Tarakono 106 Rallye S1
#21
Posted 2013 April 08 - 10:14
#22
Posted 2013 April 30 - 00:38
Vrum vrum vruuum... Triokšt! Keberiokšt! Veiksmas vyksta uždarame Vokietijos autobane, kur du nebrendylos revina savo variklius, šypsosi vaikiškai ir spjaudo dūmus iš siaurų, mažyčių duslintuvų. Žalia, GO GO GO. Pirmas bėgis, antras... Jėgos atrodo žiauriai panašios, skirtumai minimalūs - abu kibirai vienodai netraukia. Lekiama beveik 100kmh greičiu, o pro šalį skrieja ženklai "autobahn", "no speed limit" ir "drag race strip". Agresyviai kišamas bėgis iš antro į trečią, o ant gazo pedalo vis dar uždėta plyta. Nieks nematė, kas laimėjo ir kokia persvara, bet kibirai neužilgo stovėjo šalikelėje. Bedraginant, biškį sugedo Manto Pežukas. Daugiau galima paskaityti jo temoje: mygt. Viskas baigėsi tuo, kad su Manto Scenicu tempiau Pežuką į aikštelę poilsio... Žinoma, su mano Pežuku dar pavažinėjom vėliau. Nemažai laiko praleidom ir Siemens arenos aikštelėje, kur pabendravom su slalomo organizatoriais (kurie kaip tik bandė valyti nuo sniego būsimą trasą). Galų gale grįžę namo nuėjom miegot prieš smagiąją dieną.
Šalin vasarines padangas (2013-04-06)
Aš tai pramiegojau. Pramerkęs akis pagalvojau "o blyn, kiek jau valandų?". Vėluot nevėlavau, bet ir pavalgyt nelabai spėjau. Aš esu naivuolis, nes nepagalvojau, kad Anello.lt vėluos (tai jau tampa įprasta). Atskubėjau visas alkanas, vos spėjęs nusipraust. Nu ir šūdas gi, nu - nieko dar ten nebuvo, net trasos. Būčiau spėjęs keturių žmonių pietus pagaminti, pavalgyti ir snūstelt popietuko.
Į slalomą aš atvažiavau vasarinėmis padangomis, bet bagažinėje gulėjo 4 ratlankiai apmauti žieminukais (2 mano ir 2 Manto). Nutariau, kad keisiu tik priekinius ratus, o gale paliksiu vasarines padangas. Trasose buvo nemažai pliurzos, šlapio sniego, košės, šūdo, balų, vandens, druskos ir taip toliau ir panašiai. O konkurencija juk nemaža - 5 dalyviai iš Peugeot klubo ir dar krūva kitų dalyvių.
Dalyvavau ir FWD, ir OPEN klasėse. Prisivažinėjau, prisilinksminau, BET dariau labai daug klaidų. Aš labiau mėgstu jausti sukibimą, grip'inti ir ramiai pravažiuot kuo gražesnėmis trajektorijomis. Šįkart buvo viskas priešingai, nei mėgstu... Nu ir šiaip aš nemoku dar elgtis ant tokios slidžios dangos. Reikia lavinti vairo sukiojimo įgūdžius (rankos pinasi) ir išmokti gerai naudotis rankiniu. Nu ir jau nebemoku susitvarkyt su savo emocijom - pradedu karščiuotis, perspaudžiu ir panašiai. Anksčiau kažkaip su tuo susitvarkydavau, ramesnis jausdavaus. Įtariu, kad taip gali būti dėl daugiau nei vienerių metų pertraukos be slalomų... Esmė tokia, kad reikia mokytis vairuot man.
Pasikroviau daug malkų nuo Manto (FWD 2/13; OPEN 1/16) ir biškį malkų nuo Cheiniko (FWD 4/13). Turint omeny, kiek daug klaidų dariau, dar reikia džiaugtis, kad nenusiritau žemiau... Tad galutiniai rezultatai: FWD 5/13; OPEN 6/16 (PDF). Daug vietos apmąstymams, susikaupimui ir kitiems dalykams. Bandžiau gaut grįžtamojo ryšio, patarimų iš kitų žmonių/dalyvių, tai kažkiek sulaukiau to ir stengsiuos pasirodyti geriau Transmechanijos slalome (gegužės 10 d. Siemens arenoje).
