nori pasakyt dar dirbo variklis su skyle bloke?
Vilbcv P106 Rallye S2
#141
Parašyta 2015 kovo 31 - 21:15
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#142
Parašyta 2015 balandžio 01 - 21:57
#143
Parašyta 2015 balandžio 02 - 06:57
nori pasakyt dar dirbo variklis su skyle bloke?
esam kazkada pirke masina su variklio bloke esancia skyle taip pat irgi, dirbo ir vaziavo, ir garso nebuvo jokio , apart cilindras nedirbo vienas, svaistiklis jau buvo islekes lauk
po to uzbaigiau sio variklio kancias
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#144
Parašyta 2015 balandžio 02 - 11:49
Gražu žiūrėt į 106'ų fanatus
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#145
Parašyta 2015 balandžio 02 - 20:15
Gražu žiūrėt į 106'ų fanatus
Čia jau ne fanatas, čia jau visas 106'tų manJakas
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#146
Parašyta 2015 balandžio 02 - 23:08
Čia jau ne fanatas, čia jau visas 106'tų manJakas
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#147
Parašyta 2015 balandžio 05 - 10:51
Manijaku manijakas Judam toliau.
#148
Parašyta 2015 balandžio 12 - 21:18
Išdažytas variklio skyrius
Variklio swapas buvo beveik pasiruošęs, beliko pasikeist velenėlius į gti ir uždėt diržą
JP4 (P307) velenu žvaigždės
J4 (106 Gti) žvaigždės
Bet..... Bet nuėmus dangtelį, sužinojau, kad visdėlto labai prašoviau kai išgręžiau galvoj skyles kolektoriuj ir ju nepataikiau iš 1 karto. Radau drožlių krūvelę galvoje Neliko kitos išeities kaip tik lupt galvą, vežt plaut/šlifuot/ tikrint.... Gera žinia kad dabar bent žinau kad galva tikrai gera ir vožtuvai sandarūs. Laukiu atvykstančios tarpinės.
Skyles užsandarinau įsukęs špilkas, tik vėlgi blogai padariau nepasodinęs ant jokių klijų, Sako kad gali leist. uždėjus kolektorių meginsiu užtepti tas vietas poliuretano klijais ir tikėsiuos kad pro ten tepalas nesisunks.
Šiem momentui galva surinkta, beliko gaut tarpine ir uždėt.
Per savaitgalį nuveikta daugybė smulkių darbelių: padaryti benzo bako tvirtinimai (nulužo varžtai atsukinėjant, tai privirinau/ padariau špilkas), išvedžiojau stabdžių vamzdelius, pakeičiau torciono sailenblokus, nes jiems buvo ragas, uždėjau torcioną., patepliojau suportus raudonai.
Vaizdelis labai malonus akiai
Skirtumas tarp APEX žeminančios/kietinančios spyruoklės ir originalios
Priekinės stupicos atiduotos "servizui" kad perpresuotų priekinius guolius.
Laukiu nesulaukiu kada atvažiuos Mano Koni amortizatoriai, būtų galima jau pastatyt mašiniuką ant ratų, pagal terminus turėtų iki 16d atsisust, viliuos kad taip ir bus.
#149
Parašyta 2015 balandžio 12 - 21:21
Šaunus projektas.
#150
Parašyta 2015 balandžio 14 - 19:48
Nu bet tu ir nelaimingas, žmogau
Už tai optimizmo, toks vaizdas, daugiau, negu pas mane.
Esu 20ties metų būdamas, primityviais įrankiais stovėjimo aikštelėj Ispanijoj dyzelio galvos tarpinę pasikeitęs per pertraukas tarp univero paskaitų, o kai galiausiai konstatuota, kad nepataisomai trūko blokas, suradau per vietos skelbimus nesuprantama kalba pliką bloką, 100km nuvažiavom dekompresintu vienu cilindru ir atjungtu purkštuku su bloku tos pačios mašinos bagažinėj (kad nepramuštų kompresijos į aušinimą, nes bėgo viskas tik lauk ir neišėjo priveržti iki galo, mat blokas skilo ir išsiskėtė ties varžtu) iki vietos, kur su chebrantu ispanu perrinkom viską nuo seno bloko ant "naujo" ir laimingai pavyko išvažiuot. Atrodė, kad čia jau KOSMOSAS BELEKOKS, bet paskaičius tavo temą, tai aukščiau visko
Spaudžiu ir dešinę, ir kairę
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 14 - 19:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#151
Parašyta 2015 balandžio 21 - 19:50
#152
Parašyta 2015 balandžio 24 - 06:59
O ta jungtis-gėlytė kokia tai hermetinė neardoma pasitaikė?
