Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Neužkuriu TU3 1.4i


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 31

#1 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 25 - 13:31

Kolegos, liūtai, padėkit citroenistui :)
Neužkuriu savo Citroen BX su 1.4i motoriuku, kuris taip pat plačiai naudotas ir Peu Peu markės boliduose.
Motoras yra monopurškalas, Bosch monojetronicas. Yra ir dujos pirmos kartos, bet veikia taip pat abiejomis sistemomis. Na bet dujoms galima suversti, kad nenori garuoti tokioje temperatūroje.
Esmė tame, kad vieną naktį pasikeičiau tepalus, kitą rytą norėjau vėl įsivaryti į garažą pasikeisti pakabinamą guolį, bet nebeužvedžiau. Su tepalais neturėtų būti susiję tiesiogiai, nes jie gana skysti (nors ir pyliau turimą atlikusią mineralką) ir starteris suka netgi labai guviai. Motoras vedasi tik pastovėjęs, tik kelioms sekundėms ir iškart gesta. Gazo pedalas reaguoja tik tomis keliomis sekundėmis, gesta nepriklausomai nuo gazo. Po to daryk ką nori, suki starteriu minutę, mašina net pradeda kilti ir pakyla į normalų aukštį, bet motoras tik susitampo retkarčiais (būk tai, tuoj užsivesiu - pagąsdina). Na, galvojau tai lyg ir bus kibirkšties problemos. Bet ji yra net ir tuomet, kai nesiveda. Šiandien dar papildomai patikrinsiu visuose ciindruose ir atskirai kiekvieną žvakę, laidų seką ir kitus dalykus.
Dabar pasižiūrėjau, kad pradėjus vesti, purkštukas išpurškia labai daug kuro. Nežinau, kiek jo turi būti, bet mano akimis - per daug, nes ir žvakės pasukus vos kelias sekundes jau plaukia. Galvoju, gal daviklių problemos? Fiksuoja kažką ne taip? Turiu čia tokį failiuką, berods švedų kalba apie tą purškalą.
https://docs.google....VpyRGl0NHc/edit
Yra daviklių sąrašas, nominalios varžos prie temperatūros. Kokius realiai tikrinti labiausiai, kas įtakoja tokį perpylimą? Tokiu atveju galėčiau pažiūrėti ne tik patį daviklį, bet ir visus laidus nuo jo/į jį, nes yra vietomis paskilinėjusių laidų izoliacijų dėl senumo (laidai netrūkę, bet gal kur surasiu ir trūkusių, atidžiai ieškodamas. Gal atjungus daviklius būtų įjungiamas koks avarinis rėžimas, kuris vistiek leistų užvesti motorą, ir taip patikrinti?
Ačiū.

Jei klausimas būtų dėl seno dyzelinio XUDo, patikėkit, netrukdyčiau tokiomis nesąmonėmis. Esmė, kad važinėjau su BX, C15, Xantia dyzeliais ir viskas ten aišku, o čia įsigijau benzdujį, nuo vasaros važiavo puikiai, o dabar mat užsiožiavo.
Ačiū.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 sausio 25 - 13:45

ar paskirstytoja bandei valyti ., sveisti ar keisti? man yra buve panasiai., bet dirbdavo tik iki kol apsildavo.. po to jau skandindavo zvakes silta... beda buvo skriejike :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 25 - 13:56

Buvau nusiėmęs dangtelį ir skriejiką, viskas atrodė normaliai, nesusklijinėję, kontaktai nenudaužyti. Pašveičiau skriejiko kontaktą, supurškiau kažkuo panašiu į WD (kitoks pavadinimas) ir surinkau. Vienas žvaiklaidžio kontaktas buvo kiek žalias, tai irgi pavaliau ir patepiau, visi kiti kaip nauji. Ar ardyti patį paskirstytoją? BLogai, kad neturiu jokio donoro, tai visi detalių keitimai kainuoja. Kitaip būtų seniai pabandyti sukeist ir laidai, ir dangteliai, skriejikai, žvakės, net ir visą purškalą su visais davikliais ten neatrodo sunku permesti būtų :rolleyes:

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 25 - 13:58

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2013 sausio 25 - 15:04

Purškia daugiau šaltam - natūralu. O ar veikia pačios žvakės tikrinai? Ta prasme - sukišus išsuktas į pypkes starteriu sukant žiežirbą stebėjai? Jei šitoj vietoj garantuota tvarka, galima patikrint oro filtrą. Čia neseniai vienam su VW anas buvo drėgmės pritraukęs ir apšalęs, t.y. oro pralaidumas likęs gal ~10%... Vėl gi galima neakivaizdiniu būdu imti fantazuoti net ir apie dirželio peršokimą, bet tokie reikalai forume nesprendžiami. Marš pas meistrus...
  • 0
... labai piktas diedas...

