406c motoro drebėjimas
#1
Posted 2013 March 30 - 20:26
#2
Posted 2013 March 30 - 21:33
Turim:... turit patarimų?
... netikėk ką priešai suoks,
ką kalbės tau svetimi...
Jei būtų kalta babina - nedirbtų 2 cilindrai vienu metu (daugumoje atvejų) ir anaiptol savaime neatsigautų po kelių minučių...
Antra - peupeu servisas niekad neturėjo gerų diagnostikų. Geri dirba kitur. Jų ir ieškok...
#3
Posted 2013 March 30 - 21:44
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#4
Posted 2013 March 31 - 12:59
#5
Posted 2013 April 01 - 14:56
Kaune - Meharis (už McDonaldo). Kaip kas dar rekomenduoja Žibintą (Savanoriai)...joo:/ gal kas turit kontaktus žmonių kurie tikrai nusimano ir moka elgtis su liūtų smegenėlėm kaune-jonavoj?
#6
Posted 2013 April 02 - 11:41
#7
Posted 2013 April 02 - 12:40
Prie ko cia purkstukai jei saltas motoras uzsikuria tvarkingai ir po keliu sekundziu pradeda purtytis, lyg nedirbtu vienas ar keli cilindrai? Po keleteos minuciu motoro darbas normalizuojasi. Jei nedirbtu purkstukas, tai jis nedirbtu iskart uzkurus motora.Jeigu tikrai nedirba vienas cilindras, pamėgink vietom sukeisti purkštukus, jei neveiks kitas cilindras, keisk purštuką.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#8
Posted 2013 April 02 - 22:20
#9
Posted 2013 April 03 - 06:33
Uz tai kad zioplas ir nemoka uz save pastovet.ydomus servisai pas mus...atvaziuoji su beda, bedos neisprendzia, tai uz ka klientas turi moket 500 lt...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#10
Posted 2013 April 03 - 16:23
#11
Posted 2013 April 03 - 20:56
Matai, kai diagnostiką darai "officialiam peugeot atstove" ir Tau ranka prie širdies muša,kad tikrai babina, tai kažkaip net nekyla mintis, kad "oficialaus atstovo" meistrai bus pradinukai.Uz tai kad zioplas ir nemoka uz save pastovet.
O kadangi babina buvo pirkta kitoje parduotuvėje ir dėta mano pačio (nes 50lt už 3 varžtų atsukimą tikrai gaila), tai jau nei gražinsi nei ką pasakysi:)
#12
Posted 2013 April 03 - 21:01
Aš nemanau,kad čia babinos problema, nes kaip ir Linas minėjo, taip ir keli elektrikai sakė,kad gali būt kompui susisuko smegenėlės ir reik perašyt per naujo, tai reiks pasidomėt kainom kokybe ir bandyt smegenis atgaivint. P.s. o negali būt koks temperatūros dačikiukas ar kažkas panašaus? Nes būtent vienam temperatūros tarpe tas drebejimas atsiranda, tai kaip suprantu tuo momentu bloga kuro mišinį tieka?na pas mane ant 406 cupo 2.0 bendzo tas pats, ryte uzvedus kol krenta apsukos pamazu dingsta ir drebejimas variklio, seniau to nebuvo, kada tai atsirado irgi nepastebejau. Bet yra dar viena probelema prie to paties gal net, kai ant salto uzvedi kaip ir normaliai cilindrai veikia ir trauka kaip ir normali, pravaziuoji kokiu 5 km -10 km jau isilus motorui normaliai, uzgesinus ir vel tarkim atejus uz 10 min vedant nesuveikia normaliai Babina ir nesuveikia visi cilindrai, ko pasekoje viskas dreba, pravaziuoji kazkoki tai atstuma tiesiojoj ir vel susitvarko, padideja trauka ir cilindrai visi sudirba...
Babina sita mano 1 kolkas keista, viena jau ismeciaau kai nusipirkau masiniuka,
Pilna diagnostika Zibinte tiek el tiek mexanine kazka meistriukas minejo 2x200 lt
velgi kosminiai pinigai ir velgi nezinai ar ka ras.
bandyti keist babina vel? bet nesuprantu nuo ko jos taip genda greit, sita kuria pakeiciau na kiek gal kokius 2-3 metus atlaike.
gal nuo kito pugo modelio yra pakankamai geresnes babinos nei nuo 406?
gal yra ieskojusiu altrenatyvu?
