Priekis sukrito labai minimaliai, bent jau man taip atrodo
Vilbcv P106 Rallye S2
#161
Parašyta 2015 spalio 02 - 15:27
#162
Parašyta 2015 spalio 13 - 13:24
#163
Parašyta 2015 spalio 14 - 19:38
Taip, tas ir keisčiausia kad skydelije antifryzo temperatūrą rodė darbinę, nekaito, nedumijo ir nebuvo jokių požymių kad kas ne taip. Bet ta puta buvo tokia labai tiršta ir ji buvo visur, pačio antifrizo nupyliau vos pora litru.
Manau pora kart vertetu pasižiūret ar neputoja, jei ne- tai neverta sukt sau galvos ir ramiai važinėt toliau
#164
Parašyta 2016 gegužės 09 - 13:34
Sveiki, laikas šiek tiek atnaujinti temą. Nuo paskutinio pasilakstymo Šalčininkuose, sportinis pežukas stovėjo ir laukė, taupem pinigus, nieko jam nedariau, šiek tiek nurinkau salono nereikalingas detales ir išskutau smalas.
Baltasis Gti diena iš dienos eksplotuojamas, prieš pat ruošiantis eiti technikine (apie 2015 gruodžio mėnesį) stebuklingai skydelyje pastebėjau, kad trūksta tepalo, dapyliau. Po 80km (pora dienų) vėl skydelis ėmė rodyti, kad nebėra tepalo. Pamačiau tokį vaizdą.
Priėmiau skubotą sprendimą, jog pagaliau prapūtė tarpinę (visgi baltasisi gti daug gyvenimo pas mane matė, daily caras + gerai pavaikomas kačerginėj ir daznai papjaunamas, į variklį niekada nelindau, visada buvo viskas gerai, kada nors turėjo užsilenkti). Tad nukėliau galvą, nustebau kad neradau jokių prapūstos tarpinės žymių, tarpinė graži, viskas atrodė gerai. Pradėjau mastyt, kad nelogiška, Man tepalą varė į antifryzą, antifryzas į cilindrus nepateko, į tepalą taip pat. Pasitarus su protingais žmonėmis, supratau kad problema buvo tepalo aušintuve (pas daugelį sportiškų 106, aplink tepalo filtrą eina aušinimas antifryzu). Bet tada sekė kita problema, nuvežiau galvą šlifuot, tikrint ir t.t, nušlifavus paismatė, kad galva turi daugybę mikro įtrūkimų. Atgal gi tokios nedėsi. Pinigai už darbą į bala.... (mat patikros testus atlaikė, o nušlifavus išlindo defektai, tad už darbą Asvela visvien papraše susimoket 24 eurus) Garaže mėtėsi Zhygio galva ir užsilikęs blokas su galva is skierkos saxo, nusprendziau kad pigiau, paprasčiau ir greičiau bus tieisog įsimest kitą variklį, nei vėl vežt, šlifuot kitą galvą..... Tiesa, pasimatė kad mano variklis jau buvo tvarkytas, galbūt po kapitalinio, nes matėsi kad keisti 2 vožtuvai, stumokliai kažką sukramtę, vienas stumoklis kiek pamenu kitoks. Gal tai paaiškinimas kodėl jis taip gerai "ejo".
Kitas variklis
Galva su mikro itrūkimais
Pasikeičiau variklį, sėkmingai praėjau techninę apžiūrą be jokių pinigų, su absoliučiai išklerusiu torcionu. Tad po technikines šalinam likusius trūkumus. Tikrai nerekomenduoju važinėt su pradėjusiais išklišinėt ratais. Aš apie metus pravažinėjau žinodamas kad jau ragas, tai prisidariau tik daugiau bėdos. Paprastai, laiku pastebėjus probloemą, pakaktų tik pasikeist guolius, man teko keist VISKĄ. Turejau 7 tiltus iš Mantas LT, visus išardžiau, visi supjauti. Nusipirkau naujas ašis ir atsirestauravau tiltą
Ašyse su diskiniais stabdžiais skirasi tik šios ašies ilgis, tad teko perpresuot savo diskinių ašį (nes visi turimi tiltai buvo diskiniai)
Taigi, atėjo pavasaris, pritaupiau šiek tiek pinigų, atėjo laikas senai svajotam reikalui, bet pradėjau laužytis kad permažai, kad neužteks, t.t ir pan, apsipykom su draugais, kol vieną diena gavau tokį gerą "spyrį į užpakalį". Paskambino draugas, sako atvažiuok, pakalbėt dėl lankų. OK. Tai vat, pakalbėjimas baigėsi kad vakare paskubom, per pora valandų, su draugų pagalba išnuoginau pežuką ir išvežiau licenzijuotam auksarankiui.
