2.2 hdi variklio vibracija esant laisvoms apsukoms
#21
Parašyta 2013 sausio 10 - 08:08
#22
Parašyta 2013 sausio 10 - 14:46
Kurioj ten tiksliai vietoj, koks vardas? Manau po 40lt cia tik patikrinimas/praplovimas. Restauravimas - keicia i nauja BOSCH antgali, pati galiuka, kai buna susidevejes ir kaina 350 uz toki darba lyg ir normali atrodo, cia pas Zydruna klaipedoj. Nu pasidomek, parasysi kaip tau ten sekesi.nu kad biski perdedi,tai kad nuo 40 lt uz viena kaina gali ir iki 100 pakilti nes neaisku kaip issiims,cia minijos g klp,sendien ir varysiu ten
#23
Parašyta 2013 sausio 10 - 15:04
Pas tave 607 - sunkesnis, daugiau elektronikos (esp, ekranai, davikliai papildomi so on. + 100g/100km), automatas +1L ir net du mieste. Mano masina - lengvesne, maziau elektronikos, NE automatas - variklis daznai jau buna pasildytas webastos net ir vaziuojant trumpais atstumais. Yra toks pats pezas su nekastruotu fap'u, tik sedanas, valgo 2-3L maziau t.y. jo vidurkis apie 6-7 visada. Jei tik trasa tai ir 5 nevyrsija...Jau bandem vienoda atstuma pensininko rezimu pravaziuot su juo, pas ji parode ~7L, pas mane 11L. Va del to ir kankinames )Kazkur 1 purkstuko restauravimas bent klaipedoj ~400 + idejimas/isemimas. Bet cia per viena mechanika, jauciu uzsimetes biski kaina. Manau tiesiogiai po 350 butu. O mieste tai normalu tie 10 litru, jei automatas ir dabar salciai. 607 2.2hdi auto man 10 vidurkis siuo metu, bet ir vazineju daug saltu motoru, trumpais atstumais. Gali uzsienio peugeot forumuose paskaityt ir citroeno lt forume apie 2.2hdi kaip sneka. Pavalgyt jie megsta, bet uztat patikimi, paprastas remomtas, mynk pedala kiek nori, dirba vis tiek kaip laikrodis.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 sausio 10 - 15:06
#24
Parašyta 2013 vasario 23 - 18:47
#25
Parašyta 2013 vasario 24 - 09:47
irgi tokia problema turiusveiki.del variklio vibracijos turiu klausimu.kuo salciau lauke tuo didesne vibracija kai laukia pliusine temperatura vibracija labai nedidele.karstas variklis purtosi jei uzgesini ir kazkiek pastovi tik uzkurus nesipurto po kazkiek vaziavimo pradeda kratytis an laisvos eigos.vaziuojant imetus laisva begi sokineja sukiai tarp apytiksliai 850 ir 1000.sustojus masinai dirba tolygiai.KLAIDU NERA.gal kas susidure su tokia beda.variklis 2.2hdi 98kw 2003 607 pezas fapo nera programiskai atjunktas
#26
Parašyta 2013 vasario 24 - 15:05
#27
Parašyta 2013 vasario 24 - 22:56
'89 205 CJ 1.4TU
#28
Parašyta 2013 vasario 25 - 20:26
#29
Parašyta 2013 vasario 26 - 19:32
#30
Parašyta 2013 vasario 26 - 20:58
Kadangi jau tokia masina vairuoji, tai reiks suprast, kad vienas kartas per visa ekslopatacijos laika 1.5k litu sankabai nori nenori islys...Jei slysta deretu jau kazka daryti, bent pinigus pradet atsidedinetSu variklio vibracija jau senai susidūriau ir nuodugniai studijavau patirtimi. Vienareikšmio atsakymo neturiu, tačiau patikrinus visas mano toliau paminėtas vietas galima atrasti priežastį.
Pigiausia ir patogiausia būtų pradėti tikrinti atsilaisvinusias dalis (kaip, kad ir kažkas minėjo, pvz.: oro filtras, duslintuvo tvirtinimas ir t.t.).
Jei viskas gerai, toliau reikėtų tikrinti variklio pagalves, jų yra 3 (dvi, t.y. vertikalioji ir horizontalioji yra viršutinėje dešinėje variklio dalyje, prie aušinimo skysčio bakelio; kita yra taip pat dešinėje, tačiau apačioje). Dar yra pavarų dėžės pagalvė, variklio kairėje pusėje, už oro filtro, tačiau vargu, ar ji kam galėtų būtų "nusibaigusi".
Jei ir pagalvės sveikos, keliaujant toliau reikėtų įvertinti alkūninio veleno skriemulio ("škyvo") būklę, nors jo nuovargis dažniausiai pasireiškia "klaksinčiu" garsu.
Visai šalia šio mechanizmo yra generatorius ir jo sankaba (t.y. dar vienas "škyvukas", kuris gali būti užsikirtęs ir kelti vibraciją). Šis parazitas gali būti dažniausia vibracijos esmė, jei generatoriaus sankaba nei karto nebuvo keista.
Na, ir jei vėl ne tai, tuomet jau gali tekti lįsti į prabangesnius vandenis, t.y. tikrinti kuro purkštukų darbą. Dažniausiai, net ir diagnostikos metu matomos korekcijos nepasakys tikro purkštukų darbo, gali tekti juos ištraukti ir tikrinti ant spec. stendo).
Jei ir tai nepasitvirtina, vis tik dar yra vienas brangus mechanizmas, dėl kurio gali kilti vibracija - sankabos smagratis . Aš jau metus nesiryžtu prie jo lįsti, nors ryte užvedus kažkas kaukši ir kelyje staiga keliant apsukas smagratis prasisuka su vibracija - kaina net ir vientiso smagračio komplekto yra .
Taigi, linkiu kad vibracijos priežastis būtų kuo anksčiau (mano minimo patikrinimo metu) diagnozuota, nes piniginę mažiau tektų tuštinti.
#31
Parašyta 2013 vasario 27 - 01:26
#32
Parašyta 2013 vasario 27 - 20:20
Šį pranešimą redagavo paulius pem: 2013 vasario 27 - 20:21
#33
Parašyta 2013 kovo 14 - 08:18
#34
Parašyta 2013 kovo 14 - 08:35
#35
Parašyta 2013 kovo 14 - 09:11
#36
Parašyta 2013 kovo 14 - 11:53
#37
Parašyta 2013 kovo 14 - 12:23
#38
Parašyta 2013 kovo 14 - 14:19
#39
Parašyta 2013 kovo 14 - 14:21
#40
Parašyta 2013 kovo 14 - 20:52
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0