Dar reikia nepamiršti laisvųjų važiavimų!!! O čia buvo išties smagu. Atsivažinėjom, atsilinksminom. Buvom susikeitę su Cheiniku automobiliais (jis slalome su 206 S16 dalyvavo), tai nu man išties patiko. Nelabai mėgau 206, bet truputį pakeičiau nuomonę ir su S16 jau galėčiau gyvent. Jis net visai ir kasdienai tinkamas, skirtingai nei mano 106! Taip pat gavau pavairuot Vilbcv 106 (savo buvusį), nu tai jis ne tokius gerus įspūdžius paliko - reikia padirbėt tiek prie pakabos, tiek prie visko. Saloną išlengvinti yra OK, bet turėtų būt viskas tvarkingai (pasižymėk tai užrašuose ir planuose, Vilbcv). O kulminacija buvo mano pažįstamo Honda S2000. Kelis kartus pravežė (patiko) ir taip stovint eilėj važiuot dar kartą, pažįstamas man sako "o gal tu nori pravažiuot?". Che... RWD vairavau tik vieną kartą ir tai buvo žiemą su pažįstamo E30 (2,5l 141kw). Bet aš sutikau. Nieko stebuklingo neparodžiau (ir nebandžiau, nes baisoka su svetimu automobiliu kažką bandyt), bet biškį mažiuuuką skersiuką pastačiau. Yra ir video: mano pirmoji pažintis su Honda S2000.
http://tarakonaz.vho...panorama1th.jpg
Dėl Pežuko... Reikia kažką daryti su pavarų svirtimi. Baisiai nervino, kai prie didesnių apkrovų (stabdant ypač) išmesdavo bėgį. Ne vieną ir ne dvi sekundes teko dėl to prarast kelis kartus. Ir viskas, jokių pakeitimų nebenoriu (nekalbant apie planuojamas dėti sėdynes). Visiškai esu patenkintas savo automobiliu net ir ant tokios kelio dangos. Ant sauso, šilto asfalto išvis kaifuoju (kiek teko mieste prasilėkt), nekantrauju pasimatuot ilgiais su kitais kokiame nors sauso asfalto slalome. Dar labai širdį paglostė pagyros iš slalomistų - tiek Mantas nepagailėjo gražių žodžių automobiliui, tiek dar keli žmogeliai. Kaaaip gerai, kad aš jį nupirkau.
Pavasaris
Galų gale atėjo tikrasis pavasaris. Nusiploviau abu automobilius, abu papuošiau vasariniais ratais ir padangom. Gera ant širdies. Tema apie Pežuką, bet įmesiu ir savo kasdieninio Golfo nuotraukų. Kai kurių nuomone, Golfas net ir už Pežuką geriau atrodo, bet Pežukas turi važiuot, o ne atrodyt.
http://tarakonaz.vho...panorama2th.jpg
#23
Posted 2013 December 10 - 01:05
Seniai berašiau - visa vasara prabėgo, visas ruduo. Ir nors nedaug nudirbau, bet šiek tiek pajudėjo reikalai siekiant pasidaryti sau "tobulą 106". Vasaros pradžioj įsidarbinau "Čiliake", o tai reiškia, kad beveik niekam nebeturiu laiko, bet turiu pinigų ir galiu pirkti ką tik noriu. Tai trumpai nupasakosiu, ko spėjau prisipirkt.
Visų pirma, iš Manto nupirkau atsidarančius galinius šoninius langus, nes vieną savų sulaužiau, kai užtrenkiau viduje raktelius. Dar visą spynelių komplektą iš to paties Manto nupirkau - manosios supuvusios ir tik keleivio durys atsirakina su raktu. Nu bet čia šūdai. Vat užtat kiek ratų nusipirkau!
