Jump to content


Photo

Įsigijau naują auto


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#41 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 April 25 - 14:29

Nezinau ar gerai, ar blogia bet mano byzelis irgi palaiko apie 70 temp. :huh:
Ziema sildo normal, geriau negu Zebros benzininis biesas. :)

Niu ka as zinau. As gi ne servise dribu....
Kodel dabar nusprendei, jog dyzelis turi blogiau sildyti. Jis sildo taip pat kaip ir benzininis, tik tiek, jog jis GEROKAI ilgiau syla ir gerokai ilgiau vesta. Ir dar karta pasikartosiu. Varikliui 70C darbine temperatura yra per maza. Trasoje ji turetu bent 80C siekti. Turetas zyzeliukas trasoje rodydavo siek tiek maziau nei mieste. Kazkada matavau temperatura su termometru: 5min, su ijungtu varikliu, stovinciai masinai temperatura sieke 89-92C. Benzininiam pezui mieste temperatura beveik kaip ikalta stovi prie 95C, uzmiestyje 100-105C priklausomai nuo greicio ir nepriklausomai nuo sezono.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#42 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 14:31

manau, kad normalu. mano ex per 2 metus gal tik 3 kartus isgirdau isijungus ventiliatoriu, nors pernai vasara per karscius ir kamscius normaliai varinejau.


tai cia del to, kad pugo ventiliatoriai labai tylus. kai dirba normaliomis apsukomis, beveik nesigirdi. girdisi, tik kai prie didesnio kaitimo isijungia didysis greitis. o siaip net isjungus varikli nelabai girdisi. cia ne tik HDi, GTi tas pac.
  • 0

#43 Svečias_Lauryns_*

Svečias_Lauryns_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 14:31

pas mani 80 stabilus, kap ikalts, kamstyje po 25 min patampa 90.
  • 0

#44 Svečias_Donatello_*

Svečias_Donatello_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 14:35

"Niu ka as zinau. As gi ne servise dribu...." Taigi tu "gyvas servisas" (© Snatch). :)
  • 0

#45 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 14:36

Kodel dabar nusprendei, jog dyzelis turi blogiau sildyti. Jis sildo taip pat kaip ir benzininis, tik tiek, jog jis GEROKAI ilgiau syla ir gerokai ilgiau vesta


sia ziema ne karta dariau experimentus del variklio silimo. normaliai vaziuojant, tokiu paciu tempu ir tuo paciu keliu mano HDi isildavo greiciau uz nemazai benzininiu bolidu. :) cia prie apie -10. iki siol tuo stebiuosi. bet ant laisvu nesusyla niekada gyvenime. netgi labay geray acisaldo.
  • 0

#46 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 April 25 - 14:38

Tu če baik, o tai dar rasiu savo pug'ą citramono pagražintą, blyn, prikarksėsi... <_<

Atsargiai sekmadienį... ten daug CITRAMONŲ bus... :D :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#47 Svečias_Donatello_*

Svečias_Donatello_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 14:38

2 Aroone> as apie isilimo greiti, jei ka.
  • 0

#48 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 April 25 - 14:38

sia ziema ne karta dariau experimentus del variklio silimo. normaliai vaziuojant, tokiu paciu tempu ir tuo paciu keliu mano HDi isildavo greiciau uz nemazai benzininiu bolidu.  :) cia prie apie -10. iki siol tuo

Isduosiu paslapti kaip galima dar greiciau susildyti:
pabandyk redlainais pavaziuoti...susils LABAI greitai :lol:

Beje apie HDI. Girdejau gandus, jog pezas kazkaip patobulino salono apsildymo sistema, ir salonas dabar gerokai greiciau isyla nei kad pirmuju HDI.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#49 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • posts 2,338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Posted 2003 April 25 - 14:42

Isduosiu paslapti kaip galima dar greiciau susildyti:
pabandyk redlainais pavaziuoti...susils LABAI greitai :lol:

Pagaliau, nors vienas rimtas patarimas!!! :D :D :D :D
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#50 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 15:05

sia ziema ne karta dariau experimentus del variklio silimo. normaliai vaziuojant, tokiu paciu tempu ir tuo paciu keliu mano HDi isildavo greiciau uz nemazai benzininiu bolidu.  :) cia prie apie -10. iki siol tuo

Isduosiu paslapti kaip galima dar greiciau susildyti:
pabandyk redlainais pavaziuoti...susils LABAI greitai :lol:

Beje apie HDI. Girdejau gandus, jog pezas kazkaip patobulino salono apsildymo sistema, ir salonas dabar gerokai greiciau isyla nei kad pirmuju HDI.

tipo, musu Mistraliuose yra elektrinis peciux, kuris, kol matarui salta, bent langus nupucia. sildyti jis praktiskai nesildo, bet matomuma per kelias min padaro. :) gal kokia modernizacija yra pacioje ausinimo sistemoje - apie tai nezinau. kaip, shkes, minejau, vaziuojant normaliai syla geriau uz daug bendzynu.
nes as kaip isvaziuoju ziema is kiemo: 1 krumplis - iki 5500 sukiu, 2- iki 5450, 3- iki 5300, 4 krumpliu praktiskai tik iki 5000 istraukia. cia dzeukas. :wacko:
  • 0

