Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vilbcv P106 Rallye S2


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 170

#141 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2015 kovo 31 - 21:15

nori pasakyt dar dirbo variklis su skyle bloke?


  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#142 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 balandžio 01 - 21:57

Ne tik dirbo bet ir vaziavo. Garsas kaip saukstais per tuscia kibira dayzytum. Pro skyle matyt kad poros svaistikliu nebera :-D
  • 0

#143 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 balandžio 02 - 06:57

nori pasakyt dar dirbo variklis su skyle bloke?

esam kazkada pirke masina su variklio bloke esancia skyle taip pat :) irgi, dirbo ir vaziavo, ir garso nebuvo jokio , apart cilindras nedirbo vienas, svaistiklis jau buvo islekes lauk :)

po to uzbaigiau sio variklio kancias :)


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#144 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2015 balandžio 02 - 11:49

Gražu žiūrėt į 106'ų fanatus :good:


  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#145 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2015 balandžio 02 - 20:15

Gražu žiūrėt į 106'ų fanatus :good:

Čia jau ne fanatas, čia jau visas 106'tų manJakas :good:


  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#146 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2015 balandžio 02 - 23:08

Čia jau ne fanatas, čia jau visas 106'tų manJakas :good:

:beer:


  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#147 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 balandžio 05 - 10:51

Manijaku manijakas :D Judam toliau.

20150331_122607_zpse9zr0hpp.jpg
20150331_122618_zps74pn4nvo.jpg
20150404_134505_zpsqfjmhgaf.jpg
Iš Skierkos baigiu išpirkinėt visokį gėrį. 283mm stabdžių svapas į priekį, šakės su perdarytais sailenblokais į šarnyrus ir išmetimas su bakeliu. Dar prigriebtas verstos odos vairas.
20150404_134812_zps8aaktqe1.jpg
20150404_161920_zpsu0mmfjct.jpg
Nurengta
20150404_180123_zpsezqmnhhz.jpg
20150404_181314_zpsr2evqksk.jpg
20150404_180415_zpsuey55yy7.jpg
20150404_184659_zpscdwc9ewm.jpg
20150404_190041_zpst74fvsbn.jpg
Šiam momentui tiek. Pirmadieni planuoju išdažyt variklio skyriu ir su kėbulu šiam etapui bus baigta, prasidės surinkimo procesas  (clap) 
20150404_190839_zps9umrpxhs.jpg

  • 0

#148 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 balandžio 12 - 21:18

Išdažytas variklio skyrius

20150406_154512_zps6f3xnhz9.jpg

20150408_203240_zpscknkoamo.jpg

20150408_203257_zpsno7ag5ot.jpg

Variklio swapas buvo beveik pasiruošęs, beliko pasikeist velenėlius į gti ir uždėt diržą

20150407_201016_zpso3sriolo.jpg

JP4 (P307) velenu žvaigždės

20150408_203718_zpsegftzxzk.jpg

J4 (106 Gti) žvaigždės

20150408_203735_zpsz4j3fmnt.jpg

Bet..... Bet nuėmus dangtelį, sužinojau, kad visdėlto labai prašoviau kai išgręžiau galvoj skyles kolektoriuj ir ju nepataikiau iš 1 karto. Radau drožlių krūvelę galvoje :( Neliko kitos išeities kaip tik lupt galvą, vežt plaut/šlifuot/ tikrint.... Gera žinia kad dabar bent žinau kad galva tikrai gera ir vožtuvai sandarūs. Laukiu atvykstančios tarpinės.

20150408_212241_zpslpdxn88r.jpg

20150409_191943_zpshkpd0pis.jpg

20150409_191933_zpsa4eyvrlu.jpg

Skyles užsandarinau įsukęs špilkas, tik vėlgi blogai padariau nepasodinęs ant jokių klijų, Sako kad gali leist. uždėjus kolektorių meginsiu užtepti tas vietas poliuretano klijais ir tikėsiuos kad pro ten tepalas nesisunks.

20150410_202944_zpsmve7ooqg.jpg

20150410_185149_zpstrkyehww.jpg

Šiem momentui galva surinkta, beliko gaut tarpine ir uždėt.