#5 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.084
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2013 sausio 25 - 15:05

gal tu suklydai tema pavadindamas ir norejai pasakyk "Neuzkuriu Tu 134"? :blink: :clap: :beer:

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2013 sausio 25 - 15:06

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 25 - 16:17

Purškia daugiau šaltam - natūralu. O ar veikia pačios žvakės tikrinai? Ta prasme - sukišus išsuktas į pypkes starteriu sukant žiežirbą stebėjai? Jei šitoj vietoj garantuota tvarka, galima patikrint oro filtrą. Čia neseniai vienam su VW anas buvo drėgmės pritraukęs ir apšalęs, t.y. oro pralaidumas likęs gal ~10%...
Vėl gi galima neakivaizdiniu būdu imti fantazuoti net ir apie dirželio peršokimą, bet tokie reikalai forume nesprendžiami. Marš pas meistrus...

Būtent žvakių ir netikrinau konkrečiai, tikrinta išsukus du žvaklaidžiai ir žvakės, ar ateina kibirkštis, abiejuose buvo ir laiku.
Oro filtrą tikrinau pirmiausiai - tvarka, o nedirba ir be jo, tuščia banke, arba visai atvira purškalo korpuso galva.
Pas meistrus nevažiuosiu tikrai, surasiu bėdą ir sutvarkysiu pats, o jei atsibos tikrai labai, persimesiu į karbą arba kitą motorą.

Diržą sakot visgi patikrint? Kaip tik norėjau jau pasikeisti, tai būtų tas pats ardymas, bet galvojau palaukti iki pavasario - šalta :) Bet dvejoju dėl to, jog variklis kelias sekundes dirba ir normaliai, duodant anglių - apsukos kyla gerai ir stabiliai, tik tada gesta.

Dolci> Tu 134 yra gerai, bet TU3 dar geriau. TU134 gamybos laikas - 17 metų, TU3 - įvairiomis
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2013 sausio 25 - 21:18

imobilaizeris yra?
  • 0

#8 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 sausio 26 - 16:08

Koks dar imobilaizeris bx,e
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 26 - 21:10

Automobilis 90tų metų, koks dar imobilaizeris, jei ne įpurškimas - Mono ^_^ Yra praeito savininko signalizacija, bet ji dirba normaliai. O jei būtų problemų - blokuotų iškart, nesuktų starterio arba nesivestų motoras. Ryt bus daromas didysis prikėlimas, kaip nors vistiek užvesiu... Jei reiks, ir ant šniūro iki variklio sušilimo.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 26 - 21:12

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 27 - 23:49

Taigi, su kibirkštim yra taip - Ištraukus visus laidus ir dedant ant žvakių, kurios guli ant masės. Kibirkštis tvarkinga ir skeliama kaip ir laiku, bet taip pat žvakės kibirkščiuoja ir ne savo laiku, t.y. tuo metu, kai turi būti skierka kitam cilindre, ją duoda ir kitos žvakės, tik teisingoje žvakėje ji normali ir stipri, o kitose - labai silpna ir vos matoma (tamsoje tik matosi). Ar taip ir turi būti ir nesukt galvos ar bus kokio dangtelio bėdos? Oro temperatūros, vandens temperatūros davikliai rodo gal kiek per mažą varžą, bet skirtumas neturi būti esminis. Įdomus dalykas, kad po tepalo propke vožtuvų kameroje esančiame tepale yra ledo gabaliukų, smulkių. Ir tepalo lygis didesnis už max, gerokai, gal 0.5cm. Nors pyliau pagal katalogą, paskui pagal matuoklę, ir buvo pilta šiek tiek mažiau už maksimumą. Radau dar supuvusią masės relę, kuri įjungia kuro siurblio relę arba atidaro dujų vožtuvą (priklauso kurioj padėty jungiklis), bet nors ir supuvus, ji veikia ir junginėja. Nakčiai pastačiau į garažą. Nešildomas, bet tiesiai po varikliu duobėj pastačiau radiatorių, tai po kapotu pliusas bus, ir neblogas. Ryt iš ryto keisiu relę ir atėjęs su šviežiu akumu bandysiu judint. Gal kaipnors, labai jau norisi važiuoti.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 27 - 23:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 sausio 28 - 08:09

