Įsigijau naują auto
#1
Parašyta 2003 balandžio 25 - 08:15
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#2
Parašyta 2003 balandžio 25 - 08:21
#3
Parašyta 2003 balandžio 25 - 08:30
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#4
Parašyta 2003 balandžio 25 - 08:36
Vilnius
#5 Svečias_Falko_*
Parašyta 2003 balandžio 25 - 08:45
#6
Parašyta 2003 balandžio 25 - 08:46
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7
Parašyta 2003 balandžio 25 - 09:00
Paziurek kokia knygute, bus parasyta kokius: pusiausintetinius (labaiusiai tiketina), sintetinius. Tepalai turi buti skirti dyzeliui. Tepimo skaicius pats zinai...;-)Kokius tepalus pilat?
Pamačiau vakar kad užsidegė lemputė, tokia kaip pūslė ir su skysčiu truputį, nu kiek mano žinios traukia, tai berods kažkur susikaupęs dyzelio filtre vanduo, kur jis yra ir kaip jį pašalint?
Taip. Visiskai teisingai. Lempute rodo, jog is kuro filtro laikas nuleisti vandeni. Kaip ta atlikti? Susirandi kuro filtra. Jo virsuje turetu buti kazkas panasaus i varzteli. Truputi atsuki ji. Tada graibai apacioje, ir ieskai kranelio/varzto su skylute (turi buti galima atsukti su rankomis). Kisi po apacia skarbonke (bent 1l talpos), atsuki kraneli ir lauki kol viskas isbegs. Tada uzsuki apatini kraneli, virsutini varzta ir bandai uzvesti masina. Vesis sunkiai ir variklis dirbs sunkiai, kol is sistemos neiseis oras. Beje, kuro filtra rekomenduojama valyti (isleidziant vandeni) kas 5 kuro uzpylimus (mazdaug kas 5kkm)...Nors jei yra indikatorius, gali paskliauti juo. Pati kuro filtra reiktu keisti kas 20kkm (su musisku kuru) bet nereciau kaip 2 kart i metus, t.y. velu rudeni, bei pavasari. Prizadu, jei pilsi normalu kura, problemu neturesi.... ;)
Kura pilti tik gera (t.y. pirkti tik pazystamose kolonelese, vengti konteineriniu). Butinai suziureti kad maitinimo sistemoje nevaiksciotu oras (kaput kuro siurbliui), nevazineti su paskutiniu kuro lasu bake. Didziausia situ varikliu beda - pas mus parduodamos pasildymo zvakes bei purkstukai. Pasidomek kiek anie kainuotu Zibinte. Nes as, kai vazinejau su zyzeliniu escortu, labai vargau su zvakem....vienos laikydavo menesi, kitos metus, o dar kitos vos kelias dienas.....Jei reiks tvarkyti varikli (keisti purkstukus, dirzeli, reguliuoti ipurskimo kampa ar ka rimciau), rekomenduociau vaziuoti i Razuvanovo imone (brangu, bet negirdejau nei vieno nusiskundimo) arba gali bandyti pas mano meistreli (vertinimai priestaringi)
#8
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:01
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:08
#10
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:09
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:24
#12
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:29
#13
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:36
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#14
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:38
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:49
Nu supranti - pas mane gi 405-as... Gal tegu kas 306us turi papasakoja - da nusišnekėsiu... ;)Dar Mamutai, gal gali tiksliai pasakyti kur tas kuro filtras stovi. Kitas dalykas pro kur tepalas į variklį supilamas?
Na savo atveju galiu pasakyt - tepalas pilasi ten pat kur tepalo matuoklis (shpaga ) įtaisytas - dangtuką nuėmus, o filtras tokia skarbonkė su pompa ant dangtelio pas mane atidarius kapotą dešniau stovi - netoli akumo... Gal panašumo kokio ir atrasi ...
#16 Svečias_Falko_*
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:50
Bent jau pas mane, ten, kur išsitraukia tepalo matuoklis, nusiima visas tas plastmasinis dangčiukas ir pilu jei reikia.Kitas dalykas pro kur tepalas į variklį supilamas?
#17
Parašyta 2003 balandžio 25 - 10:58
Ta gumyte - "obratke"....surenka purkstuko nepanaudota kura ir grazina atgal i baka. Paprasta slangele (be jokio spaudimo) uzsimaunanti ant purkstuko ir psio. Profilaktiskai gali pakeistiDar vienas dalykas. Vienas purkštukas, kur į galvą statosi toj vietoj apibėgęs, kiek žinau ten kažkokia gumytė statosi, arba dar gal yra kokie variantai.
gal gali tiksliai pasakyti kur tas kuro filtras stovi
Paprastai kuro filtras stovi kaireje arba desineje puseje arciau priekinio lango. Turetum atskirt: metaline banke su dviem arba keturiom (ausinimo sistemos - ziema pasildo kuro filtra) slangelem.
Kitas dalykas pro kur tepalas į variklį supilamas?
Jei nera tepalo dangtelio ant variklio galvutes dangtelio, tai tepalas bus pilamas kaip ir visiems senesniems pezu varikliams - per tepalo matuokle, tiksliau ten nusiima dangtelis i kuri statosi tepalo matuokle.
#18
Parašyta 2003 balandžio 25 - 11:04
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Parašyta 2003 balandžio 25 - 11:13
O kas del slangeles neaisku? Slangele paprasta. Ten spaudimo nera. Jungimo schema yra mazdaug tokia: pirmo purkstuko iejimas uzglusintas, isejimas eina i kito iejima. Is 2'o purkstuko isejimo eina slangele i 3'io iejima ir t.t.. Is paskutinio purkstuko slangele eina i tiesiai baka arba jungiasi su kuro siurblio "obratke" ir eian i baka. Psio....bet dėl purkštuko šlangelės tai nežinau. O kur tas purkštukas statosi į galvą, ten nėra jokios gumytės/tarpinės?
O del purkstuku, tai jie statosi i vienkartines varines arba zalvarines (berods) saibas. Varines brangesnes (kainuoja kazkas eiles 6-8Lt). Bet neuzmirsk - saibos vienkartines. Jas keisti BUTINA issukus purkstuka. O guminiu ar kitokiu tarpiniu nera. Ju vaidmeni atlieka saibos.
#20
Parašyta 2003 balandžio 25 - 11:16
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0