Labai susiviliojau skelbimuose užmatęs tikrus Compomotive Motorsports TH (6,5x15 ET41) ratlankius. Nepigus malonumas, bet nutariau nupirkt. Nusiploviau juos, pastačiau kambaryje ir prieš užmigdamas vis pagalvodavau kaip afigienai jie atrodys ant Pežuko. Bet po to pradėjau skaičiuot, kad reikia ilgų varžtų (arba špilkų ir veržlių), rastavkių, smėliavimo ir dažymo jiems, lipdukus iš naujo daryt... Ir dar kokie jie sunkūs!!! Vienas ratas sveria 8,1kg. O dar rastavkių reik, šūdų visokių, kurie gi irgi sveria... O kadangi planavau juos naudot tik sukergus su semi slickais, nutariau, kad nafik nereikia man to galvos skausmo. Paėmiau ir pardaviau už dar brangiau.
Galiausiai įsigijau perfect komplektuką, kaip kad anksčiau jau norėjau - "daily" ir "race" ratų komplektus! Gavau visas 4 originalias 106 Rallye S1 skardas (5,5x14) ir dar nusipirkau 4 Citroen C5 "skardas" (6x15 ET19), kurios tik atrodo kaip geležinės skardos, o iš tikro pagamintos iš aliuminio!!! Visas Rallye klubas Anglijoje myli šitus ratus, nes jų išnešimas tobulai tinka 106 ir jos sveria tik po 4,7kg. Per žiemą nusismėliuosiu ir nusidažysiu visus 9 ratlankius (turiu 5 Rallye skardas) ir ant Rallye skardų montuosiu gatvines padangas, o Citroen lengviskardės gaus naujus/naudotus semi slickus! Aišku, draugai tai manęs biškį nesupranta, daugmaž "durnas, pardavei Compomotive ir skardų prisipirkai". O bet tačiau, man pastarieji 2 komplektai ratlankių kainavo mažiau nei Compomotive pardavimo kaina, nekalbant jau apie Citroen skardų lengvumą.
Bet čia pirkiniai nesibaigia... Tiesą sakant, ratlankiai tera smulkmena! Mantas pardavinėjo savo 106 XSI, o kadangi turėjau atliekamų pinigų ir brolis sugalvojo laikytis teises, tai aš jį paėmiau ir nupirkau (broliui). Važinėjau kurį laiką, džiaugiausi (mano Rallye stovi su vasarinėm padangom be draudimo - žiemoja) kol Golfas buvo pagedęs (kad jį kur velniai). O geriausias pirkinukas buvo vėliau, prieš kokią savaitę ar daugiau... Kai nuvarėm mes į Kauną pirkti Rallye skardų, pardavėjas tik PYST pasiūlė pirkti visą Rallye (kuris ne tai, kad šiaip Rallye, bet dar ir Kenwood edition) už laaabai gerą kainą ir negalėjau atsisakyt. Tai va ir apie šitą pirkinį reikia papasakot...
Skelbimu Facebooke pasidalino Vilbcv. Iškart pamatęs čiupau telefoną ir po poros minučių jau turėjau rezervuotus originalius Rallye skardinukus. Kelios dienos - ir mes Kaune. Atvarėm prie savininko namų, jis kaip tik nusukinėjo nuo automobilio Rallye skardas ir dėjo kitus turimus ratlankius - originalius XSI lietus ratlankius (turėjau kažkada, bet pardaviau baltarusams). Bliamba, man iškart mintis kilo iš kur pas jį ir XSI, ir Rallye ratlankiai. O tada pastebėjom visokius KENWOOD lipdukus. Ir mes su Mantu žinojom apie šitą versiją - buvom ją matę viename labai gerame puslapyje ir buvom nutarę, kad tai viena gražiausių 106 S1 modifikacijų. Realiai tai buvo paimtas standartinis 106 Rallye automobilis ir į jį įdėtos garso kolonėlės gale, priklijuoti Kenwood lipdukai, Rallye lipdukai pakeisti viena raudona linija ant automobilio šono ir uždėti XSI ratai vietoj Rallye skardų. Pakaba, variklis, salonas tokie patys kaip Rallye. Ir tokia versija buvo leidžiama tik Šveicarijoje (būtent tokia kilmės šalis mano naujojo pirkinuko).