Labai dažnai senoliams paprastos jungtys (nehermetinės) puikiai ardosi, tik smulkaus aštraus daikčiuko, panašaus į adatą reikia, tai išimi laidus iškart su galiukas ir sukaišioji pagal reikalingą tvarką.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#153
Parašyta 2015 balandžio 25 - 22:03
"Hermetinės" užlietos pilnai guma, neeina daeit iki laidu. Laidynas apkarpytas, viskas sujungta ir padaryta pagal "totorialus", bet pezukas vistiek nesikuria, Nera kibirksties. N kartui perziuirejau, ar tikrai viską teisingai pajungiau, nu tikrai viskas gerai, pagrindiniai pliusai ateina visur kur turi ateit, viskaspadaryta pagal shemas. Siurblys veikia, bet kibirksties neskelia. Tik ijungus degima, kol suveikineja rele, ant pagrindinio + laido kuris ateina is reles yra 12v, rele baigioa dirbt, tada 0. Kai suku starteri, jeigu gerai suprantu vėlgi turėtų buti 12v? Nes rodo tik 0.2-0,3V sukant starteri. Tiek pat rodo ant visu 3 + laidu (1 iš rėles ir 2 iš ecu). Nerandu slieku. ECU sake tikrai atrakintas. Babinas 2 pakaitaliojau, su abiem tas pats. Kadangi turiu nevieną Holo daviklį, tai vieną paaukojau, nunuoginau laidus, paziurėjimui kas vyksta. Holas turi 3 alidus, Mase/ekranas irt 2 krastiniai paprasti + einantys į ECU. sukant starteri, tarp masės/ekrano ir kratsinio + yra 2v. Tai normalu? ar as ne ta matuoju? Nes ištikruju tai nelabai dar žinau kaip tiksliai veikia holas, duoda impulsą Voltais į ECU, ar tieisog sukyla ampermetrazas? (čia reiketu dar apsišviest )
Nuotraukos įįkelsiu vėliau.
#154
Parašyta 2015 balandžio 28 - 18:16
o purkstukai atsidaro? jei ne - ecu neatrakintas. ieskok is ko pasiskolint
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#155
Parašyta 2015 balandžio 30 - 18:00
#156
Parašyta 2015 balandžio 30 - 18:04
idomu kodel jis neveikt sugalvojo, nes pries isardant masina buvau uzkures ir visiskai lengvai tai arba nebuvo iki galo nuristas kompas, bet pas tave visa pravotke berots saxo, tai turetum kaip ir atsirankioti kas kur.
arba tas kompas numire, bet nuo stovejimo kaip ir neturejo numirti. tuo labiau kad neilgai ir stovejo.
#157
Parašyta 2015 gegužės 01 - 00:13
#158
Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 19:02
Sveiki, Senai neatnaujinau temos, tad atradęs šiek tiek laiko, pasistengsiu atgaivint atmintį ir bent jau parodyt kas buvo nuveikta. Greičiausiai šendien visko nespėsiu sukelt.
Atejo laikas laidynui, 106/saxo turėjo 6 skirtingus laidynus ir pajungimus, berods 3 variantai ecu fyskiu ir keli pajungimo variklio laidyno prie bendro automobilio laidyno. Fyųkės gali būtt vienodos, tačiau laidų išdėstymas fyškėse skirtingas. Taip buvo mano atveju. Kiekvienas laidas turi savo numerį, pasižymit kiekvieną laidą ant originalaus variklio laidyno ir kiekvieną ant swapinto laidyno. Tada kerpas fyskes (gėlytem aš jas vadinu) ir pajungiam visus laidus prie tos fyškės, kuri buvo gamyklinė, kad sutaptų visi kontaktai.
Man teko daug žaistis ir varkt, nes niekaip nepavyko pakurti, kol nepabandžiau Balto ecu, ir viskas suveikė, mat dėl neaiškių priežasčių užsirakinto swapinio motoro ecu.
Dar patarimas, prieš pirkdami swapą betkuriam pežukui arba ardydami modelį su teisingu varikliu, užveskite ir atjunkite imobilaizerio/kalkuliatoriaus fyškę, taip atjungsite ir atrakinsite ECU ir neturėsit jokių problemų ateityje.
