Jump to content


Photo

P607 3.0 katalizatoriai


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 March 07 - 06:36

Sveiki, Neseniai įsigytam 2002 P607 3.0 praeita "nauja" TA pagal sugriežtintus reikalavimus, taip kad galvos skausmo dviems metams kaip ir nėra. Bet naujas galvos skausmas - engine chek ir diagnostika rodo katalizatorius (du). Pasidalinkite patikrtimi, kas susidūrėte su katalizatorių bėdom šitam varikliui. 1. Kiek jų iš viso pas mane yra? Du? 2. Liambda zondai stovi tik prieš katalizatorių ar ir už jo? 3. Jeigu tik prieš, tai pjaunam lauk, statom rezonatorių? Kaip reaguoja kompas? 4. Gal yra galimybė pasijungus kompa padaryti tą vadinamą regeneraciją (esu skaites, kad sukeliamos apsukos ir ispučia suodžius, bet čia gal FAP'us taip valo)? 5. Gal kas susidūrėte su tais vadinamais (kinietiškais, lenkiškais) "analogais"?
  • 0

#2 spekulentas

spekulentas
  • Senbuviai
  • posts 220
  • Automobilis:keli << ir s2k

Posted 2013 March 07 - 08:40

1) 3 2) pries 2 katalizatorius ir po ju, 3 be lamdu 3) reagvuoja labai blogai, nes stovi ir pries ir uz 4) jie neuzsikemsa, o subyra, o ir siaip regeneracija jiems nedaroma 5) pamatytum kaip jie atrodo - suprastumkad nepades p.s. jei susigalvosi keist, turiu naudotus nesubyrejusius
  • 0
Parduodami PSA dalimis:
ardomi automobiliai
Kaunas 8677 544 penki 0

#3 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 March 07 - 10:59

Greiciausiai beda ne katalizatoriuose, o paciose LAMBDA zonduose, man irgi checkas dege kazkada, "Catalisator ageing.." rase per diagnostika, bet pakeitus lamda viena galine, dingo beda :) keiciau i universalia 4 laidu, tai kainavo 100lt nauja.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#4 Romikaz

Romikaz
  • Senbuviai
  • posts 271
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:VW Passat B6

Posted 2013 March 07 - 16:17

Na, pas mane tikrai nebuvo subireje katalikai( isemiau sweikus). Buna kad ir uzsikemsa. Yra veikeju kurie ispjovus katalikus - deda emuliatorius (obmankes) kad nedegtu CHEKas.
  • 0

#5 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 March 18 - 18:17

Padariau diagnostika šiandien Peugeot centre Vilniuje. Liambdos ok. Katalizatorius priekinis link pabaigos, o antrasis jau visai pasibaigęs (su trečiuoju sakė paprastai problemų nebūna). Kainos jeigu iš Peugeot centro tai priekinis 1876, antrasis 2380 Lt. Čia be darbų, žinoma :pug: Diezas galėtų atvežti atitinkamai 862+1338, kiek sakė čia irgi būtų originalūs. (Nežinau kodėl, bet skambėjo neįtikinamai) Autoringas siūlo "remontuoti". 1500-1600 Lt už abu. Į klausimą ką Jūs ten darote, atsakė keičiam katalizatoriaus vidurius. Gal kam teko susidurti su tokiu "remontu"? Kiek gausiu pridavęs senuosius? Romikaz: išėmei ir ką darei toliau? Spekuliantas: kiek norėtum už tuos dėvėtus?
  • 0

#6 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • posts 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Posted 2013 March 18 - 21:32

aisku cia nelabai i tema bet draugas pjove katalizatorius is P406 V6 207ag, Du pjove tai nekazak jam ten bure pridave senus ir vazinejo toliau be jokiu mandru operaciju, bent jau man taip sake Aisku cia buvo seniau kai apie katalizatoriu pjovimus nebuvo valakitos sios
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 March 18 - 21:43

