Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vilbcv P106 Rallye S2


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 170

#161 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 spalio 02 - 15:27

Priekis sukrito labai minimaliai, bent jau man taip atrodo :)


  • 0

#162 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2015 spalio 13 - 13:24

Sveikas. Off topic. Klausyk tarpine kai prapute vietoj antifryzo ta geltona kose tokia ir buvo? Ir variklis normaliai elgesi nei kaito nei galios truko? Klausiu, nes pas mane dyzelyje keite dirzus bei pompa, tai bakelyje taip pat buvo ta kose, antifryza (G11) pakeite ir siandien vaziuoju be bedu. Negi ir pas mane tarpine prapusta...
  • 0

#163 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 spalio 14 - 19:38

Taip, tas ir keisčiausia kad skydelije antifryzo temperatūrą rodė darbinę, nekaito, nedumijo ir nebuvo jokių požymių kad kas ne taip. Bet ta puta buvo tokia labai tiršta ir ji buvo visur, pačio antifrizo nupyliau vos pora litru. 
Manau pora kart vertetu pasižiūret ar neputoja, jei ne- tai neverta sukt sau galvos ir ramiai važinėt toliau :)


  • 0

#164 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 gegužės 09 - 13:34

Sveiki, laikas šiek tiek atnaujinti temą. Nuo paskutinio pasilakstymo Šalčininkuose, sportinis pežukas stovėjo ir laukė, taupem pinigus, nieko jam nedariau, šiek tiek nurinkau salono nereikalingas detales ir išskutau smalas.

P_20151122_130256_zpssfzsxcuh.jpg

P_20151122_130325_zpscsxelgjp.jpg

P_20151126_161835_zpsuvwopo46.jpg

P_20160119_181643_zps7xdnlgkj.jpg

P_20160119_192626_zpsxoaekzj6.jpg

P_20160119_200834_zps2kfhj8ff.jpg

P_20160123_175205_zpsbdeprsyh.jpg

 

 

Baltasis Gti diena iš dienos eksplotuojamas, prieš pat ruošiantis eiti technikine (apie 2015 gruodžio mėnesį) stebuklingai skydelyje pastebėjau, kad trūksta tepalo, dapyliau. Po 80km (pora dienų) vėl skydelis ėmė rodyti, kad nebėra tepalo. Pamačiau tokį vaizdą.

 P_20151129_171739_zpsf4lcguzg.jpg

P_20151129_174224_zps1e1qsvzx.jpg

 

Priėmiau skubotą sprendimą, jog pagaliau prapūtė tarpinę (visgi baltasisi gti daug gyvenimo pas mane matė, daily caras + gerai pavaikomas kačerginėj ir daznai papjaunamas, į variklį niekada nelindau, visada buvo viskas gerai, kada nors turėjo užsilenkti). Tad nukėliau galvą, nustebau kad neradau jokių prapūstos tarpinės žymių, tarpinė graži, viskas atrodė gerai. Pradėjau mastyt, kad nelogiška, Man tepalą varė į antifryzą, antifryzas į cilindrus nepateko, į tepalą taip pat. Pasitarus su protingais žmonėmis, supratau kad problema buvo tepalo aušintuve (pas daugelį sportiškų 106, aplink tepalo filtrą eina aušinimas antifryzu). Bet tada sekė kita problema, nuvežiau galvą šlifuot, tikrint ir t.t, nušlifavus paismatė, kad galva turi daugybę mikro įtrūkimų. Atgal gi tokios nedėsi. Pinigai už darbą į bala.... (mat patikros testus atlaikė, o nušlifavus išlindo defektai, tad už darbą Asvela visvien papraše susimoket 24 eurus) Garaže mėtėsi Zhygio galva ir užsilikęs blokas su galva is skierkos saxo, nusprendziau kad pigiau, paprasčiau ir greičiau bus tieisog įsimest kitą variklį, nei vėl vežt,  šlifuot kitą galvą..... Tiesa, pasimatė kad mano variklis jau buvo tvarkytas, galbūt po kapitalinio, nes matėsi kad keisti 2 vožtuvai, stumokliai kažką sukramtę, vienas stumoklis kiek pamenu kitoks. Gal tai paaiškinimas kodėl jis taip gerai "ejo".