Kol laukiau pežuko ir lauke nebeliko sniego, pradėjau lipdytis bodykita, jo gamyba ties tuom kolkas ir sustojo, bet gal iki vasaros galo kažką sulipdysiu. Pasidariau galinio bamperio kopija iš stiklo pluošto, bus gaminamas difuzorius. Pats difuziorius bus daugiau "dėl grožio", neatliekant jokių skaičiavimų, faktas kad aerodinamika pagerėjus bus vien dėl išpjauto bamperio, nes stipriai sumažins "parašiuto" efektą. taip pat dėl savęs nuo difuzoriaus iki kuro bako bus lygus dugnas po bagažine, tik reikės daryt lengvai nuimamą, nes kaikuriose varžybose jis draudžiamas.
Balandžio 22, penktadienis, gryžtu iš darbo, atsidarau garažą ir matau. (paprašiau draugo kad rite atvežtų man į garažą)
Išskutau paksutinius smalų likučius
Ištiesų nerealus jausmas, ilgai svajoti, norėti, taupyti ir pist, matai rezultatą
Kol visi ganėsi mx3 track day, aš pasikroviau gerų emocijų stebėdamas Estijos FL
Toliau. perdaryta salono ventiliatoriaus vieta šiek tiek į šoną, nes gamyklinėj vietoj eina lankai
Gale polikarbonato langai, šoniniai sumauti į originalias gumas, tad nekrenta į akis. priekyje kolkas lieka stikliniai elektriniai, tik reikės aptraukti plėvele, kol pasigaminsiu vėdinimą salone.
Savaitgalį pagaliau baigiau gaminti sėdynių ir diržų tvirtinimus. Taip, žinau, labai protinga išdažyti saloną, o tada vygdyti virinimo darbus Bet mašiną darau ne parodai, tad man neskauda, kad po sėdyne kur nesimato bus papeckiota teptuku
#165
Parašyta 2016 gegužės 09 - 13:58
LIUKS
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#166
Parašyta 2016 gegužės 09 - 14:14
Kokias būdais garažo sąlygom senos šakių ašys išpresuojamos, Viliau? Man laukia ZX tilto "darymas". Jau gavau į skladuką diskinį tiltą. Komplektus guolių SNR turiu jau nuo seniai, bet jaučiu, kad ašių keitimo irgi gali reikt. Važiuot būtų su juo dar ir taip galima, nes klišas nebuvęs ir garsų dar berods irgi neskleidęs, bet remontuotas paskutinįkart tai prieš gal 15 metų ir kokius 100kkm, kas yra jau netoli ribos (berods apie 120 laiko remontuoti tvarkingai su guoliais) tai gali vistiek pasitaikyt kokių staigmenų Guolius tik aš geresnius dėsiu, SNR komplektukus nusipirkęs jau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#167
Parašyta 2016 gegužės 09 - 19:10
Kiek kilogramais pasunkėjo bolidas, kai susidėjo lankai? [:
#168
Parašyta 2016 gegužės 09 - 22:22
Asis ispresavau taip kaip nereiketu, vienas tiltas turimas buvo taip darytas, tai nubezdżionavau. Niekaip nepavyko išpresuot, tai ipjoviau truputi, iskaliau, ikaliau naujas ir apvirinau. Jei daryciau antra kart, taip tikrai nedaryciau, veżčiau išardyta tilta, tiem kas restauruoja arba turi normalu presa ir tarciausi kad pakeistu asis, nes pats supranti, kad mano atliktas remonto budas nera labai geras, nes yra tikimybe kreivai istatyt.
#169
Parašyta 2017 rugsėjo 25 - 23:32
O dabar trumpai, siam kartui be vaizdines medziagos.
