Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.2 hdi variklio vibracija esant laisvoms apsukoms


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 42

#21 skridliux

skridliux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:607 2.2HDI

Parašyta 2013 sausio 10 - 08:08

nu kad biski perdedi,tai kad nuo 40 lt uz viena kaina gali ir iki 100 pakilti nes neaisku kaip issiims,cia minijos g klp,sendien ir varysiu ten :good:
  • 0

#22 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 sausio 10 - 14:46

nu kad biski perdedi,tai kad nuo 40 lt uz viena kaina gali ir iki 100 pakilti nes neaisku kaip issiims,cia minijos g klp,sendien ir varysiu ten :good:

Kurioj ten tiksliai vietoj, koks vardas? Manau po 40lt cia tik patikrinimas/praplovimas. Restauravimas - keicia i nauja BOSCH antgali, pati galiuka, kai buna susidevejes ir kaina 350 uz toki darba lyg ir normali atrodo, cia pas Zydruna klaipedoj. Nu pasidomek, parasysi kaip tau ten sekesi.
  • 0

#23 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 sausio 10 - 15:04

Kazkur 1 purkstuko restauravimas bent klaipedoj ~400 + idejimas/isemimas. Bet cia per viena mechanika, jauciu uzsimetes biski kaina. Manau tiesiogiai po 350 butu. O mieste tai normalu tie 10 litru, jei automatas ir dabar salciai. 607 2.2hdi auto man 10 vidurkis siuo metu, bet ir vazineju daug saltu motoru, trumpais atstumais. Gali uzsienio peugeot forumuose paskaityt ir citroeno lt forume apie 2.2hdi kaip sneka. Pavalgyt jie megsta, bet uztat patikimi, paprastas remomtas, mynk pedala kiek nori, dirba vis tiek kaip laikrodis.  :good:

Pas tave 607 - sunkesnis, daugiau elektronikos (esp, ekranai, davikliai papildomi so on. + 100g/100km), automatas +1L ir net du mieste. Mano masina - lengvesne, maziau elektronikos, NE automatas - variklis daznai jau buna pasildytas webastos net ir vaziuojant trumpais atstumais. Yra toks pats pezas su nekastruotu fap'u, tik sedanas, valgo 2-3L maziau t.y. jo vidurkis apie 6-7 visada. Jei tik trasa tai ir 5 nevyrsija...Jau bandem vienoda atstuma pensininko rezimu pravaziuot su juo, pas ji parode ~7L, pas mane 11L. Va del to ir kankinames :))

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 sausio 10 - 15:06

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#24 paulius pem

paulius pem
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:peugeot607

Parašyta 2013 vasario 23 - 18:47

sveiki.del variklio vibracijos turiu klausimu.kuo salciau lauke tuo didesne vibracija kai laukia pliusine temperatura vibracija labai nedidele.karstas variklis purtosi jei uzgesini ir kazkiek pastovi tik uzkurus nesipurto po kazkiek vaziavimo pradeda kratytis an laisvos eigos.vaziuojant imetus laisva begi sokineja sukiai tarp apytiksliai 850 ir 1000.sustojus masinai dirba tolygiai.KLAIDU NERA.gal kas susidure su tokia beda.variklis 2.2hdi 98kw 2003 607 pezas fapo nera programiskai atjunktas
  • 0

#25 canyon

canyon
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 56
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:peugeot 607 2.2hdi 2002m.