Padariau diagnostika šiandien Peugeot centre Vilniuje. Liambdos ok. Katalizatorius priekinis link pabaigos, o antrasis jau visai pasibaigęs (su trečiuoju sakė paprastai problemų nebūna). Kainos jeigu iš Peugeot centro tai priekinis 1876, antrasis 2380 Lt. Čia be darbų, žinoma :pug:
Diezas galėtų atvežti atitinkamai 862+1338, kiek sakė čia irgi būtų originalūs. (Nežinau kodėl, bet skambėjo neįtikinamai)
Autoringas siūlo "remontuoti". 1500-1600 Lt už abu. Į klausimą ką Jūs ten darote, atsakė keičiam katalizatoriaus vidurius. Gal kam teko susidurti su tokiu "remontu"?
Kiek gausiu pridavęs senuosius?

Romikaz: išėmei ir ką darei toliau?

Spekuliantas: kiek norėtum už tuos dėvėtus?

Na nzn, vaziuok tu pas elektrikus o ne i peugeot centra, tik tiek galiu pasakyt. Nustate matai jie diagnostika pasijunge... Tik su spec iranga galima tai nustatyt... Sugalvojo lengvai pasipelnyti is taves...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 March 25 - 22:07

Pertikrino elektrikas, dirba liambdos. Katalizatoriaus klaida ištrinta jau buvo 45 kartus iki šiandienos, taigi problema jau įsisenėjusi. Variantai: 1. Originalūs katalizatoriai iš Peugeot centro 4250 Lt + darbai. 2. Atseit originalūs katalizatoriai iš "Diezas" 2200 Lt + darbai. 3. Katalizatorių "vidurių keitimas" Autoringe 1500-1600 Lt su viskuo. 4. Sudalyvauti loterijoje ir įdėti dėvėtus. 5. Siūlo išprogramuoti katalizatoriaus problema, kad nemestų klaidų ir dirbtų kaip su veikiančiais katalizatoriais. Kaina 150-200 Lt. Dar tik reikėtų arba išpjauti arba palikti ir sugrežioti katalizatorius. Matyt sugrežioti žiūrint į perspektyvą praeidinėti TA. Kažkaip linkstu prie 4 ir 5. Netgi 4-tas o jeigu jau loterijoje nepasisekė - tada po to 5-tas. Ką manot?
  • 0

#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 March 26 - 09:02

Jei tik imanomas variantas rinkciausi iskarto 5-ta. Bet dar kazkaip nesu girdejes kad kazkas isprogramuotu katalizatorius...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 March 26 - 09:19

as taip pat uz 5 varianta. tegu geriau isgrezioja. :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#11 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 March 27 - 18:36

Na aš irgi negirdėjau, kad išprogramuotų. Tiesa Vimotoj sakė, kad kogero įmanoma, bet pasiūlė pabandyti visų pirma antrąją liambda "iškelti iš vamzdžio auksčiau" apie 1cm ir to dažnam užtenka, nieko nebereikia programuoti. O iš viso, ką daro už katalizatoriaus einanti liambda?
  • 0

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 March 27 - 19:46

Na aš irgi negirdėjau, kad išprogramuotų. Tiesa Vimotoj sakė, kad kogero įmanoma, bet pasiūlė pabandyti visų pirma antrąją liambda "iškelti iš vamzdžio auksčiau" apie 1cm ir to dažnam užtenka, nieko nebereikia programuoti. O iš viso, ką daro už katalizatoriaus einanti liambda?

Rusuose ant lampda(galinio) uzdeda sieteli, taip lamda galinis gauna mazesi kieki tersalu, todel galvoja kad katalizatorius veikia gerai. Tipo kuro sanaudos nepasikeicia. Nes is idejos variklio darba pagrinde reguliuoja pirmosios lamda, antrosios tai cia jau ekologija. Bet btu geriau kad kazkas turintis patirties pasisakytu.

Tiesa, kiti katalizatorius plauna.

