o tu isprendei kitos savo temos problemas su sildymu? nes kaip dauguma naujoku prikuri temu ir dingsti. nes man aktuali ta ana tema irgigarantijos nera, nes dujom metu jau nemazai.. berots 4 ar 5..
dumai is po kapoto
#21
Posted 2012 November 18 - 17:46
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#22
Posted 2012 November 18 - 19:50
turiu dar klausima. ar gali buti cia kaltas LEV? nes uzkuriant varikli, reikia laikyti pastoviai apsukas su pedalu paciam, kol variklis uzsyla..sauti gali ir neesant dujom. gali buti problemos su benzino sistema
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------
#23
Posted 2012 November 18 - 19:53
nepyk. tikrai nebuvo kada prisesti normaliai ir pasiskaityti forume. juolab pasitvarkyti masinos.. kadangi dabar masinyte isvis nevaziuoja.. tai greitu laiku tikrai tos temos neatnaujinsiu... bet bus pirmas dalykas kuris tvarkysiuos kai isspresiu sita beda.. nes visgi saltukas.. o nuo siauliu iki raseiniu kol vaziavau, kojas nusaliau.. taciau lauke minuso dar nera.. kas bus toliau.. pradedu bijoti ir bevaziuot..o tu isprendei kitos savo temos problemas su sildymu? nes kaip dauguma naujoku prikuri temu ir dingsti. nes man aktuali ta ana tema irgi
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------
#24
Posted 2012 November 18 - 20:01
nezinau. jei reiketu speti sakyciau kadd negali. speciau labiau babynu plokste zvakes elektronika ir pan.tiksliai tau cia niekas nepasakys. daryk diagnostika pradziai kai pasikeisi isiurbimo kolektoriuturiu dar klausima. ar gali buti cia kaltas LEV? nes uzkuriant varikli, reikia laikyti pastoviai apsukas su pedalu paciam, kol variklis uzsyla..
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#25
Posted 2012 November 18 - 20:29
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#26
Posted 2012 November 18 - 21:27
visko nesuverciu. kadangi esu naujokas sitame reikale, tai viskas yra idomu, ir klausinejuos. ziurinejaus internete mazdaug kainas, buvau rades nuo 2litru pezuko kolektoriu, tai buvo irgi idomu suzinot ar tinka jis, dekui! o skirtumas yra diuraliumis ar plastmasinis? kiek skaiciau tai diuraliuminiai geriau, bet kaip ten su dujom? imanoma pritaikit tuos purkstukus ir visa kita?Laisvos eigos voztuvas yra valdomas kitu davikliu, su ECU pagalba, todel nereikia iskart visko suverst LEV, del apsuku nelaikymo. Siauliuose tikrai rasi ne viena isardyta 1,8l motora, todel be problemu rasi kotektoriu. Taipogi bent is isores 2.0l 97kw motoro kolektorius atrodo taip pat.
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------
#27
Posted 2012 November 18 - 22:33
nu metalinis bent nesusprogs po kito suvio. tik patariu isedi i ji ir atbulini voztuva iskartavisko nesuverciu. kadangi esu naujokas sitame reikale, tai viskas yra idomu, ir klausinejuos. ziurinejaus internete mazdaug kainas, buvau rades nuo 2litru pezuko kolektoriu, tai buvo irgi idomu suzinot ar tinka jis, dekui! o skirtumas yra diuraliumis ar plastmasinis? kiek skaiciau tai diuraliuminiai geriau, bet kaip ten su dujom? imanoma pritaikit tuos purkstukus ir visa kita?
Edited by Neburtininkas, 2012 November 18 - 22:33.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#28
Posted 2012 November 18 - 22:40
#29
Posted 2012 November 18 - 22:56
suvis buvo greiciausia del to, kad kurei nuspaudes akseleratoriu. itariu kad zvakiu bukles niekad netikrinai ir nekeitei ju? gal ir babinu plokste jau i pabaiga.visko nesuverciu. kadangi esu naujokas sitame reikale, tai viskas yra idomu, ir klausinejuos. ziurinejaus internete mazdaug kainas, buvau rades nuo 2litru pezuko kolektoriu, tai buvo irgi idomu suzinot ar tinka jis, dekui! o skirtumas yra diuraliumis ar plastmasinis? kiek skaiciau tai diuraliuminiai geriau, bet kaip ten su dujom? imanoma pritaikit tuos purkstukus ir visa kita?
metalinis kolektorius butu atsparesnis suviams. bet tada labiau kencia oro sklende ir pan.
bet kad pradetu saudyt ant benzo ar 4 kartos duju, masina turi buti labai jau nudrozta ir nepriziureta.
duju purkstukai dedasi tiek i plastmasini, tiek i metalini kolektoriu be problemu.
