Aciu uz nemaza kieki info.Skirtingi būna tie pakrovėjai ne tik kainos atžvilgiu.Iš esmės akumą galima pakrauti ir tiesiai iš 220 tinklo per atitinkamo nominalo ir galios varžą....tik jei pražioplinsi,liksi be akumo.O gal ir be namų.Kaip pasiseks. Esmė tokia: Akumas kraunamas 0,1 talpos nominalo srove iki maks.15 v. Kitaip tariant-65 A/H talpos akumą galima krauti jam nekenkiant 6,5 A srove. Mažesnė srovė akumui nekenkia,tik atitinkamai pailgėja krovimo laikas. Didesne srove krauti laaaabai nerekomenduojama. Dabar apie pigius pakrovėjus. Kaip taisyklė juose yra sumontuotas "minkštos" charakteristikos transformatorius,diodinis tiltelis ir koks nors "tipo" ampermetras,kad matytum krovimo procesą. Maksimali įtampa beveik visada viršija 15 v. o tai reiškia,jei pakarsi tokį krovėją tiesiai ant akumo neatjungęs ir pamirši kelioms paroms...visko gali būti. Geri pakrovėjai padaryti kiek kitaip. Ten iš esmės elektronikos pagalba kontroliuojama ne tik krovimo srovė,bet ir įtampa.Tokį gali drasiai kabinti ir eiti miegot žiemos miego. Jis akumą pakraus ir atsijugs pats. Ir dar kiek ....kaip supratau nori krauti akumą garaže...nieko gero nebus,jei aplinkos temperatūra minusinė.Greitai "pasikraus",greitai ir išsikraus.Sveiki visi
Niekur neradau tokios temos
Nusipirkau akumuliatoriaus pakroveja profilaktiniam pakrovimui. Kadangi dauguma turbut zino, kad visi akumuliatoriu gamintojai rekomenduoja akumuliatorius pakrauti 2 kartus per metus profilaktiskai ne ti kziema bet ir vasara.
Masina 607 HDi 2,2 2003 metu - 2 akumuliatoriai
Kl. Ar galiu neatjunges akumuliatoriu nuo automobilio juos krauti per nakti??
Ar vis del to yra privalomas nuemimas teigiamo laido?? Ar nenusimus kompui smegeneles? Ir ar krausis antras akumas atjungus Teigiama laida nuo akumuliatoriaus kuris po kapotu?
Ziuriu nebloga tema gavosi..
Bet dar klausimas liko be atsakimo.
Kaip su atjungimu?
Ir kokia situacija su likusiu bagazineje jeigu bus atjungtas pagrindinis po kapotu? Sr krausis visdelto ir kitas akumas?