#13
Posted 2013 April 03 - 21:34
Man del tu drebejimu nustate kad saltam motorui nedirba du cilindrai, tiksliau neveikia babinos vienas kanalas paduodantis kibirksti dviem cilindram. Darant diagnostika meistras sake kad babina gera tvarkinga ir ner prie ko prikibt. Diagnostika buvo daroma Peugeot centre, ir meistrui tik prabilus apie saltam motorui neveikiancia babina priimejas iskart pasake kad reikia daryt adaptacija. Tada paaiskejo kad priemejas vazineja taipogi su Peugeot'u turinciu toki pat motora ir tikriausiai turejo tokia pat beda.Aš nemanau,kad čia babinos problema, nes kaip ir Linas minėjo, taip ir keli elektrikai sakė,kad gali būt kompui susisuko smegenėlės ir reik perašyt per naujo, tai reiks pasidomėt kainom kokybe ir bandyt smegenis atgaivint. P.s. o negali būt koks temperatūros dačikiukas ar kažkas panašaus? Nes būtent vienam temperatūros tarpe tas drebejimas atsiranda, tai kaip suprantu tuo momentu bloga kuro mišinį tieka?na pas mane ant 406 cupo 2.0 bendzo tas pats, ryte uzvedus kol krenta apsukos pamazu dingsta ir drebejimas variklio, seniau to nebuvo, kada tai atsirado irgi nepastebejau. Bet yra dar viena probelema prie to paties gal net, kai ant salto uzvedi kaip ir normaliai cilindrai veikia ir trauka kaip ir normali, pravaziuoji kokiu 5 km -10 km jau isilus motorui normaliai, uzgesinus ir vel tarkim atejus uz 10 min vedant nesuveikia normaliai Babina ir nesuveikia visi cilindrai, ko pasekoje viskas dreba, pravaziuoji kazkoki tai atstuma tiesiojoj ir vel susitvarko, padideja trauka ir cilindrai visi sudirba...
Babina sita mano 1 kolkas keista, viena jau ismeciaau kai nusipirkau masiniuka,
Pilna diagnostika Zibinte tiek el tiek mexanine kazka meistriukas minejo 2x200 lt
velgi kosminiai pinigai ir velgi nezinai ar ka ras.
bandyti keist babina vel? bet nesuprantu nuo ko jos taip genda greit, sita kuria pakeiciau na kiek gal kokius 2-3 metus atlaike.
gal nuo kito pugo modelio yra pakankamai geresnes babinos nei nuo 406?
gal yra ieskojusiu altrenatyvu?
Kazkada mano sukurtoj temoj vienas forumietis pasakojo kad tokiam pat motorui tokia pat beda isprende pakeisdamas kompa.
Taigi minciu daug, bet reik kazka ir pajudet. Jei spesiu tai sia savaite bandysiu vel vaziuot i Peugeot centra kad padarytu ta adaptacija. Pas mus ji kainuoja niekingus 50 lt.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#14
Posted 2013 April 04 - 08:25
Pinigai tikrai nera dideli, jai tai issprestu problema, o ne velgi butu eilinis tu pinigu metymas beieskant problemos, kuriu nesugeba rast netgi ir psecializuoti centrai. i koki vaziuoji i Ukmerges ar Savanoriu centra Peugeot? buvau ukmerges nekarta, labai kazkokie uzriete nosis pasirode , niekur neskubantys ir atrodo kad ne tas esi klientas kurie jie lauke.. o Savanorkej kazkaip draugiskiau priima, paiskina, atsako i visus kluausimus.. paskutini kart ten keiciau duru alkune ir sugadino man garso kolonele!!! aisku padare nemaza kompensacija detales keitimui, bet tokios pat koloneles neturejo ir kaip graza dave 406 ikirestailo kolonele.Man del tu drebejimu nustate kad saltam motorui nedirba du cilindrai, tiksliau neveikia babinos vienas kanalas paduodantis kibirksti dviem cilindram. Darant diagnostika meistras sake kad babina gera tvarkinga ir ner prie ko prikibt. Diagnostika buvo daroma Peugeot centre, ir meistrui tik prabilus apie saltam motorui neveikiancia babina priimejas iskart pasake kad reikia daryt adaptacija. Tada paaiskejo kad priemejas vazineja taipogi su Peugeot'u turinciu toki pat motora ir tikriausiai turejo tokia pat beda.