 

P_20151129_171711_zps06rhyfvk.jpg

P_20151129_192842_zpsddohvmhh.jpg

P_20151129_192850_zpst6oixatt.jpg

Kitas variklis

P_20151228_163917_zpsbimvxvbg.jpg

Galva su mikro itrūkimais

P_20151228_164004_zpsqoirbqlk.jpg

P_20151228_204424_zpsjvuiqmnj.jpg

P_20151230_163710_zpsrd2w8qpz.jpg

P_20160112_152922_zpstxian15c.jpg

 

Pasikeičiau variklį, sėkmingai praėjau techninę apžiūrą be jokių pinigų, su absoliučiai išklerusiu torcionu. Tad po technikines šalinam likusius trūkumus. Tikrai nerekomenduoju važinėt su pradėjusiais išklišinėt ratais. Aš apie metus pravažinėjau žinodamas kad jau ragas, tai prisidariau tik daugiau bėdos. Paprastai, laiku pastebėjus probloemą, pakaktų tik pasikeist guolius, man teko keist VISKĄ. Turejau 7 tiltus iš Mantas LT, visus išardžiau, visi supjauti. Nusipirkau naujas ašis ir atsirestauravau tiltą

P_20160131_144831_zpsmrohxfbx.jpg

P_20160201_195947_zps8mm3bvjp.jpg

P_20160201_200833_zpsgncyp8xo.jpg

P_20160201_201943_zpsprlfbw4f.jpg

Ašyse su diskiniais stabdžiais skirasi tik šios ašies ilgis, tad teko perpresuot savo diskinių ašį (nes visi turimi tiltai buvo diskiniai)

P_20160206_151614_zpsd8axapk2.jpg 

 

Taigi, atėjo pavasaris, pritaupiau šiek tiek pinigų, atėjo laikas senai svajotam reikalui, bet pradėjau laužytis kad permažai, kad neužteks, t.t ir pan, apsipykom su draugais, kol vieną diena gavau tokį gerą "spyrį į užpakalį". Paskambino draugas, sako atvažiuok, pakalbėt  dėl lankų. OK. Tai vat, pakalbėjimas baigėsi kad vakare paskubom, per pora valandų, su draugų pagalba išnuoginau pežuką ir išvežiau licenzijuotam auksarankiui.

P_20160311_165940_zpsgqcywkkw.jpg

P_20160312_143015_zpsq1o1s3jx.jpg

P_20160312_143025_zpsjxg8mcbn.jpg

Kol laukiau pežuko ir lauke nebeliko sniego, pradėjau lipdytis bodykita, jo gamyba ties tuom kolkas ir sustojo, bet gal iki vasaros galo kažką sulipdysiu. Pasidariau galinio bamperio kopija iš stiklo pluošto, bus gaminamas difuzorius. Pats difuziorius bus daugiau "dėl grožio", neatliekant jokių skaičiavimų, faktas kad aerodinamika pagerėjus bus vien dėl išpjauto bamperio, nes stipriai sumažins "parašiuto" efektą. taip pat dėl savęs nuo difuzoriaus iki kuro bako bus lygus dugnas po bagažine, tik reikės daryt lengvai nuimamą, nes kaikuriose varžybose jis draudžiamas. 

P_20160408_183628_zpsdlkfuz0w.jpg

P_20160408_194425_zpstcwfhzwo.jpg

P_20160409_110050_zpsscyxor7p.jpg

P_20160409_114552_zpsk6fg8bte.jpg

P_20160416_180012_zpsp3iy9hnm.jpg

P_20160416_180019_zpsyac0vodr.jpg

P_20160417_175345_zps6b5xb471.jpg

 

 

Balandžio 22, penktadienis, gryžtu iš darbo, atsidarau garažą ir matau. (paprašiau draugo kad rite atvežtų man į garažą)

 P_20160422_164244_zpsva8sxt0e.jpg

P_20160422_164258_zpslayifxke.jpg

P_20160422_164318_zpsu2g9toz5.jpg

Išskutau paksutinius smalų likučius

P_20160422_200914_zpswtfpqrfw.jpg

P_20160422_202706_zpsng1bs5gh.jpg

Ištiesų nerealus jausmas, ilgai svajoti, norėti, taupyti ir pist, matai rezultatą :)

 

Kol visi ganėsi mx3 track day, aš pasikroviau gerų emocijų stebėdamas Estijos FL

P_20160423_140350_zpsbo4elr4g.jpg

Toliau. perdaryta salono ventiliatoriaus vieta šiek tiek į šoną, nes gamyklinėj vietoj eina lankai

P_20160424_160619_zpson0diimg.jpg

P_20160425_135012_zpssxcqlvtb.jpg

P_20160426_135741_zpsdk2wbphd.jpg

P_20160427_135120_zpsqunqqy0g.jpg

P_20160428_133207_zpsv9njmuby.jpg

P_20160428_133247_zpsz7ayirtm.jpg

 


Gale polikarbonato langai, šoniniai sumauti į originalias gumas, tad nekrenta į akis. priekyje kolkas lieka stikliniai elektriniai, tik reikės aptraukti plėvele, kol pasigaminsiu vėdinimą salone.