Per savaitgalį nuveikta daugybė smulkių darbelių: padaryti benzo bako tvirtinimai (nulužo varžtai atsukinėjant, tai privirinau/ padariau špilkas), išvedžiojau stabdžių vamzdelius, pakeičiau torciono sailenblokus, nes jiems buvo ragas, uždėjau torcioną., patepliojau suportus raudonai.

20150411_144917_zpsewkskxvt.jpg

Vaizdelis labai malonus akiai  :)~

20150411_185336_zpseeyq9jai.jpg

20150411_185416_zpsrgsujyk8.jpg

Skirtumas tarp APEX žeminančios/kietinančios spyruoklės ir originalios

20150411_193155_zpsaqriotaa.jpg

Priekinės stupicos atiduotos "servizui" kad perpresuotų priekinius guolius.

Laukiu nesulaukiu kada atvažiuos Mano Koni amortizatoriai, būtų galima jau pastatyt mašiniuką ant ratų, pagal terminus turėtų iki 16d atsisust, viliuos kad taip ir bus.

 


  • 2

#149 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 balandžio 12 - 21:21

Šaunus projektas. :)


  • 0

#150 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 14 - 19:48

Nu bet tu ir nelaimingas, žmogau :D

Už tai optimizmo, toks vaizdas, daugiau, negu pas mane.

Esu 20ties metų būdamas, primityviais įrankiais stovėjimo aikštelėj Ispanijoj dyzelio galvos tarpinę pasikeitęs per pertraukas tarp univero paskaitų, o kai galiausiai konstatuota, kad nepataisomai trūko blokas, suradau per vietos skelbimus nesuprantama kalba pliką bloką, 100km nuvažiavom dekompresintu vienu cilindru ir atjungtu purkštuku su bloku tos pačios mašinos bagažinėj (kad nepramuštų kompresijos į aušinimą, nes bėgo viskas tik lauk ir neišėjo priveržti iki galo, mat blokas skilo ir išsiskėtė ties varžtu) iki vietos, kur su chebrantu ispanu perrinkom viską nuo seno bloko ant "naujo" ir laimingai pavyko išvažiuot. Atrodė, kad čia jau KOSMOSAS BELEKOKS, bet paskaičius tavo temą, tai aukščiau visko :) :blink:

Spaudžiu ir dešinę, ir kairę


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 14 - 19:49

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#151 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 balandžio 21 - 19:50

