P607 3.0 katalizatoriai
#1
Posted 2013 March 07 - 06:36
#2
Posted 2013 March 07 - 08:40
#3
Posted 2013 March 07 - 10:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Posted 2013 March 07 - 16:17
#5
Posted 2013 March 18 - 18:17
#6
Posted 2013 March 18 - 21:32
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#7
Posted 2013 March 18 - 21:43
Na nzn, vaziuok tu pas elektrikus o ne i peugeot centra, tik tiek galiu pasakyt. Nustate matai jie diagnostika pasijunge... Tik su spec iranga galima tai nustatyt... Sugalvojo lengvai pasipelnyti is taves...Padariau diagnostika šiandien Peugeot centre Vilniuje. Liambdos ok. Katalizatorius priekinis link pabaigos, o antrasis jau visai pasibaigęs (su trečiuoju sakė paprastai problemų nebūna). Kainos jeigu iš Peugeot centro tai priekinis 1876, antrasis 2380 Lt. Čia be darbų, žinoma
Diezas galėtų atvežti atitinkamai 862+1338, kiek sakė čia irgi būtų originalūs. (Nežinau kodėl, bet skambėjo neįtikinamai)
Autoringas siūlo "remontuoti". 1500-1600 Lt už abu. Į klausimą ką Jūs ten darote, atsakė keičiam katalizatoriaus vidurius. Gal kam teko susidurti su tokiu "remontu"?
Kiek gausiu pridavęs senuosius?
Romikaz: išėmei ir ką darei toliau?
Spekuliantas: kiek norėtum už tuos dėvėtus?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Posted 2013 March 25 - 22:07
#9
Posted 2013 March 26 - 09:02
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Posted 2013 March 26 - 09:19
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Posted 2013 March 27 - 18:36
#12
Posted 2013 March 27 - 19:46
Rusuose ant lampda(galinio) uzdeda sieteli, taip lamda galinis gauna mazesi kieki tersalu, todel galvoja kad katalizatorius veikia gerai. Tipo kuro sanaudos nepasikeicia. Nes is idejos variklio darba pagrinde reguliuoja pirmosios lamda, antrosios tai cia jau ekologija. Bet btu geriau kad kazkas turintis patirties pasisakytu.Na aš irgi negirdėjau, kad išprogramuotų. Tiesa Vimotoj sakė, kad kogero įmanoma, bet pasiūlė pabandyti visų pirma antrąją liambda "iškelti iš vamzdžio auksčiau" apie 1cm ir to dažnam užtenka, nieko nebereikia programuoti. O iš viso, ką daro už katalizatoriaus einanti liambda?
Tiesa, kiti katalizatorius plauna.
Yra daug video, butent ta pati koda klaidos ir tu gauni:
SPAUSTI
Kitas:
SPAUSTI
Edited by Laimonas, 2013 March 27 - 19:58.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Posted 2013 March 28 - 20:37
Šiandien buvau Dieze, pasikėlė mašiną ir temperatūras pamatavo prieš ir po katalizatoriaus. Tai pagal juos mano pirmieji katalizatoriai dirba, jeigu ir kemšasi tai nebent antrieji. Ir šiaip, man kai diagnostikoje rodė kreives kur piešia liambdos, tai atseit vienam katalizatoriui visiškai chana, tokiu atveju (anot Diezo meistrų) turėtų jaustis variklio darbe, nesikurtų, trūkčiotų, nebūtų traukos, o pas mane to kaip ir nesijaučia.
Gal kas parekomenduotų Vilniuje elektriką, kuris galėtų tas liambdas normaliai patikrinti?
Edit:
Truputi pagooglinau apie lambdas.