Taigi, su kibirkštim yra taip - Ištraukus visus laidus ir dedant ant žvakių, kurios guli ant masės. Kibirkštis tvarkinga ir skeliama kaip ir laiku, bet taip pat žvakės kibirkščiuoja ir ne savo laiku, t.y. tuo metu, kai turi būti skierka kitam cilindre, ją duoda ir kitos žvakės, tik teisingoje žvakėje ji normali ir stipri, o kitose - labai silpna ir vos matoma (tamsoje tik matosi).
Ar taip ir turi būti ir nesukt galvos ar bus kokio dangtelio bėdos?

Oro temperatūros, vandens temperatūros davikliai rodo gal kiek per mažą varžą, bet skirtumas neturi būti esminis.
Įdomus dalykas, kad po tepalo propke vožtuvų kameroje esančiame tepale yra ledo gabaliukų, smulkių. Ir tepalo lygis didesnis už max, gerokai, gal 0.5cm. Nors pyliau pagal katalogą, paskui pagal matuoklę, ir buvo pilta šiek tiek mažiau už maksimumą.
Radau dar supuvusią masės relę, kuri įjungia kuro siurblio relę arba atidaro dujų vožtuvą (priklauso kurioj padėty jungiklis), bet nors ir supuvus, ji veikia ir junginėja.
Nakčiai pastačiau į garažą. Nešildomas, bet tiesiai po varikliu duobėj pastačiau radiatorių, tai po kapotu pliusas bus, ir neblogas.
Ryt iš ryto keisiu relę ir atėjęs su šviežiu akumu bandysiu judint. Gal kaipnors, labai jau norisi važiuoti.

del silpnos kibirksities ar nebus kartais komutatorius?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 28 - 09:45

Kibirkštis ne silpna tame cilindre, kuriame ji tuo metu turi būt. Bet kituose cilindruose irgi yra tuo pat metu skeliama kibirkštis, kuri ten jau yra silpna. Žodžiu įsivaizduot galima, kad per ciklą cilindre gaunamos keturios arba dvi (nežinau variklio taktų konfiguracijos) skierkos, bet iš jų teisinga ir stipri tik viena. Kažkaip falšyvai atrodo,žinant, kad sistema senoji su trampliorium, o ne tik babina, kur ir taip yra 1-4, 2-3 konfiguracija. Ar taip būna, ar visgi pramuštas dangtelis bus?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 28 - 17:21

Diržas patikrintas - savo vietoj. Kibirkštis šiandien jau visiškai tvarkinga - pakeičiau skriejiką (gal dėl jo, gal dėl to, kad sujudinau dangtelius, o gal vakar prastai švietėsi), bet dar nesu įsitikinęs, kad laidai nesumaišyti (bet juk prieš tai buvo tvarkoj, o galėjau sumaišyt tik vieną su kitu, dviem cilindrais dar ir dirbtų, o ir nrmaliai nesikurtų pradžioj). Tik niekur nerandu, kaip juos sumauti, nei knygose, nei autodatoj neaišku, ant dangtelio irgi nėra nieko parašyta. Nuleidau tepalo puslitrį, dabar norma. Bet tepalas lyg ir turi benzino kvapo, ir tamsiai rudas, kaip jau gerai atidirbęs, nors su juo nei kilometro nenuvažiuota ir nė valandos nepradirbęs. Reik dar tik benzino normaliai pabandyt pripilt, kad atsiskiestų, ir benzino siurblio debitą patikrint, bet juk dirbtų ant dujų... Nu bliamba, negi kompresija? Įmanoma, kad medaus kokio buvo pripilta į motorą? SUkant starteriu, tai toks vaizdas, kad sudirbinėja varikly tik vienas cilindras arba du, bet ir tai nepastoviai.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 28 - 17:23

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2013 sausio 28 - 18:32

Žvaklaidžių išdėstymas 1-3-4-2. Gal padės. O kaip holo daviklis?