Konkretus nupirktas automobilis žiauriai supuvęs, tragiško kėbulo, BET visa kita - geros būklės. Salone likusios visos detalės (išskyrus vieną galinių kolonėlių apsauginį dangtelį), niekas nesuplyšę net (labai gražios sėdynės), variklis dirba sklandžiai, traukia gerai, kėbulo išorinės plastmasės neskilusios ir nelūžusios... Nu tai dėl viso šito geros būklės gėrio aš jį ir nupirkau. Jei mano varikliui kas nors atsitiktų - turėsiu atsarginį. Taip pat kai kurias salono detales persidėsiu. Bamperiai, arkos bus kaip atsarga, jei sugalvočiau nunešti Kačergoj atitvarus ar dar ką nors.
http://tarakonaz.vho...PK/abudu2th.jpghttp://tarakonaz.vho.../kenwood1th.jpghttp://tarakonaz.vho.../kenwood2th.jpghttp://tarakonaz.vho.../kenwood3th.jpghttp://tarakonaz.vho.../kenwood4th.jpg
Tad tokios naujienos iš mano Rallye fronto. Planuoju kuo labiau susitvarkyt savo automobilį, nes pilna visokių smulkmenų, kurios nėr malonios. Nu ir dar laukia įrašas apie automobilio svėrimą, dyno stendą ir važiuotus slalomus bei Kačergą!
Edited by Tarakonaz, 2013 December 10 - 01:09.
#24
Posted 2013 December 10 - 08:24
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#25
Posted 2013 December 11 - 17:24
#26
Posted 2013 December 12 - 16:27
#27
Posted 2013 December 12 - 16:40
Edited by sieras206, 2013 December 12 - 16:42.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#28
Posted 2013 December 12 - 23:26
#29
Posted 2013 December 12 - 23:28
#30
Posted 2013 December 16 - 13:11
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#31
Posted 2013 December 22 - 20:29
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#32
Posted 2014 April 08 - 00:48
Nu ką... Sezonui pasiruošta! Nusipirkau išsvajotas NAUJAS semi slick tipo padangas. Taip pat nusmėliavau ir milteliniu būdu nudažiau du ratų komplektus. Dabar grynai turiu ratus tokius, kokie buvo svajonėse: vienas komplektas originalių Rallye skardų su BF Goodrich 185/55 R14 padangomis (tiesa! Pasirodo, kad ant nupirktojo juodo Rallye buvo ne S1, o S2 skardos nuo naujesnio 106 Rallye. Tai reiškia, kad jos platesnės, kas yra labai gerai. Negaliu dar atsidžiaugti!); antras komplektas Citroen lietų "skardų" sveriančių po 4,6kg su Federal 595 RS-R 195/50 R15 padangomis. Ir abu komplektai balti! Dar garaže liko originalūs 106 XSi ratlankiai (reiktų parduot) ir paprastos R14 juodos skardos, kurias gal reiktų nudažyt su balionėliu baltai ir pasilikti žiemai, nes kaip tik turiu labai geras žiemines padangas. Nu tiesiog tobulai - du ratų komplektai vasarai! Kol kas užsidėjau gonkėms skirtą komplektuką, kad priprasčiau ir pritrinčiau naują gumą. Įspūdžiai neišpasakyti. Taaaip gerai ant kelio stovi, taip limpa! Taip pat dėl kietų padangų sienelių labai gerai reaguoja į vairo judesius - automobilis tapo ypatingai jautrus ir vikrus. Dėl superinio ratų išnešimo vairas žiauriai lengvas ir sukiojasi taip lengvai lyg būtų su stiprintuvu. Beliko sužibėti slalome. Balandžio 12d. dalyvausiu ir labai tikiuosi prigriebti taurę. Kaip sakiau draugams, tai be taurės neketinu važiuot namo - jeigu reiks, atimsiu prievarta, per jėgą!