Jei negaliu čia postinti tokio teksto tai trinkit lauk
Lambda zondai
Kas yra tas lambda zondas ir kam jis reikalingas? Lambda zondas (kiti rašo- liambda arba liamda zondas, angliškai “oxygen sensor” arba “lambda sensor”) yra deguonies kiekio variklio išmetamosiose dujose daviklis. Pradėjus gaminti automobilius su katalizatoriais, atsirado ir lambda zondo poreikis. Kad katalizatoriaus efektyvumas, t.y. sugebėjimas neutralizuoti kenksmingas priemaišas išmetamosiose dujose, būtų didžiausias, reikia užtikrinti optimalų oro ir kuro santykį darbiniame mišinyje. 14.7 oro dalių ir 1 kuro dalis - būtent tokia mišinio sudėtis užtikrina maksimalų jo sudegimą. Lambda zondas ir skirtas tam, kad padėti automobilio kompiuteriui (ECU) palaikyti šį santykį. Priklausomai nuo deguonies kiekio išmetimo dujose, daviklis generuoja atitinkamą įtampą ir ECU koreguoja mišinio sudėtį keisdamas į cilindrus paduodamo kuro kiekį. Labiausiai paplitęs zirkonia tipo (zirconium dioxide) lambda zondas veikia kaip įtampos generatorius. Kai jo temperatūra pasiekia apie 300 laipsnių C, jis generuoja įtampą nuo 100mV iki 900mV. Kai deguonies kiekis išmetamosiose dujose yra žemas, zondo išėjimo įtampa pasiekia 900 mV lygį, kai deguonies kiekis yra aukštas, ji krenta iki 100 mV. Kada deguonies kiekis atitinka taip vadinamą stoichiometrinį santykį ( lambda=1) , kai apytiksliai 1kg degalų tenka 14.7 kg oro, zondo generuojama įtampa kinta tarp šių dviejų reikšmių. Zirkonia tipo zondai gali turėti 1, 2, 3 ar 4 laidus. Jeigu 1 ir 2 laidų zondai neturi vidinio pašildymo, tai 3 ir 4 laidų zondai turi vidinį pašildytoją, kad greičiau pasiektų jų darbinę 300C temperatūrą. Į du pašildytojo laidus yra paduodama automobilio 12V įtampa. 4-ių laidų zirkonia tipo zondai skiriasi tuo, kad jų signalo masė gali būti izoliuota ir neizoliuota nuo korpuso, o taip pat jie skiriasi pašildytojo varža, kuri yra didesnė „planar“ tipo zonduose. Zirkonia tipo zondai turi M18x1.5 mm sriegį. Rečiau pasitaikantys „titania“ (titanium dioxide) tipo zondai veikia kaip rezistorius, tai yra jų varža keičiasi priklausomai nuo deguonies kiekio išmetamosiose dujose. Jie gaminami 3-jų ir 4-ių laidų, o jų sriegis gali būti M18x1.5 arba M12x1.25 mm. Titania tipo zondų negalima statyti vietoj Zirconia tipo zondų, nes jų veikimo principas yra kitoks!
Kokios yra lambda zondų gedimo priežastys? Senesnių, nepašildomų lambda zondų resursas yra apie 50 000 – 60 000 km. Naujesni, pašildomi lambda zondai gali tarnauti nuo 100 000 iki 160 000 km su sąlyga, kad automobilis neturi jokių problemų ir yra eksploatuojamas su tinkamos kokybės degalais. Keičiant lambda zondą, būtina pašalinti visas priežastis, dėl kurių jis galėjo sugesti, kitaip ir naujas zondas tarnaus neilgai. Pagrindinės lambda zondų gedimo priežastys yra šios:
- lambda zondo užteršimas aušinimo sistemos antifrizu. Dėl pažeistų variklio tarpinių antifrizas gali patekti į išmetamąsias dujas ir užteršti zondą.
- lambda zondo užteršimas silikonu. Silikono dalelės degaluose ar degalų ir oro mišinyje gali užteršti lambda zondą.
- lambda zondo užteršimas švinu. Naudojamas prastos kokybės etiluotas benzinas, turintis švino, labai greitai užteršia lambda zondą švinu.
- deguonies daviklio užteršimas suodžiais. Sugedęs ar blogai veikiantis laisvos eigos vožtuvas ar varikliukas, sugedę kiti variklio valdymo davikliai (temperatūros, slėgio, oro masės ir kt), gali būti riebaus mišinio priežastimi. Dėl to lambda zondo galvutė gali greitai pasidengti juodų suodžių apnašomis.
- padidėjęs dūmingumas dėl tepalo deginimo variklyje, tai pat gali būti greito deguonies daviklio užteršimo priežastimi.
- dėl sugedusios uždegimo ritės ar netinkamo uždegimo momento išmetamosios dujos gali pasiekti aukštą temperatūrą ir perkaitinti zondą.
- šaltas vanduo staiga patekęs ant labai įkaitusio lambda zondo gali jį sugadinti.
- drėgmė ir nešvarumai daviklio laidų jungtyje, geros masės nebuvimas dėl korozijos ir nešvarumų ant 3-jų laidų zondo sriegio, gali būti blogo kontakto, o tuo pačiu ir prasto zondo veikimo bei trumpo tarnavimo laiko priežastimi.