Yra daug video, butent ta pati koda klaidos ir tu gauni:
SPAUSTI
Kitas:
SPAUSTI

Edited by Laimonas, 2013 March 27 - 19:58.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 March 28 - 20:37

Laimonai, o kuri lambda pas tave buvo sugedusi kai katalyzo klaidą tau mėtė? Esanti už ar prieš katalizatorių? Ir kaip tiksliau vyksta lambdos patikrinimas, oscilografu? Kažkur skaičiau kad yra matuojami dažniai.

Šiandien buvau Dieze, pasikėlė mašiną ir temperatūras pamatavo prieš ir po katalizatoriaus. Tai pagal juos mano pirmieji katalizatoriai dirba, jeigu ir kemšasi tai nebent antrieji. Ir šiaip, man kai diagnostikoje rodė kreives kur piešia liambdos, tai atseit vienam katalizatoriui visiškai chana, tokiu atveju (anot Diezo meistrų) turėtų jaustis variklio darbe, nesikurtų, trūkčiotų, nebūtų traukos, o pas mane to kaip ir nesijaučia.

Gal kas parekomenduotų Vilniuje elektriką, kuris galėtų tas liambdas normaliai patikrinti?

Edit:
Truputi pagooglinau apie lambdas.
Jei negaliu čia postinti tokio teksto tai trinkit lauk :rolleyes:

Lambda zondai
Kas yra tas lambda zondas ir kam jis reikalingas? Lambda zondas (kiti rašo- liambda arba liamda zondas, angliškai “oxygen sensor” arba “lambda sensor”) yra deguonies kiekio variklio išmetamosiose dujose daviklis. Pradėjus gaminti automobilius su katalizatoriais, atsirado ir lambda zondo poreikis. Kad katalizatoriaus efektyvumas, t.y. sugebėjimas neutralizuoti kenksmingas priemaišas išmetamosiose dujose, būtų didžiausias, reikia užtikrinti optimalų oro ir kuro santykį darbiniame mišinyje. 14.7 oro dalių ir 1 kuro dalis - būtent tokia mišinio sudėtis užtikrina maksimalų jo sudegimą. Lambda zondas ir skirtas tam, kad padėti automobilio kompiuteriui (ECU) palaikyti šį santykį. Priklausomai nuo deguonies kiekio išmetimo dujose, daviklis generuoja atitinkamą įtampą ir ECU koreguoja mišinio sudėtį keisdamas į cilindrus paduodamo kuro kiekį. Labiausiai paplitęs zirkonia tipo (zirconium dioxide) lambda zondas veikia kaip įtampos generatorius. Kai jo temperatūra pasiekia apie 300 laipsnių C, jis generuoja įtampą nuo 100mV iki 900mV. Kai deguonies kiekis išmetamosiose dujose yra žemas, zondo išėjimo įtampa pasiekia 900 mV lygį, kai deguonies kiekis yra aukštas, ji krenta iki 100 mV. Kada deguonies kiekis atitinka taip vadinamą stoichiometrinį santykį ( lambda=1) , kai apytiksliai 1kg degalų tenka 14.7 kg oro, zondo generuojama įtampa kinta tarp šių dviejų reikšmių. Zirkonia tipo zondai gali turėti 1, 2, 3 ar 4 laidus. Jeigu 1 ir 2 laidų zondai neturi vidinio pašildymo, tai 3 ir 4 laidų zondai turi vidinį pašildytoją, kad greičiau pasiektų jų darbinę 300C temperatūrą. Į du pašildytojo laidus yra paduodama automobilio 12V įtampa. 4-ių laidų zirkonia tipo zondai skiriasi tuo, kad jų signalo masė gali būti izoliuota ir neizoliuota nuo korpuso, o taip pat jie skiriasi pašildytojo varža, kuri yra didesnė „planar“ tipo zonduose. Zirkonia tipo zondai turi M18x1.5 mm sriegį. Rečiau pasitaikantys „titania“ (titanium dioxide) tipo zondai veikia kaip rezistorius, tai yra jų varža keičiasi priklausomai nuo deguonies kiekio išmetamosiose dujose. Jie gaminami 3-jų ir 4-ių laidų, o jų sriegis gali būti M18x1.5 arba M12x1.25 mm. Titania tipo zondų negalima statyti vietoj Zirconia tipo zondų, nes jų veikimo principas yra kitoks!