Parašyta 2013 vasario 24 - 09:47

sveiki.del variklio vibracijos turiu klausimu.kuo salciau lauke tuo didesne vibracija kai laukia pliusine temperatura vibracija labai nedidele.karstas variklis purtosi jei uzgesini ir kazkiek pastovi tik uzkurus nesipurto po kazkiek vaziavimo pradeda kratytis an laisvos eigos.vaziuojant imetus laisva begi sokineja sukiai tarp apytiksliai 850 ir 1000.sustojus masinai dirba tolygiai.KLAIDU NERA.gal kas susidure su tokia beda.variklis 2.2hdi 98kw 2003 607 pezas fapo nera programiskai atjunktas

irgi tokia problema turiu :rolleyes:
  • 0

#26 paulius pem

paulius pem
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:peugeot607

Parašyta 2013 vasario 24 - 15:05

ar yra zmoniu issprendusiu problema gal patarimu sulauksiu.
  • 0

#27 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 vasario 24 - 22:56

EGR kartais neatjungtas?
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#28 paulius pem

paulius pem
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:peugeot607

Parašyta 2013 vasario 25 - 20:26

egr pajunktas tikrintas veikia.
  • 0

#29 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2013 vasario 26 - 19:32

Su variklio vibracija jau senai susidūriau ir nuodugniai studijavau patirtimi. Vienareikšmio atsakymo neturiu, tačiau patikrinus visas mano toliau paminėtas vietas galima atrasti priežastį. Pigiausia ir patogiausia būtų pradėti tikrinti atsilaisvinusias dalis (kaip, kad ir kažkas minėjo, pvz.: oro filtras, duslintuvo tvirtinimas ir t.t.). Jei viskas gerai, toliau reikėtų tikrinti variklio pagalves, jų yra 3 (dvi, t.y. vertikalioji ir horizontalioji yra viršutinėje dešinėje variklio dalyje, prie aušinimo skysčio bakelio; kita yra taip pat dešinėje, tačiau apačioje). Dar yra pavarų dėžės pagalvė, variklio kairėje pusėje, už oro filtro, tačiau vargu, ar ji kam galėtų būtų "nusibaigusi". Jei ir pagalvės sveikos, keliaujant toliau reikėtų įvertinti alkūninio veleno skriemulio ("škyvo") būklę, nors jo nuovargis dažniausiai pasireiškia "klaksinčiu" garsu. Visai šalia šio mechanizmo yra generatorius ir jo sankaba (t.y. dar vienas "škyvukas", kuris gali būti užsikirtęs ir kelti vibraciją). Šis parazitas gali būti dažniausia vibracijos esmė, jei generatoriaus sankaba nei karto nebuvo keista. Na, ir jei vėl ne tai, tuomet jau gali tekti lįsti į prabangesnius vandenis, t.y. tikrinti kuro purkštukų darbą. Dažniausiai, net ir diagnostikos metu matomos korekcijos nepasakys tikro purkštukų darbo, gali tekti juos ištraukti ir tikrinti ant spec. stendo). Jei ir tai nepasitvirtina, vis tik dar yra vienas brangus mechanizmas, dėl kurio gali kilti vibracija - sankabos smagratis :doh: . Aš jau metus nesiryžtu prie jo lįsti, nors ryte užvedus kažkas kaukši ir kelyje staiga keliant apsukas smagratis prasisuka su vibracija - kaina net ir vientiso smagračio komplekto yra :doh: . Taigi, linkiu kad vibracijos priežastis būtų kuo anksčiau (mano minimo patikrinimo metu) diagnozuota, nes piniginę mažiau tektų tuštinti.
  • 0