#30
Posted 2012 November 19 - 01:02
is dalies pritariu, nes is kitos dalies nelabai ka supratau. taciau del duju nutekejimo gal ir gali buti variantas. nes sakau, pradejo imti man duju 4litrais daugiau...Kokie dar cia gali buti atbuliniai voztuvai, cia gi ne slangine yranga, 4 karta dujos NESAUDO, vienintelis dalykas kas gali buti reduktorius, leidzia dujas per vakumine slangute kur sujungta su ysiurbimo kolektoriumi
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------
#31
Posted 2012 November 19 - 01:13
taip, esi teisus, kuriu visada nuspaudes akseleratoriu, nes kitu atveju iskart jis man gesta. na zodziu, kai uzkuri turi laikyti apsukas nuspaudes pats, kol variklis susyla, o tada jau kurenasi pati.. tai vat, kuriant tikrai spaudziau pedala, nes apsukos iskart krenta, gali kurti kad ir 10 kartu ja salta. vistiek be pedalo nieko..suvis buvo greiciausia del to, kad kurei nuspaudes akseleratoriu. itariu kad zvakiu bukles niekad netikrinai ir nekeitei ju? gal ir babinu plokste jau i pabaiga.
metalinis kolektorius butu atsparesnis suviams. bet tada labiau kencia oro sklende ir pan.
bet kad pradetu saudyt ant benzo ar 4 kartos duju, masina turi buti labai jau nudrozta ir nepriziureta.
duju purkstukai dedasi tiek i plastmasini, tiek i metalini kolektoriu be problemu.
kitas dalykas. ne, zvakiu tikrai nekeiciau. spejau pasikeisti galini salnyka, tepalus, filtrus visus, termostata, susitvarkyt nurudijusius ausinimo sistemos vamzdelius, taciau zvakiu nespejau pakeisti..
del to nepriziuretumo, tai kai pirkau masinyte, tikrai matesi kad zmogus vazinejo tik i darba, ir atrode kad nebuvo keites nieko gyvenime.. taciau variklis tikrai gyvas. ispradziu pries uzsimanant pezuko vazinejau su giminaicio pezuku, lygiai tokiu pat 406 1.8 16v benzinas/dujos tiesiogines.. atrode traukos uztenka ir t.t.. taciau kai nusipirkau sita, jin pasirode lyg kokia raketa lyginant su tuo kur vazinejau.. tai tikriausiai giminaicio pezukas buvo nusmaugtas kokiu seneliu kurie tampo namukus...
toliau, del kolektoriaus. imanoma ji paciam nusiimt? megint susirast pagal ji kazka panasaus ir vezt sriegt, kad nuo purkstuku slangutes isisuktu? pradziai butu idomu suzinot placiau, kaip ji nusiimt, ir kaip ko nepridirbus del duju sistemos, nes manau kazkur turetu duju balionas uzsisukt ar kazkas panasaus.
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------
#32
Posted 2012 November 19 - 01:37
neiviena iranga negali saudytiKokie dar cia gali buti atbuliniai voztuvai, cia gi ne slangine yranga, 4 karta dujos NESAUDO, vienintelis dalykas kas gali buti reduktorius, leidzia dujas per vakumine slangute kur sujungta su ysiurbimo kolektoriumi
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#33
Posted 2012 November 19 - 09:47
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#34
Posted 2012 November 19 - 09:51
pasikeiti zvakutes., babynas ., pasitikrini lamda., kitus degimo sistemai pribumbasus., nauja kolektoriu ir su spakaina galva sauni vel trasiuottaip, esi teisus, kuriu visada nuspaudes akseleratoriu, nes kitu atveju iskart jis man gesta. na zodziu, kai uzkuri turi laikyti apsukas nuspaudes pats, kol variklis susyla, o tada jau kurenasi pati.. tai vat, kuriant tikrai spaudziau pedala, nes apsukos iskart krenta, gali kurti kad ir 10 kartu ja salta. vistiek be pedalo nieko..suvis buvo greiciausia del to, kad kurei nuspaudes akseleratoriu. itariu kad zvakiu bukles niekad netikrinai ir nekeitei ju? gal ir babinu plokste jau i pabaiga.
metalinis kolektorius butu atsparesnis suviams. bet tada labiau kencia oro sklende ir pan.
bet kad pradetu saudyt ant benzo ar 4 kartos duju, masina turi buti labai jau nudrozta ir nepriziureta.