Ačiū už gerus žodžius :)
Judam toliau. Surinktas variklis
20150413_141635_zpsla5gapbc.jpg
20150414_131613_zps6smhirmx.jpg
20150414_131625_zpsnf3ra3rc.jpg
20150414_132051_zps7wdgijwc.jpg
Išlyginti senai tureti ratai, nupirktos devetos padangos, dar minkstos, 2010m, Toyo proxes 205/45. Kadangi nelemti ilgapirsčiai pavoge mano "naujus" (pora menesiu vazinetus) Nankang ns2R semislikus su pežiniais ratais, o pinigu naujam komplektui semi sliku dar nera, teks pasidziaugt senesnem padangom :\
20150415_114849_zpsq1btrnym.jpg
20150415_114855_zpskjkmmjk4.jpg
Toliau seke dar keli pakeitimai. Variklio pagalves kronsteina teko apipjaustyt, tuo žinoma nesididžiuoju, bet ka padarysi, tikiuosi tai nera aliuminis su gausybe priemaišu kuris nenores virintis, planuoju nuvežt svarščikam sutvirtint. Senasis kėbulas turi kitoki pagalves tvirtinima prie kėbulo, tad nei s2 Rallye, nei GTi pagalvės netiko, todėl reikėjo arba išpjaut visa ta skardyna ir virint nuo rallye donoro, arba daryt kaip padariau dabar aš.
20150415_133826_zpsjxdqhqcu.jpg
20150415_133834_zpsbsjzjhn8.jpg
20150415_134320_zpsp8iqacid.jpg
Toliau seke Karterio pakeitimas, tepalo filtyro sistemos keitimas, lyšnų skylių glušinimas. TU5JP4 karteris yra aliumininis, be tepalo temperatūros daviklio, ir 106 pezo išmetimo kelnės netelpa pro jį praeit, todel perdėtas nuo XSI. Karterio radiniai smagūs, primenu, jog tas variklis dar važiavo :D
20150417_120221_zps8esxqj3y.jpg
20150417_120227_zpsvhnyduig.jpg
20150415_140857_zpsubnt3ns9.jpg
Nuemus senaja tepalo filtro sistemą, lieka anga į variklį kuri mums nebebus reikalinga, tad reikia ją užglušint. Anglai rašo kad reikia sriegti M9 sriegį (nesuprantu kokio velnio) Aš be jokio vargo sėkmingai išsriegiau M10 1,5. Skylės diametras buvo 8mm (kaip M10 keliom dešimtosiuom permažas, bet problemu nekilo).
20150418_114353_zps6vmrtwjy.jpg
Persuktas tepalo filtro sriegis iš XSI variklio. Jam išsukti puikiai tiko pežines granatų veržlės.
20150418_122333_zpsxvjzqfqw.jpg
20150418_131125_zpsobe2qybv.jpg
20150418_132804_zps6djruxfm.jpg
20150418_170834_zpsvsklndkr.jpg
Supilti tepalai su molibdenu. Pirmą kartą teko tokius laikyt rankose, tai nei nebūčiau pesrkaitęs etiketės, būčiau išsigandęs :D
20150418_132553_zpssjd8ra1d.jpg
Gavau stabilizatoriaus įvores, labai apsidžiaugiau kai jas gavau, kainavo ganėtinai pigiai, o  kietumas ju tai neišpasakytas, į GTi turiu susidėjės poliuretanines, tai šios atrodo daug kietesnės, medžiaga panaši į kraploną. Deja, bet pasirodo jos peraukštos, kitokios nei originalios, dvi valandas pravargau ir niekiap nesurinkau, misija neįmanoma, tad sudėjau senas originalias, kurią dieną teks biški jas modifikuot, viliuosi vistiek jas ten sukišt. Beje stabilizatoriu ędėjau iš rallye 22mm. (standartas XSI 20mm).
20150418_132520_zpsstzuovjw.jpg
Nutekinti visi stabdžių diskai. Stabdžiai kiek man žinoma yra nuo P307 1.6 HDI.
20150418_201617_zps9pp4veyn.jpg
20150418_202026_zpskf5ffyl6.jpg
Gal kam bus įdiomu, šakės iš arčiau.
20150419_153725_zpssodtcqx8.jpg
20150419_153714_zpshgb1fwx8.jpg
Aukščiai gavosi klaikūs, galas tai gerulis, bet APEX žeminančios spyruoklės vargu ar apskritai ką pažemino, bet bent jau priekis tapo kietas (kolkas sudėti leisgyviai standartiniai amortizatoriai)
20150418_205501_zpsynkpa5q1.jpg
20150418_205511_zps3fjgrb8p.jpg
20150418_205821_zpsnmvaif2e.jpg
20150418_205836_zpsccv0pjui.jpg
20150418_211535_zpswndvguya.jpg
20150419_165838_zpsucq3k4ms.jpg
20150419_204538_zpsgva2vqnd.jpg
Tarpas tarp arku akivaiždžiai skiriasi, tačiau matuojant nuo žemės iki slenksčio, priekis tik 2cm aukštesnis. Kolkas noriu sulaukti Koni amortizatorių, tuomet žūrėsim, prieky galima dar apie 1cm nuleisti žemiau, o galą mastau per pora cm sukelti, bet kelti ne prasukant torciono šlicus, o pakišant metalo "tarpines" 4 vienodas po tilto tvirtinimo vietomis, siekiant neprarast tilto kietumo. Kaip manot?
 
Užkurti dar nepavyko, pasirodo ne toks aš laimingas, kad "gėlyte" (variklio laidyno pajungimas i bendrą laidyną) tiko, tai dar nieko nereiškė. P106 s1/s2/saxo mk1/mk2 pagal metus turėjo 6 skirtingas laidų pajungimo konfiguracijas. Tad teks biškeli pakarpyt ir perjungt kitaip laidus, nes nors ir fyškės vienodos, bet laidu išdėstymo vietos skiriasi. Žinoma jeigu darant S2 įvaizdį, būtų galima permest visą bendra saxo laidyną kuris buvo su varikliu, bet kadangi aš kokas noriu likti prie s1 ivaizdžio, tas variantas atkrenta, nes tektų karpyt ir perdarinėt visas žibintų fyškes, tai papraščiau bus atsirinkt variklio laidus. Užkaupiau nemažai info kaip ką reikia daryti, jeigu kam reikės tokios informacijos, galėsiu atsiust.