Planai pusmečiui
Tech. apžiūra baigiasi liepos viduryje, tad iki to nieko ekstremalaus negaliu daryt (gal ir gerai). Kol kas kraunuos geriausias detales iš juodojo Rallye į baltą. Visokios plastmasės, apdailos... Va artimiausiu metu reikia išsitraukti kilimą (juodame geresnės būklės) ir jį nuvežti išplauti cheminiu būdu kartu su sėdynėmis (jos irgi daug tvarkingesnės juodame Rallye). Tada salonas išvis bus ledinis. Dar ir saugos diržai kaip nauji, net neišpurvinti. Tiesa, nusipirkau dar porą 4 taškų, trijų colių sportinių Sabelt diržų su quick release - raudoni. Tegul guli garaže, gal kada nors prisireiks. Taip pat kelis kartus buvo aplankiusios mintys dėl saugos lankų, bet niekur neskubėsiu - po metų ar po dviejų gal jie ir atsiras. Daug artimesni planai liečia išmetimą ir amortikus. Manieji priekiniai amortikai apsitepalavę jau, greit vapšė nebebus įmanoma važinėt, tad reikia priimti sprendimą dėl jų keitimo - dėt paprastus ar dairytis ir ieškoti reguliuojamų coilų... Dėl išmetimo irgi minčių yra - vis pažiūriu skelbimus išmetimo kolektorių. Gerai būtų turėt 4-2-1 sistemą.
Kas dėl maloniosios dalies - lakstymo - tai manau, kad dalyvausiu šių metų Lietuvos automobilių slalomo čempionate. Iš viso 6 etapai iš kurių 3 vyks Vilniuje ir 3 - Šiauliuose. Dėl Šiaulių labai kremtuosi - toli važiuot. Bet Vilniaus etapuose TIKRAI sudalyvausiu. Šiaip šį sezoną nusimato konkurencijos ne tik bendrai FWD klasėj, bet ir tarp 106 Pežukų... Naujasis mėlyno 106 GTI (neseniai buvo pardavinėjamas už brangiai) iškart puolė lakstyti slalomuose ir jau nusipirko Toyo Proxes R888 padangas. Ketina dalyvauti ir čempionate. Taip pat Vilbcv tikriausiai pirks semi slickus ir taip pat konkurencingai lakstys slalomuose... Vienžo, bus kur pasistengt ir bus su kuo pakovot. Aš, žinoma, tikiuos atpist visus Pežukus ir kuo daugiau Hondų, Astrų ir kitų FWD šūdų.
#33
Posted 2014 April 08 - 08:00
I <3 HATERS
#34
Posted 2014 April 08 - 11:49
#36
Posted 2014 June 08 - 02:33
2014-04-12 Velykinis slalomas
Po žiemos jautėsi, kad truputį apsimiegojęs, apkerpėjęs ir viską pamiršęs. Nebuvau patenkintas savo važiavimais. Bet ko norėti po tokios ilgos pertraukos. Užtat tai buvo gera mankšta! Šiaip renginys superinis - tiek organizuotumas, tiek vedėjo kalbėjimas, tiek atmosfera buvo gera. Ir nors važiavau prastai, bet nenusiritau į galą, likau gana aukštai - 4/22 FWD klasėj ir 7/48 tarp visų dalyvių. Tebūnie prakeikta ta 4 vieta - kaip man ji atsibodo. VIDEO
2014-05-03 Kaukaro žiedo I etapas
Praeitais metais truputį liūdėjau, kad nevažiavau Kaukare. Vaikystėje gyvenau netoli ir prisimenu žiedines lenktynes - eidavau ir varvindavau akis į sportinius automobilius. Jei man, tam dešimtmečiui, tada būtų kas nors pasakęs, kad po kažkiek metų aš pats ten važiuosiu su savo automobiliu, būčiau nepatikėjęs turbūt. Keista, kaip išsipildo svajonės (nors vaikystėj nebuvau sau garsiai nusistatęs tokios svajonės, bet neabejoju, kad žiūrėdamas į lenktynininkus slapta norėjau būti jų vietoj). Tai va šiais metais sugalvojau, kad gal būtų nebloga idėja sudalyvaut VISUOSE etapuose, visame