#30 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 vasario 26 - 20:58

Su variklio vibracija jau senai susidūriau ir nuodugniai studijavau patirtimi. Vienareikšmio atsakymo neturiu, tačiau patikrinus visas mano toliau paminėtas vietas galima atrasti priežastį.
Pigiausia ir patogiausia būtų pradėti tikrinti atsilaisvinusias dalis (kaip, kad ir kažkas minėjo, pvz.: oro filtras, duslintuvo tvirtinimas ir t.t.).
Jei viskas gerai, toliau reikėtų tikrinti variklio pagalves, jų yra 3 (dvi, t.y. vertikalioji ir horizontalioji yra viršutinėje dešinėje variklio dalyje, prie aušinimo skysčio bakelio; kita yra taip pat dešinėje, tačiau apačioje). Dar yra pavarų dėžės pagalvė, variklio kairėje pusėje, už oro filtro, tačiau vargu, ar ji kam galėtų būtų "nusibaigusi".
Jei ir pagalvės sveikos, keliaujant toliau reikėtų įvertinti alkūninio veleno skriemulio ("škyvo") būklę, nors jo nuovargis dažniausiai pasireiškia "klaksinčiu" garsu.
Visai šalia šio mechanizmo yra generatorius ir jo sankaba (t.y. dar vienas "škyvukas", kuris gali būti užsikirtęs ir kelti vibraciją). Šis parazitas gali būti dažniausia vibracijos esmė, jei generatoriaus sankaba nei karto nebuvo keista.
Na, ir jei vėl ne tai, tuomet jau gali tekti lįsti į prabangesnius vandenis, t.y. tikrinti kuro purkštukų darbą. Dažniausiai, net ir diagnostikos metu matomos korekcijos nepasakys tikro purkštukų darbo, gali tekti juos ištraukti ir tikrinti ant spec. stendo).
Jei ir tai nepasitvirtina, vis tik dar yra vienas brangus mechanizmas, dėl kurio gali kilti vibracija - sankabos smagratis :doh: . Aš jau metus nesiryžtu prie jo lįsti, nors ryte užvedus kažkas kaukši ir kelyje staiga keliant apsukas smagratis prasisuka su vibracija - kaina net ir vientiso smagračio komplekto yra :doh: .
Taigi, linkiu kad vibracijos priežastis būtų kuo anksčiau (mano minimo patikrinimo metu) diagnozuota, nes piniginę mažiau tektų tuštinti.

Kadangi jau tokia masina vairuoji, tai reiks suprast, kad vienas kartas per visa ekslopatacijos laika 1.5k litu sankabai nori nenori islys...Jei slysta deretu jau kazka daryti, bent pinigus pradet atsidedinet :)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#31 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2013 vasario 27 - 01:26

Man irgi pavibruoja lengvai kartais, kuro kokybe neturi tam itakos, tiek su rusiska, tiek su statoilu taip pat dirba. As itariu purkstukus, dar kazkada kazka skaiciau apie kuro slegio davikli kazkokia minti, bet ta vibracija man kaip kada arba as nebeatkreipiu demesio, bet per daug neerzina. Jei kas isspresite, nepatingekit pasireiksti.
  • 0

#32 paulius pem

paulius pem
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:peugeot607

Parašyta 2013 vasario 27 - 20:20

visa tai suprantu pagalves skyvai ir t.t.nuo lauko temperaturos vibracijos stiprumo skirtumas ir sukiu pulsavimas riedant auto an laisvo tie dalykai nemanau kad gali ytakoti drebejimui.jei lauke plius 5 masina beveik pasveiksta jei minus 10 kalatojasi kaip reikalas tiek pilnai uzsilus tiek biski pavaziavus.

Šį pranešimą redagavo paulius pem: 2013 vasario 27 - 20:21

  • 0

#33 skridliux

skridliux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:607 2.2HDI

Parašyta 2013 kovo 14 - 08:18

Sveiki gryzau i LT ir vel remontuoju savo puga, zodziu padaryta viskas kad butu poanaikinta virbacija bet ji nedingsta ^_^ jau net juokas ima :) ,praploviau ir purkstukus,niekas nepasikeite,pakeiciau ir paduskas originales is lauzyno bet dar gyvas,nes buvau supirkes pinkpongines,nieko,tai jau itariu nieko ir nedarysiu :D ,bet pajungus ant kompo parode kad egr yra prasidares ir pastriges tai dar reiktu pasivalyt tik nelabai randu kur jis tiksliai ^_^ .Sekmes sprendziant problemas tikiuosi jums pasiseks geriau nei man ,ir panaikinsit vibracija :good:
  • 0