  • 2

#152 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 24 - 06:59

O ta jungtis-gėlytė kokia tai hermetinė neardoma pasitaikė?

Labai dažnai senoliams paprastos jungtys (nehermetinės) puikiai ardosi, tik smulkaus aštraus daikčiuko, panašaus į adatą reikia, tai išimi laidus iškart su galiukas ir sukaišioji pagal reikalingą tvarką.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#153 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 balandžio 25 - 22:03

"Hermetinės" užlietos pilnai guma, neeina daeit iki laidu. Laidynas apkarpytas, viskas sujungta ir padaryta pagal "totorialus", bet pezukas vistiek nesikuria, Nera kibirksties. N kartui perziuirejau, ar tikrai viską teisingai pajungiau, nu tikrai viskas gerai, pagrindiniai pliusai ateina visur kur turi ateit, viskaspadaryta  pagal shemas. Siurblys veikia, bet kibirksties neskelia. Tik ijungus degima, kol suveikineja rele, ant pagrindinio  + laido kuris ateina is reles yra 12v, rele baigioa dirbt, tada 0. Kai suku starteri, jeigu gerai suprantu vėlgi turėtų buti 12v? Nes rodo tik 0.2-0,3V sukant starteri. Tiek pat rodo ant visu 3 + laidu (1 iš rėles ir 2 iš ecu). Nerandu slieku. ECU sake tikrai atrakintas. Babinas 2 pakaitaliojau, su abiem tas pats. Kadangi turiu nevieną Holo daviklį, tai vieną paaukojau, nunuoginau laidus, paziurėjimui kas vyksta. Holas turi 3 alidus, Mase/ekranas irt 2 krastiniai paprasti + einantys į ECU. sukant starteri, tarp masės/ekrano ir kratsinio + yra 2v. Tai normalu? ar as ne ta matuoju? Nes ištikruju tai nelabai dar žinau kaip tiksliai veikia holas, duoda impulsą Voltais į ECU, ar tieisog sukyla ampermetrazas? (čia reiketu dar apsišviest  :shy: )

Nuotraukos įįkelsiu vėliau.


  • 0

#154 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2015 balandžio 28 - 18:16

o purkstukai atsidaro? jei ne - ecu neatrakintas. ieskok is ko pasiskolint


  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#155 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 balandžio 30 - 18:00

Darau isvada kad problema kompe. Idejau sita ecu I savo gti (metai, fyskes, kompai vienodi), siurblys suveikia bet masina nesikuria, dega raudona lempute ant kalkuliatoriaus ir kuriant rekia signalizacijos rele. Vadinasi arba jis isvis nevrikia, arba kazkas ne to su jo atrakinimu. Gal kas zino kokia atrakinimo malonumo kaina arba kaip parikrint ar jis isvis gyvas?
  • 0

#156 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2015 balandžio 30 - 18:04

idomu kodel jis neveikt sugalvojo, nes pries isardant masina buvau uzkures ir visiskai lengvai :) tai arba nebuvo iki galo nuristas kompas, bet pas tave visa pravotke berots saxo, tai turetum kaip ir atsirankioti kas kur.

arba tas kompas numire, bet nuo stovejimo kaip ir neturejo numirti. tuo labiau kad neilgai ir stovejo.


  • 0

#157 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 gegužės 01 - 00:13

Nuo gulejimo nieko jam negalejo atsitikt, nebent kokie kontaktai oksidavos, bet nelabai tiketina nes tvarkingas tas laidynas. Nebent pezas taip tupai padares, kad kai pipirma kart pajungiau variklio laidyno fyske prie masinos laidyno, kazkur neten nutekejo +. Velniai zino... ka padarysi, dabar reikia pasiskaitinet, panagrinet kaip ji patikrint arba apgaut, bet kolkas linkstu prie minties kad reikia leist ant megasquirto 1ir nesukt sau galvos del standartinio ecu. Senai norejau ms panagrinet ir paprogramuot, gal atejo tam metas.
  • 0

#158 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 19:02

Sveiki, Senai neatnaujinau temos, tad atradęs šiek tiek laiko, pasistengsiu atgaivint atmintį ir bent jau parodyt kas buvo nuveikta. Greičiausiai šendien visko nespėsiu sukelt.