Aš nemanau,kad čia babinos problema, nes kaip ir Linas minėjo, taip ir keli elektrikai sakė,kad gali būt kompui susisuko smegenėlės ir reik perašyt per naujo, tai reiks pasidomėt kainom kokybe ir bandyt smegenis atgaivint. P.s. o negali būt koks temperatūros dačikiukas ar kažkas panašaus? Nes būtent vienam temperatūros tarpe tas drebejimas atsiranda, tai kaip suprantu tuo momentu bloga kuro mišinį tieka?na pas mane ant 406 cupo 2.0 bendzo tas pats, ryte uzvedus kol krenta apsukos pamazu dingsta ir drebejimas variklio, seniau to nebuvo, kada tai atsirado irgi nepastebejau. Bet yra dar viena probelema prie to paties gal net, kai ant salto uzvedi kaip ir normaliai cilindrai veikia ir trauka kaip ir normali, pravaziuoji kokiu 5 km -10 km jau isilus motorui normaliai, uzgesinus ir vel tarkim atejus uz 10 min vedant nesuveikia normaliai Babina ir nesuveikia visi cilindrai, ko pasekoje viskas dreba, pravaziuoji kazkoki tai atstuma tiesiojoj ir vel susitvarko, padideja trauka ir cilindrai visi sudirba...
Babina sita mano 1 kolkas keista, viena jau ismeciaau kai nusipirkau masiniuka,
Pilna diagnostika Zibinte tiek el tiek mexanine kazka meistriukas minejo 2x200 lt
velgi kosminiai pinigai ir velgi nezinai ar ka ras.
bandyti keist babina vel? bet nesuprantu nuo ko jos taip genda greit, sita kuria pakeiciau na kiek gal kokius 2-3 metus atlaike.
gal nuo kito pugo modelio yra pakankamai geresnes babinos nei nuo 406?
gal yra ieskojusiu altrenatyvu?
Kazkada mano sukurtoj temoj vienas forumietis pasakojo kad tokiam pat motorui tokia pat beda isprende pakeisdamas kompa.
Taigi minciu daug, bet reik kazka ir pajudet. Jei spesiu tai sia savaite bandysiu vel vaziuot i Peugeot centra kad padarytu ta adaptacija. Pas mus ji kainuoja niekingus 50 lt.
#15
Posted 2013 April 11 - 22:34
#16
Posted 2013 April 11 - 23:03
#17
Posted 2013 April 12 - 06:18
Zinau apie ka kalbipas mane tokia pati problema: ryte tik salta uzvedus po kokios pinutes darbo pradeda motoras kratytis, ko pasakoje ir duslintuvas. o kai variklis isyla kazkiek ir apsukos pakrenta tada nustoja kratytis viskas. bet buva taip, kad ir siltam motorui darbinei temperaturoj, aziuojant paspaudus gaza daugiau ir pakelus apsukas iki kokiu 3 tukstanciu ir perjungus kita begi ir ves paspaudus, ji man pradeda patrukcioti ir kartais net sauna is duslintuvo, bet kai susikelia tam tikros apsukos ji vel normaliai vaziuoja. kartais kai taip buna, ismeta kompas check'a.
P.s. saudyti pradejo tik tada kai pakeiciau duslintuvo galini bakeli i N1 panasaus tipo.
Vienintele iseitis vaziuot i diagnostika, kad paziuretu kokios klaidos, kaip dirba visa sistema ir kad nutrintu visas klaidas. Jeigu iskarto nepasakys kame beda tai velo ismetus klaida nuvaziuosi ir bus aisku kokia klaida kartojasi.
A tiesa pas tave 81kw ar 85? Jei 85kw tai motoras toks pats kaip ir 2.0 l 99kw (arba 100kw).
Edited by Linas, 2013 April 12 - 06:20.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#18
Posted 2013 April 12 - 08:38
#19
Posted 2013 April 12 - 08:49
#20
Posted 2013 April 12 - 09:00
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users