Ką reikia žinoti keičiant lambda zondą nauju? Į įvairių markių ir modelių automobilius yra montuojama daugybė įvairiausių lambda zondų, kurie iš esmės skiriasi tik savo laidų ilgiu ir laidų jungtimi („fiške“), todėl vietoj buvusio lambda zondo galima statyti tiek pat laidų turintį taip vadinamą universalų zondą, kuris neturi laidų jungties. Taip galima sutaupyti ne tik pinigų, bet ir nervų ieškant būtent tokio zondo koks buvo. Atitinkami universalaus daviklio laidai, pridedamų sujungimų pagalba, sujungiami su sena jungtimi. Kaip jau minėjome, 4-ių laidų zirkonia tipo zondai skiriasi tuo, kad jų signalo masė gali būti izoliuota ir neizoliuota nuo korpuso, o taip pat jie skiriasi pašildytojo varža, todėl reikėtų parinkti atitinkamą universalų zondą.
Keičiant 1-o ir 3-jų laidų zondus reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad šių zondų signalo masė eina per korpusą, todėl, kad užtikrinti gerą kontaktą, nuo skylės sriegio prieš sukant naują zondą būtina pašalinti rūdis ir nešvarumus. Pačio daviklio sriegį reikia patepti specialiu elektrai laidžiu tepalu, žiūrint kad tepalo nepapultų ant sensoriaus galvutės. Negalima naudoti bet kokio tepalo. Taip pat svarbu neperveržti prisukant naują zondą, nes galima jį sugadinti. Keičiant buvusį zondą universaliu, svarbu nesumaišyti laidų ir jų sujungimuose užtikrinti gerą kontaktą. Laidų sujungimus reikia gerai izoliuoti. Pagrindinės LZ laidų spalvos.
Dėl seno zondo parametrų ir klaidų ištrynimo iš kompiuterio atminties. Kai kurie dabartiniai automobilių kompiuteriai (ECU) automatiškai ištrina seno daviklio parametrus ir senas klaidas iš savo atminties. Tai pat jie automatiškai adaptuojasi pagal naujo deguonies daviklio charakteristikas. Tačiau senesni kompiuteriai gali laikyti savo atmintyje seno sensoriaus parametrus ir klaidas. Šiuo atveju, šiuos duomenis būtina ištrinti („nuresetinti“), kitaip ir naujas zondas neveiks kaip priklauso. Ištrinti klaidas daugelyje sistemų galima atjungiant automobilio akumuliatorių mažiausiai 60 sekundžių. Po klaidų ištrynimo, kompiuteris prie naujo daviklio parametrų dažniausiai prisitaiko iš karto, tačiau kai kuriose sistemose reikalingas trumpas adaptacijos periodas, t.y. reikia pavažinėti su automobiliu 10-15 min.
Šio straipsnio autorius - įmonės savininkas Mindaugas Švedas. Rašant straipsnį pasinaudota HOFFER lambda zondų kataloge pateikiama informacija.
Kopijuoti šiame straipsnyje pateikiamą informaciją ir naudoti komerciniais tikslais be autoriaus sutikimo ir be nuorodos į www.osm.lt - draudžiama pagal Lietuvos resp. autorių teisių apsaugos įstatymą.
Edited by mrx, 2013 March 28 - 21:21.
#14
Posted 2013 March 29 - 08:07
Edited by Laimonas, 2013 March 29 - 08:38.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Posted 2013 March 30 - 06:56
As tau sakiau is karto, kad nelabai tikiu jog katalizatoriai yra kalti. O tie kurie uzsiima tuo reikalu, jiems geriausiai pasakyti "PJAUNAM LAUK DEDAM OBMANKES - PLOKSTELES ANT LAMBDU" uz darba simboliskai paimsim tik katalyzus atiduok.
Ar aš teisingai suprantu?
Jeigu liambda zondas sudegtų, nebesiūstų signalo, tada kompas taip ir išmestų - liambda zondo nr. kažkoks tai klaida. Servias daro diagnostika, mako klaidą, keičia liambdą. (Aš tokią klaidą esu matęs darydamas diagnostiką vienam iš apžiūrimų P607 pirkimui)
Jeigu liambda zondas veikia (siunčia signala), bet jau veikia neteisingai, tada kompas meta katalizatoriaus klaida ir visi kaip susitarę šaukia: "keičiam katalizatorių, blogas katalizatorius"?
Edited by mrx, 2013 March 30 - 07:09.
#16
Posted 2013 March 30 - 19:37
Butent apie tai ir kalbu asAr aš teisingai suprantu?