 

Atejo laikas laidynui, 106/saxo turėjo 6 skirtingus laidynus ir pajungimus, berods 3 variantai ecu fyskiu ir keli pajungimo variklio laidyno prie bendro automobilio laidyno. Fyųkės gali būtt vienodos, tačiau laidų išdėstymas fyškėse skirtingas. Taip buvo mano atveju. Kiekvienas laidas turi savo numerį, pasižymit kiekvieną laidą ant originalaus variklio laidyno ir kiekvieną ant swapinto laidyno. Tada kerpas fyskes (gėlytem aš jas vadinu) ir pajungiam visus laidus prie tos fyškės, kuri buvo gamyklinė, kad sutaptų visi kontaktai.
Man teko daug žaistis ir varkt, nes niekaip nepavyko pakurti, kol nepabandžiau Balto ecu, ir viskas suveikė, mat dėl neaiškių priežasčių užsirakinto swapinio motoro ecu.

Dar patarimas, prieš pirkdami swapą betkuriam pežukui arba ardydami modelį su teisingu varikliu, užveskite ir atjunkite imobilaizerio/kalkuliatoriaus fyškę, taip atjungsite ir atrakinsite ECU ir neturėsit jokių problemų ateityje.

 

20150422_194415_zpsuv4pp2fp.jpg

 

20150422_194421_zpsx1inx2ek.jpg

20150425_164729_zpstlahulxs.jpg

 

2015 04 26 Su Pežistais uždalyvauta Subaru klubo rengiamam track day :)
20150426_123750_zpso4p7ktj5.jpg

20150426_113834_zpsyfdmtxuy.jpg

10530488_10203999106209315_3810382312124

11009881_10203999106329318_6215041571319

 

Pirmasis užvedimas

https://www.facebook...?type=3

 

Šiek tiek papoliravau, prieš ir po.

20150503_184705_zpsqdmkq2me.jpg

20150503_194438_zpssqajyert.jpg

20150510_183506_zpsqgrsp0nb.jpg

Žaislai

20150510_183546_zpsves2ave9.jpg

20150510_185510_zps5ileb8yn.jpg

Nusipirkau vamzdžio ir paisgaminau viršutinę ir amaptinę rasporkes. Skaitau, kad 106 jos yra būtinos, ypatingai apatinė. Aišku vamzdis paprastas, ganėtinai storos sienelėsm tad sveria palyginus su OMP nemažai, bet savo funkciją puikiai atlieka.

20150515_202600_zpsllfj8fqr.jpg

20150517_165113_zpsdeomk4hn.jpg

20150524_151230_zpsvrhzpkum.jpg

20150524_154529_zpshj1xza3a.jpg

20150517_192257_zpswktzrbeb.jpg

Ruošiamės technikinei, laikinai sudėtas salonas.

20150517_192310_zpsl0q9q6dn.jpg

20150517_192334_zpsgvwvy2ec.jpg

20150525_211227_zpsgofv0hly.jpg

20150525_211239_zps0tiyvrku.jpg

20150525_211258_zpss9tw3xdb.jpg

20150525_211322_zpsrfskykwn.jpg

20150525_211507_zpshzjw62ug.jpg

Pagaliau atvyko Koni Sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai priekiui. Nepirkit iš TRT šopo, kaina nors ir gera, bet prekės lauksit 3 mėnesius ir daugiau, jums jie pasakos pasakas kad mat Koni turi daug užsakymu ir neksuba daryt pavieniu užsakymu... Gavus amortizatorius, ju pagaminimo data buvo po 5 dienu kiap kad aš juos užsakiau. Tad jei skubat, greičiau bus gaut iš bet kur kitur.

20150526_171449_zpsmpcsemls.jpg

Nudažytos rasporkės

20150526_175424_zpsyzv4yjiu.jpg

20150527_165744_zpswqz6mnkn.jpg

Pirmasis test drive ir sudalyvavimas SVC slalomo treniruotėj. Paaiškėjo dar kažkokios problemėlės, Kaito variklis. Kaitimo problema dingo kai uždėjau išmetimo kolektoriaus apsaugą (kolektorius beveik remiasi į radiatorių) Galbūt dar nebuvo sistema gerai nusiorinus, nes vėliau jokių problemų su tuo nebekilo.