čempionate. Po pirmojo etapo supratau, kad idėja bloga. Organizuotumas eina šikt, koks blogas. Mano grupė turėjo startuot 8h, o startavau tik 11h. Nu tipo normalu toks vėlavimas? Jau ir taip sunku buvo keltis 6h ryto (visokios administracinės ir techninės komisijos), o čia dar kone šaiposi neleisdami važiuot. Nu krč. Aišku, vėlavimas pas šiuos organizatorius jau tapęs įprastu dalyku, bet aš kaip naivus vaikas iki varžybų dienos tikėjausi, kad jie iš savo klaidų pasimokė. Tai va dėl tokio šūdino planavimo, nebeketinu dalyvaut kituose etapuose. Ai, dar reikia paminėt, kad net nepaskelbti oficialūs rezultatai!!! Net nebuvo apdovanojimų. Nu krč, visiškas fiasko. Ir lyg to dar būtų negana, liepos 12d. vyks III etapas. Pirmo etapo rezultatų nėr, antras etapas neįvyko, tai iškart peršoko į III etapą. Normaliai? Klounai, o ne organizatoriai. O jei kalbant apie mano važiavimus, tai sekėsi neblogai. Preliminariai primetus, užėmiau 4 vietą (taip taip, vėl tas prakeiktas skaičius) savo klasėje (iki 1600 kubikų). Labai trūksta galios tokiuose slalomuose. Visgi čia jau greituminis, rimts dalyks! Tai kol kas labai gal nekišiu nosies į greituminius, pasidžiaugsiu lėtuminiais. O bet tačiau, bendroj visų dalyvių lentelėje iš maždaug 70 dalyvių buvau kažkur 33-35. Tai nepaisant keletos konkurentų mano (pačioj silpniausioj) klasėj, visi kiti dalyviai pagal idėją galingesniais automobiliais! Tai dar visai neblogai. Aplenkiau net Lotus kit carą ir šiaip kai kuriuos "rimtus" konkurentus, kurie šiaip bendrai slalomų kontekste važiuoja net labai gerai. Pvz, apdėjau abi Mazda MX-5 (1.8l varikliais)! Ir jų vairuotojai pastoviai ant podiumų lipa slalomuose. Tad bendrai paėmus, viską pasvėrus, esu patenkintas savo važiavimais. Juolab, kad nebuvo didesnių klaidų - nenunešiau stulpo (per varžybas buvo nunešti 2), nenumušiau kuoliukų, nespininau niekur.
2014-05-09 Transmechanija
Mano mėgstamas slalomas. Kaip ir praeitais metais, vyko per dvi Siemens arenos aikšteles. Trasos gerai sudėliotos, smagu važiuot. Konkurencijos gal ir mažokai, nes vyko darbo dieną - penktadienį. Bet stipriai kovojau su Mantu_lt. Ir man jį pavyko aplenkti! Viršutinėje trasoje važiavau neblogai, bet užtat apatinę įvaldžiau visiškai - paskutiniu važiavimu padariau absoliučiai geriausią tos dienos laiką. Kai jau riedėjau iš finišo, nepažįstamieji žiūrovai man rodė viršun iškeltus nykščius. Labai malonus jausmas, labai gera nuotaika. Taip džiaugiausi, kad pavyko stabiliai, be klaidų pravažiuot visą slalomą. Tiesa, neišvengiau problemų su bėgių išmetinėjimu (kaip visada), tai pasisodinau draugą, kuris tvirtai laikė įmuštą pirmą bėgį. Biškį juokingai, bet tik šitaip pavyko pasiekti gerų rezultatų. Dar juokinga, kad mokykloje jis buvo mano suolo draugas, o dabar patapo "vairo" draugu, che. Tai va, likau 3/19 FWD ir 2/11 FREE klasėje. Ir tiesa, pavyko su kamera užfiksuot geriausius (pergalingus) savo važiavimus! Čia gal dėl to, kad filmavau, taip stipriai stengiaus - dėl gerų kadrų, o ne dėl gero trasos įveikimo laiko. VIDEO
2014-05-25 Lietuvos automobilių slalomo čempionato II etapas Šiauliuose
