Neužkuriu TU3 1.4i
#1
Parašyta 2013 sausio 25 - 13:31
Neužkuriu savo Citroen BX su 1.4i motoriuku, kuris taip pat plačiai naudotas ir Peu Peu markės boliduose.
Motoras yra monopurškalas, Bosch monojetronicas. Yra ir dujos pirmos kartos, bet veikia taip pat abiejomis sistemomis. Na bet dujoms galima suversti, kad nenori garuoti tokioje temperatūroje.
Esmė tame, kad vieną naktį pasikeičiau tepalus, kitą rytą norėjau vėl įsivaryti į garažą pasikeisti pakabinamą guolį, bet nebeužvedžiau. Su tepalais neturėtų būti susiję tiesiogiai, nes jie gana skysti (nors ir pyliau turimą atlikusią mineralką) ir starteris suka netgi labai guviai. Motoras vedasi tik pastovėjęs, tik kelioms sekundėms ir iškart gesta. Gazo pedalas reaguoja tik tomis keliomis sekundėmis, gesta nepriklausomai nuo gazo. Po to daryk ką nori, suki starteriu minutę, mašina net pradeda kilti ir pakyla į normalų aukštį, bet motoras tik susitampo retkarčiais (būk tai, tuoj užsivesiu - pagąsdina). Na, galvojau tai lyg ir bus kibirkšties problemos. Bet ji yra net ir tuomet, kai nesiveda. Šiandien dar papildomai patikrinsiu visuose ciindruose ir atskirai kiekvieną žvakę, laidų seką ir kitus dalykus.
Dabar pasižiūrėjau, kad pradėjus vesti, purkštukas išpurškia labai daug kuro. Nežinau, kiek jo turi būti, bet mano akimis - per daug, nes ir žvakės pasukus vos kelias sekundes jau plaukia. Galvoju, gal daviklių problemos? Fiksuoja kažką ne taip? Turiu čia tokį failiuką, berods švedų kalba apie tą purškalą.
https://docs.google....VpyRGl0NHc/edit
Yra daviklių sąrašas, nominalios varžos prie temperatūros. Kokius realiai tikrinti labiausiai, kas įtakoja tokį perpylimą? Tokiu atveju galėčiau pažiūrėti ne tik patį daviklį, bet ir visus laidus nuo jo/į jį, nes yra vietomis paskilinėjusių laidų izoliacijų dėl senumo (laidai netrūkę, bet gal kur surasiu ir trūkusių, atidžiai ieškodamas. Gal atjungus daviklius būtų įjungiamas koks avarinis rėžimas, kuris vistiek leistų užvesti motorą, ir taip patikrinti?
Ačiū.
Jei klausimas būtų dėl seno dyzelinio XUDo, patikėkit, netrukdyčiau tokiomis nesąmonėmis. Esmė, kad važinėjau su BX, C15, Xantia dyzeliais ir viskas ten aišku, o čia įsigijau benzdujį, nuo vasaros važiavo puikiai, o dabar mat užsiožiavo.
Ačiū.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2
Parašyta 2013 sausio 25 - 13:45
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2013 sausio 25 - 13:56
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 25 - 13:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2013 sausio 25 - 15:04
#5
Parašyta 2013 sausio 25 - 15:05
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2013 sausio 25 - 15:06
#6
Parašyta 2013 sausio 25 - 16:17
Būtent žvakių ir netikrinau konkrečiai, tikrinta išsukus du žvaklaidžiai ir žvakės, ar ateina kibirkštis, abiejuose buvo ir laiku.Purškia daugiau šaltam - natūralu. O ar veikia pačios žvakės tikrinai? Ta prasme - sukišus išsuktas į pypkes starteriu sukant žiežirbą stebėjai? Jei šitoj vietoj garantuota tvarka, galima patikrint oro filtrą. Čia neseniai vienam su VW anas buvo drėgmės pritraukęs ir apšalęs, t.y. oro pralaidumas likęs gal ~10%...
Vėl gi galima neakivaizdiniu būdu imti fantazuoti net ir apie dirželio peršokimą, bet tokie reikalai forume nesprendžiami. Marš pas meistrus...
Oro filtrą tikrinau pirmiausiai - tvarka, o nedirba ir be jo, tuščia banke, arba visai atvira purškalo korpuso galva.
Pas meistrus nevažiuosiu tikrai, surasiu bėdą ir sutvarkysiu pats, o jei atsibos tikrai labai, persimesiu į karbą arba kitą motorą.
Diržą sakot visgi patikrint? Kaip tik norėjau jau pasikeisti, tai būtų tas pats ardymas, bet galvojau palaukti iki pavasario - šalta Bet dvejoju dėl to, jog variklis kelias sekundes dirba ir normaliai, duodant anglių - apsukos kyla gerai ir stabiliai, tik tada gesta.
Dolci> Tu 134 yra gerai, bet TU3 dar geriau. TU134 gamybos laikas - 17 metų, TU3 - įvairiomis
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2013 sausio 25 - 21:18
#8
Parašyta 2013 sausio 26 - 16:08
#9
Parašyta 2013 sausio 26 - 21:10
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 26 - 21:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2013 sausio 27 - 23:49
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 27 - 23:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2013 sausio 28 - 08:09
del silpnos kibirksities ar nebus kartais komutatorius?Taigi, su kibirkštim yra taip - Ištraukus visus laidus ir dedant ant žvakių, kurios guli ant masės. Kibirkštis tvarkinga ir skeliama kaip ir laiku, bet taip pat žvakės kibirkščiuoja ir ne savo laiku, t.y. tuo metu, kai turi būti skierka kitam cilindre, ją duoda ir kitos žvakės, tik teisingoje žvakėje ji normali ir stipri, o kitose - labai silpna ir vos matoma (tamsoje tik matosi).
Ar taip ir turi būti ir nesukt galvos ar bus kokio dangtelio bėdos?
Oro temperatūros, vandens temperatūros davikliai rodo gal kiek per mažą varžą, bet skirtumas neturi būti esminis.
Įdomus dalykas, kad po tepalo propke vožtuvų kameroje esančiame tepale yra ledo gabaliukų, smulkių. Ir tepalo lygis didesnis už max, gerokai, gal 0.5cm. Nors pyliau pagal katalogą, paskui pagal matuoklę, ir buvo pilta šiek tiek mažiau už maksimumą.
Radau dar supuvusią masės relę, kuri įjungia kuro siurblio relę arba atidaro dujų vožtuvą (priklauso kurioj padėty jungiklis), bet nors ir supuvus, ji veikia ir junginėja.
Nakčiai pastačiau į garažą. Nešildomas, bet tiesiai po varikliu duobėj pastačiau radiatorių, tai po kapotu pliusas bus, ir neblogas.
Ryt iš ryto keisiu relę ir atėjęs su šviežiu akumu bandysiu judint. Gal kaipnors, labai jau norisi važiuoti.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#12
Parašyta 2013 sausio 28 - 09:45
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2013 sausio 28 - 17:21
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 28 - 17:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2013 sausio 28 - 18:32
Šį pranešimą redagavo sukys: 2013 sausio 28 - 18:33
#15
Parašyta 2013 sausio 28 - 19:28
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 sausio 28 - 19:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2013 sausio 28 - 21:00
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2013 vasario 01 - 10:46
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 vasario 01 - 10:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2013 vasario 07 - 11:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2014 sausio 31 - 02:24
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 31 - 02:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2014 gegužės 03 - 23:33
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0