20150528_164956_zps3wzoeo0q.jpg

20150528_185538_zpsnl5vvpih.jpg

20150528_192724_zpss1i6m96d.jpg

20150528_192736_zpswvmrxtzs.jpg

Padarytos aušinimo angos po numeriu

20150531_155614_zpsoeobdaws.jpg

20150531_191558_zpsy8rhv2im.jpg

 

Birželis

 

Svečiuose

20150605_203426_zpsaeu0cieu.jpg

20150605_203441_zpsqbekosgt.jpg

 

Sudėtos lengvintos abšyfkės iš stiklo pluošto aptrauktos karbono plėvele, kurias buvau pasidaręs Juodam Rallye. Taip pat uždėtas RRS verstos odos vairas.

20150606_165745_zpsudfc1gqg.jpg

20150606_165754_zpsj16oqpia.jpg

20150607_184217_zpstsxn8xgd.jpg

20150607_184225_zpstmq88isa.jpg

20150607_184235_zps4hyqurdb.jpg

Sudėti kapoto užraktai

20150607_153944_zpsq9z7b8tn.jpg

20150607_184250_zpsq0lozpdh.jpg

Dar viena slalomo treniruotė, viska sbuvo gerai, bet pradėjo barškėt torcionas.

20150611_184409_zpsubbthwsp.jpg

Labai judėjo tik viena pusė, išardžiau, radau susidėvėjusias įvores, ištekino man kitas, bet iš pvc. ištikro tai nesitikėjau kad jos gali laikyt, bet tekintojas labai buvo užsiemes, neturėjo laiko, o aš turėjau kažkur dalyvaut, tad surinkau taip. Atleikė nevieną pasilaktymą, bet dabar vėl barška. priejau išvados kad įvorės yra totali nesamonė, reikia dėti guolius. Su įvorem tiltas pastovėjęs sukieteja, tik daugiau pavažavus vėl pradeda vaikščiot, pastovi mašina garaže, išvažiuoji- vėl taburete pirmus kelis km. Ir ilgiau važiuojant trasoj pradeda čirškaut, cypaut. Žinoma prie to dar dasidėjo kad PVC šitam reikalui visia netinka, bet jei reikėtų rinktis, rinkčiaus guolius.

20150613_171855_zpsl3mhgb4e.jpg

20150613_171928_zpsrkwh0bof.jpg

20150613_171938_zpszun4vhje.jpg

20150613_174550_zps1drpczl3.jpg

20150617_202215_zpsjd6iydyr.jpg

20150617_202242_zpscrxhtjzz.jpg

20150621_123857_zpsgirwymov.jpg

Hidraulinio rankinio gamyba. cilindriukas sankabos nuo 5 civiko 7e, korpusas iš senukų "balkio kronšteinas" ~1-2e, tad viskas atsiėjo iki 15e. Veikia puikiai, tik tvirtinima prie kėbulo reikia normalų pasidaryt, čia buvo laikinai, pažiurėjimui ar patogi vieta, tai tas laikinai po šiai dienai tesiasi :D

20150627_152301_zpstcmyiz40.jpg

20150627_164054_zps9jlpe82m.jpg

20150627_190625_zpsndl5zcnh.jpg

20150628_130152_zpsaprl0oei.jpg

20150628_171723_zpsx21uynqt.jpg

 

Liepa

 

Nupirkti diržai

20150702_165148_zpskccgbrbd.jpg

20150702_165541_zpsnv3qls2w.jpg

 

Dabar šiek tiek apie GTI'škę . Ji vis dar mano daily car'as, džiugina kasdieną. Keli jo kadrai

20150704_175823_zpskfw8gcpo.jpg

20150704_175841_zpsu2s77wwx.jpg

20150704_175925_zpss0xl3ola.jpg

20150704_175937_zpsyorfjfcr.jpg

20150704_175948_zpsc9rms5h9.jpg

20150704_180204_zpsxzseltpa.jpg

 

Litras. Vis dar kuo puikaisuiai rieda, Davęs jį broliui, tai taip pat naudoajamas kiekvieną dieną, taupiai vežioja braluką į darbus ir mokslus :)
20150704_215917_zpsdz7ed5qz.jpg

20150704_215955_zpsdzigkohw.jpg

 

Lekiam į slalomą Pavevėžy. Normalu.