Kokios yra lambda zondų gedimo priežastys? Senesnių, nepašildomų lambda zondų resursas yra apie 50 000 – 60 000 km. Naujesni, pašildomi lambda zondai gali tarnauti nuo 100 000 iki 160 000 km su sąlyga, kad automobilis neturi jokių problemų ir yra eksploatuojamas su tinkamos kokybės degalais. Keičiant lambda zondą, būtina pašalinti visas priežastis, dėl kurių jis galėjo sugesti, kitaip ir naujas zondas tarnaus neilgai. Pagrindinės lambda zondų gedimo priežastys yra šios:

- lambda zondo užteršimas aušinimo sistemos antifrizu. Dėl pažeistų variklio tarpinių antifrizas gali patekti į išmetamąsias dujas ir užteršti zondą.

- lambda zondo užteršimas silikonu. Silikono dalelės degaluose ar degalų ir oro mišinyje gali užteršti lambda zondą.

- lambda zondo užteršimas švinu. Naudojamas prastos kokybės etiluotas benzinas, turintis švino, labai greitai užteršia lambda zondą švinu.

- deguonies daviklio užteršimas suodžiais. Sugedęs ar blogai veikiantis laisvos eigos vožtuvas ar varikliukas, sugedę kiti variklio valdymo davikliai (temperatūros, slėgio, oro masės ir kt), gali būti riebaus mišinio priežastimi. Dėl to lambda zondo galvutė gali greitai pasidengti juodų suodžių apnašomis.

- padidėjęs dūmingumas dėl tepalo deginimo variklyje, tai pat gali būti greito deguonies daviklio užteršimo priežastimi.

- dėl sugedusios uždegimo ritės ar netinkamo uždegimo momento išmetamosios dujos gali pasiekti aukštą temperatūrą ir perkaitinti zondą.

- šaltas vanduo staiga patekęs ant labai įkaitusio lambda zondo gali jį sugadinti.

- drėgmė ir nešvarumai daviklio laidų jungtyje, geros masės nebuvimas dėl korozijos ir nešvarumų ant 3-jų laidų zondo sriegio, gali būti blogo kontakto, o tuo pačiu ir prasto zondo veikimo bei trumpo tarnavimo laiko priežastimi.

Ką reikia žinoti keičiant lambda zondą nauju? Į įvairių markių ir modelių automobilius yra montuojama daugybė įvairiausių lambda zondų, kurie iš esmės skiriasi tik savo laidų ilgiu ir laidų jungtimi („fiške“), todėl vietoj buvusio lambda zondo galima statyti tiek pat laidų turintį taip vadinamą universalų zondą, kuris neturi laidų jungties. Taip galima sutaupyti ne tik pinigų, bet ir nervų ieškant būtent tokio zondo koks buvo. Atitinkami universalaus daviklio laidai, pridedamų sujungimų pagalba, sujungiami su sena jungtimi. Kaip jau minėjome, 4-ių laidų zirkonia tipo zondai skiriasi tuo, kad jų signalo masė gali būti izoliuota ir neizoliuota nuo korpuso, o taip pat jie skiriasi pašildytojo varža, todėl reikėtų parinkti atitinkamą universalų zondą.

Keičiant 1-o ir 3-jų laidų zondus reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad šių zondų signalo masė eina per korpusą, todėl, kad užtikrinti gerą kontaktą, nuo skylės sriegio prieš sukant naują zondą būtina pašalinti rūdis ir nešvarumus. Pačio daviklio sriegį reikia patepti specialiu elektrai laidžiu tepalu, žiūrint kad tepalo nepapultų ant sensoriaus galvutės. Negalima naudoti bet kokio tepalo. Taip pat svarbu neperveržti prisukant naują zondą, nes galima jį sugadinti. Keičiant buvusį zondą universaliu, svarbu nesumaišyti laidų ir jų sujungimuose užtikrinti gerą kontaktą. Laidų sujungimus reikia gerai izoliuoti. Pagrindinės LZ laidų spalvos.