Šiais metais įbridau į gilesnį šūdą. Įsigijau Lietuvos automobilių sporto federacijos išduodamą vairuotojo licenciją. Trumpai sakant, mandrai išsireiškiant, beveik galima sakyt, kad oficialiai esu lenktynininkas. Paprasčiausios kategorijos, bet jau šis tas, jau pradžia. Licenciją pirkau su tikslu sudalyvaut Lietuvos automobilių slalomo čempionate! Ten susirenka rimčiausi, stipriausi slalomistai. Pirmasis etapas vyko Šiauliuose. Šiaip realiai čempionate tai antras etapas, bet pirmasis neįvyko dėl organizacinių sunkumų, tai pirmasis savęs išbandymas čempionate tarp rimtų žmonių įvyko būtent Šiauliuose. Nepažįstama aplinka, įtampa... Važiavau su tikslu pravažiuot stabiliai ir be klaidų. Norėjau likti kur nors viduryje (dalyvių sąrašas atrodė bauginančiai - visi žinomi ir visi gerai važiuojantys), į podiumą netaikiau. Nu kaip, stengiausi kiek galėjau, bet nesitikėjau nieko. Tai va podiumo ir nepaėmiau. Bet savo pasirodymu šiame slalome esu patenkintas labiau nei bet kur kitur! Kaip ir norėjau, važiavau pakankamai greitai, kuoliukų nevarčiau... Ir kadangi atstovauju ne tik save, bet ir "sportinio vairavimo centro" komandą, tai džiaugiuosi, kad pavyko uždirbti taškų ir komandinėje įskaitoje. Likau 4/8 Laisvoje klasėje (vėl tas pragariškas skaičius) ir paskutinis/11 FWD klasėje. Vat... Dėl tos paskutinės vietos tai reikia papasakot. Viskas buvo neblogai, bet turėjau problemų su bėgių traukute. Taip taip, kaip ir Transmechanijoj. Gaila, kad slalomo čempionate negalima sodintis keleivių, kurie laikytų įmuštą pirmą bėgį - tikrai būtų prireikę. Paskutiniame savo FWD klasės važiavime, įveikęs pusę trasos, tiesiog joje sustojau - nušoko traukutė ir likau visai be bėgių. Šiaip primetus, būčiau likęs kažkur 4-5 vietoj FWD klasėje, jei ne tas gedimas, kuris mane nustūmė į patį galą. Tai labai labai blogai, nes visgi svarbu ne tik šios varžybos, bet ir visas čempionatas, kuris sudarytas iš 6 atskirų varžybų. Jau bus daug sunkiau pakilt. Tiesa, mane gelbsti viena išlyga - skaičiuojant čempionato taškus, prasčiausias pasirodymas bus išbraukiamas iš įskaitos ir pliusuos tik 5 varžybose pelnytus taškus. Tai tiesiog išėjo taip, kad išnaudojau savo atsarginį variantą ir tiek. Gaila, aišku, kad taip anksti ir neturėsiu atsargos, bet ką padarysi. Dabar likusiuose 5 etapuose reiks pravažiuot tobulai ir be gedimų! VIDEO
http://tarakonaz.vho...zultLASC2th.jpg
Pirkiniai ir gedimai
Šiaip tai nusipirkau GoPro, tai stengsiuos, kad visi slalomai būtų nufilmuoti. Kad jau apie pirkinius pradėjau, tai dar reikia paminėt, kad nusipirkau priekinius reguliuojamo kietumo KYB AGX amortizatorius. Senieji standartiniai jau beveik ištekėję buvo. Dabar padidėjęs stabilumas ir kietumas labai ryškiai juntamas, esu be galo patenkintas. Taip pat vyksta žaidimai su pavarų perjungimo traukutėmis ir variklio pagalvėmis. Su traukutėmis nesusitvarkau. Tai linksta, tai nušoka išvis. Nupirkus naują ilgiausią (33+cm) ir ją prailginus beveik maksimaliai, pastebimai sumažėjo bėgio išmetinėjai. Nors junginėjant jausmas, kad nelabai patogiai ir