P_20160502_203016_zpskp19fbo2.jpg

P_20160502_203103_zpsk3xc4gyt.jpg

P_20160503_204201_zpsdnviyfsb.jpg

P_20160507_175307_zpsu1m1up5r.jpg

 

Savaitgalį pagaliau baigiau gaminti sėdynių ir diržų tvirtinimus. Taip, žinau, labai protinga išdažyti saloną, o tada vygdyti virinimo darbus :D Bet mašiną darau ne parodai, tad man neskauda, kad po sėdyne kur nesimato bus papeckiota teptuku :)

P_20160507_175322_zpszjrf1brq.jpg

P_20160507_175340_zpstpiyenux.jpg

 


  • 0

#165 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2016 gegužės 09 - 13:58

LIUKS :lyzht: :good:


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#166 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 09 - 14:14

Kokias būdais garažo sąlygom senos šakių ašys išpresuojamos, Viliau? Man laukia ZX tilto "darymas". Jau gavau į skladuką diskinį tiltą. Komplektus guolių SNR turiu jau nuo seniai, bet jaučiu, kad ašių keitimo irgi gali reikt. Važiuot būtų su juo dar ir taip galima, nes klišas nebuvęs ir garsų dar berods irgi neskleidęs, bet remontuotas paskutinįkart tai prieš gal 15 metų ir kokius 100kkm, kas yra jau netoli ribos (berods apie 120 laiko remontuoti tvarkingai su guoliais) tai gali vistiek pasitaikyt kokių staigmenų :) Guolius tik aš geresnius dėsiu, SNR komplektukus nusipirkęs jau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#167 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 240
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Šeimamobilis C-MAX

Parašyta 2016 gegužės 09 - 19:10

Kiek kilogramais pasunkėjo bolidas, kai susidėjo lankai? [:


  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#168 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 gegužės 09 - 22:22

Dar nesvėriau, bet sake apie 50 - 60 kg turejo dasidet.
Asis ispresavau taip kaip nereiketu, vienas tiltas turimas buvo taip darytas, tai nubezdżionavau. Niekaip nepavyko išpresuot, tai ipjoviau truputi, iskaliau, ikaliau naujas ir apvirinau. Jei daryciau antra kart, taip tikrai nedaryciau, veżčiau išardyta tilta, tiem kas restauruoja arba turi normalu presa ir tarciausi kad pakeistu asis, nes pats supranti, kad mano atliktas remonto budas nera labai geras, nes yra tikimybe kreivai istatyt.
  • 0

#169 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2017 rugsėjo 25 - 23:32

Mjo, truputi offtopiko. Labai gaila, kad ilga laika nepavedes photobucketas, dabar isnaglejo ir sumane taip negraziai pasipelnyti, nuotraukas dabar galit matyt tik paspaudus, o tam kad jas rodytu reik sumoket metini mokesti, 399 doleriai.... Atleiskit, bet to nedarysiu, sugedo nuotaika pamacius tokius postus. Jei kas nors turit minciu, kaip neskiriant begalybes laiko, pakeist nuotrauku adresus i kitos svetaines, mielai isklausysiu pm.