Dėl seno zondo parametrų ir klaidų ištrynimo iš kompiuterio atminties. Kai kurie dabartiniai automobilių kompiuteriai (ECU) automatiškai ištrina seno daviklio parametrus ir senas klaidas iš savo atminties. Tai pat jie automatiškai adaptuojasi pagal naujo deguonies daviklio charakteristikas. Tačiau senesni kompiuteriai gali laikyti savo atmintyje seno sensoriaus parametrus ir klaidas. Šiuo atveju, šiuos duomenis būtina ištrinti („nuresetinti“), kitaip ir naujas zondas neveiks kaip priklauso. Ištrinti klaidas daugelyje sistemų galima atjungiant automobilio akumuliatorių mažiausiai 60 sekundžių. Po klaidų ištrynimo, kompiuteris prie naujo daviklio parametrų dažniausiai prisitaiko iš karto, tačiau kai kuriose sistemose reikalingas trumpas adaptacijos periodas, t.y. reikia pavažinėti su automobiliu 10-15 min.

Šio straipsnio autorius - įmonės savininkas Mindaugas Švedas. Rašant straipsnį pasinaudota HOFFER lambda zondų kataloge pateikiama informacija.

Kopijuoti šiame straipsnyje pateikiamą informaciją ir naudoti komerciniais tikslais be autoriaus sutikimo ir be nuorodos į www.osm.lt - draudžiama pagal Lietuvos resp. autorių teisių apsaugos įstatymą.


Edited by mrx, 2013 March 28 - 21:21.

  • 0

#14 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 March 29 - 08:07

Pas 607-ta yra du tikri(matuojami) katalizatoriai ir 4 lamda zondai. O tie antrieji tai jei uzsikistu tada nepavaziuotum. O jie gi itakos negali tureti, ju gi nematuoja jokie lambda. Mano atveju buvo kaltas antrasis lamda zondas (front precataliser ageing). Nustaciau pagal PP2000 reiksmes net be oscilografo, nes procentaliai LABAI skyresi nuo kito antrojo lamdos (o pagal ideja turi buti panasu). Kai lambda sugrybauja, prisimeta i kompa tiek klaidu, kad neaisku kas nuo ko, tad reikia nutrint viska ir tikrint per naujo. Yra daug aprasymu kaip lamdas tikrinti (be irangos tik su testeriu), galima jas sukti laukt ir testuot su "breneriu" ir pan. As tau sakiau is karto, kad nelabai tikiu jog lamda zondai yra kalti. O tie kurie uzsiima tuo reikalu, jiems geriausiai pasakyti "PJAUNAM LAUK DEDAM OBMANKES - PLOKSTELES ANT LAMBDU" uz darba simboliskai paimsim tik katalyzus atiduok. Man budavo taip, jog ta check engine ismesdavo tik ant "laisvo" (suprask automatas pas manes, bet esme tokia daleiskim nuo kalniuko kokio kai neduodi gazo ir greitis nedidesnis nei 50km/h, o ir jokio pokycio po check engine simbolio atsiradimo, kaip vaziuodavo tiap vaziuodavo gerai) nutrynus jis neatsirasdavo, kol vel koks laisvas riedejimas mazu greiciu nepasitaikydavo. Taip vazinejau ilgai (gal kokius 20 000km - 4-5 men.) kol galu gale netoli namu pradejo masina kaip traktorius dirbt checkas aisku ir traukos 0. Tada pakeiciau ta nelemta zonda ir dar pravaziavau kokius 30 000 km be klaidu. Pirkau pigiausia uz 100lt universalu, tai jau kelis kartus (po 30 000 km) buvo ismete ta klaida tokiom pat aplinkybem ant "laisvo". Vis neprisiruosiu nusipirkt kitos lamdos :)

Edited by Laimonas, 2013 March 29 - 08:38.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#15 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 March 30 - 06:56

As tau sakiau is karto, kad nelabai tikiu jog katalizatoriai yra kalti. O tie kurie uzsiima tuo reikalu, jiems geriausiai pasakyti "PJAUNAM LAUK DEDAM OBMANKES - PLOKSTELES ANT LAMBDU" uz darba simboliskai paimsim tik katalyzus atiduok.