duju purkstukai dedasi tiek i plastmasini, tiek i metalini kolektoriu be problemu.
kitas dalykas. ne, zvakiu tikrai nekeiciau. spejau pasikeisti galini salnyka, tepalus, filtrus visus, termostata, susitvarkyt nurudijusius ausinimo sistemos vamzdelius, taciau zvakiu nespejau pakeisti..
del to nepriziuretumo, tai kai pirkau masinyte, tikrai matesi kad zmogus vazinejo tik i darba, ir atrode kad nebuvo keites nieko gyvenime.. taciau variklis tikrai gyvas. ispradziu pries uzsimanant pezuko vazinejau su giminaicio pezuku, lygiai tokiu pat 406 1.8 16v benzinas/dujos tiesiogines.. atrode traukos uztenka ir t.t.. taciau kai nusipirkau sita, jin pasirode lyg kokia raketa lyginant su tuo kur vazinejau.. tai tikriausiai giminaicio pezukas buvo nusmaugtas kokiu seneliu kurie tampo namukus...
toliau, del kolektoriaus. imanoma ji paciam nusiimt? megint susirast pagal ji kazka panasaus ir vezt sriegt, kad nuo purkstuku slangutes isisuktu? pradziai butu idomu suzinot placiau, kaip ji nusiimt, ir kaip ko nepridirbus del duju sistemos, nes manau kazkur turetu duju balionas uzsisukt ar kazkas panasaus.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#35
Posted 2012 November 19 - 10:02
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#36
Posted 2012 November 19 - 10:35
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#37
Posted 2012 November 19 - 14:14
dekui labai, taip ir darysiu, meginsiu nusiimti ir nuvezt ta senaji kolektoriu su naujuoju. tik vat galvoju, koki geriau pirkti, ar diuraliumini ar plastmasini.. nors manau jei viska susitvarkius su degimu ir visa kita, nebeturetu nusauti, ir nebeturetu buti jokio skirtumo ar toks ar anoks.Ant duju bako buna du varztai uzdarantys padavima i motora ir uzpylima. Tai del didesnio saugumo gali juos uzsukt. Nors su 4 kartos iranga dujas uzdaro elektro voztuvai. kolektorius manau turetu elementariai kokiais 4 - 8 varztais tvirtintis prie bloko. Toliau aisku reiketu nuo kolektoriaus nuimt droselio sklende ir mep daviklis. Kai turesi kita kolektoriu, tai su abiem nuvaziuok pas dujininkus ir jie tau pragres ir ides ka reikia i nauja kolektoriu.
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------
#38
Posted 2012 November 19 - 16:04
imk koki pasitaikys., susitvarkius reikalus., negali tikrai saudyt.. tete vazineja su xm 2,0 16 v 4 kartos dujom.. tai apart trukciojimo vaziuojant., ne sykio nera isove kas nors..dekui labai, taip ir darysiu, meginsiu nusiimti ir nuvezt ta senaji kolektoriu su naujuoju. tik vat galvoju, koki geriau pirkti, ar diuraliumini ar plastmasini.. nors manau jei viska susitvarkius su degimu ir visa kita, nebeturetu nusauti, ir nebeturetu buti jokio skirtumo ar toks ar anoks.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#39
Posted 2012 November 19 - 16:58
Kas dėl grežimo, tai jokio ten stebuklo ar tai spec kampų nereikia, nefantazuok, greži kuo arčiau benzininio purkštuko ir psio.Pirmas dalykas reikia zinoti kokiu kampu ir kurioj tiksliai vietoj grezt. Bet kur neisgresi.
O antra tai kad nuvezas kazkam isgrezt pats neatsakai uz darbo broka. Turesi kad papriekaistaut ir kompensacijos pareikalaut.
#40
Posted 2012 November 19 - 17:17
Pabandyk taip visoms auto isgrezt bele kaip., pamatysi skirtumus. Savaime aisku kad kuo arciau benzino tuo geriau. Bet yra skirtumas ir kampas . Kai kuriems auto gali dirbt blogai jei dujos bent kiek neteisingai pasiduos.Kas dėl grežimo, tai jokio ten stebuklo ar tai spec kampų nereikia, nefantazuok, greži kuo arčiau benzininio purkštuko ir psio.Pirmas dalykas reikia zinoti kokiu kampu ir kurioj tiksliai vietoj grezt. Bet kur neisgresi.
O antra tai kad nuvezas kazkam isgrezt pats neatsakai uz darbo broka. Turesi kad papriekaistaut ir kompensacijos pareikalaut.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users