Peršokti prie turinio


Nuotrauka

405 truka pagrindinis dirzas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 32

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 kovo 03 - 17:03

Tiks, tas pats velenėlis D ir TD. Tinka ir nuo 1.8D, tik kur tokį Lietuvoj gausi... Jei pats darysi, pirma pabandyk pakeist tik velenėlį su nauju diržo komplektuku. Išsisuk tada žvakes, pabandyk prasukti variklį su raktu už alkūninio bent kokią dešimt apsisukimų atsargiai, kad nesugadint velenuko arba naujo diržo - taip paklausysi, ar nėra jokių bjaurių garsų, pajausi, ar viskas sklandžiai ir tyliai sukasi, vožtuvai dirba. Atsisuk nuo siurblio kuro vožtuvo laidą. Tada galima pro ten pat ir kompresiją pasimatuot bent su pirštu - jei vožtuvai bus kiauri - piršto sukant starteriu net nepakels arba labai silpnai, jei normaliai viskas - nenulaikysi. Jei viskas tvarkoj - galima nedrąsiai jungti atgal ant siurblio kuro vožtuvo laidą ir bandyt užkurt. O jei nesuveiks, teks knibinėti ir vožtuvus, bet ten daug žaidimo su naujais vožtuvais, gumelėm, sucharinimais, reguliavimas tabletėm - vėl problema. Tokiu atveju (daroma, kad važiuotų, ir tiek) tikrai pigiau ir greičiau pasikeisti juos su visa galva, kas, mano nuomone (galva) kainuotų apie šimtą litų. Šlifuot jos nebūtina, jeigu buvo gera ir neperkaitinta, paviršius sveikas (neiškorėjęs), užtenka nuvalyti su vieliniu rankiniu šepečiu. Tarpinės naujos reikės, bet pvz įsiurbimo ir išmetimo gali ir nekeist, jei sveikos nusiims. Kokiam mieste dislokacija? Jeigu Kaunas arba imtumeis atgabent, imčiaus gal padaryt tą varikliuką, kad važiuotų. Būtų pigiai ir daugmaž gerai, bet be garantijų, kad pavyks taip padaryt (gali būt, kad pigiai nebesigauna ir tuomet tamstos sprendimas).

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 kovo 03 - 17:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 kovo 03 - 22:22

galva su vieliniu sepeciu? ir net neslifuot...hmmm kiek nuvaziuosi po tokio remonto 10km? nemanai kad galva ne be reikalo buna slifuota, o vielinis sepetys paliks tokias riskes, kad tarpine neuzsandarins ir varys kompresija per sonus.? gerai neslifuok, bet bent jau vielini sepeti stalciui palik..yra spec priemones tarpinem nuimt uzpurski ir tarpine istirpsta...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 kovo 04 - 08:25

galva su vieliniu sepeciu? ir net neslifuot...hmmm kiek nuvaziuosi po tokio remonto 10km? nemanai kad galva ne be reikalo buna slifuota, o vielinis sepetys paliks tokias riskes, kad tarpine neuzsandarins ir varys kompresija per sonus.? gerai neslifuok, bet bent jau vielini sepeti stalciui palik..yra spec priemones tarpinem nuimt uzpurski ir tarpine istirpsta...

Naujam motorui gal, o mes juk apie senąjį 80tųjų technologijos XUDą šnekam :beer:
Čia iš tų laikų, kai žmonės galvas dar iš rankos prisukt mokėdavo.

Galvos tarpinė originali nelabai prikempa tie paranitai, tai ten nelabai ką ir pritirpinsi, o nagarą ir kitą Š nuo galvos ir bloko paviršių švelniai su plonų vielyčių šepečiu labai gerai nubraukti (bent jau man tai labai pasiteisino perrinkinėjant motorą stovėjimo aikštelėje užsieny). Juk čia ne uogienės virimo puodas, o variklio galva - aliumas ne sviesto kietumo.

Dėl šlifavimo būtinybės. Galima ir šlifuoti, bet jei ji tiesi, tai kam? Profilaktiškai?

Jei pats remontuoji auto, ypač naujas auto po 2000tųjų, iš to uždirbi babkes, tai tokį požiūrį suprantu. Per didelis remonto nepasisekimo procentas, kad paskui tektų tvarkyti naudojant savo lėšas ir ypač laiką. Bet pačiam ramiai kuičiantis, visai nėra reikalo babkėm švaistytis - nuvažiuoja taip padaryti motorai ne tūkstančiais ir ne dešimtimis.