#34 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 kovo 14 - 08:35

Tai jei EGR pastriges tai gali but del jo tikrai.
  • 0

#35 skridliux

skridliux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:607 2.2HDI

Parašyta 2013 kovo 14 - 09:11

Gal zinai kur jis tiksliai stovi?ar prie turbos kazkus uz variklio ar priekyje po isiurbimo koliku?
  • 0

#36 DeividasK

DeividasK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 104
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDI

Parašyta 2013 kovo 14 - 11:53

Ziuru, dauguma turi problema su vibracija. Pas mane taip pat ant laisvu apsuku salone jauciasi vibracija, jos kaip ir neturetu buti, bet su laiku jau pripratau. Apsukos nesokineja, stovi stabiliai. Seniau issivaliau EGR, bent man, nebuvo labai lengva tai padaryti, trukau apie 5 valandas su isrinkimu, isvalymu ir surinkimu. Eina jis ir nuo priekio, metalinis vamzdelis desineje puseje variklio ir eina iki galo, kur pakaitinimo zvakes, ten stovi pats EGR kaireje puseje. Prastas labai priejimas ten, ganetinai reikia nemazai atsiardyt ir varztai is apacios eina, o ranku ikist nera daug erdves, tad bent jau as uztrukau visame Tame. Prasivalius, rezultatas tam tikras jautes, kazkie sumazejo vibracija, lyg ir trauka sakyciau pagerejo, tai kaip ir apsimokejo sugaist tiek laiko. Bet visvien iki galo neissprende. Manau esminis dalykas yra variklio pagalves ir purkstukai. Pagalves su laiku sukieteja ir sutrukineja, bent jau pas mane tokios yra, tai jos nebesulaiko variklio vibracijos ir ji per kebula persiduoda i salona, cia mano nuomone tokia, todel, gal ir jaucias taip. Vis neprisiverciu ir neatrandu laiko ju pakeisti. Kolega pasikeite kaires puses virsutine variklio pagalve ir jam vibracija salone dingo, cia kaip pvz. Sekantis purkstuku pralaidumas, gali but, kad dalinai ir ju kalte, visgi jeigu jie uzake, tai itakoja irgi didesniam variklio darbui. Galop musu automobiliai jau nebe "jaunysteje", tad nereikia is ju tiketis idialumo. :good:
  • 0

#37 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 kovo 14 - 12:23

Pas mane tai galima plika akim kartais matyt kaip dreba vairas stovint, nors pati vibracija neikyri, svelni. Tai pripratau ir labai nesinervuoju.
  • 0

#38 skridliux

skridliux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:607 2.2HDI

Parašyta 2013 kovo 14 - 14:19

Aisku zodziu reiks paaukot laiko egr valymui savaitgali ,matot pas mane pagalves pakeistos visos as ju turiu visa kalna namuose jai sugalvosi keist galiu parduoti :unsure: ,o ir purstukai ir valyti ir visaip kitaip tikrinti ant stendo jie idealus ,zinoma vibracija nera kad daiktai nuo paneles sokinetu ,bet ji jauciasi .Ispradziu vibracija buvo ganetinai stipri bet po kiekvieno pakrapstymo ji mazeja liko egr prasivalyt gal visai dings :hmm:
  • 0

#39 skridliux

skridliux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:607 2.2HDI

Parašyta 2013 kovo 14 - 14:21

tiesa su kuo valet egr ar paprasciausiu benzu ar kokiu carbclyneriu?
  • 0

#40 skridliux

skridliux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:607 2.2HDI

Parašyta 2013 kovo 14 - 20:52

Ar galima tik slangute nuimti vakumine ar reikia ir ta vamzdeli uzglusinti,prie isiurbimo koliko,nes neina nuimti egr varztai ziauriai uzkepe.Onuemus slangute vakumine trauka tikrai pagerejo :rolleyes:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0