O dabar trumpai, siam kartui be vaizdines medziagos.
2016 metu sezonas buvo nerealus, susidejau lankus, pasileidau mašina, kiek leido finansai, laksčiau po track day kačerginėje, pežukas laikėsi puikiai. Vėliau, per 205 vasaros susitikimą patyriau fiasko :-D slalomui neprasidėjus, sugebejau pamest varikli, taip taip, varikli... Atsipalaidavo pagalves varztai, ir nuplyso, apsisukinėjant su rankiniu, variklis pasileido žemyn, išlupdamas pusašius, sulaužydamas radiatoriu. Atkaklumo ir tam tikrų ivykių dėka, spėjau mašiną susitvarkyti, pasileisti ir net sudalyvauti. Vėliau dar norėjau išlekt į kačerginę, bet nespėjau pasiruošt mašinos tinkamai, nebevažiavau. Tuom mano sezonas pasibaigė. Apskritai nuo 2016 205 meeto daugiau nebevažiavau, stovi mažylis apklotas, dulka, neatrandu laiko tam projektui, bet dar yra minčių kažkaip prasivėdint šį rudenį. Atsakymas, kodėl apleidau šį ir visus kitus savo projektus, tai atsirades išsvajotas kitas gyvenimo projektas pavadinimu Namai :-)
Baltasis gti vis dar sekmingai rieda, jau nebe pagrindinis daily, 2017 ji vadeliojo tevas. Sudalyvavau su juo 205 vasaros suvažiavime, puiki mašina, sukelianti daug teigiamu emocijų, buvau jos pasiilgęs :-)
Nuo 2016 gruodzio, nuolatiniu daily patapo rudžiu nestokojantis mb clk 2.3 kompresorius, uždujinau ir riedu daug ir pigiai, labai patenkintas šiuo pirkiniu :-)

Tiek šiam kartui, vėliau papildysiu nuotraukom, nors nė nežinau ar verta, kai visos pagrindines istorijos foto nematyt.
  • 0

#170 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 13:05

Mjo, truputi offtopiko. Labai gaila, kad ilga laika nepavedes photobucketas, dabar isnaglejo ir sumane taip negraziai pasipelnyti, nuotraukas dabar galit matyt tik paspaudus, o tam kad jas rodytu reik sumoket metini mokesti, 399 doleriai.... Atleiskit, bet to nedarysiu, sugedo nuotaika pamacius tokius postus. Jei kas nors turit minciu, kaip neskiriant begalybes laiko, pakeist nuotrauku adresus i kitos svetaines, mielai isklausysiu pm.

O dabar trumpai, siam kartui be vaizdines medziagos.
2016 metu sezonas buvo nerealus, susidejau lankus, pasileidau mašina, kiek leido finansai, laksčiau po track day kačerginėje, pežukas laikėsi puikiai. Vėliau, per 205 vasaros susitikimą patyriau fiasko :-D slalomui neprasidėjus, sugebejau pamest varikli, taip taip, varikli... Atsipalaidavo pagalves varztai, ir nuplyso, apsisukinėjant su rankiniu, variklis pasileido žemyn, išlupdamas pusašius, sulaužydamas radiatoriu. Atkaklumo ir tam tikrų ivykių dėka, spėjau mašiną susitvarkyti, pasileisti ir net sudalyvauti. Vėliau dar norėjau išlekt į kačerginę, bet nespėjau pasiruošt mašinos tinkamai, nebevažiavau. Tuom mano sezonas pasibaigė. Apskritai nuo 2016 205 meeto daugiau nebevažiavau, stovi mažylis apklotas, dulka, neatrandu laiko tam projektui, bet dar yra minčių kažkaip prasivėdint šį rudenį. Atsakymas, kodėl apleidau šį ir visus kitus savo projektus, tai atsirades išsvajotas kitas gyvenimo projektas pavadinimu Namai :-)
Baltasis gti vis dar sekmingai rieda, jau nebe pagrindinis daily, 2017 ji vadeliojo tevas. Sudalyvavau su juo 205 vasaros suvažiavime, puiki mašina, sukelianti daug teigiamu emocijų, buvau jos pasiilgęs :-)
Nuo 2016 gruodzio, nuolatiniu daily patapo rudžiu nestokojantis mb clk 2.3 kompresorius, uždujinau ir riedu daug ir pigiai, labai patenkintas šiuo pirkiniu :-)

Tiek šiam kartui, vėliau papildysiu nuotraukom, nors nė nežinau ar verta, kai visos pagrindines istorijos foto nematyt.

 

Aš prie imgur.com perėjau, nemokamas amžinai ir labai patogus, be jokių bugų.

 

Yra foto tikrai kai užsilipę variklį kėlėt :D kiek pamenu tą radiatorių išimėjant nulaužėt ir po to iš šviežiai apvirtusio 205 pasiėmiai ir dar pravažiuot spėjai :D 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#171 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 13:23

Dėl foto talpinimo. Naudojat google drive arba konkrečiai google photos. Kiekis neribojamas - gali nors ir milijardą turėt (tik biški kokybę suprastina, kad mažiau užimtų). O tada pasirenki kokias nuotraukas ar folderį nori viešint. NIekas niekad nedings,viskas vienoj vietoj ir nereikia po prikakotus reklamom ir virusais puslapius landžiot :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0