Va velenuką nuo kito dėt tai tikrai nėra gerai, nes rizika, kad reguliavimas labai skirsis ir motoras prastai veiks. Karomysliniam paprasta varžtelius pasukinėt, o čia hidraulinis, tabletės... - kas su tuo dirba, tam paprasta, bet žmogui iš gatvės...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 kovo 04 - 09:36

jap as pats remontuoju ir privalau duoti zmogui garantijas, kad nesulus masina uz vartu isriedejus...aisku visko buna, nori zmogai kuo pigiau ir greiciau, tai tada aisku kad imiesi visokiu gudrybiu ir t.t. esu ir as perrinkes motora po atviru dangum, Vilniui ant gatves, buvo voztuvai linke ir reikejo greit paleisti, tai nupirkau kitus voztuvus, tarpine, aisku jokiu ten slifavimu nebuvo...per diena isrinkau - surinkau ir vakare jau laksciau...paskui dar ne viena lavoneli su tuo automobiliu iki sroto nutempiau...o, bet, taciau, klientui tikrai niekad nerkomenduociau neslifuoti ir netikrinti galvos, o jei koks nedidelis itrukimas bus...juo labiau kai tikrinimas/slifavimas kainuoja 50Lt, tai geriau jau tuos 50Lt i nuostolius nurasyt ir ramia galva varikli rinkti, nei kad paskui stoveti ir mastyti kodel cia kompresija i ausinima iseina..:) zinau as tuos variantus kaip galva is rankos uzverziama..tokiam senam varikliui galeciau be problemu is rankos uzverzti ir garantija duot, bet galva visvien pasitirkinciau/nusislifuociau... aisku reguliavimas saibutem tai neidomus reikalas, bet cia nieko sudetingo, iamatuoji tarpelius, paiziurai reikalavimus autodatoj, ir jei reikia pakeiti saibas kurios neatitinka reikalavimu...siaip veleneliai gaminami tam tikrose tolerancijos ribose ir visi yra standartiniai, aisku kai daiktas devetas negali zinoti kokiom salygom jis dirbes...keiciant veleneli didziausia yra barskejimo rizika, del per dideles galvos isdilos.. siaip visais atvejais geriausiai pirkti visa galva pilnai komplektuota uzdeti ir nebesukti sau smegeno..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#25 peugeot405TD

peugeot405TD
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:Peugeot405TD

Parašyta 2013 kovo 05 - 22:34

Tiks, tas pats velenėlis D ir TD. Tinka ir nuo 1.8D, tik kur tokį Lietuvoj gausi...

Jei pats darysi, pirma pabandyk pakeist tik velenėlį su nauju diržo komplektuku. Išsisuk tada žvakes, pabandyk prasukti variklį su raktu už alkūninio bent kokią dešimt apsisukimų atsargiai, kad nesugadint velenuko arba naujo diržo - taip paklausysi, ar nėra jokių bjaurių garsų, pajausi, ar viskas sklandžiai ir tyliai sukasi, vožtuvai dirba.
Atsisuk nuo siurblio kuro vožtuvo laidą.
Tada galima pro ten pat ir kompresiją pasimatuot bent su pirštu - jei vožtuvai bus kiauri - piršto sukant starteriu net nepakels arba labai silpnai, jei normaliai viskas - nenulaikysi.
Jei viskas tvarkoj - galima nedrąsiai jungti atgal ant siurblio kuro vožtuvo laidą ir bandyt užkurt.

O jei nesuveiks, teks knibinėti ir vožtuvus, bet ten daug žaidimo su naujais vožtuvais, gumelėm, sucharinimais, reguliavimas tabletėm - vėl problema.
Tokiu atveju (daroma, kad važiuotų, ir tiek) tikrai pigiau ir greičiau pasikeisti juos su visa galva, kas, mano nuomone (galva) kainuotų apie šimtą litų.
Šlifuot jos nebūtina, jeigu buvo gera ir neperkaitinta, paviršius sveikas (neiškorėjęs), užtenka nuvalyti su vieliniu rankiniu šepečiu. Tarpinės naujos reikės, bet pvz įsiurbimo ir išmetimo gali ir nekeist, jei sveikos nusiims.

Kokiam mieste dislokacija? Jeigu Kaunas arba imtumeis atgabent, imčiaus gal padaryt tą varikliuką, kad važiuotų. Būtų pigiai ir daugmaž gerai, bet be garantijų, kad pavyks taip padaryt (gali būt, kad pigiai nebesigauna ir tuomet tamstos sprendimas).

Raseiniai.mano draugas pirko galva pezuj tokia kai mana tai sumokeja uz galva 400lt o uz 100lt jei rasciau tai pajimciau
  • 0

#26 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2013 kovo 05 - 22:47

Tokiem grabam (pats panašaus "lygio" vežimu važinėju) visą variklį po šrotus ir skelbimus pasiknisus už 300-400 lt galima rast, o čia mėto šimtus ant galvų, paskui ant remonto šimtus mėtys. Kaina išeis tokia, lyg remontuojamo grabo vertė. Pats kažkada (2011 vasarą) variklio savo geldai ieškojau, tai už 350 lt radau su visu kuro siurbliu (bosh). Dirba kaip laikrodis. Aišku, čia loterija, gal pasisekė, bet už atskiras dalis nemokėčiau daugiau 200 lt. Čia ne tokia mašina, kur varikliai ir jų dalys tūkstančiais kainuoja.

Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 kovo 05 - 22:50

  • 0

#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 kovo 06 - 15:39

Už tokią galvą nemokėčiau daugiau 150Lt, net jei skubėčiau.
Jei sumokėjo 400 - jį apgavo arba ten buvo DW galva.