2015 04 26 Su Pežistais uždalyvauta Subaru klubo rengiamam track day
Pirmasis užvedimas
https://www.facebook...?type=3
Šiek tiek papoliravau, prieš ir po.
Žaislai
Nusipirkau vamzdžio ir paisgaminau viršutinę ir amaptinę rasporkes. Skaitau, kad 106 jos yra būtinos, ypatingai apatinė. Aišku vamzdis paprastas, ganėtinai storos sienelėsm tad sveria palyginus su OMP nemažai, bet savo funkciją puikiai atlieka.
Ruošiamės technikinei, laikinai sudėtas salonas.
Pagaliau atvyko Koni Sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai priekiui. Nepirkit iš TRT šopo, kaina nors ir gera, bet prekės lauksit 3 mėnesius ir daugiau, jums jie pasakos pasakas kad mat Koni turi daug užsakymu ir neksuba daryt pavieniu užsakymu... Gavus amortizatorius, ju pagaminimo data buvo po 5 dienu kiap kad aš juos užsakiau. Tad jei skubat, greičiau bus gaut iš bet kur kitur.
Nudažytos rasporkės
Pirmasis test drive ir sudalyvavimas SVC slalomo treniruotėj. Paaiškėjo dar kažkokios problemėlės, Kaito variklis. Kaitimo problema dingo kai uždėjau išmetimo kolektoriaus apsaugą (kolektorius beveik remiasi į radiatorių) Galbūt dar nebuvo sistema gerai nusiorinus, nes vėliau jokių problemų su tuo nebekilo.
Padarytos aušinimo angos po numeriu
Birželis
Svečiuose
Sudėtos lengvintos abšyfkės iš stiklo pluošto aptrauktos karbono plėvele, kurias buvau pasidaręs Juodam Rallye. Taip pat uždėtas RRS verstos odos vairas.
Sudėti kapoto užraktai
Dar viena slalomo treniruotė, viska sbuvo gerai, bet pradėjo barškėt torcionas.
Labai judėjo tik viena pusė, išardžiau, radau susidėvėjusias įvores, ištekino man kitas, bet iš pvc. ištikro tai nesitikėjau kad jos gali laikyt, bet tekintojas labai buvo užsiemes, neturėjo laiko, o aš turėjau kažkur dalyvaut, tad surinkau taip. Atleikė nevieną pasilaktymą, bet dabar vėl barška. priejau išvados kad įvorės yra totali nesamonė, reikia dėti guolius. Su įvorem tiltas pastovėjęs sukieteja, tik daugiau pavažavus vėl pradeda vaikščiot, pastovi mašina garaže, išvažiuoji- vėl taburete pirmus kelis km. Ir ilgiau važiuojant trasoj pradeda čirškaut, cypaut. Žinoma prie to dar dasidėjo kad PVC šitam reikalui visia netinka, bet jei reikėtų rinktis, rinkčiaus guolius.
Hidraulinio rankinio gamyba. cilindriukas sankabos nuo 5 civiko 7e, korpusas iš senukų "balkio kronšteinas" ~1-2e, tad viskas atsiėjo iki 15e. Veikia puikiai, tik tvirtinima prie kėbulo reikia normalų pasidaryt, čia buvo laikinai, pažiurėjimui ar patogi vieta, tai tas laikinai po šiai dienai tesiasi
Liepa
Nupirkti diržai
Dabar šiek tiek apie GTI'škę . Ji vis dar mano daily car'as, džiugina kasdieną. Keli jo kadrai
Litras. Vis dar kuo puikaisuiai rieda, Davęs jį broliui, tai taip pat naudoajamas kiekvieną dieną, taupiai vežioja braluką į darbus ir mokslus
Lekiam į slalomą Pavevėžy. Normalu.
Teko pasikeist garnatos gumą, išardžiau granatą, bet nepajėgiau surinkt, tada sužinojau kad jos skaitosi neardomos Nuotraukoje GTI ir XSI pusašiai.
Nupirktas sausas akumuliatorius ir pagamintas jam tvirtinimas
Modifikuojam panelę.
Šį kart panaudotas tikras karbonas.
per porą valandų iškeptas oro paėmimas
Ir savo gimimo dieną lakstom Kačerginėj per subaru Track day.
Nuotrauku papildysim.
Per kiekvieną track day kačerginėj sudūžta bent po viena automobilį, pavojinga važiuoti be lankų, Šiuo atveju viskas baigėsi laimingai.