Šį pranešimą redagavo sukys: 2013 sausio 28 - 18:33

  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 28 - 19:28

Ar yra toks čia išvis? Juk paskirstytoją suka velenėlis, o ankstinamas vakuumu, tai kam tas holikas dar? Degimo pravodkės schemoje irgi nieko panašaus nėra (ŽR. paveikslėlį) Yra alkūninio apsisukimų skaičiavimo daviklis prie smagračio, bet jo laidas su fiške kabo laisvi niekur nepajungti. Manau dėl to, kad bus prieš mane jau keistas variklis ir imtas nuo kažko, kas turėjo tachometrą. Ačiū už tvarkos eilę, vadinasi - reikia bandyti ant dangtelio susirasti pirmo cilindro atžymą kažkokią, o paskui jau prieš laikrodžio rodyklę pagal kontaktus viduje. Beje, pamiršau parašyti, kad patikrintas ir sklendės potencikas (dėl ko galėtų perpilinėti) - rodo nulį uždarytai ir begalybę atidarytai - viskas normaliai.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 28 - 19:29

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 sausio 28 - 21:00

Posted Image
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 vasario 01 - 10:46

Gedimas mistinis, pats ir pasitaisė. Galbūt tai susiję su atlydžiu - šiluma, drėgmė; galbūt ir ne... Vakar tiesiog užsivedė ir tiek, dirba gražiai ir tvarkingai. Kadangi buvau nuėmęs trampliorių, nors taikiau ant brūkšnio, kur pats užbrėžiau, matyt kiek nepataikiau, reiktų pareguliuot. Nes lyg trauka pamažėjus, o gal atpratęs važinėt po dyzelio, nes labai man nesibėgėja mažom apsukom :rolleyes: Lauksim, kol vės suges. O kolkas šiandien keičiu pakabinamą, pusašių salnykus ir dėžės tepalą; ir į trasą po pusmečio prastovos :beer: Ačiū patarusiems, išskyrus, kur pas meistrus varė. Ne tam tokia mašina reikalinga, kad remontuotis pas "meistrus" :blush:

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 vasario 01 - 10:47

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 vasario 07 - 11:58

Keičiu diržą ir kitus navarotus, kam jau atėjo laikas. Tiksliau, diržiuką, pompytę, guoliuką, ten viskas taip minimalu :D Keisiu salnykus ir dangtelio tarpinę, nes sunkiasi tepalas ir diržas stipriai tepaluotas. Bet toks vaizdas, kad sunkiasi ir iš bloko-galvos sandūros. Negi galvos tarpinė gali nepraleisti kompresijos, nemaišyti tarpusavy kompresijos-aušalo-tepalo, bet užtai praleisti tepalą į išorę? Jei taip, tai vienintelė išeitis yra keisti (patikrinant ir, jei reikia, nušlifuojant galvą), ar galima bandyti atsargiai ir vienodai paveržti? Žinau, kad oficialiai nepatariama judinti galvos varžtų po priveržimo, bet kaip yra realiai? Visai čia nesinori galvos darbais užsiiminėt, kai važiavimui įtakos neturi ir niekas nedinginėja, o ir to tepalo ten lašas jūroj, rasytė lengva (tik vat ant diržo kažkaip pakliuvo). Reguliuosiu tuo pačiu ir vožtuvus, nes čia paprasti be kompensatorių. Kataloge nurodytas tarpelis, kaip supratau, turi būti tarp karomyslo, šiam esant viršutiniam taške, ir vožtuvo kotuko? Šiaip žiauriai patiko erdvė po kapotu, įtariu diržą būtų galima pasistengus pasikeisti ne tik kad be duobės, bet net nekišant rankų po mašina :D
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 31 - 02:24