Ar aš teisingai suprantu?
Jeigu liambda zondas sudegtų, nebesiūstų signalo, tada kompas taip ir išmestų - liambda zondo nr. kažkoks tai klaida. Servias daro diagnostika, mako klaidą, keičia liambdą. (Aš tokią klaidą esu matęs darydamas diagnostiką vienam iš apžiūrimų P607 pirkimui)
Jeigu liambda zondas veikia (siunčia signala), bet jau veikia neteisingai, tada kompas meta katalizatoriaus klaida ir visi kaip susitarę šaukia: "keičiam katalizatorių, blogas katalizatorius"?

Edited by mrx, 2013 March 30 - 07:09.

  • 0

#16 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 March 30 - 19:37

Ar aš teisingai suprantu?
Jeigu liambda zondas sudegtų, nebesiūstų signalo, tada kompas taip ir išmestų - liambda zondo nr. kažkoks tai klaida. Servias daro diagnostika, mako klaidą, keičia liambdą. (Aš tokią klaidą esu matęs darydamas diagnostiką vienam iš apžiūrimų P607 pirkimui)
Jeigu liambda zondas veikia (siunčia signala), bet jau veikia neteisingai, tada kompas meta katalizatoriaus klaida ir visi kaip susitarę šaukia: "keičiam katalizatorių, blogas katalizatorius"?

Butent apie tai ir kalbu as :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#17 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 April 04 - 21:15

Įdėsiu V6 katalizatorių schemą:

http://imageshack.us...alizatoriai.jpg

Per šventinį savaitgalį pravažiavau trasoj virš 600 km. Chekas užgeso. Panašu, kad ne liambdose visgi esmė, o katalizatoriai "prasivalė" kažkiek.
Dar vieni elektrikai-diagnostikai nustatė:

http://imageshack.us.../liambdos80.jpg
http://imageshack.us.../liambdos90.jpg
http://imageshack.us...bduvoltazas.jpg
http://imageshack.us...rezultataim.jpg

Liambdos veikia, katalizai į pabaigą.
Aiškino taip: idealiai veikiantis katalizatorius, prieš katalizatorių esančios liambdos kreivė - sinusoidė (aukštyn-žemyn, panaši kaip pas mane) o už katalizaroriaus - tiesė (su minimaliais svyravimais). Mano atveju antrųjų liambdų kreivės jau per daug svyruoja kas reiškia katalizatorių senėjimą.

Bandysiu pjauti lauk ir išprogramuoti. Auto registruotas iki kovo 1-os tai katalizatorių nebuvimas per TA man negalioja, teisingai?
Ir panašu, kad antrosios liambdos paskirtinis, grynai ekologija, grynai stebėti katalizatoriaus darbą ir jos parodymai neįtakoja variklio darbui (oro-kuro mišinio reguliavimui). Nes jeigu viskas gerai dirba - deguonies kiekis už katalizatoriaus teisingas, klaidos nemetu, o jeigu deguonies kiekis vis nukrypsta - aliarmuoju apie katalyzo senėjimą. Jeigu viskas taip paprasta - turėtų nesunkiai ir išssiprogramuoti. Bet galiu ir klysti, nespecialistas.

Edited by EvX, 2013 April 04 - 21:17.

  • 0

#18 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 April 05 - 07:22

Na va, pagaliau pas rimtesnisu elektrikus apsilankei. Pagal mane(pateiktas isvadas) tau reikia ziureti tik pirmaji katalizatoriu, antrasis dar gyvuos. PLIUS - pries operuodamas, patikrink dar karta katalizatorius su infra termometru (kai variklis bus pilnai uzsiles), prieki, gala, uz katalizatoriaus temperatura turi buti 400-800C. Jei tokia temperatura yra, katalizatorius tikrai geras. Dar vienas variantas, kad katalizas pradejes bireti ir kartais atskiles gabalas atsistoja i savo vieta, ko pasekoje jokiu CHECK ENGINE, vel pasisuka kitaip (dujos praeina laisviau lauk) turim lempute. P.S. tikrino katalizatoriu darba prie 1800-2200 apsuku? Jei ne, tada matavimai gali buti visiskai ne i tema.