Tokiem grabam (pats panašaus "lygio" vežimu važinėju) visą variklį po šrotus ir skelbimus pasiknisus už 300-400 lt galima rast, o čia mėto šimtus ant galvų, paskui ant remonto šimtus mėtys. Kaina išeis tokia, lyg remontuojamo grabo vertė. Pats kažkada (2011 vasarą) variklio savo geldai ieškojau, tai už 350 lt radau su visu kuro siurbliu (bosh). Dirba kaip laikrodis. Aišku, čia loterija, gal pasisekė, bet už atskiras dalis nemokėčiau daugiau 200 lt. Čia ne tokia mašina, kur varikliai ir jų dalys tūkstančiais kainuoja.


Dėl galvos darymo arba viso motoro pakeitimo - kainos klausimu, jei daryčiau galvą rimtai ir ramiai ilgam laikui (variklis tvarkingas ir ilgam), aš taip pat mieliau keisčiau motorą, jeigu gauni tikrai gerą, bet pats tikrai nekeisčiau motoro vietoj galvos, nes darant ne servisinėm sąlygom, o garaže ar ant lauko - labai daug darbo ir sugaišto laiko. Galvai net duobė kartais nereikalinga (jei priėjimas prie diržo geras arba nesureikšmini ant žemės pasivoliot), o varikliui aukštas garažas su gerve, jei neturi aukšto garažo su gerve - lauke su trikoju ir gerve. Nekalbant apie normalų servisinį keitimą, kur variklis, naudojantis keltuvu, traukiamas per apačią su visa dėže ir pusašiais, ir vien darbas prie dėžės ir sankabos permetimo paspartėja kokia 10 kartų. Plius, nereikia ištraukti pusašių, tad nebūtinas dėžės tepalo keitimas.
Tikiu, kad servise variklio keitimas gali stotis panašiai su galvos darbu, bet keista man tokia kainos politika, gal dėl darbo atsakingumo?.
O man darbas nieko nekainuoja, tad renkuosi lengvesnį ir greitesnį variantą.

Kitas klausimas - XUD galvų tarpinės, bene vienintelė silpnoji dalis, jeigu dar originalas.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 kovo 06 - 15:42

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#28 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 kovo 06 - 19:33

del XUD motoru tai taip, nelabai kas daugiau ten genda...siaip motorai patavarus yapc apacios..galvos kartais pakaitintos truksta...reitai, bet buna kad skirstymo velenelis luzta...tiesiog nusisuka ir viskas...nei dirzas netruksta...bet cia reti atvejai..is esmes jei pasidarei galva, surinkai su normalia tarpine tai ilgai vaziuosi...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#29 Duksas

Duksas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Šilalė
  • Automobilis:Peugeot 405 buvo, dabar 406 ir 407

Parašyta 2013 kovo 08 - 08:08

[quote name='peugeot405TD' date='Mar 5 2013, 10:34 PM'] [quote name='tadas1991' date='Mar 3 2013, 05:03 PM'] Tiks, tas pats velenėlis D ir TD. Tinka ir nuo 1.8D, tik kur tokį Lietuvoj gausi...

Raseiniai.mano draugas pirko galva pezuj tokia kai mana tai sumokeja uz galva 400lt o uz 100lt jei rasciau tai pajimciau

[/quote]
Šilalėje turiu galva nuo Citroen Xantia 1.9TD, už 100 atiduočiau
  • 0

#30 peugeot405TD

peugeot405TD
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:Peugeot405TD

Parašyta 2013 kovo 13 - 08:42

[quote name='Duksas' date='Mar 8 2013, 08:08 AM'] [quote name='peugeot405TD' date='Mar 5 2013, 10:34 PM'] [quote name='tadas1991' date='Mar 3 2013, 05:03 PM'] Tiks, tas pats velenėlis D ir TD. Tinka ir nuo 1.8D, tik kur tokį Lietuvoj gausi...

Raseiniai.mano draugas pirko galva pezuj tokia kai mana tai sumokeja uz galva 400lt o uz 100lt jei rasciau tai pajimciau

[/QUOTE]
Šilalėje turiu galva nuo Citroen Xantia 1.9TD, už 100 atiduočiau [/quote]
Toloka,noreciau rast Raseiniu rajone :)
  • 0

#31 peugeot405TD

peugeot405TD
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:Peugeot405TD

Parašyta 2013 kovo 17 - 21:30

Parves is uzsienio citroeno bx 1.9td su inderkuleriu varikli ant velyku turetu buti variklis lietuvoje ^_^ ^_^ ^_^
  • 0

#32 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2013 kovo 17 - 23:14

Parves is uzsienio citroeno bx 1.9td su inderkuleriu varikli ant velyku turetu buti variklis lietuvoje ^_^ ^_^ ^_^

bx neturejo 1.9td, tik 1.8td. bet viskas atitinka berods.
  • 0

#33 peugeot405TD

peugeot405TD
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:Peugeot405TD

Parašyta 2013 kovo 18 - 16:46

bx neturejo 1.9td, tik 1.8td. bet viskas atitinka berods.

Sake 1.9td negazdink manes :wacko: :wacko:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0