujungta) i dvi dalis
3. o kur jam trintis jei subirėjo
Ant seno originalaus škyvo, koks jis bebūtų, 90proc. būna žymės nuo diržo, kartais net gana gilios. Ir nieko - normalu.
Reik žiūrėt, kaip atrodo tempimo ir parazitiniai guoliai, kaip pompa, nes jei seniai keista - kažkas iš jų gali būt pasikreipęs ir jau prie mirties, tai ne tik diržą nori mest ir dėl to trina, bet gali ir užkirst.
Kitas variantas - paranoja. Nes diržo šonas visada būna užpoliruotas, kažkiek ir patrintas, bet tai šitoj sistemoj normalu. Jei diržas jau stipriai susiaurėjęs ir ryškiai pavalgytas - reikia imt ir žiūrėt viską labai atidžiai.
NIEKADA NEKURKIT ŠITŲ VARIKLIŲ BE NORMALIAI UŽDĖTO GENERATORIAUS ŠKYVO.
Max kelioms sekundėms, kad patikrint ar užsiveda ir iškart vėl gesinant, nes diržas kaikuriems laikosi gan neblogai, bet daugumai važiuoja lauk iškart ir jei dar ir be dangtelių - per kelioliką apsisukimų gali pabėgt. Arba būna ir škyvukas neprikepęs ir laisviausiai nusiima. Plius, dar ir šponkę galima taip pamest.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 balandžio 27 - 09:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0