Neužkuriu TU3 1.4i
#21
Parašyta 2014 gegužės 04 - 10:25
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#22
Parašyta 2014 gegužės 04 - 10:40
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#23
Parašyta 2014 gegužės 06 - 14:03
Ne, tėvai, gan daug parašei, ir esu dėkingas užtai, bet kad viskas sužiūrėta.Ar negali būt komutatorius? Kompresija lieka kompresija. Jeigu būtų nors 3 cilindruose padori, bent traukiant užkabintų. Jeigu degimas būtų nusimušęs - atvirkštuką šautų, ar tikrai signalizacija ok? Būna gi kad tiesiog su siurbliu sujungta. Įjungi degimą - zyzia. Bandai kurti - tekšt ir atjungia. O tada jau nieko nepadarysi. Gal verta pabandyt kuro magistralę prapūsti? Arba nuimti šlangelę ir patikrinti, kiek slėgio išduoda. O šiaip, gal vertėtų vis dėlto patikrinti, ar tikrai skriejiko dangtelis geras? Teko bmw e34 535i susidurt su tokia problema. Laužiau laužiau galvą, dangtelis buvo naujas ir švarus, bet dirbo 3-4 cilindrais. Pakeičiau dangtelį kažkokiu turėtu visu purvinu, aptrankytu, atsigavo mašina. Aišku, jei būtų skriejikas, nori nenori kurtųsi ji kažkiek ar bent kabintų. Bandyk pasižiūrėt komutatorių, ar jame neatšoko kas. Dar gali mases patikrinti prie siurblio, gal ten kas. Nežinau ką daugiau patart, bx'as tokia paprasta paprasta mašinytė atrodo
Kai tada 2013 žiemos gale atsigavo - be problemų važinėjau beveik visą sezoną.
Bet rudenį važinėjant man ji buvo pradėjus truputį ožiuotis važiuojant. Simptomas buvo toks, kad važiuojant trasoje nuo kalno tarkim 90-10kmh, atleidus gazą taip gan tampydavos. Kadangi taip buvo abiem kurais - nusprendžiau degimo sistemą tvarkyt. Skriejikas buvo pakeistas nauju pernai žiemą, tad šią žiemą pakeičiau nauju dangtelį, žvaklaidžius, sužiūrėjau ir išvaliau žvakes (jos nuvažiavusios kelis kkm), kadangi buvo kiauras - pasikeičiau tramplioriaus riebokšlį (ten darbo jomajo, geroms porai valandų darant pirmąkart). Keisdamas riebokšlį neteisinga puse užmoviau perdavimo kojelę, tad pradžioj nesikūrė, bet sukeitus laidus pagal neteisingą tvarką - pasidarė viskas ok
Kai jau pradėjo vėl nesikurt (pasiekus kažkur -18-19C ir ilgą laiką nevažiavus) - pakeičiau nauju ir komutatorių, bandžiau dėti kitą babiną. Esmė tame, kad su kibirkštimi viskas tvarkoj ir ji yra, benziną arba dujas irgi paduoda. Įpurškimas netiesioginis, tad turėtų kurtis net ir labai durniuojant kompui, net ir pilant benziną tiesiai į tą "karbiuratorių".
Šiai žiemai bandysiu susitvarkyt pagal normaliu standartus duslintuvą ir tada žiūrėsim. Tiesą sakant, jau žiemos gale, pamatęs kolegos fotkes su dėl užkišto FAPo užkimšta aklinai visa turbina (dėl ko, nežinodamas, paleido dalimis variklį, taip ir rado "bėdą") ir tokiais pat simptomais (bando kurtis po kelių apsisukimų gesta), norėjau paimti ir atsijungti nuo žiedo ar tiesiog iš po kapoto, kur prieky yra trijų varžtų jungtis, ir tada pabandyt užvest, bet kai atsinešiau raktelius tam darbui - pasukau dėl smalsumo dar rakčiuką ir užsivedė padla
Degimo sistemoj daugiau nieko nėra, ko nebūčiau keitęs ar tikrinęs. Tiesa, pagal schemą ji kažkur turi vieną laidą, kuris nueina į degimo kompą kaip signalinis, berods iš komutatoriaus, bet aš manau, kad jis dirba tik kaip apsukų daviklis, nes kitokio holo daviklio šis variklis neturi. Variklio priekyje yra holo daviklis, kuris skaičiuoja smagratį, bet anot visų knygų, jis yra skirtas prijungti senovinei karbiuratorių laikų diagnostinei įrangai, kuri rodo ne klaidas, o gyvus parametrus, iš kurių klaidos kodą nusprendi pats
Na žodžiu dabar nesuku net galvos dėl to, vasaros gale tas bolidas vėl bus pakurtas eksploatacijai, o žiemą matysim
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 06 - 14:04
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2014 gegužės 06 - 15:14
Paprasta, bet labai žavi ir patikima, todėl aš juos taip ir myliuNežinau ką daugiau patart, bx'as tokia paprasta paprasta mašinytė atrodo
Ir kaip ir kiekvienas senas prancūzas - priežiūros jam mažai reikia, bet meilės daug. Paglostai, pasikalbi, skiri dėmesio kokiai nereikšmingai smulkmenai pakrapštyt (nors kankina ir kokios rimtesnės bėdos) - važiuoja kaip niekas kitas, tūkstančius kilometrų be problemų ir remontų.