20150711_214337_zpsnybfv2fl.jpg

11221487_1596453980622045_70979968825500

11728736_1596453983955378_17139025594045

11717539_949770298402248_898428307596014

Teko pasikeist garnatos gumą, išardžiau granatą, bet nepajėgiau surinkt, tada sužinojau kad jos skaitosi neardomos :D Nuotraukoje GTI ir XSI pusašiai.

20150713_210222_zpsvjsvgbqd.jpg

Nupirktas sausas akumuliatorius ir pagamintas jam tvirtinimas

20150715_210540_zpsdd5ho7ms.jpg

Modifikuojam panelę.

20150715_213118_zps86bdfl28.jpg

Šį kart panaudotas tikras karbonas.

20150718_123327_zpskxizvsy4.jpg

20150718_162413_zpszyqqfva5.jpg

20150718_162421_zpsktid2xec.jpg

per porą valandų iškeptas oro paėmimas

20150718_173153_zpsdszvei0t.jpg

20150718_173425_zpszxgwmhjn.jpg

20150718_184443_zpsmxwgeu56.jpg

20150718_185514_zpsgc1hk5do.jpg

20150718_193330_zpsnlr3l3yf.jpg

 

Ir savo gimimo dieną lakstom Kačerginėj per subaru Track day.

20150719_100131_zpsxmsw3fw0.jpg

Nuotrauku papildysim.

Per kiekvieną track day kačerginėj sudūžta bent po viena automobilį, pavojinga važiuoti be lankų, Šiuo atveju viskas baigėsi laimingai.

20150719_132204_zps1wcubdzn.jpg

20150719_150513_zpsop2dcwme.jpg

 

Amžina problema, visalaiką smaugiant greičių dėžė apibėga tepalais ir pežukas palieka žymes. Pakeičiau visus salnikus išskyrus pavarų svirties. Kažkaip nesitiki kad pro jį leidžia, bet daugiau nėra pro kur. Jeigu kas ieškos šio salniko, tai jokia guoliu/ salniku parduotuvė jo neturi, nestandartiniai matmenys. apvažioavau visas parduotuves. Padėjo peugeot centras, už 7e originalus salnikas mano rankose. Bet kad jį pakeist, reikia nuimt greičių dėžę, tad iki šio darbo dar nedaėjo rankos.

20150721_190008_zpsyfj8qtbu.jpg

20150721_191119_zpsl8kf9mxa.jpg

 

Atvažiavau pasiimt pežuko kad važiuot į slalomą, ir pamačiau kad kapsi antifryzas pro šlangos sujungimą, ėmiausi tvarkyt ir

20150721_191119_zpsl8kf9mxa.jpg

20150722_184308_zpsahbiqqti.jpg

 

Pasirodo kaėerginėj prapūtė tarpinę. Keista, nes mašina nei kiek nekaito, visalaik rodė darbinę temnperatūrą, dar kelia sdienas į darbą pavažinėjau ir jokių simtomų nepastebėta buvo. Tepalas švarus, gaunasi kad išmetamosios dujos pateko į aušinimą

20150722_212820_zpskzfrqhqq.jpg

20150722_212840_zpsyxxbcxwi.jpg

20150722_212849_zps89ueqz4i.jpg

20150722_215200_zps8ot5fvcg.jpg

 

Atsiprašau už gramatines klaidas, turiu pabėgt ir postinu neperskaitęs ką prirašiau, ištaisysiu.

 


  • 1

#159 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 11:26

O aš turiu teisę redaguot senesnius pranešimus? Nes neradau mygtuko "edit" .