2016 metu sezonas buvo nerealus, susidejau lankus, pasileidau mašina, kiek leido finansai, laksčiau po track day kačerginėje, pežukas laikėsi puikiai. Vėliau, per 205 vasaros susitikimą patyriau fiasko :-D slalomui neprasidėjus, sugebejau pamest varikli, taip taip, varikli... Atsipalaidavo pagalves varztai, ir nuplyso, apsisukinėjant su rankiniu, variklis pasileido žemyn, išlupdamas pusašius, sulaužydamas radiatoriu. Atkaklumo ir tam tikrų ivykių dėka, spėjau mašiną susitvarkyti, pasileisti ir net sudalyvauti. Vėliau dar norėjau išlekt į kačerginę, bet nespėjau pasiruošt mašinos tinkamai, nebevažiavau. Tuom mano sezonas pasibaigė. Apskritai nuo 2016 205 meeto daugiau nebevažiavau, stovi mažylis apklotas, dulka, neatrandu laiko tam projektui, bet dar yra minčių kažkaip prasivėdint šį rudenį. Atsakymas, kodėl apleidau šį ir visus kitus savo projektus, tai atsirades išsvajotas kitas gyvenimo projektas pavadinimu Namai :-)
Baltasis gti vis dar sekmingai rieda, jau nebe pagrindinis daily, 2017 ji vadeliojo tevas. Sudalyvavau su juo 205 vasaros suvažiavime, puiki mašina, sukelianti daug teigiamu emocijų, buvau jos pasiilgęs :-)
Nuo 2016 gruodzio, nuolatiniu daily patapo rudžiu nestokojantis mb clk 2.3 kompresorius, uždujinau ir riedu daug ir pigiai, labai patenkintas šiuo pirkiniu :-)
Tiek šiam kartui, vėliau papildysiu nuotraukom, nors nė nežinau ar verta, kai visos pagrindines istorijos foto nematyt.
#170
Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 13:05
Mjo, truputi offtopiko. Labai gaila, kad ilga laika nepavedes photobucketas, dabar isnaglejo ir sumane taip negraziai pasipelnyti, nuotraukas dabar galit matyt tik paspaudus, o tam kad jas rodytu reik sumoket metini mokesti, 399 doleriai.... Atleiskit, bet to nedarysiu, sugedo nuotaika pamacius tokius postus. Jei kas nors turit minciu, kaip neskiriant begalybes laiko, pakeist nuotrauku adresus i kitos svetaines, mielai isklausysiu pm.
O dabar trumpai, siam kartui be vaizdines medziagos.
2016 metu sezonas buvo nerealus, susidejau lankus, pasileidau mašina, kiek leido finansai, laksčiau po track day kačerginėje, pežukas laikėsi puikiai. Vėliau, per 205 vasaros susitikimą patyriau fiasko :-D slalomui neprasidėjus, sugebejau pamest varikli, taip taip, varikli... Atsipalaidavo pagalves varztai, ir nuplyso, apsisukinėjant su rankiniu, variklis pasileido žemyn, išlupdamas pusašius, sulaužydamas radiatoriu. Atkaklumo ir tam tikrų ivykių dėka, spėjau mašiną susitvarkyti, pasileisti ir net sudalyvauti. Vėliau dar norėjau išlekt į kačerginę, bet nespėjau pasiruošt mašinos tinkamai, nebevažiavau. Tuom mano sezonas pasibaigė. Apskritai nuo 2016 205 meeto daugiau nebevažiavau, stovi mažylis apklotas, dulka, neatrandu laiko tam projektui, bet dar yra minčių kažkaip prasivėdint šį rudenį. Atsakymas, kodėl apleidau šį ir visus kitus savo projektus, tai atsirades išsvajotas kitas gyvenimo projektas pavadinimu Namai :-)
Baltasis gti vis dar sekmingai rieda, jau nebe pagrindinis daily, 2017 ji vadeliojo tevas. Sudalyvavau su juo 205 vasaros suvažiavime, puiki mašina, sukelianti daug teigiamu emocijų, buvau jos pasiilgęs :-)
Nuo 2016 gruodzio, nuolatiniu daily patapo rudžiu nestokojantis mb clk 2.3 kompresorius, uždujinau ir riedu daug ir pigiai, labai patenkintas šiuo pirkiniu :-)
Tiek šiam kartui, vėliau papildysiu nuotraukom, nors nė nežinau ar verta, kai visos pagrindines istorijos foto nematyt.
Aš prie imgur.com perėjau, nemokamas amžinai ir labai patogus, be jokių bugų.
Yra foto tikrai kai užsilipę variklį kėlėt kiek pamenu tą radiatorių išimėjant nulaužėt ir po to iš šviežiai apvirtusio 205 pasiėmiai ir dar pravažiuot spėjai
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#171
Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 13:23
Dėl foto talpinimo. Naudojat google drive arba konkrečiai google photos. Kiekis neribojamas - gali nors ir milijardą turėt (tik biški kokybę suprastina, kad mažiau užimtų). O tada pasirenki kokias nuotraukas ar folderį nori viešint. NIekas niekad nedings,viskas vienoj vietoj ir nereikia po prikakotus reklamom ir virusais puslapius landžiot
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0