Atėjo nauja žiema, gedimas kartojasi. Mašina jau savaitę stovi. Pradžioj per pirmus rimtus šalčius kūrėsi didvyriškai prie -18-19C, galvojau viskas bus jau liuks. Bet trečią dieną grįžęs iš rytinio darbo ir pamiegojęs, į egzaminą nuvažiuot jau vos užvedžiau, dirbo gal trim cilindrais, o gal šiaips blogai, bet su pasipurtymais ir gesinėjimais. Grįžus ir pastovėjus dar valandą - nebeužvedžiau. Maniau, kad baigėsi benzas - dapilta. Perrinkau paskirstytoją, pakeisdamas jo riebokšlį ir dangtelį. Naujas skriejikas įdėtas pernai žiemą. Pakeičiau žvaklaidžius - nauji Pabandžiau pajungti analogišką babiną patikrintom apvijų varžom - tas pats. Pakeičiau komutatorių - naujas Neveikia... Kažkaip pamačiau, kad purkštukas nepurškia, nors ir kuras ateina be problemų (siurblys tikrintas - debitas tvarkoj, slėgiui manometro neturiu) Nusiėmiau purškalą, visą išsivaliau ir susitepiau, išsitraukiau purkštuką - nuo akumo veikia be problemų, bet kažkaip buvo lyg iššokęs iš lizdo šiek tiek. Sudėjau teisingai. Patikrinau temp. daviklį, gazo potenciometrą - veikia, rodo maždaug normas. Nusinešęs pajungt į vietą, kažkaip dar pamačiau, kad dujininkai purkštuko atjungimo relę pastatę kinietišką - pakeičiau gera prancūziška iš šrotinės mašinos. Esmė - kibirkštis yra, benzinas yra - kodėl nesiveda? Purpteli kas kažkelintą taktą ir tiek. Žinau, kad po savaitės ar pusantos jau bus pliuso ir užsives, tuomet dirbs tvarkingai ir per šilumą ir per šalčius, kol vėl paspaus -15-20C ir bus vėl žopa iki atlydžio. Kas dar gali įtakoti tokį nesąmoningą darbą? Yra daug laidų palūžinėjusia izoliacija, negi bandyt juos visus keist ir pan.? Sunervino. Kai dyzelio negali žiemą užkurt dėl senatvės natūraliosios - viskas kaip ir normaliai. Kai benzas nesiveda - tikra katastrofa. Ir kas svarbiausia - dažniausiai problema aiški, vos tik pasigilini - nėra kuro, nėra oro arba nėra žaibo - grąžini ir važiuoji. Čia viskas yra ir net nesiveda, apie gražų darbą ir važiavimą jau galvočiau paskui. Ar dėl daviklių nukrypimų gali būti duodama tiek stipriai per daug/per mažai kuro, kad variklis visiškai nesivestų? Jei taip, bandyčiau lįsti prie kompo ir matuotis daviklių reikšmes ant pačio kompo fiškės. Kuro sistema Bosch Mono. Davikliai yra Lambda, įsiurbiamo oro temp, aušalo temp. gazo potencas, ir viskas... Kas dar gali įtakoti degimą? Gal kažkaip įmanoma, kad dėl šalčio kažkokiu būdu per daug užsiankstina ar užsivėlina (ankstintojas ekscentrinis tramplioriaus viduje ir vakuuminė pūslė išorėje, į kurią vakuumas irgi paduodamas per elektromagnetinį vožtuvą)? Kokia yra įtaka mažos ritės su dviem kontaktais, esančios tramplioriaus viduje, ir jungiamos prie komutatoriaus? Gal ji ir skiria kibirkštį teisingu metu? Tiesa, nelindau ir nekeičiau dar žvakių, bet jos pakeitos vasaros gale ir su jom nuvažiuota apie 100km. Prieš tai jos buvo naudotos kitame automobilyje, kur buvo su jom išvis nuvažiuota gal 5-10km, tik įsuktos naujos pabandymui, paskui konstatuota variklio mirtis ir persuktos į šitą. Numeris gal tobulai ir neatitinka kaitrumo, bet esmė panaši.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 31 - 02:26

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 03 - 23:33

Kolkas vis dar nepatvirtinta hipotezė - užšaldavo kondensatas duslintuve. Prielaida iškelta buvo mano senokai, bet kažkaip jau po to, kai vėl atšilo ir pradėjo veikti. Parimtėjo iki hipotezės tada, kai pavasario pradžioj pamečiau duslintuvą vidury sankryžos ir bedėdamas jį į bagažinę paverčiau ir to kondensato ten išbėgo kažkiek, o geriau įsižiūrėjęs į chrenovą bakelių virinimą supratau, kad yra labai patogi kišenė, kur užtenka nedaug vandens, kad užšaltų miortvai. Bus patikrinta žiemą, nes dabar šilta ir yra eksploatuojamas vasarinis dyzelinis bolidas, nes jam naudojamas kuras prie tokios temperatūros jau praeina per filtrus :good:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0