Edited by Laimonas, 2013 April 05 - 07:34.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#19 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 April 07 - 11:56

Ok panagrinėkime ką mes čia nustatėme.
Visų pirma liambdos. Iš grafikų matosi, kad visos liambdos driba tesinga amplitude, ty siunčia signalą nuo maždaug 0,1 iki 0,9 V. Taip pat matosi, kad visos liambdos siunčia signalus vienodu dažniu. Tai blogai veikiančių liambdų problemą kaip ir galime atmesti?

Dabar katalizatoriai.

P.S. tikrino katalizatoriu darba prie 1800-2200 apsuku? Jei ne, tada matavimai gali buti visiskai ne i tema.

Aš pats nedalyvavau diagnostikoj, bet jeigu pažiūrėsim "Liambdu voltazas" paveikslėlį, tai matuota prie laisvų apsukų. Kodėl manai, kad bus neteisingi matavimai?
Ir šitam paveiksle taip pat keista, kad pirmųjų liambdų parodymai kažkokiu tai duotu momentu yra ant tiek skirtingi 0,12 ir 0,55. Viename cilindrų bloke riebus mišinys (0,12) kitame vidutiniškas link liesumo (0,55).

Paieškojęs info internete, radau, kad antrosios liambos paskirtis yra katalizatoriaus darbo stebėjimas. Idealiai veikiant katalizatoriui, antrosios liambdos parodymai turėtų buti virš 0,45V (katalizatorius dirbo ir naudojo deguonį) dažniausiai 0,6-0,7V ir minimaliai svyruoti. Kai katalizatorius pasenęs, nebedirba, antrosios liambdos parodymai atkartoja pirmosios grafiką. Kompas apdoroja antros liambdos parodymus ir kai svyravimų vidurkis laike viršija kažkokią jam užduota normą - meta katalizatoriaus senėjimo klaidą.

Pagal mane(pateiktas isvadas) tau reikia ziureti tik pirmaji katalizatoriu, antrasis dar gyvuos.

Sutinku, žiurint į 90 laipsnių grafiką, antrasis katalizatorius dirba vos ne idealiai, bet jeigu žiūrėti į 80 laipsnių, tai abu jie atrodo nekaip. Šiaip norėtūsi pamatyti ilgesnį grafiką ir prie skirtingų apsukų. Galbūt taip ir padarysiu.

Beje, jeigu mano pamastymuose nėra klaidos, tai tokio katalizatoriaus pašalinimas ir "išprogramavimas" yra gana paprastas, tiesiog reikia pasiųsti pastovų signalą iš antrosios liambdos apie 0,6-0,7V į kompą ir viskas ok.
  • 0

#20 mrx

mrx
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6

Posted 2013 April 18 - 19:45

Kažkas čia ne taip! Pažiūrim dar kartą į 90laipsn. grafiką. Pirmas katalizatorius Bank1 sensor1 sinusoidė - gerai dirbanti liambda. Bank1 sensor2 sinusoidė atkartojanti pirmąją - katalizatorius visiškai miręs, visiškai nepasikeičia O2 kiekis reiškia katalizatoriuje nevyksta cheminės reakcijos. Antras katalizatorius Bank2 sensor1 tiesė šiek tiek pasvyruojanti - "vangi" blogai dirbanti liambda, taip ? Bank2 sensor2 beveik tiesė einanti virš 0,6V - geras katalizatorius, jeigu tai galima teigti kol neteisingai veikia Bank2sensor1 ? Šiandien pakeičiau Bank2sensor1 liambda ir visiškai nieko nepasikeitė. Garfikai tokia patys, žiūrėjom šiltam varikliui ant laisvų apsukų ir laikydami apie 2000. Viskas kaip iki keitimo. Kas čia galėtų būti?
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users