tiesiai įsikiša, bet važiuojant kažkaip geriau. Šiaip bėgių gal net neišmetinėtų, jeigu nejudėtų variklis. Iš pradžių bandyta vidurinę apatinę variklio pagalvę apliet poliuretanu, bet kažkaip šis sprendimas nelabai pasiteisino - vis dar gerokai per daug judėjimo iš variklio pusės. Norisi, kad to laisvumo išvis nebūtų ir visos variklio vibracijos jaustųsi salone (komforto, kurio nėra ir taip, bus dar mažiau, bet gi nesvarbu). Tai kadangi pats netekinu ir tuo neužsiimu, kaip tik palikau automobilį pažįstamų servise ir labai tikiuosi, kad galų gale šią problemą pavyks išspręst ir nereiks aukot to brangaus laiko įmušinėjant bėgius vidury važiavimų. Tiesa, dar cheminiam valymui buvau atidavęs visą saloną iš "donoro" juodojo Rallye S1 Kenwood. Šviežiai išvalytą raudoną kilimą ir gražias, nesuplyšusias sėdynes susimečiau į savo baltąjį Ralliuką. Bliaaamba, kaip išgražėjo vidus. Dar per vasarą reiks prikišt nagus prie išorės - poliravimo prašosi kibiriukas. Nors ir nesivaikau gražios išvaizdos, bet nu net nebenusivalo purvai ir dažai tarsi matiniai dabar... Teks kažką daryt.
http://tarakonaz.vho...PK/kybagxth.jpg http://tarakonaz.vho...ocheminioth.jpg http://tarakonaz.vho.../salonas2th.jpg http://tarakonaz.vho...dynesportth.jpg
#37
Posted 2014 November 27 - 16:33
Seniai bebuvęs aš čia... Naujienų biškis yra, bet iš pradžių su geriausiom naujienom! Nusipirkau dar vieną 106! Aha, man kažkaip taip išeina, aš nežinau. Šį kartą - 2003 metų dyzeliukas - kasdieniam važinėjimui ir darbui. Reik tikėtis, kad patikimai tarnaus, visgi per mėnesį virš 4000km prasuku.
#38
Posted 2014 November 27 - 16:39
Numeriai prieki vieni, gale kiti? ))) ar kas čia padaryta? nes ant baltuko gi tie patys
O siaip nostalgija turetam 106 tiesa, neisivaizduoju kuo tave taip traukia 106, suprantu dar ralye, bet 1,5D taupumo neneigsiu yra bet prisiminimai nera super jo... Gal mano nuomone kitokia, bet nezinau, nesijauciau saugiai tame 106, tikra taburetke... 206 tai jau siek tiek sis tas Betkokiu atveju sekmes su pirkiniu!
Beje turiu vairo kolonele 106, jei kada reikes gali kreiptis uz 30LT atiduosiu. Berods priesrestailo bet kiek zinau porestailo labai panasi.
Edited by sieras206, 2014 November 27 - 16:40.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#39
Posted 2014 November 27 - 23:21
Automobilis iš Vokietijos - buvo neregistruotas ir be numerių, tai trumpam buvau uždėjęs balto raliuko numerius.
Šiaip bendrai 106 nu žiauriai smagiai valdos. Maži, vikrūs tokie. Dyzeliukas biškį bukokas, bet dzin. Man reikėjo pigios, ekonomiškos mašinos. Man kuo toliau, tuo labiau jis patinka. Man kaip tik labai patinka tas nesaugumo jausmas. Nu žavinga kažkuo. Ir automobilio paprastumas, super viskas tiesiog. Uždarinėjant duris garsas kaip skardos - ko ne prikolas? ) Aš nemėgstu didelių patogių automobilių - nuobodu labai.
Vairo kolonėlės nebereikia - baltam Pežui keičiau prieš porą mėnesiu. Gaila, kad anksčiau nepasakei, kad turi.
#40
Posted 2014 November 28 - 08:25
sweikinu siu pirkiniu ;)
o tai kur golpas ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users