Bet tik pabandyk į padangą įspirt, apspjaut ar blogą žodį pasakyt... Tarpines pramuša, velenėliai lūžta ir t.t. mygom
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#25
Parašyta 2014 gegužės 07 - 22:10
#26
Parašyta 2014 gegužės 14 - 23:36
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 14 - 23:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2014 gegužės 19 - 15:05
#28
Parašyta 2014 gegužės 20 - 14:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#29
Parašyta 2014 gegužės 20 - 15:28
#30
Parašyta 2014 gegužės 20 - 15:41
Tame ir įdomu, kad supranti, jis šiam purškale labai paprastas. Nes sistema tiesiog nerealiai paprasta. Ir tų daviklių minimumas. Dauguma LEV yra žingsniniai varikliukai, taigi dar ir turi savo potencą, pagal kurį fiksuoja savo padėtį, o šitas vietoj potenco turi tik mygtuką ant kojelės ir yra paprastas DC varikliukas, kuris gali suktis pirmyn arba atgal, priklausomai nuo duodamos įtampos poliariškumo.tai jei varikliukas vaiksto, tai beda ne jame. ten paprastas motoriukas, tik dezukej toj dar krumpliaraciu kruvele, kad butu kaip zingsninis stumokliukas. tai ner ten kam sugesti - arba veikia ir sukasi arba neveikia ir nesisuka.
o pagal ka kompas ta LEV stumdo? pats isskaiciuoja per visus dacikus ar gauna tiesiai data apsuku daciko ir pagal ji ant 1000 pastato?
Esu ardęs tą varikliuką, mačiau, kas ten viduj, tepiau dantračius ir t.t. Žodžiu, tas mygtukas ant kojelės yra tik tam, kad fiksuotų, kada gazo svirtelė yra atsirėmusi į tą varikliuko kojelę. Kai ji atsirėmusi, vadinasi vairuotojas atleido gazo pedalą, vadinasi - reikia palaikyti minimalias apsukas, tai ir palaiko, kaip sugeba, o palaikymo būdas yra - didinti apsukas ir mažinti apsukas, sukant varikliuką arba į vieną arba į kitą pusę. Apsukas mato ne nuo apsukų daviklio (nebent tos yra, bet pas mane nėra, kaip ir tachometro), o per vieną laidą, einantį iš komutatoriaus ar babinos į kompą (nes kompas čia degimo neankstina ir nevėlina - tai daroma vakuuminiu būdu).
Tai va, o kas toliau - toliau, kai vairuotojas vėl paspaudžia gazą, sklendė vėl pakyla nuo varikliuko kojelės ir mygtukas nebeduoda kontakto, tai tuo metu varikliukas nesikiša į apsukų reguliavimą. Ir tikriausiai lieka kur buvęs, nes į kažkokią nustatymą vietą jis nusileisti negali niekaip, nes kompas nemato, kiek jis pasuktas. Kai vėl atleidi gazą - vel mygtukas sukontaktuoja ir liepia kompui reguliuoti apsukas, sukiojant varikliuką.
Man atrodo, būtent dėl to šituose senuose purškaluose yra būna kartais ant laisvų toks apsukų papulsavimas, kadangi esant tokiam netiesioginiam ir paprastam valdymui ir padilus mechanizmų kojelėms, dantračiams ir įvorėms - sunku tinkamu greičiu tas apsukas sugaudyti.
Taigi, gazo sklendę stumdo arba varikliukas, arba vairuotojas su savo koja, o kompas mišinį (išpurškiamo kuro kiekį purkštuko impulso trukme ir/ar dažniu) reguliuoja pagal tos sklendės potencą, aušinimo skysčio ir įsiurbiamo oro temperatūrų rodmenis, taip pat bandydamas įtaikyti į teisingą Lambda reikšmę. Daugiau ten nieko nėra, kiek pamenu.
Tobulesnės sistemos dirba jau pagal MAP ir oro srauto daviklių rodmenis. Tai turėtų būti tiksliau, bet šita sistema daug pigesnė ir paprastesnė. Ir nepasakysi, kad labai jau netaupi, už XU tikrai taupiau važiuoja.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 20 - 15:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#31
Parašyta 2014 gegužės 20 - 16:16
#32
Parašyta 2014 gegužės 24 - 02:14
Stengiuosissamiai
Būna smagu, kai kolegos draugiškai išsamiai parašo, tai stengiuos ir pats informacijos negailėt. Ypač kas susiję su man patinkančiom senom paprastom sistemom
Šiaip aš daug ką perskaičiau čia:
http://citroen.tramo...njection-basics
Nežiūrėkit, kad čia Citroen, ir kad BX ar XM - kuro sistemos gi tos pačios. Praktinė paprasta teorija paaiškinta, nesigilinant į kodus, signalų dažnius, formas ir skatmeniškumą ar analogiškumą, ir kitas elektronikas, bet paprastai garažiškai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0