Jeigu liambda zondas sudegtų, nebesiūstų signalo, tada kompas taip ir išmestų - liambda zondo nr. kažkoks tai klaida. Servias daro diagnostika, mako klaidą, keičia liambdą. (Aš tokią klaidą esu matęs darydamas diagnostiką vienam iš apžiūrimų P607 pirkimui)
Jeigu liambda zondas veikia (siunčia signala), bet jau veikia neteisingai, tada kompas meta katalizatoriaus klaida ir visi kaip susitarę šaukia: "keičiam katalizatorių, blogas katalizatorius"?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Posted 2013 April 04 - 21:15
http://imageshack.us...alizatoriai.jpg
Per šventinį savaitgalį pravažiavau trasoj virš 600 km. Chekas užgeso. Panašu, kad ne liambdose visgi esmė, o katalizatoriai "prasivalė" kažkiek.
Dar vieni elektrikai-diagnostikai nustatė:
http://imageshack.us.../liambdos80.jpg
http://imageshack.us.../liambdos90.jpg
http://imageshack.us...bduvoltazas.jpg
http://imageshack.us...rezultataim.jpg
Liambdos veikia, katalizai į pabaigą.
Aiškino taip: idealiai veikiantis katalizatorius, prieš katalizatorių esančios liambdos kreivė - sinusoidė (aukštyn-žemyn, panaši kaip pas mane) o už katalizaroriaus - tiesė (su minimaliais svyravimais). Mano atveju antrųjų liambdų kreivės jau per daug svyruoja kas reiškia katalizatorių senėjimą.
Bandysiu pjauti lauk ir išprogramuoti. Auto registruotas iki kovo 1-os tai katalizatorių nebuvimas per TA man negalioja, teisingai?
Ir panašu, kad antrosios liambdos paskirtinis, grynai ekologija, grynai stebėti katalizatoriaus darbą ir jos parodymai neįtakoja variklio darbui (oro-kuro mišinio reguliavimui). Nes jeigu viskas gerai dirba - deguonies kiekis už katalizatoriaus teisingas, klaidos nemetu, o jeigu deguonies kiekis vis nukrypsta - aliarmuoju apie katalyzo senėjimą. Jeigu viskas taip paprasta - turėtų nesunkiai ir išssiprogramuoti. Bet galiu ir klysti, nespecialistas.
Edited by EvX, 2013 April 04 - 21:17.
#18
Posted 2013 April 05 - 07:22
Edited by Laimonas, 2013 April 05 - 07:34.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Posted 2013 April 07 - 11:56
Visų pirma liambdos. Iš grafikų matosi, kad visos liambdos driba tesinga amplitude, ty siunčia signalą nuo maždaug 0,1 iki 0,9 V. Taip pat matosi, kad visos liambdos siunčia signalus vienodu dažniu. Tai blogai veikiančių liambdų problemą kaip ir galime atmesti?
Dabar katalizatoriai.
Aš pats nedalyvavau diagnostikoj, bet jeigu pažiūrėsim "Liambdu voltazas" paveikslėlį, tai matuota prie laisvų apsukų. Kodėl manai, kad bus neteisingi matavimai?P.S. tikrino katalizatoriu darba prie 1800-2200 apsuku? Jei ne, tada matavimai gali buti visiskai ne i tema.
Ir šitam paveiksle taip pat keista, kad pirmųjų liambdų parodymai kažkokiu tai duotu momentu yra ant tiek skirtingi 0,12 ir 0,55. Viename cilindrų bloke riebus mišinys (0,12) kitame vidutiniškas link liesumo (0,55).
Paieškojęs info internete, radau, kad antrosios liambos paskirtis yra katalizatoriaus darbo stebėjimas. Idealiai veikiant katalizatoriui, antrosios liambdos parodymai turėtų buti virš 0,45V (katalizatorius dirbo ir naudojo deguonį) dažniausiai 0,6-0,7V ir minimaliai svyruoti. Kai katalizatorius pasenęs, nebedirba, antrosios liambdos parodymai atkartoja pirmosios grafiką. Kompas apdoroja antros liambdos parodymus ir kai svyravimų vidurkis laike viršija kažkokią jam užduota normą - meta katalizatoriaus senėjimo klaidą.
Sutinku, žiurint į 90 laipsnių grafiką, antrasis katalizatorius dirba vos ne idealiai, bet jeigu žiūrėti į 80 laipsnių, tai abu jie atrodo nekaip. Šiaip norėtūsi pamatyti ilgesnį grafiką ir prie skirtingų apsukų. Galbūt taip ir padarysiu.Pagal mane(pateiktas isvadas) tau reikia ziureti tik pirmaji katalizatoriu, antrasis dar gyvuos.
Beje, jeigu mano pamastymuose nėra klaidos, tai tokio katalizatoriaus pašalinimas ir "išprogramavimas" yra gana paprastas, tiesiog reikia pasiųsti pastovų signalą iš antrosios liambdos apie 0,6-0,7V į kompą ir viskas ok.
#20
Posted 2013 April 18 - 19:45
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users