Amžina problema, visalaiką smaugiant greičių dėžė apibėga tepalais ir pežukas palieka žymes. Pakeičiau visus salnikus išskyrus pavarų svirties. Kažkaip nesitiki kad pro jį leidžia, bet daugiau nėra pro kur. Jeigu kas ieškos šio salniko, tai jokia guoliu/ salniku parduotuvė jo neturi, nestandartiniai matmenys. apvažioavau visas parduotuves. Padėjo peugeot centras, už 7e originalus salnikas mano rankose. Bet kad jį pakeist, reikia nuimt greičių dėžę, tad iki šio darbo dar nedaėjo rankos.
Atvažiavau pasiimt pežuko kad važiuot į slalomą, ir pamačiau kad kapsi antifryzas pro šlangos sujungimą, ėmiausi tvarkyt ir
Pasirodo kaėerginėj prapūtė tarpinę. Keista, nes mašina nei kiek nekaito, visalaik rodė darbinę temnperatūrą, dar kelia sdienas į darbą pavažinėjau ir jokių simtomų nepastebėta buvo. Tepalas švarus, gaunasi kad išmetamosios dujos pateko į aušinimą
Atsiprašau už gramatines klaidas, turiu pabėgt ir postinu neperskaitęs ką prirašiau, ištaisysiu.
#159
Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 11:26
O aš turiu teisę redaguot senesnius pranešimus? Nes neradau mygtuko "edit" .
Tesiam toliau, dar keli kadrai iš pasivažinėjimo kačerginėj
Rugpjūtis
Pežukui patikrinta/ nušlifuota galva, nupirkta erling tarpine ir varžtai, praeitą kartą palikau senus varžtus ir priveržinėjant galvą neturėjau "laipnsiu matavimo" prietaisiuko, tai laipsnius iš akies dasukinėjau + tarpine buvo viktor reins, kuri šeip man nelabai patiko, nes gamykline sena atrode patikimesnė, galbūt šiti visi faktoriai susidėjo ir prapute. Tad dabar viskas buvo padaryta "pagal taisykles" su teisingais įrankiais pakeičiant regis viską ką reikia. Po dabartinio surinkimo buvau nevienam rimtesniam pasilaktyme kur pežukas patyrė tikrai nemažą kruvį ir kolkas viskas tvarkoj.
Surinkau jei gerai atsimenu Ketvirtadienį, o penktadienį jau lėkiau i Peugeot 205 meetą Buvo kiek neramu, bet viskas buvo tiesiog puiku
Ketvirtadienio išvakarės prieš mytą.
Pežuką prabandyt daviau Skierkai ir Giedriui, tai atpjovėm kaip priklauso, Viskas buvo gerai, išskyrus smulkmenėlę- ties paskutiniu važiavimu išplyšo bėgių traukė ir liko mašina be pavarų perjungimo iš salono, bet nebėda. Dėkui chebrytei, kuri kol aš paryčiais gatavas miegojau, sutvarkė šią problemėlę. Tas varžtas vis dar laiko, taip ir nekeičiau tos traukutės, nors yra garaže kita, puikiai laikosi ir nekrenta. Nevieną aerodromą atlaksčiau jau su tuo varžtu
Kažkokie nedideli techniniai trugžiai.
Dewgonas išvis "parodė klasę" nuo Cheiniko atsilko vos sekunde kiek pamenu, kas dar kartą įrodė, kad mašina turi daug potencialo, tik reikia išmokt ją pažabot.
Padangas suvažinėjom į nulį
Gavau dar vieną pežuką, kuris papildė dalių atsargas. Aišku nemaža šio kenwoodo dalis jau senai sudėta į mano visus pežukus. Ačiū Taraklonui.
Ačiū MantasLT už torcionus, dar 2 garaže guli, manau iš šitos gausybės tiltų išeis surinkt kažką padoraus su naujais guoliais.
Rugsėjį užsiėmiau senu nebaigtu projektu AUDi 80 ir pasibaigiau, tai prie pežuko rankų neprikišau, buvom pasidarę treniruotę, palakstėm. Dabar stovi garaže, laukia kol aš atsigausiu su finansais ir užsiimsiu darymu toliau. Nes visvien yra dar visokiu nedadelku ir remontu ką reikia perdaryt arba pakeist.
Aš ir mano nepaprastai puikus automobilis!
#160
Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 20:35
super, kad temą atnaujinai!
Įkvepiantys postai.
p.s. atrodo, mk1 pežuko priekis sukrito, ar kažką darei su spyruoklėm?
Šį pranešimą redagavo zhy: 2015 rugsėjo 27 - 20:36
+370 605 66239
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0