#51 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • posts 2,005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Posted 2003 April 25 - 15:17

Ash kai uzhsimirshes spusteliu shaltu varykliu, tai po to kompa tenka perkrovineti, bo kol neuzhshila varyklis, mazhiau 2500 ant laisvu nebenukrenta. Dabar irgi kaukdamas vazhineju, bo tingiu po kapotu listi. Tchia pagydoma tokia lyga ar nekreipti demesio?
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#52 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 April 25 - 15:21

Ash kai uzhsimirshes spusteliu shaltu varykliu, tai po to kompa tenka perkrovineti, bo kol neuzhshila varyklis, mazhiau 2500 ant laisvu nebenukrenta. Dabar irgi kaukdamas vazhineju, bo tingiu po kapotu listi.

Tchia pagydoma tokia lyga ar nekreipti demesio?

Pagydoma. Tumblerio isvedimu i saliona.... :beer:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#53 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 April 25 - 15:25

tipo, musu Mistraliuose yra elektrinis peciux, kuris, kol matarui salta, bent langus nupucia. sildyti jis praktiskai nesildo, bet matomuma per kelias min padaro. :) gal kokia modernizacija yra pacioje ausinimo sistemoje - apie tai nezinau. kaip, shkes, minejau, vaziuojant normaliai syla geriau uz daug bendzynu.

Muset kazka padare papildomo (pvz ausinimo skyscio sildyma, saltam varikliui, nuo ismetimo kolektoriaus), nes dyzelis is principo negali greiciau silti uz benzina. Juk dyzelio naudingumo koefientas yra wayyy didesnis nei kad benzino. O kuo didesnis naudingumo koeficientas, tuo maziau silumos paleidziama i ora...O kuo maziau silimos paleidziama vejais, tuo salciau salione....
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#54 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • posts 2,005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Posted 2003 April 25 - 15:26

:lol: :lol: :beer: Labiau domintu ar galima tokia savybe ish pezhio ishgyvendinti. Beje, Aroone, pas tave irgi toks pat mataras. Turi ir jis tokia savybe?
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#55 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 April 25 - 15:33

Beje, Aroone, pas tave irgi toks pat mataras. Turi ir jis tokia savybe?

panasus bet ne toks - BKDX2 arba TU3MC/L/Z. Bosch MonoMotronic MA3.0.

Deja, maniskis tokio fyciuro neturi. Maniskis, po ilgesnio stovejimo, nemegsta vaziuoti apsukom zemesnem nei 2krpm, jei nepabirbini variklio nors 1 min.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#56 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • posts 2,349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Posted 2003 April 25 - 15:34

Tu če baik, o tai dar rasiu savo pug'ą citramono pagražintą, blyn, prikarksėsi... <_<

Atsargiai sekmadienį... ten daug CITRAMONŲ bus... :D :D

Tu nori kad aš pamatuočeu jų kėbulų kietumą??? :blink: :D
  • 0

#57 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • posts 2,717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Posted 2003 April 25 - 15:45


Deja, maniskis tokio fyciuro neturi. Maniskis, po ilgesnio stovejimo, nemegsta vaziuoti apsukom zemesnem nei 2krpm, jei nepabirbini variklio nors 1 min.

Ta ir as pastebejau... Kazkaip keista pradzioj buvo, bet dabar jau pradedu priprasti. Plius su saltu atbulas vis uzgestu. Net kaimynai saiposi. B) su savo 205 GRD lengviau kazkaip vaziavosi... Na bet trasoje jau nera ka lyginti! :wub:
  • 0
Roots to roots

#58 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2003 April 25 - 16:14

Juk dyzelio naudingumo koefientas yra wayyy didesnis nei kad benzino. O kuo didesnis naudingumo koeficientas, tuo maziau silumos paleidziama i ora...



aga, o tiesioginio ipurskimo zyzeliu dar didesnis, negu paprastu zyzeliu...
  • 0

#59 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • posts 2,717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Posted 2003 April 25 - 16:47

2Darka> beje turbut pramiegojau arba jau nerandu - koki nusipirkai modeli, t.y. hacbeka ar sedana? Man labai paskutiniu metu sedanai nieko, bet kai ieskojau sau naujo auto, jie buvo tiesiog per brangus... B)
  • 0
Roots to roots

#60 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2003 April 26 - 12:28

2Darka> beje turbut pramiegojau arba jau nerandu - koki nusipirkai modeli, t.y. hacbeka ar sedana? Man labai paskutiniu metu sedanai nieko, bet kai ieskojau sau naujo auto, jie buvo tiesiog per brangus... B)

Na jei gerai pamenu - sedanų dyzelių nebuvo lygtais... :huh:
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users