 

Tesiam toliau, dar keli kadrai iš pasivažinėjimo kačerginėj

11731738_10204690558891701_7768181557029

11117731_10204690559771723_2475564560705

11227955_384344105098552_491012812317641

10947428_384343355098627_193350271224596

 

Rugpjūtis

 

Pežukui  patikrinta/ nušlifuota galva, nupirkta erling tarpine ir varžtai, praeitą kartą palikau senus varžtus ir priveržinėjant galvą neturėjau "laipnsiu matavimo" prietaisiuko, tai laipsnius iš akies dasukinėjau + tarpine buvo viktor reins, kuri šeip man nelabai patiko, nes gamykline sena atrode patikimesnė, galbūt šiti visi faktoriai susidėjo ir prapute. Tad dabar viskas buvo padaryta "pagal taisykles" su teisingais įrankiais pakeičiant regis viską ką reikia. Po dabartinio surinkimo buvau nevienam rimtesniam pasilaktyme kur pežukas patyrė tikrai nemažą kruvį ir kolkas viskas tvarkoj.

Surinkau jei gerai atsimenu Ketvirtadienį, o penktadienį jau lėkiau i Peugeot 205 meetą :) Buvo kiek neramu, bet viskas buvo tiesiog puiku :)

20150810_194216_zpsz6mdkwgu.jpg

Ketvirtadienio išvakarės prieš mytą.

20150813_202209_zps1pjouuok.jpg

 

20150814_184950_zpsqpym5tz0.jpg

20150814_185002_zpscvsnxal0.jpg

20150815_161149_zpsdokdsbju.jpg

11058631_871518006218144_552626153369692

11027495_871518322884779_297369058918703

 

Pežuką prabandyt daviau Skierkai ir Giedriui, tai atpjovėm kaip priklauso, Viskas buvo gerai, išskyrus smulkmenėlę- ties paskutiniu važiavimu išplyšo bėgių traukė ir liko mašina be pavarų perjungimo iš salono, bet nebėda. Dėkui chebrytei, kuri kol aš paryčiais gatavas miegojau, sutvarkė šią problemėlę. Tas varžtas vis dar laiko, taip ir nekeičiau tos traukutės, nors yra garaže kita, puikiai laikosi ir nekrenta. Nevieną aerodromą atlaksčiau jau su tuo varžtu :D

11879284_10204721722183068_7297332383262

11879037_10204721728743232_8622254174059

11900107_10204721720383023_3363991472802

Kažkokie nedideli techniniai trugžiai.

11838649_871521119551166_373176995173626

11864992_10204721718502976_9163853906653

11850698_10204721723223094_7404472330039

11838577_10204721722503076_1020029828964

IMG_8343_zpstnvyhhi2.jpg

IMG_8361_zpslucjqqit.jpg

Dewgonas išvis "parodė klasę" nuo Cheiniko atsilko vos sekunde kiek pamenu, kas dar kartą įrodė, kad mašina turi daug potencialo, tik reikia išmokt ją pažabot.

IMG_8374_zpsdkysaexi.jpg

 

Padangas suvažinėjom į nulį

20150817_200917_zpssetig9wo.jpg

 

Gavau dar vieną pežuką, kuris papildė dalių atsargas. Aišku nemaža šio kenwoodo dalis jau senai sudėta į mano visus pežukus. Ačiū Taraklonui.

20150820_173447_zpsti9cfawv.jpg

20150820_173508_zpscc71tnix.jpg

20150820_204228_zpsjo1vzk4n.jpg

 

Ačiū MantasLT už torcionus, dar 2 garaže guli, manau iš šitos gausybės tiltų išeis surinkt kažką padoraus su naujais guoliais.

20150820_204218_zpshhf1pber.jpg

 

Rugsėjį užsiėmiau senu nebaigtu projektu AUDi 80 ir pasibaigiau, tai prie pežuko rankų neprikišau, buvom pasidarę treniruotę, palakstėm. Dabar stovi garaže, laukia kol aš atsigausiu su finansais ir užsiimsiu darymu toliau. Nes visvien yra dar visokiu nedadelku ir remontu ką reikia perdaryt arba pakeist.

Aš ir mano nepaprastai puikus automobilis!
12029157_929303903804126_1801359805_n_zp


  • 2

#160 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 20:35

super, kad temą atnaujinai!

Įkvepiantys postai.

 

p.s. atrodo, mk1 pežuko priekis sukrito, ar kažką darei su spyruoklėm?


Šį pranešimą redagavo zhy: 2015 rugsėjo 27 - 20:36

  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0